القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فهدي الفصل الخامس والسادس 5_6بقلم إسراء



رواية فهدي الفصل الخامس والسادس 5_6بقلم إسراء 





رواية فهدي الفصل الخامس والسادس 5_6بقلم إسراء 


فاطمه : اعمل اي خايفه تكرهني اهو انتي كبيرتي وقلت اقولك الحقيقه 

رغد : اه كمان في اي مخبيه تاني قولي 

فاطمه : مفيش حاجه تاني 

رغد : انا هروح 

فاطمه : تروحي  فين 

رغد : هيكون فين يعني هروح لي فهد وهقوله انا اخوتك واقعد معه يلا مش هقعد هنا ولا ثانيه 

فاطمه : لو هتكوني مبسوطه كده روحي 

رغد وهي كانت هتدخل غرفته لكن سمعت فاطمه 

فاطمه : اخوكي عارف انك اخوته 

رغد : بجد يعني كلهم عارفين الا انا ودخلت غرفته 

رغد اتصلت علي فهد 

فهد : نعم ي قلبي 

رغد  : انت فين 

فهد : في البيت ليه في حاجه 

رغد : لا انا جايه 

فهد : بجد ده احلا خبر سمعته في حياتي 

رغد طلعت بشنطه 

رغد : سلام ي ماما اقصد ي عمتي 

فاطمه : باي هترجعي صح بعد يومين 

رعد : لا انا هقعد مع اخويا ليه ارجع 

فاطمه : وتسيبني 

رغد بحنيه : لا مقدرش حضنتها 

رغد : انا اسفه عصبت شويه 

فاطمه : عارفه 

رغد : باي 

عند ساره 

ساره : انا هعمل الاكل انتي روحي ارتاحي في غرفه 

نور : ماشي 

نور سمعت صريخ 

نور طلعت من الغرفه 

بصت على اللى واقعه في الارض 

نور : ي بت فوقي 

نور  اتصلت علي الاسعاف 

الدكتور  خرج 

نور : مالها ي دكتور 

الدكتور : البقاء لله 

نور بصريخ 

نور : لا لا انت بتهزر صح 

نور بصت علي نغم اللى جنبها وحضتها في حضنها 

نور : اكيد بهزر الدكتور اكيد هي بقت احسن لا 

نغم : في اي ي خالتي بتعيطي 

نور : مفيش ي بنتي ده دكتور كذاب 

نغم بعدم فهم : اي 

نور : تسيبني كده لالا مقدرش انا اعيش من دونك 

عند فهد 

كانت قاعد في البيت 

رن فونه 

فهد : نعم 

احمد : اللى اسمها ساره اللى شغاله معانا في الشركه اتوفت 

فهد : انت بتقول اي 

احمد : انا عرفت من صحبتها انها اتوفت كانت في المشفى 

فهد قفل ورح علي المشفى 

فهد بص كده شاف بنت ومعها نغم في حضنها 

فهد : البقاء لله 

نغم جريت عليه وحضنته 

نغم : عمو 

فهد : عيون عمو 

نغم : في اي ليه خالتي بتعيط 

فهد : مفيش حاجه تعال معايا اجبلك حاجه حلو 

نور : انت مين وعاوز اي 

فهد : انا مدير ساره هي شغاله معايا في شريكتي 

نور : اه تمام 

فهد : انا هاخدك معايا ي نغم 

نغم : فين 

فهد : بيتي 

نغم : طيب استنى ماما لم تتطلع 

فهد معرفش يقول لها اي 

فهد شالها 

نور : راسحه بيها فين 

فهد : هتعيش معايا 

نور  : ليه مش شايف خالتها هنا 

فهد : انا هاخدها وانا اخدت واربيها 

نور : لا انا خالتها وبعدين انت مين



فهدي 6 إسراء 

نور : لا انا خالتها وبعدين انت مين 

ادهم : انا هربيها اصل انا الطفله دي حبيتها اوي 

نور : وبعدين 

ادهم : هاخدها 

نور : ليه انشاء الله وانا مش شايفني ولا اي هو اي الناس دي 

فهد  : طب انتي عاوزه علشان بجد اتعلقت فيها من اول يوم لم دخلت الشركه والنبي ابوس ايدك خليها معايا وكل فتره تعالي شوفيها ولو احتجتي اي حاجه قوليلي ارجوكي 

نور : ازاي اسيبها ده اي انت اللى بتقوله

فهد : ارجوكي انا اول مره اطلب من حد كده 

نور : ماشي معرفش انت مين ومتعلق بيها كده ليه لكن حاضر مش صعبتها عليا 

فهد : شكرا شكرا وخدها وطلع 

فهد : نغم عاوزه غزل بنات 

نغم اه بحبه اوي هييي 

فهد : اديني اتنين غزل بنات 

فهد : خدي 

نغم : احلا عمو 

فهد : مش قلت بلاش عمو دي 

نغم : طب جدو 

فهد : لا 

نغم : عمو اقصد ابيه هنروح فين 

فهد : لم نصل تعرفي 

عند فاطمه 

جمال وصل البيت 

جمال : جهزي الغداء هموت من الجوع 

فاطمه : حاضر ثواني ويكون طلع 

فاطمه طلعت الاكل 

جمال : هو فين رغد 

فاطمه : رحت 

جمال : فين 

فاطمه : لي اخوها 

جمال : من امتى 

فاطمه : من الصباح انا حكيت لها كل حاجه ودلوقتي قالت عاوزه تشوف اخوها 

جمال : اه لازم طبعا ده اخوها من حقها تشوفه


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 



تعليقات

التنقل السريع