القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوه الرعد الفصل الثامن عشر 18بقلمMähä_Räghb


رواية قسوه الرعد الفصل الثامن عشر 18بقلمMähä_Räghb 





رواية قسوه الرعد الفصل الثامن عشر 18بقلمMähä_Räghb 


#قسوه_الرعد


(في المساء في فيلا المنشاواي)

رعد صحي و دخل الحمام

حياه كمان صحيت و لبست و قاعدت علي التليفون بتاعها و رنت علي ايه*يا جدعان ايه في تركيا لسه*

حياه:ايه عامله اي

ايه:الحمدالله

حياه بتحزير:الحمل يا ايه خلي بالك كويس

ايه:حاضر

حياه بمرح:بتعملي اي بقا

ايه ضحكت و قالت:باكل

حياه ضحكت: ماشي و قفلو

رعد خرج و قال و هو بيلبس: ايه مين

حياه: ايه مرات فارس علفكره هي صحبتي من الثانوي لحد الجماعه

رعد:امممم طيب

حياه:بقولك اي

رعد:قولي يا حبيبي

حياه بتفكير: تعاله نعمل خطه و نصالحم علي بعض

رعد قعد جنبها و قال: يا خوفي من خططك

حياه بضحك:لا لا متقلقش الخطه هي ******* و ضحكت بخبث

رعد ضحك و قال:ماشي يله

حياه: يله

(تحت في الفيلا)

رعد بستغراب:هما فين

حياه:معرفش

رعد:يا مريم

مريم:نعم يا بيه

رعد:هما فين

مريم:خرجو من شويه بس كل واحد لوحده

رعد:تمام ماشي يله يا حياه و مشيو

رعد و هو في العربيه: دلوقتي هنعمل اي

حياه:انت هتروح لصحبك و تخلي يلبس كده تمام و تخدو علي مكان شيك كده و تغمي عينه و انا هتصل بي ايه و هقولها انا حامل البسي فستان حلو مده و تعالي و هي هتيجي و اول ما تيجي هغملها عينها من وراها و هقولها متخفيش انا حياه متعمليش صوت و هندخلهم معا بعض و نشيل الشريطه السوده من علي عينهم و نقفل الباب و نمشي و نشغلهم اغنيه كده و اكيد فارس هيفهم هاا تمام

رعد بإعجاب: تمام

و تم تنفيذ الخطه

(في اوضه متزينه و محطوط ورد و مولغين شمع و في اكل و في سرير عليه قلب بالورد و حرف F&A

ايه قاعده بتشتم في حياه

و فارس فهم انه رعد اللي عمل كده و قاعد و ايه رايحه جايه

فارس:اعضي بقا

ايه بغيظ:ملكش دعوه و انت طاليقئ

فرس بصلها بنص عين و قال:راديتك يا عسل

ايه بصتله و قالت:مشص عارفه بحب فيك اي

فارس بغرور: جسمي رياضي و قمر و اي بت تتمنني

ايه راحت لي بغيظ و شدته عليها و قالت:قول اللي انت قولته ده تاني كده

فارس استغل انها قريبه منو و قرب اكتر و التصق بها و بيمشي ايدو علي جسمها بجر*اءه(جماعه رعد و ابوه و صحبو قللات الادب😂🙂)

*فارس خد ايه و حط ايدو علي وسطها و رقصو solo  و شغل اغنيه*

نفسي اقولك علي اللي بيا💗👑

نفسي اقولك كلمه واحده🫶🏼🥺

انت داري بشوق عنيا !

متجاوبش ثانيه واحده🤎

سيبني اقولك من الكلام ..

حاجه توصف اللي بيا🌘💙

و لما اخلص فيك غرام !

ابقي رد انت عليا🌏✨

انت مهما تقولي اي ..

مش هصدق غير عينيا🙈🖇️

ده انا بشوف احلام ..

عمري جوا عينك♥️🥹

لما عيني تنام !

برضو بحلم بيك💭❤️.

حبيبي دوبت خلاص ..

بعد تاني محال✨🌚

عشيت بيك احساس !

ابعد م الخيال🤎🦋

فارس شال ايه و لف بيها و قال:والله بحبك بس في صور اتبعت لي و شاتت بس عرفت اني في حد عايزه يفرقنا عن بعض

ايه بدموع:بس شكيت فيا يا فارس

فارس بمشاكسه:انتي لو مكاني يا قمر كنتي عملتي اي

ايه بضحك:كنت مو*تك

فارس شالها و قال:والهي قمر

(و نسيبهم معا بعض شويه دول اتنين متجوزين😹)

(عند نورا و امجد)

امجد:ساندي(مفأجاه صح)

ساندي بعيط:ونبي يا امجد خلي يطلعني من هنا

امجد بضيق:انتي كنتي ناوايه علي اي

ساندي بعيط:انت عرفت مكاني منين

امجد بعصبيه:اخلصي

ساندي بخوف و دموع:انا انا عازام باشا بعتني عشان اخسر رعد ثفقاتو و و ابوظ علاقتو معا مراتو هو و فارس و نبعت لي فارس صور و شاتت و انا هتصل بي ايه و هقولها تعالي جوزك بيخونك في مكان***** و اتصل برعد هقولو حياه بتخونك في نفس المكان و عازام باشا عارف انها مش ماتت عشان كده و لما يجو نضربهم ب حاجه عشان يفقدو الوعي و  نلبسهم لابس مش تمام و نحطهم جنب بعض علي السرير و نتصل بي حياه و فارس يجو عشان علاقتهم تبوظ خالص

امجد بغضب شدها من شعرها:تمااام انتي هتنفذي اللي تقال بأمر مني جااك

جاك:نعم يا عمي امجد

امجد:خلي بالك من الزباله دي(طبعا دلوقتي بتقولو اي علاقه الرسايل باللي حصل دلوقتي امجد كان بيتكلم معا ساندي و علي اساس انه بيحبها عشان يعرف مين اللي وراها عشان كان شاكك فيها و عازام ده عدو امجد من زمان و عايز ينتقم من امجد عشان كان بيحب نورا و نورا اخترت امجد و هو بقا بيكره امجد من ساعتها)

نورا كانت بتراقبه طبعاا و قالت:امجد انا عايزه افهم دلوقتي

امجد لف و شاف نورا و قال:انتي اي اللي جابك هنا

نورا بعصبيه قالتلو علي الرسايل اللي شافتها علي تليفونه

امجد قعد يهدي فيها و قال:اهدي و فهمها علي كل حاجه

نورا هديت و قالت:طب يله نمشي عشان صوت الكلاب دول

امجد بأبتسامه:دي مش كلاب يا حبيبيتي

نورا ابسمت بتوتر و قالت:امال اي

امجد بيكتم ضحكو و قال:ديابه احنا في صحرا يا حبيبي

نورا مسكت فيه بخوف و قالت:ونبي يله نمشي

امجد ضحك عليها و قال:يله نمشي و مشيو و خلص البارت

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


الرواية كامله من👈( رواية قسوه الرعد)


 





تعليقات

التنقل السريع