القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوه الرعد البارت السابع 7بقلم كاتبه قصص


رواية قسوه الرعد البارت السابع 7بقلم كاتبه قصص 





رواية قسوه الرعد البارت السابع 7بقلم كاتبه قصص 





#قسوه_الرعد

#البارت_السابع

#بقلمي_كاتبه_قصص

:فارس راح قوضه ايه و دخل في نفس الوقت اللي ايه خرجت في من الحمام و كانت لابسه برنس فارس شافها ووقف مصدوم هو و ايه فارس بقا بيقرب من ايه و ايه واقفه مبلمه فارس قرب من ايه و حصرها ب ايد و الايد التانيه علي وسطها و قربها منو و قال بهمس عند رقبتها:يخربيتك بيقتي قمر و باس رقبتها

ايه قشعرت بسبب انفاسه السخنه ايه بتوتر و ارتباك:اا انت ب بتعمل اي هنا و بتحاول تشيل ايدو

فارس و لسه علي وضعه:اوضته مراتي و باسها من خدها

ايه افتكر اللي عملو و بعدت بقوه و خلاص هتعيط:لا مش مراتك يا فارس لسه و بعدين مش كان حبي ليك مراهقه بس صدقت طلع فعلا حب مراهقه يا فارس و خلاص راح لحاله

فارس واقف مش مستوعب:في اي انتي مغصوبه من الجواز مني

ايه بعكس ما بدخلها:اه يا فارس مغصوبه و يله اطلع بره

فارس بصدمه و حزن:مغصوبه اه تمام انا ماشي سلام

فارس مشي و ايه فضلت تعيط و تقول:انت اللي عملت كده انت يا فارس

(في القاهره)

هو:انتي خبتي ليه اني انتي تعابنه

هي:عشان مش عايزه اعيش زهقت مفيش حد حاسس بيا

هو:بس مينفعش انتي عندك ثقب في القلب و لازم عمليه يا مدام حياه(ايواه يا جماعه حياه اكيد عرفتو قصدها دلوقتي بالكلام اللي قالتو في البارت اللي فات)

حياه بحزن:مش هتفرق يا دكتور انا مت عشت محدش بيحبني اصلا و ضحكت بوجع و سخريه

الدكتور بحزن علي حالتها:تمام يا مدام حياه بعد ازنك معا السلامه

حياه قفلت التليفون معا الدكتور و قالت بحرن و وجع:خلاص هانت كلكو هتخلصو مني قريب انا مكنتش اعرف اني تقيله اوي كده علي الناس

رعد جه و دخل الاوضه حياه قالت له:ممكن اتكلم معاك في حاجه

رعد استغرب منها و قال:اي في حاجه

حياه ببتسامه بهته شويه:لا بس عايزه اطلب منك طلب ممكن و لا لا

رعد:اي هو

حياه:عايزه اخرج

رعد:لا مفيش خروج

حياه بألم:تمام شكرا

رعد ببرود:العفو روحي حضري ليا الحمام

حياه:حاضر حياه قامت تحضر الحمام لرعد

رعد قاعد بره و بيتكلم في التليفون و بيقول:عايز شقه المهندسين جاهزه

الحارس الشخصي:حاضر يا رعد بيه

رعد:تمام(جماعه شقه المهندسين دي بتعت سهرات رعد و هو بتاع شرب و كده)حياه كانت خرجت من الحمام و سألت:هي بتعت اي شقه المهندسين دي بتعت سهر

رعد ببتسامه برود:اه بتعت سهر في حاجه

حياه بصتله شويه و بعدين قالت:لا برحتك بعد ازنك انا حضرت الحمام

رعد استغرب من طريقتها بس محطش في باله و دخل الحمام

حياه نزلت تحت شافت مامت رعد قاعده

نورا ببتسامه:تعالي يا قلبي اعضي معايا

حياه ببتسامه ممثله:حاضر هنزلك حبه كده بس هشرب و هطلع اجيب حاجه من فوق و اجي

نورا بحب:ماشي يا حبيبيتي

حياه دخلت المطبخ شربت و طلعت القوضه

رعد خرج من الحمام لابس تيشرت اسود و بنطلون اسود و كتش ابيض و قال:اجي الاقيكي جاهزه

حياه بستغراب:لي

رعد:كده و يله و سابها و مشي

(عند فارس)

نزل تحت في القصر و قال بهدوء:انا مش موافق اتجوز ايه

الجد بحده:يعني اي الحديد ده

فارس بهدوء:كده و خلاص

اكرام بنرفزه:انت خابر انت بتقول اي عاد

فارس بنرفزه ايضا:ايواه خابر بقول اي و سلام سيبهلكم

ايه واققه تتابع الحوار بصدمه انه مش هيتجوزها و الدموع علي خدها و قالت لفارس:ممكن اتكلم معاك و بصت علي جدها و قالت ممكن يا جدي

الجد:ماشي يا جلب جدك

فارس قالها:نتكلم فين

ايه بخنقه:اي حته هدوء و مفهاش حد

فارس استغرب و قال:ماشي

فارس مشي بالعربيه و راح حته مفهاش ناس و نزل و قالها:اهو انزلي

ايه نزلت و بصتله بدموع و قالت:لي

فارس:هو اي اللي لي

ايه بعياط و صراخ:لي تعمل فيا كده لي مصر تعذبني لي انا لما اعترفتلك بحبي زمان و انا صغيره عارف قولتلي اي يا فارس قولتي مشعار مراهقه و معا الوقت هتروح صح و مراحتش يا فارس انا تعابنه يارب يارب خدني عشان ارتاح انا تعابنه و محدش حاسس بيا ابدا والهي العظيم و قاعدت علي الارض تعيط بهستريه

فارس نزل لمستوها و خدها في حضنه و قال بحنيه:هشششش اهدي يا حبيبي

ايه قعدت تعيط جامد في حضنه لحد ما نامت فارس شالها و دخالها العربيه و راح عند محل عصير و صاحها:ايه حبيبي قومي يله

ايه قامت و افتكرت اللي حصل و دموعها نزلت و قالت:لو انت مش عاوزني خلا

فارس قاطعها و قال:مين اللي قال اني مغصوب انا مش مغصوب

ايه بشهقات:انا تعابه اوي يا فارس مش قادره انا كنت بحاول انساك و مش عارفه كنت بتفرج علي صورك كل يوم 

فارس شالها من الكرسي اللي جنبه و قاعدها علي رجله و حط ايدو علي و سطها و نايمها علي صدره شو قال:تعابنه من اي يا قلب فارس احكيلي

ايه بكسوف:حاسب يا فارس انت بتعمل اي

فارس بمكر:بعمل اي يا روح فارس

ايه بكسوف:شيل ايدك دي لما نتجوز و بعدين انت قليل الادب

فارس قبلها و قال:تحبي تشوفي قلت الادب يا روحي

ايه بغضب طفولي و كسوف:لا و يله نزلي

فارس ضحك عليها و حطها علي الكرسي اللي جنبه و ساق العربيه و مشي

(عند رعد)

البنت بضحكه مايعه:عامل اي يا باشا

رعد بقرف:ملكيش فيه

البنت بدلع قربت من رعد و شدته من ايدو و قالت:يله يا باشا وانا هبسطك(بقا تسيب التفاح الامريكانه و تروح لجميذ المفعص😂😒)

البنت و رعد دخلو الاوضه (و فاعلو ما حرامه الله)

(عند حياه)

قاعده معا نورا و نورا قالت:فين رعد

حياه بألم:في شغل يا ماما

نورا بشك:متأكده يا حياه

حياه لسه هتتكلم قاطعها دخول .........

نورا بصتله و قالت:كنت فين يا رعد

رعد بص لحياه و قال:هي قالتلك اي

نورا بغيظ:قالت انت في شغل

رعد بص لي حياه و قال بغيظ في حياه:اه كنت في شغل و قرب من حياه و قال:شغل حلو اوي

نورا بصت علي رعد بعصبيه و قالت:مش هتبطل تروح الشقه الزفت دي

رعد:و انتي عرفتي منين اني كنت فيها

نورا بقرف و غضب قالت:بص علي هدومك الاول انا طالعه انام

رعد بص علي لابسه لقه في روچ و بص لحياه اللي كانت بتبصله

رعد لحياه:اطلعي حضري نفسك عشان نمشي

حياه مشيت من غير و لا كلمه و رعد اتضايق انها مردتش عليه و طلع وراها و قلع القميص رمه في الارض و قعد علي السرير و طلع سيجاره و قعد يشرب فيها حياه طلعت من الحمام بالبرنس وواقفت بصدمه و قالت:انت انزل تحت

رعد بصلها من فوق لتحت و قال بوقحه:عودك ملفوف و غمز بوقحه

حياه بعصبيه و كسوف:اا و كانت هتجري علي الحمام بس رعد كان في ثانيه قدامها

حياه بغضب و كسوف:وسع من قدامي

رعد قربلها و قال:لا

حياه بكسوف و هتعيط:حاسب عايزه اخش

رعد وسع لها و قال في نفسه:اجهزي للي جاي

حياه خلصت و رعد لبس و مشيو وصلو القصر بتاع رعد و قال:انزلي

حياه بستغراب:انزل فين انا

رعد بصوت افزع حياه:بقولك انزلي

حياه نزلت بخوف و قالت:جايبني هنا لي

رعد:امشي و انتي ساكته

حياه مشيت و هي خايفه

رعد دخل القصر و حياه دخلت ووو

يتبع.....

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اللي عاوز البارت الجديد يعمل متابعه من هنااااااا علشان توصلكم الرواية كامله


الرواية كامله من👈( رواية قسوه الرعد)


اضغط على اسم الرواية ☝️☝️☝️


تعليقات

التنقل السريع