القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوه الرعد البارت السابع عشر 17بقلمMähä_Räghb



رواية قسوه الرعد البارت السابع عشر 17بقلمMähä_Räghb 






رواية قسوه الرعد البارت السابع عشر 17بقلمMähä_Räghb 



#قسوه_الرعد


رعد بوجع:بصي انتي لو عايزه تسيبني و تمشي سيبني

حياه عيطت

رعد قرب منها و خدها في حضنه و قال:هشش اهداي يا حبيبي ده انا مقدرش اعيش من غيرك

حياه بدموع:بجد يا رعدي(امممم يعيني علي الرومانسيه يا جماعه اتخيلو اللحظه بقا كده😂🙂)

(رعد خدها و مشي راح لي فيلا امجد و نورا)

رعد بخبث:يا اهل البيت حياه طلعت عايشه

امجد و نورا بصدمه مصطنعه:اي حياه

حياه بضحك:فركش يا نوني اتكشفنا

نورا بتوتر:هوريك يا حياه

رعد:انا عايز اعرف كل حاجه دلوقتي

نورا بتوتر:احكي يا حياه

حياه ابتسمت لرعد بتوتر و راحت لي و قالت بدلع:رعدي انا عايزه انام

رعد بخبث شدها و قعدها علي رجله و حاوط وسطها و قال:احكي الاول يا قلب رعدك

نورا:يا محني😏

حياه بصتله بغيظ و جايه تقوم

رعد ضغط علي وسطها و قال:اعضي يا حبيبي رايحه فين

حياه بصتله بغيظ و حكت لي كل حاجه و الخطه بتعتها و كل حاجه

رعد:اممممم و همس عند ودنها:الحساب لما نطلع يا قطه

حياه اتوتر:احم احم في حاجه كمان

رعد برفعه حاجب:اشجيني

حياه بسرعه:ماهي دي تبقا انا

رعد بيقرب من حياه و بيقوا:ااااه و انا برضو بقول نظرات الحب دي مش من شويه و شال حياه مره واحده

حياه بغضب:نزلني يا رعد

رعد خدها علي اوضتهم و نزلها و قال:الهانم كانت بضتحك عليا

حياه بمايصه:بحبك يا رعد

رعد بصلها ببرود و غمز:مبتسبتش يا قلب الرعد

حياه بدلع:رعد

رعد ضحك و شدها عليه و قال:قلبه

حياه بصتله بنص عين:سيبني ياض

رعد بقرف:بقا في واحده تقول جوزها ياض

حياه:اه انا

رعد ببرود راح نام علي السرير و قال:اطفي النور

حياه عرفت انه بيعملها ببرود عشان زعلان منها

حياه فتحت الدولاب و طلعت قمي*ص نوم ابيض قصير و دخلت لابسته و طلعت راحت عند رعد و قالت:يغتي زعلانه

رعد بصلها بحده و قال:اطفي النور

حياه نامت جنبه و قالت:يا رعد

رعد بزهق:اممم

حياه لاقته مش طيقها نامت

رعد بصلها و نام(مستغربين معامله رعد صح)

(في الصباح يوم جديد)

حياه صحيت لاقت نفسها في حضن رعد

حياه حطت ايديها علي وشه

رعد فتح عينه و شال ايدها

حياه بغضب:رعد ا

رعد قاطع كلامها بقبله عنيفه خلت شفي*فها تن*زف

بس الغربيه بدلته برضو بنفس عنفه

رعد بعد عنها عشان النفس و قال:اي

حياه بصتله بعصبيه و جت تمشي لاقت رعد شدها و همس في ودنها:بس حلوه هاا

حياه بخجل:احترم نفسك

رعد ببرود:عشان تسكتي بعد كده

حياه سابته و مشيت

رعد ضحك و دخل الحمام وراها

رعد لاقها واقفه بتحط ميكب رعد قلع التيشرت و قالها:ناخد شور معا بعض

حياه بصتله بغضب و بتقرب منه لحد ما بقت قريبه منه و قالت:هتحترم نفسك و لا لا

رعد قرب منها و التصق بها و حرك ايدو علي جسمها بجراءه و قال:تؤ

حياه اتكسفت و قالت:شيل ايدك كده و وسع اي ده

رعد بمكر:مش موسع

حياه بخجل:وسع

رعد بمكر:بشرط

حياه بصتله بغيظ:اخلص

رعد بهمس عند ودنها:ناخد شور معا بعض

حياه ضربت عل صدره و قالت:لا

رعد ببرود:ماشي و شالها و نزلو تحت المياه

حياه بكسوف:رعد

رعد بضحك:قلبه

حياه:انت بارد

رعد بصلها و قرب منها و قال:اي قولي تاني

حياه بتوتر:ا يعني مواقفنه تحت المياه و بتتكلم

رعد بخبث قرب منها ووو


البارت_العشرون


(في اوضه امجد و نورا)

نورا قاعده لاقت مسدچ جايه علي تليفون امجد

دخلت علي المسدچ لاقت في واحده بعتله بتقوله ازيك يا امجد باشا انا في المكان اللي بنتقابل فيه الساعه 9 بليل

نورا اتصدمت اكتر لما لاقت في كلام حب مابينهم و امجد قايل للبنت دي انه هيطلق نورا

نورا دموعها نزلت و قالت هترقبه و هتشوف اي الموضوع ده و سابت التليفون ما كانو*جماعه نورا ميبنش عليها انها كبيره و كده يبن عليها انها صغيره في السن*

امجد خرج من الحمام و قعد علي السرير و شاف تليفونه و نورا قاعده بتشوف رد فعله

امجد قام بهدوء و لبس و قال:انا هتأخر النهارده لحد بليل ماشي

نورا رسمت الاستغرليب علي وشها بمهراه و قالت:لي

امجد:شغل يا نورا

نور بدلال:خليك معايا شويه

امجد بخنقه:لا سلام

نورا اتضيقت و قالت:تمام و نزلت تحت و قالت للخدم يحضرو الفطار

(في اوضه حياه و رعد)

رعد قاعد علي السرير عار*ي الصدر حياه خرجت بصت عليه و قالت بصوت منخفض:بارد اوي

رعد ببرود:بتقولي حاجه

حياه ببتسامه:بدعليك

رعد بستفزاز:بتدعلي و لا بتدعي عليه

حياه فهمت انو هو بيعمل كده عشان هي اللي تبدا مش هو

حياه ببرود:اللي انت عايزه افهمه و بعدين انا اللي اكون زعلانه مش انت

رعد ببرود:طيب ما كنتش جيتي و قاعده تقولي نتصالح امبارح و لا كنت وحشك

حياه ببرود:ولا وحشاني ولا حاجه كنت بقولك كده عشان كنت غبت يجي 5 او 4 شهور و مش اللي في دماغك

رعد:خلاص يختي فهمتي

حياه بضحك:ما كنت تقول بدل اللفه دي

رعد:امممم تعالي

حياه جاتله و رعد شدها لي و نسيبهم بقا شويه كده و نشوفهم البارت الجاي

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اللي عاوز البارت الجديد يعمل متابعه من هنااااااا علشان توصلكم الرواية كامله

الرواية كامله من👈( رواية قسوه الرعد)


 




تعليقات

التنقل السريع