القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق العقرب البارت الثالث عشر 13بقلم الكاتبة المميزة



رواية عشق العقرب البارت الثالث عشر 13بقلم الكاتبة المميزة 




رواية عشق العقرب البارت الثالث عشر 13بقلم الكاتبة المميزة 






الارض انشقت وبلعتها ولا ايه انت عايز تجنني

 يا حسن راحت فين تمارا خرجت من البيت ازاي معقوله كل الكاميرات ما فيش كاميرا فيها جابتها مش شايف ان الموضوع غريب طبعا

 حسن كان على اعصابه وهو بيرد على رحيم 

لانه عارف اللي فيها وعارف ان هو ودينا مرات رحيم بس كان بيحاول يبان هادي ومتماسك عشان الامر ما يتفضحش وساعتها كان رحيم هيضحي بيه هو ودينا زي الخرفان


بس رحيم قطع كلامه على صوت تليفونه كان بيرن طلع تليفونه بعصبيه وقال مين

 انصدم لما لقى مازن هو اللي بيرد عليه وبيقول له بكل برود حبيبه القلب بتاعتك ممسوكه في شقه دعاره تروح بقى خرجها من القسم  رحيم 

سكت وما كانش عارف يتكلم ولا يقول ايه لكن مازن حب يستفزوا اكتر فقال له ومعنى ان انا اكلمك اقول لك دلوقتي ده اكبر دليل ان تمارا ما عدتش تفرق لي


وقال له على عنوان القسم وقفل السكه

رحيم ما استناش كلام ولا استنى اي حاجه كان عامل زي المجنون زي الاعصار ركب عربيته وشغل العربيه وطار علي القسم بسرعه البرق


حسن كان واقف مش عارف ايه اللي بيحصل بس طالعه اللي في الاوضه اللي دينا محبوسه فيها وفتح لها وده بامر من رحيم ان قال له طلع دينا من الاوضه 

طلعت دينا تقول لحسن رحيم فين يا حسن رد 

حسن بعصبيه انا كنت مجنون لما صدقت كلامك ولا لما طوعتك

دينا ايه ده بس يا حسن وكل حاجه هتتحل قول له رحيم  فين حسن مش عارف جرى تليفون وطلع بره بس الظاهر ان هو تليفون مهم دينا يا ترى في ايه ربنا يستر


حسن قال لي دينا انت تهدي خلاص الفتره دي وبلاش يبقى في كلام بيني وبينك علشان خاطر رحيم مش يشك في حاجه 

دينا هزت  راسها  ومشيت

وحسن هو كمان نزل الجنينه بس اللي كانت واقفه مراقباهم وبتسجل لهم سما اخت رحيم 

سجلت لهم الجمله بتاعه عشان رحيم  مش يشك ان في حاجه بيني وبينك

ابتسمت كده وقالت دبور وزن على خراب عيشته يا دينا انت وحسن بس لما رحيم يجي اهو ابا خلصت منكم انتم كمان مع تمارا


في القسم 

كانت تمارا واقفه بترتعش وخايفه واقفه مستنيه يا مازن عشان يجي يبين دليل براءتها وان الظابط يصدق كلامها واقفه خايفها بس ما تعرفش ايه اللي مستنيها وما بين لحظه والثانيه تفاجئ برحيم قدامها

جاي ياخدها من القسم بتاع الشرطه

لكن طبعا تمارا كانت رافضه ان رحيم ياخدها وفضلت تقول لي الظابط لا مش عايزه اروح معاه احبسوني انا غلطانه انا كنت شغاله في البيت ده حبسوني وما تروحونيش معاه عشان خايفه منه وعارفه هو هيعمل فيها ايه لدرجه ان الظابط قال لرحيم 

انت جاي تخرجها او تستلمها بصفتك ايه رد قال له مراتي وادي القسيمه اهي

تمارا  صرخت وقالت لا كذاب انا مش اتجوزته

بالظبط ماسك القسيمه وبصي فيها وقال لها بس القسيمه دي مش مزوره دي حقيقيه يعني هو جوزك ولم الموضوع وروحي معاه بدل ما يعمل لك قضيه شرف طبعا تمر بالنسبه لها كان الموت اهون انها ترجع مع رحيم  لانها عارفه رحيم هيعمل فيها ايه

لكن للاسف خدها  رحيم

اول ما ركبت معاه العربيه كان جسمها كله بيرتعش وخايفه التفت لرحيم وقالت له انت جبت القسيمه دي منين شدها من شعرها بعصبيه وقال لها 

ما اسمعش نفس ولا اسمع صوت طول الطريق تخرسي تخرسي تتشهدي على نفسك بس كان شكلي رحيم يخوف قوي وتمار اساسا كانت ميته في جلدها

لحد ما وصلت القصر 

؟؟؟؟؟؟؟

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم

الرواية كامله من👈( رواية عشق العقرب)

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️


تعليقات

التنقل السريع