القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فهدي الفصل الاول والثاني بقلم إسراء

رواية فهدي الفصل الاول والثاني بقلم إسراء 





رواية فهدي الفصل الاول والثاني بقلم إسراء 



فهد كان شغال بص علي طفله كده بدور علي امها 

فهد : تعالي مالك بتعيطي 

نغم : هو انا بدور علي ماما مش لقيها هي قالتلي عدي هنا وانا هرجع لكن انا شوفت اطفال  بلعبوا ورحت لعبت معاهم ودلوقتي انا ضعت منها 

فهد : طيب تعالي معايا هدور عليها 

عند ساره 

اساره : دي رحت فين 

دخلت علي الشركه بتاعتهم دي يمكن تكون هنا 

بص علي نغم اللى كان قاعده مع فهد وجريت عليها وحضنتها 

ساره : رحتي فين مش قلتلك مش تتحركي 

فهد : براحه عليها دي لسه صغير 

ساره : بلا نمشي 

نغم : بالاول اشكري عمو ده كمان لعبني ب فونه 

ساره : اه ماشي 

فهد : فهد وحده مجنونه دي ولا اي 

ورجع كمل شغل 

ساره افتكرت انها جايه تشتغل في الشركه دي رجعت 

فهد : في اي 

ساره : انا عاوزه اشتغل وكده جيت اشوف المدير هو مكتبه فين

فهد : المدير انا هو 

ساره : اكيد بتهزر 

فهد : ليه 

ساره : طب انا جايه اشتغل هنا عندك في الشركه 

فهد : فين اوراقك 

ساره : اهي 

فهد : حلو هتشتغلي من دلوقتي 

ساره : من دلوقتي انا موافقه معنديش مشكله 

فهد : سيبيها معايا 

ساره : اقعدي معه 

نغم :ماشي 

فهد : هو انتي اسمك اي 

نغم : نعم 

فهد  : اي 

نغم : اسمي نعم 

فهد بضحك : هموت 

نغم : بعد الشر عليك ي عمو 

فهد : هو انتب عندك كام سنه 

نغم : 10

فهد : اي ده انتي صغننه اوي 

نغم : لا انت الصغنن لا انا كبيره 

فهد : ماشي عدي هنا لحد ما كمل شغل 

نغم : اوكي 

نغم : ي عمو انا زهجت اوف 

فهد : طب تعالي 

نغم : عمو 

فهد : بلاش عمو دي 

نغم : انت كبير عاوزني اقولك اي 

فهد : قوليلي فهد 

نغم : فهد 

فهد : نعم 

نغم : فهد 

فهد : خدي الفون ده انا هكمل شغل ماشي 

نغم : ماشي 

فهد خلص شغله والساعه كانت 3

فهد : بص علي نغم اللى نائمها 

فهد : نغم نغم 

نغم : نعم 

فهد : يلا قومي علشان نروح البيت 

نغم : ماما فين 

فهد : هناديها علشان تاخدك 

فهد رح ونادها 

ساره : يلا ي حبيبتي 

فهد بعد رحت نغم وسارة 

فهد : مش عارف مالي اتعلقت بيكي كده هو انا مالي معقول اكون حبيتها 

فهد عقله : انت مجنون دي طفله 

قلبه : عادي وفيها اي بكره تكبر وهتحبك وتتجوزها 

فهد : خلاص خلاص



فهدي 2 

فهد : خلاص خلاص 

ساره : قومي ي بت علشان نروح المشفى 

نغم : ليه ي ماما 

ساره : يلا البسي بلاش اساله 

عند فهد 

فهد : صحى ورح الشركه 

فهد : هو فين ساره 

السكرتيره: مجاتش 

فهد بص علي الساعه : اي ده الساعه 12وهي مجاتش 

عند ساره

ساره : ها ي دكتور 

الدكتور  : انا مش هكزب عليكي كلها يومين وهتموتي 

ساره : بجد طب هو المرحله الكم المرض 

الدكتور :الاخيره 

وهنا سرعه طلعت خدت بنتها ورحت البيت وحضنتها 

ساره وهي بتعيط 

نغم : ماما مالك بتعيطي

ساره : وهي بتحضنها 

ساره : لا مش بعيط خدي فوني والعبي بيه 

ساره وهي بتبص علي السماء وبتعيط 

ساره نامت من كتر العياط 

عند فهد 

انا هوريكي


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 




تعليقات

التنقل السريع