القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوه الرعد الفصل الثامن 8بقلم كاتبه قصص


رواية قسوه الرعد الفصل الثامن 8بقلم كاتبه قصص 







رواية قسوه الرعد الفصل الثامن 8بقلم كاتبه قصص 





#قسوه_الرعد

#البارت_الثامن

#بقلمي_كاتبه_قصص

رعد دخل و حياه دخلت و رعد قال بصوت عالي:مرحب بيكي في جحيمي و قرب منها و مسكها من طرحتها و قال:انتي هنا اسيره زيك زي الخدم فاهمه

حياه بقهر و بتبص علي الشاغلين و هيا بتتهان قدامهم وقالت بألم:طيب طلقني انت مش بطقني طلقني وريحني

رعد اتعصب اكتر و شدد علي شعرها و قال:لا يا روحمك متنسيش نفسك ده انا دافع لي ابوكي اتنين مليون و رمها علي الارض

حياه بصتله بقهر و ألم و عرفت انها داخله علي جحيم

الداده جت مدد ايدها ليها و قالت بطيبه:قومي يا حبيبيتي حياه قامت معاها و راحت علي اوضه الخدم عشان تغير

الداده بحنيه:مالك يا بنتي في حاجه تعبك

حياه بعيط:انا تعابنه اوي مش عارفه لي بيحصلي كل ده لي الكل بيعمل معايا كده هو انا وحشه صح حياه حطت ايدها علي وشها و عيطت بهستريه

الداده راحتلها و خدتها في حضنها و طبطبت عليها و قالت:معلش و انتي مش وحشه و اعتبريني زي امك يا بينتي هو انتي اسمك اي

حياه خرجت من حضنها و قالت:شكرا بس حاضر انا اسمي حياه

الداده:طب يله يا حبيبيتي عشان منتأخرش علي رعد بيه

حياه:حاضر بس فين الهدوم اللي هنا

الداده لسه هتتكلم رعد دخل و قال:اخرجي بره يا داده دلوقتي

الداده خرجت و رعد راح لي حياه وقال:اخلصي مش ناقص دلع و اه البسي لبس الخدم هيبقه لايق عليكي و خرج

حياه داخلت تلبس و خرجت كانت راحه علي المطبخ رعد نادها حياه راحت لي و قالت:عايز حاجه يا رعد بيه

رعد بضحكه مستفزه و قال:كويس انك عارفه نفسك و منستهش

حياه:لا منستهش و عارفها كويس اتفضل عايز اي

رعد بصلها شويه و قال:تعالي

حياه استغربت و راحت لي

رعد:قربي كمان

حياه راحت لي لحد ما وصلت قدامه

رعد ناده الداده و قالها:خدي اجازه انتي و الشغالين لمده شهر و المرتب هيوصلكم 

الداده:بس يبني

رعد:معلش يا داده يله

الداده مشيت هيا و الشغالين

رعد بص لي حياه من فوق لتحت و قال:اعضي

حياه استغربت منو بس قاعدت

رعد قال بهمس عند ودنها: ابقي اجهزي النهارده يا عروسه

حياه:وانا مش جاهزه 

رعد ببرود:مليش فيه

حياه بزعيق:عندي ظروف افهم

رعد بصلها بغضب و قال بعصبيه:انتي بتزعقي لي

حياه:عشان انا عندي ظروف و انت مش راضي تفهم

رعد بقا بيقرب منها و هي تبعد لحد ما لزقت غي الحيطه رعد قرب منها جامد لحد بقا مفيش فاصل بينهم و قال:نضفي القصر ده و اعمليلي اكل و بعد و قال بوقحه:نضفي قوضتي عشان في واحده جايه

حياه بصتله بوجه خالي من اي تعبير و قالت:تمام يا رعد بيه

رعد بص عليها و مشي راح يفتح الباب عشان خبط و دخل بنت مش لابسه فستان و رجلها كلها باينه و دخلت و قالت بمايعه:ازيك يا رعد بيه

حياه نازله من علي السلم و شافتها و بصت لي و قالت:اوضتك جاهزه يا رعد بيه

البنت بصت لحياه بقرف

و طلعت معا رعد

(في اوضه رعد)

البنت بدلع قربت من رعد و قاعدت علي رجله و بتفك زارير قميصو و بتقول:وحشتني اوي يا رعد باشا

رعد قلع قميصو و قالها: اطلعي بره و نادي البنت اللي تحت

البنت بصتله بستغراب و مشيت بخوف و ندهت حياه

حياه طلعت لي و قالت:نعم يا رعد بيه و اتصدمت لما لقيتو عار*ي الصدر و بصت في الارض رعد بصلها و قال:تعالي

حياه راحت لي و رعد قعدها علي السرير و قال:متتعوديش علي كده انا بس عايز انام

و خدها في حضنه و نام

حياه بكسوف من هيئته بتحول تقوم

رعد:بطلي فرك عشان عايز انام

حياه معرفتش تقوم راحت نامت

رعد كان صاحي و بيفكر لي عايزها تبقه في حضنه و بعد تفكير كتير نام

(في الصعيد في قصر عائله الاسيوطي)

فارس دخل و معاه ايه و قال:انا موافق يا جدي بس بحسب ايه مكنتش موافقه عليا

الجد ببتسامه:ماشي يا ولدي اطلع انت ارتاح دلوق

فارس طلع هو و ايه فارس قبل ما يدخل قوضه باس ايه جنب شافيفها و قال:تصحبي علي حاجه قمر شبهك

ايه دخلت بكسوف علي قوصتها و فارس ضحك عليها و دخل ينام

(في صباح جديد في القاهره في قصر المنشاواي)

امجد رايح جاي بغضب عشان مش لاقي حياه و لا رعد و قال بعصبيه:انا غلطان اني جوزتها لي

نورا قاعده بقلق بتقول لي امجد هشان يهدا:اهدا ممكن محصلش حاجه و هو هيرن علينا

امجد هدي نوعاما و قعد

(في قصر رعد)

رعد صحي و بص علي حياه اللي نايمه في حضنه حياه صحيت لاقيته بصصلها حاولت تقوم معرفتش بصت لرعد و قالت بخجل:عايزه اقوم

رعد بصلها و نام علي جنبه عشان يبقه وشه في وشها و قال:لا

حياه خبت وشها في حضنه و هو ابتسم و زقها من حضنه

و قال:بره انزلي اعملي ليه قهوه

حياه نزلت و هي مكسوره بمعنه الكلمه

و راحت تعمله القهوه و قلبها وجعها بس طنشت

و رعد نزل وراها و حياه عملت القهوه و ودتها لي في بنت دخلت و راحت علي رعد و قالت:ازيك يا رعد باشا(رعد ده طلع اتفو يا جماعه😂)

رعد:مش قولت مش بحب كلمه باشا و لا لا

البنت:تمام انا السكرتيره الجديده

كل ده تحت نظر حياه اللي بتبصلها بقرف

و جت و قالت:اتفضل يا رعد بيه القهوه

البنت بصتلها بقرف و شورت عليها من فوق لتحت و قالت:انتي الشغاله مش كده

حياه بصتلها بطريقه مضحكه و قالت:ايواه يا مدام محن مش مدام برضو(اه منك يا حياه اه اكيد فهمتو قصدها😈😹)

رعد كان هيضحك عشان فهم قصدها بس كشر

البنت بعصبيه:انت مش متربيه وحضرتك يا رعد بيه ازاي تشغل الاشكال دي عندك

رعد بحده:صوتك و انتي بتتكلمي و الاشكال دي....

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


اللي عاوز البارت الجديد يعمل متابعه من هنااااااا علشان توصلكم الرواية كامله


الرواية كامله من👈( رواية قسوه الرعد)


اضغط على اسم الرواية ☝️☝️☝️



تعليقات

التنقل السريع