القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية يونس سهرت اليونس البارت الرابع 4بقلم كيان كاتبة



رواية يونس سهرت اليونس البارت الرابع 4بقلم كيان كاتبة 






رواية يونس سهرت اليونس البارت الرابع 4بقلم كيان كاتبة 


#الفصل_الرابع 

#سهرت_اليونس

سهره بتوتر: يعنى اي 

يونس: زي ما فهمتي يا سهره

سهره عيونه اتملت دموع 

: ب.. بس ا.. انا 

يونس اتنهد و قرب منها 

: انتي بتخافي مني ليه يا سهره هو انا وحش لدرجه 

سهره بدموع: ايوه.. انت كل حاجه امر.. بقيت بخاف منك لما تقلي حاجه و معملهاش 

يونس: ممكن اكون كدا صح و مش واخد بالي بس انتي ليه محولتيش تلفتي انتباهي لحاجه دي 

سهره رفعت عيونه: لحاجة اي

يونس: تعالي نتكلم يا سهره... يونس خدها وقعدها علي السرير 

: هاااا احكيلي بقا اي الي مش عجبك فيا 

سهره بتوتر: ا.. ان... يعنى 

يونس: سهره متخفيش قولي الي في قلبك

سهره بدموع: بص يعنى انت كل حاجه عندك اؤمر و كل حاجه لازم تتعمل و انا اصلا بخاف منك او بحترمك علشان انت اكبر مني 

يونس غمض عنيه: يعنى انتي شيفاني اكبر منك 

سهره ببرقه: ايوه يعنى حضرتك اكبر مني بشويه كتار كمان 

يونس ضحك: مش كتار اوي يعنى... عادي 

سهره بصتله و برقة 

يونس: اي مالك

سهره: انت بتضحك

يونس ضحك اكتر: دا انتي و خدها عني فكره وحشه خالص 

سهره بخجل: مش قصدي 

يونس:ما تيجي ننزل نتفسح 

سهره بفرحه نسيت نفسها

: بجد

يونس ابتسم: ايوه بجد 

سهره حضنته بفرحه 

: شكرا شكرا خالص

يونس حوطها بهدوء وغمض عنيه... سهره استوعبة نفسها و بعدت بخجل

: ه... هروح البس 

يونس: ماشي و انا هقول لحسام لو حابب يجي معانا 

.....

يونس لـ سهره الي قاعده جنبه

: مبسوطه 

سهره بفرحه: اوي 

حسام: ملاهي و عشاء و هديه... اكيد هتبقا مبسوطه 

يونس: اطلع منها انت بس 

حسام: طالع اهو يا عم تصبحو علي خير... حسام طلع و يونس اتنهد و بص لـ سهره

: احم كنت بقولك اي حامد اتصل بيا بيقول انه عايز يديكي نصيبك من مراث اخوه... انا رفضة و قلتله انك مش محتاجه حاجه بس قلت اخد رايك دا قرارك برضو 

سهره بدائت تترعش بخوف و بصتله وعيونه كله دموع 

: ه.. هو كلمك... 

يونس: لا جاني المكتب 

سهره بخوف: لا انا مش عايزه حاجه خليه يبعد عني و و متخلهوش يدخل مكتبك تاني ونبي

يونس خدها في حضنه

: اهدي في مالك ياروحي 

سهره بعياط: ه.. هيق*تلك زي ما قتله متخلش يجي عندك تاني

يونس غمض عنيه وهمس

: كنت عارف... بعد وشها عن حضنه 

: يعنى هو الي قتله

سهره بشهقات: ايوه انا شفته بـ عيني... ج.. جه بليل و قله انه عايز يتكلم معاها ولما نزله فضلو يتكلو و اتخانقو بصوت عالي فـ هو ض.. ضربه.. ب.. ب ونهارت في العياط.. ق.. ق*تل اخوه

يونس خدها في حضنه تاني

: اهدي انا هجبلك حقو 

سهره بسرعه: لا يا يونس ونبي ابعد عنها دا شراني... انا امو*ت لو جرتلك حاجه 

يونس ابتسم: بتخافي عليا 

سهره ابتسمت بخجل و هزت راسها

يونس: امال اي بخافك منك وجو دا

سهره: يعنى أحيانا حنين و احيانا قاسي

يونس: طاب انا لازم اقوم دلوقتي عندي مشوار مهم لما نرجع نشوف قاسي ولا حنين

سهره بخوف: رايح فين... يتبع

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا 

الرواية كامله من👈( رواية يونس)

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️


تعليقات

التنقل السريع