القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق العقرب البارت الثامن عشر 18بقلم الكاتبة المميزة



رواية عشق العقرب البارت الثامن عشر 18بقلم الكاتبة المميزة 









رواية عشق العقرب البارت الثامن عشر 18بقلم الكاتبة المميزة 




عشق العقرب 18

الصمت سيطر على الموقف لمجرد ثواني سحب رحيم مسدسه ووجهه في وش مازن

لكن مازن كان رد فعله ان هو ضحك بصوت عالي وقال له وهو  وفتح الجاكت بيده

موتني يا رحيم انا قدامك اهوا

بس الحقيقه انا مش هتهرب منها ان اختك مراتي متجوزاني

 عرفي  وكمان في فيديوهات  لينا سوا 

وانا جايه طالب الحلال ما غلطتش في حاجه يعني


بس كان بيتكلم بطريقه مستفزه جدا استفزت رحيم

 رحيم والغل بياكل فيه والغضب مسيطر عليه


طبعا رحيم عارف يسيطر على نفسه لمجرد ثواني حسن مسك في مازن ونزل ض*رب فيه وش*تايم يا ح*يوان ضحكت عليها يا حيوان وخليتها

تتجوزك عرفي ضحكت عليها ولعبت بدماغها يا حيوان

ومازن ا ما سكتش

 مازن عارف ان حسن بيحب سما بس سما بتحب مازن

 فمازن لعب على الحته دي وقال له انت متغاظ ليه هي بتحبني انا انسى انها تحبك ولا هتحن لك

حسن مسك فازه جنبه وض.رب مازن على دماغه


وكان لسه هيكمل عليه لكن رحيم لحق الامر 

وض.رب طلقه في الهوا

وقال بصوت عالي مش عايز اسمع صوت حد فيكم حسن اطلع بره

حسن عايزني اطلع بره يا ابن عمي

رحيم بصوت عالي بقول لك اطلع بره يا حسن

حسن

 ماشي يا رحيم وانا طالع اهو وحسن طالع وعفاريت الدنيا كلها بتتنطط قدام وشه


مازن وهو يضع على دماغه دماغه انجرحت جرح بسيط حسن ده مجنون قوي يا رحيم انت مشغله معاك ازاي

رحيم هو يحاول ان يسيطر على نفسه ويقول له انت معاك فيديوهات لاختي


طبعا الرصاص اللي رايحين دول بعمل مسدس صوتها سمع البيت كله 

سما فضلت تقول  لدينا انا لازم انزل اشوف ايه اللي حصل شكلي رحيم عمل حاجه في مازن

دينا حاولت تمنعها كتير

لكن للاسف سما  مصممه على اللي في دماغها

ونزلت  زي  المجنونه عشان تشوف مازن حصل له حاجه ولا لا

وكانت نازله لكن وقفها صوت مازن وهو بيقول اختك ليها فيديوهات معايا وهي ع*ريانه في حضني 

وطبعا ما حدش يعرف ان احنا متجوزين عرفي يعني الفيديوهات دي لو اتنشرت هتبقى عليك ولاختك ولعيلتك كلها تهدى كده يا رحيم وتلم لح*مك وتلم الفضيحه


وقعد قدام رحيم وحط رجل على رجل وبدا يتشرط ويتامر

رحيم اول ما نطوق وقال له انت مش خايف ما تطلعش من هنا سلام انت مش خايف 

مازن لا مش خايف يا رحيم عشان عارفك ومش تايهه عنك ما لكش في الخيانه حتى لو حد خانك انت ما لكش فيها

وبعدين يا عم ما بقول لك انا عايزه اتجوزها رسمي  اهو

رحيم هات اللي عندك يا مازن عايز ايه من الاخر عايز تمارا 


مازن بصوت بضحكه عاليه لا لا لا لا تمارا ما بقتش تنفعني خلاص تمارا بقت كارت محروق بالنسبه لي وبالنسبه لك

رحيم..يعني ايه امال عايز ايه انا بقول ان انت عامل الليله دي كلها عشان خاطر تمارا


مازن ما قلت لك يا عم تمارا ما بقتش تلزمني

انا عايزه ابقى اشركك في كل شغلك وفي كل راس مالك كل حاجه تبقى بالنص انا مش هقول لك اكتب لي ثروتك بحالها انت نص وانا نص وانا هتجوز اختك رسمي واستر عليها واعتبر ان الفيديوهات دي ما لهاش اي وجود


رحيم رد قال له اللي ديته فلوس سهله

مازن كل حاجه هي الفلوس


طبعا كل ده وسما واقفه بتسمع ودموعها نازله ومنهاره من كلام مازن كانت فاكره بيحبها 

اتاريه هو كان بيضحك عليها عشان خاطر فلوسها وهي سلمته نفسها كمان مصورها فيديوهات


رحيم قال لي مازن حاجه اخيره بس فهمها لي وبعد كده هعمل لك اللي انت عايزه

 مازن قول

تمارا يعني ايه بقت كارت محروق بالنسبه لك

مازن بصي يا رحيم انت مش غريب انت دلوقتي اخو مراتي وشريكي تمارا الطول ما كان معاه فلوس كانت نجمه عاليه  الكل يتمناه يوصل لها لكن اول ما انت اخذت كل الفلوس منها واخذت كل ورثه من ابوها وبقت على الحديده النجمه انطفت

كويس ان انت خطفتها  يوم الفرح عشان الجوازه ما تكملش

لو انا كنت اتجوزتها وعرفت انها فلست كنت كده كده هطلقها

بس الشهاده لله تمارا ما خلتنيش المسها خالص

واكيد انت تاكدت من كده لما انت نمت معاها

وغير كده يا رحيم محدش تلزمني ما انت اخذتها عندك اكيد شبعت منها وانا ما بحبش اخد حاجه حد لمسها

انما سما كانت خام ومحدش لمسها غيري


عايزه اقول لك حاجه كمان يا رحيم 

عشان تبقى كل حاجه خلصت تماره ملهاش اي ذنب في اللي حصل لامك زمان 

تماره انظلمت زيك

وكانت كل يوم بتقول هتروح تقول الحقيقه واهلها اللي كانوا بيمنعوها وانا كمان

وتعرف ان تمارا كانت شايله جزء من ورثها عشان تديه لك انت وسما عشان تسامحوها بسبب اللي حصل لامكم من ابوها 

غير ان هي كانت مقطعه ابوها وما بتكلموش خالص

كانت عايشه لوحدها وبتشتغل وبتصرف على نفسها ومقاطعه اهلها بسبب اللي حصل لكم وما رجعتش غير لما ابوها اتوفي 


علشان هي البنت الوحيده يعني كل حاجه عمي كتبها باسمها

فانا بقى قلت العب عليها شويه دول اول ما دخلت الفلوس منها ما بقتش تلزمني قلت بقى العب على سما واملاء دماغ سما  من يوم يما تماره

عشان سما تكرهها وتخليك انت كمان تكرهها

تقوم تقتلها وكل ورث تمارا ينضم لثروتك

ونصيب سما يزيد اللي هي مراتي حاليا

عشان انا كده كده كنت اعمل حساب اخذ نص ثروتك فنصيب يزيد


رحيم.. ياه كل دا وبنت عمك ما صعبتش عليك على اللي انا عملته فيها

مازن اللي يصعب عليك يفقرك يا صاحبي

وانت اختك مش هتصعب باللي انا هعمله فيها لو انت ما وافقتش تديني نص ثروتك

لكن انا كلام مازن اتقطع والدنيا ظلمت والنور طفي 

والظلام عم على المكان وحصلت الكارثه 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم

الرواية كامله من👈( رواية عشق العقرب)

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️







تعليقات

التنقل السريع