القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فهدي الفصل الثامن 8بقلم إسراء


رواية فهدي الفصل الثامن 8بقلم إسراء 





رواية فهدي الفصل الثامن 8بقلم إسراء 






فهدي 8 

محمد : انا هجبها ي بابا 

عند فهد

فهد طلع من غرفته لانه خلص شغل 

فهد : نامت 

رغد : اه 

فهد شالها وحطها في غرفته علي السرير وطلع 

عند سليمان 

سليمان رن على امجد 

سليمان : بابا الحقني 

امجد : في اي 

سليمان : الخدنه اتسرقت 

امجد وقف : بتقول اي انا جايلك 

محمد : في اي ي بابا 

امجد : اخوك اتسرق 

محمد : اواي انا مش فاهم 

امجد : روحي هتفهم 

محمد وامجد رحوا البيت 

فتح لهم الباب سليمان 

سليمان : بص ي بابا كلها اتسرق 

امجد : اهدى هنعرف مين ده 

محمد طلع فونه واتصل علي الشرطه 

بعد ساعه الشرطه جات 

الشرطه : بص ده رقم المحامي ده 

اتصل عليه وكلمه ده يمكن يعرف مين ده هو سؤال الراجل المقتول ده بقرب لكم حاجه 

سليمان  : اه ده صحبي 

الشرطي : تمام 

سليمان : اي اللى بحصل معنا ده 

عند فهد 

فهد : قوي ي بت 

نغم : ي ماما سبني انام 

فهد : قومي ي حبيتي علشان تاكلي 

نغم : اه انا جعانه اوي 

فهد : علشان كده انا جبت لك الاكل علشان عارفك جعانه 

نغم : لا مش اوي انا اصلا صحيت علشان عندي مسلسل 

فهد : مفيش حاجه اسمها مسلسل بعد كده 

نغم : ليه 

فهد : كده 

نغم : هو ماما هترجع امتى 

فهد : معرفش كلي 

نغم : انا عاوزه سدال 

فهد : ليه 

نعم : ازاي ليه علشان اصلي ي غبي 

فهد : من عيوني انا هنزل اجبلك هو انتي تعرفي تصلي 

نغم : اه انا وماما بنصلي مع بعض وهي اللى علمتني اصلي 

فهد : يلا ي قلبي هنزل انا علشان اجبلك 

نغم : ماشي 

عند سليمان 

المحامي : عاوزك تبعت اي حد كان في البيت لم حصلت السرقه 

سليمان : لكن انا مش معايا كان غير صحبي واحمد وعلي الحراس الفيلا

المحامي : ضروري احقق معاهم 

سليمان  : هتصل عليهم علشان يجوا 

المحامي : قولي اول حاجه حصلت 

سليمان : انا رجعت من الشركه ودخلت غرفتي نمت ومصحتش الا بصوت عالي 

لقت صحبي واقع علي الارض الد،،م على جس،،مه كله 

المحامي : بعدين 

سليمان : والغرفه عباره عن فوضى 

المحامي : ماشي نادي معاك احمد 

احمد دخل 

المحامي : اي اول حاجه حصلت احكي 

احمد : انا مسمتعتش حاجه 

المحامي : كنت فين 

احمد : كنت بقفل الابواب بتاعت الفيلا مسمعتش حاجه 

المحامي : هو الابواب بتاعتكم بتكون مفتوحه 

احمد : لا  الا في وقت معين 

المحامي : الساعه كم بتفتحوها 

احمد : 3 

المحامي : طب تمام


شاهد التاسع اضغط هناااااااا 


الرواية كامله من👈( رواية فهدي) 

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️




تعليقات

التنقل السريع