القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عائشة الفصل الثاني 2بقلم كيان كاتبة



رواية عائشة الفصل الثاني 2بقلم كيان كاتبة 





رواية عائشة الفصل الثاني 2بقلم كيان كاتبة 



:أنا عارف انك مش جأهزه، بس مش هينفع نأجل دا هيكتر الكلام عليا قبل عليكي فهماني

عائشة: ا.. انا مش فاهمه بتتكلم عن اي

غمض عنيه بضيق 

: روحي غيرى هدومك لاول

همست برقه:حاضر

اتكلم و هو بيحاول يتحكم في نفسه

:اهدا يا عامر اهدا دي قدا بنتك لو خلفة،بس علشان جدها يطمن عليها و كلام الناس .... بعد شويه

طلعت و هي لابسه بجامه و فارده شعرها و هو كان نايم علي السرير لابس بنطلون و تيشرت مبين عضلات جسمه و طول الفارغ رغم الشعر لابيض الي موجود في راسه ألا انه محافظ علي نفسه و جسمه ولسه شباب

عائشة و هي بتعض علي شفيفها بحرج

عامر رفع وشه  لقي اؤنثه قمة الجمال واقف قدامه بشعرها البني الطويل و عيونه العسلي،وشه لاحمر فضل متنح شويه 

: احم تعالي يا عائشه... بقربة منه بخوف و قعدت جنبه علي السرير

عامر:انتِ عارفه اتجوزتي مين يا عائشه  

عائشه و هي منزله وشها لتحت وشعرها مغطيه

: اكيد في حد ميعرفش عامر بيه

: طاب حد قلك اي الي بيحصل في ليلها زي دي

..... 

يزن دخل الشقه بتاعته و دخل بتعب فتح اوضة النوم و دخل 

زهره بصراخ و هي بتحط حجاب علي راسها

: يزن انا مش قلتلك تخبط قبل ما تدخل

يزن نام علي السرير بتاعب

: و نبي سبيني انا تعبان وبعدين اخبط اي انتي مراتي يا هانم

زهره وفق فوقيها

: بس انا اتنفقنا اننا مخطوبين 

يزن شدها عليه

: اي دا هو محدش قلك ان انا ناوي اخلها جواز و بجد كمان 

زهره بتحزير

: يزن

يزن باسها برقها

: روحه 

زهره بخجل وهي بترجع شعرها لورا 

: يزن انا مش جاهزه و لسه متعوتش عليك 

يزن اتنهد و هو بيحط ايده علي خدها 

: طاب امتا انا تعبت 

زهره نامت جنبه و خته في حضنها 

: احكيلي تعبت من اي بقا 

عند عامر.. يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


اللي عاوز البارت الجديد يعمل متابعه من هنااااااا 

الرواية كامله من👈( رواية عائشه)

اضغط على اسم الرواية ☝️☝️☝️

تعليقات

التنقل السريع