القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت انتقام مقنع الفصل الاول 1بقلم آيات الرحمن



اسكريبت انتقام مقنع الفصل الاول 1بقلم آيات الرحمن 






اسكريبت انتقام مقنع الفصل الاول 1بقلم آيات الرحمن 





كنت قاعده في بيتنا وبقلب في التليفزيون بملل لقيت تليفوني رن وكان المتصل ابن عمي رديت عليه لكن فاجأني بكلماته جدا لما قال ان نظفي البيت والدك راجع من الحج النهارده إستغربت جدا ازاي وهو بقاله يومين بس مسافر للحج دا رايح الحج الكبير مش رايح عمره كمان


هما كلموني وقالوا ليا ان هو بيكون كويس واول مابيدخل عند الكعبه مش بيشوف حاجه خالص قدامه


ازاي يعني اللي بتقوله دا يا كريم بابا راجل طول عمره محترم وبيصلي وبيصوم وعارف ربنا


مش عارف دا اللي قالوه ليا وقفل قومت وانا تقريبا الفضول واخدني جدا اعرف السبب ازاي يحصل مع بابا كدا اومال لو ماكانش بيصلي وبيطلع الذكاه كان اي اللي حصل سكتت مره واحده لما فكرت ان بابا ممكن يكون بيعمل حاجات تغ.ضب ربنا لا لا استغفر الله العظيم


خلصت ترتيب البيت ونزلت اشتري كام حاجه محتاجاهم وانا راجعه حسيت بحد متبع خطواتي لفيت كان في فعلا حد متا.بعني وحط منديل علي صوتي ماحسيتش بالدنيا بعدها


فوقت مش عارفه بعد أد ايه كدا لقيتني في عربيه والعربيه بتتحرك وانا لوحدي فيها وبيني وبين الأرض مسافه طويله اوي العربيه كانت علي تل عالي ومع كل حركه مني العربيه بتقع بيا اكتر 

كنت بص.رخ وبطلب النجده من اي حد لكن انا لوحدي في المكان وكمان العربيه مقفوله كويس جدا و في وسط صرا.خي عيوني جيت علي مرايا العربيه وشوفت شخص واقف ولابس قناع وكإنه كان منتظر افوق ويدفع بيا العربيه من علي  قمة التل الكبير دا

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع