القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انا الرجل الفصل اقتباس الرابع 4 بقلم نور الشامي


رواية انا الرجل اقتباس الفصل الرابع 4 بقلم نور الشامي 


رواية انا الرجل اقتباس الفصل الرابع 4 بقلم نور الشامي 








رواية انا الرجل اقتباس الفصل الرابع 4 بقلم نور الشامي 


اقتباس 

انا الرجل 


صرخت في وجهه بغضب شديد مردفا:  انك خاااين... انت واحد خاين... دا كمان حقك؟!  الخيانه... كل شويه كنت تتجوزعليا واحده شكل واجول اصبري يا بنتي انتي بتحبيه وخلاص وامك تجولي حقه وانا اتخرس واسكت...لكن المرادي اي 

راضيه بضيق:  ما هو بيجول يا بنتي مكنش يجصد ولا في وعيه

رهف بغضب:  بس بجاااا يس اسكتي خالص كرهتيني في عيشتي انتي السبب في كل المصايب ال بتوحصل دي انتي ال عملتي اكده انتي ترضي ال بيوحصل دا لبنتك ولا دةكمان حقه وشرع ربنا منك لله... منكم لله كلكم حسبي الله ونعم وكيل فيكم 


القت رهف كلماتها ثم ركضت بسرعه وخرحت من البيت فلحقها راغب وفجاه صرخ بقوه عندما وجد هذه السياره تصدمها ورهف تقع في الارض غارقه في دماءها ووو 


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

تكملة الروايه اعملوا متابعه من هنااااااا


الرواية كامله من رواية انا الراجل 

الرواية كامله من البدايه👈( رواية انا الرجل)

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️







تعليقات

التنقل السريع