القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوه الرعد البارت السادس عشر 16بقلم_Maha_Raghb


رواية قسوه الرعد البارت السادس عشر 16بقلم_Maha_Raghb  




رواية قسوه الرعد البارت السادس عشر 16


#قسوه_الرعد

#البارت_السادس_عشر

#بقلمي_Mähä_Räghb


(في صباح جديد في القاهره)

رعد بغضب اتصل بفارس و قاله:انت فين يلا فضلت مستنيك و مجتش

فارس بضيق:يعم اهدا و قص علي ما حدث

رعد بتفكير:تعاللي دلوقتي

فارس بستغراب:لي

رعد بغضب:اخلص تعاله في الكافيه***اللي علي البحر*جماعه هما سكنين في اسكندريه*

فارس:ماشي سلام

(في تركيا)

ايه صحيت و افتكرت فارس و دمعه نزلت منها و مسحتها و قامت غسلت وشها و خرجت الصاله لاقت حياه قاعده حاطه طبق الفاكهه قدمها و بتاكل

حياه بتهون عنها و بتقول:تعالي تعالي

ايه بضحك:اي اللي انتي عامله ده

البنت تسنيم:تعالي اعضي

ايه قعدت وسطهم و قالت بمرح:مفيش غير لمتنا الحلوه دي و متيجو نرقص

البنت التانيه بسمه بضحك:يله

بسمه و تسنيم و ايه و حياه قامو شغلو اغاني و قاعدو يرقصو

(في القاهره في الكافيه)

رعد بتحزير:عارف لو مقلتش كل حاجه دلوقتي انت حر

فارس ضحك بتوتر و قال:كل حاجه اي بس انا مش فاهم

رعد بخبث:حاضر يا روحمك امال الثفقه بالشركه الجديده بإسم ابويا لي هااا

فارس بجديه:انت بجد سهرت في الزفت النايت

رعد ببرود:اه تحب اوريك

فارس بغيظ:بارد

رعد بضيق:اخلص لي الشركه و الثفقه بإسم بابا

فارس بستعباط:عشان عي كانت معاه من زمان و مكنش خد يعرف عنها حاجه غير مامتك و بعها بس الاوراق بإسمه عشان الست اللي اشترتها مش بتظهر و كده

رعد بصله شويه و قال:حاسس اني في لعبه في الموضوع و هكشفها قريب

فارس اتوتر و قال:يله نمشي

رعد بخبث:يله

مشيو بعربيه رعد بس رعد غير الطريق و مشي راح علي طريق صحرا

فارس اتوتر لما فهم اني رعد عايز يعرف اي اللعبه

فارس بستعباط:احنا هنا بنعمل اي

رعد بصوت عالي:انزل

فارس نزل و قال:في اي الرعب ده

رعد نزل وراه و قال:هتقول اللعبه اي هيا يا امه و كسم بالله انت اللي جانت علي نفسك

فارس بضيق:ما كفايه مراتي سابت البيت انبارح

رعد ادله بالبكس

فارس بتوتر:خف ايدك يابا

رعد جه يدله التانيه

فارس بسرعه:هقول والله هقول

رعد قال:يله


البارت_السابع_عشر


فارس بضيق:حياه عايشه

رعد بصله بصدمه و قال:ازاي انطق

فارس:اهدا و الله انا عرفت في النص

رعد بغصب جهوري:و مقولتليش لي

فارس:يعم استنه و قالو علي كل حاجه من الاول خالص لحد دلوقتي

رعد:العب و كمان ابويا و امي معاها

رعد بصله و قال:هما فين

فارس بتوتر:ا في تركيا في الشقه اللي هناك

رعد:تمام و اتصل بحد يراقب البيت اللي في تركيا

رعد بتحزير:عارف لو حد عرف اللي انا عرفت

فارس:عيب عليك هتعمل اي بقا

رعد بصله

فارس بضحك:والله ما هقولهم حاجه يله

رعد:مش هيا بتجي بتراقبني

فارس:اه بس بتراقبك بليل يا باشا

رعد بضيق:ماشي يله

فارس:يله و مشيو بالعربيه

عد اليوم عادي و رعد كان واقف قدام البحر و بيقول بخبث:انا تعبت اوي مش عارف اللي هعملو ده غلط و لا لا عايز ارحلك يا حياه

و جاي ينزل البحر لاقه بنت بتقوله:ارجع عن اللي هتعمله ده حرام عليك كده

رعد بخبث:ملكيش دعوه و نزل البحر

البنت نزلت وراه و بتقوله:يا استا

مره واحد لاقت حاجه بتسحبها و كان رعد رعد قبلها بشوق و حب و البنت بتدلته و رعد شال الوش و ظهر مين حياه ايواه كده شطرين😂

رعد بعد عنها و طلعها من المياه و قال:انل كنت هتغير

حياه بدموع:هتتغير اه هه ضحكتني هتتغير فين و انت كل يوم شتيمه و اهانه و مصعبتش و في الاخر اغتص*بتني بطريقه زب*اله و جاي بتقولي هتتغير اغتصبت مراتك عارف يعني اي

رعد بوجع:و بعدك عني ربتني و ربتني قوي يا حياه

حياه:اه يا رعد بأمره المل*هي اللي كنت بتروحه كل يوم

رعد بخنقه و دموع متحجره و صوت عالي:ايواه يا حياه كنت بروح زفت كل يوم كنت بحاول انسه بس معرفتش كل يوم بنات و قرف

*كان في عربيه معديه و كانت مشغله اغنيه كل مت بقدر يوم انساك بصوت عالي*

كل ما بقدر يوم انساك برجع ادور و استناك حابب تعبي لانه عشانك راضيه بغلبي لانه معاك لانك كل ما بقدر يوم انساك برجع ادور و استناك حابب تعبي لانه عشانك راضيه بغلبي لانه معاك حبيبيتي و حلمي اللي غاب قلبي بيرفض يبطل عذاب لانك حبيبي و حلمي اللي غاب قلبي بيرفض يبطل عذاب

رعد و حياه بصو لبعض

رعد بوجع:بصي انتي لو عايزه تسبيني و تمشي سيبيني

حياه: .........

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


الرواية كامله من👈( رواية قسوه الرعد)


 



تعليقات

التنقل السريع