رواية عشقت برائتها الفصل الثاني 2بقلم زولة وحيدة
رواية عشقت برائتها الفصل الثاني 2بقلم زولة وحيدة
جويرية :إذا بكرة م اتقدمتلي يا آسر الهواري انسى انك حبيبي
آسر :بس....
جويرية بحزن مصطنع:براحتك يا آسر
آسر :حاضر ياحبيبتي هاجي بكرة
جويرية بفرح :وعد
آسر بابتسامة وراها ضيق:وعد
جويرية راحت باسته ع خده وطلعت
آسر رجع البيت بغضب
آسر بصوت عالي: كياااااان
كيان كانت نايمة في الاوضة ومش سامعاه
آسر دخل ع الاوضة بغضب وقفل الباب بقوة
آسر بغضب :ياسلام كمان نايمة
آسر راح جاب ماية باردة وزقها عليها
كيان فاقت بخضة وشهقت بصوت عالي
آسر راح مسكها من شعرها بغضب :متفكريش تنامي وانا مش موجود طول منا برا البيت انتي تفضلي فايقة فاااهمة
كيان بخوف :فاهمة
آسر :قومي جهزيلي الحمام وبعدها تروحي زي الشاطرة تحضريلي الاكل وتجيبيهولي هنا
كيان :حاضر
وقامت راحت عملت اللي قالها عليه بعد مدة آسر طلع من الحمام وهي جابت الاكل ودخلت وحطته قدامه
آسر :انتي مش هتاكلي معايا
كيان :طيب
وراحت قعدت في الكنبة اللي قدامه وبتبص ع اي مكان الا عينيه اما هو ف كان بيبصلها بإعجاب
آسر :تعالي
كيان راحت وقفت قدامه
آسر شدها وقعدها عليه
كيان شهقت بخوف
آسر :هشششش
ومدلها لقمة
كيان بصتله باءندهاش
آسر :هتاكلي ولا ااكلك بالغصب
كيان :بس انا شبعانة
آسر فجأة دخلها اللقمة بالغصب ع بوقها
كيان بصتله بعيون زي عيون القطط
آسر :متبصيش
وبدأ يأكلها بالغصب ولما خلص كان في شوية اكل جنب شفايفها فجأة التهمها في قبلة عميقة امتدت لوقت طويل بعد عنها بعد وقت
آسر وهو بينهج :عايزك
كيان ببراءة :بس....
آسر زقها ع السرير بغضب
كيان بخوف:ابيه
آسر :هششش وبدأ يقبلها بعنف وهو بيفك زراير فستانها
كيان كانت بتعيط وهو في عالم تاني وتايه في جمالها
بعد مدة آسر لاحظ عضة ع رقبة كيان
اسر بغضب :انتي في حد قرب منك قبلي؟
كيان كانت بتعيط لأنها بتتذكر اللي كان بيعملو فيها مازن
اسر بغضب :جاااااوبي انتي مش بنت؟؟؟
كيان زقته :ابعددد
أسر راح مسكها من ايدها واعتصرها بغضب :كياااااان جاوبي والا هتعامل معاكي بالطريقة الوحشة
كيان بدموع:هو... هو
آسر وهو ع آخره :انا هتأكد بنفسي
وقلعها هدومها
كيان بعياط وهي شايفة صورة مازن في وش آسر :ارجوك لا لا يامازن ارجووووك
آسر جن جنانه لما سمع اسم راجل ع لسانها
وصار يزيد في اللي بيعمله
كيان بعياط وزعيق:ماااازن لااااااا اااااااه
واسر كان بيشد عليها كل ما يسمع اسم مازن
بعد مرور وقت
كيان اغمى عليها
كيان بصوت ضعيف :مازن حرااااام
واغمي عليها تماما
آسر قام من السرير بغضب ولبس هدومه
وطلع
آسر للخدامة بجمود:غيريلها هدومها واطلبي دكتورة مش دكتور مفهوم انا هروح
:اوكي
في مكان ما على الشاطىء
أسر كان قاعد مع زميله
آسر :يابني بقولك بتنطق باسم راجل غيري
:المهم انها بنت ويمكن الراجل دة كان بيحاول يتقرب منها وحاول معاها كتير وعشان كدا هي شايفة خياله فيك
آسر بغضب : لو طلع فعلا في واحد كان بيحاول يقربلها انا هدفنه حي
:اهدا كدا يا آسر قولي بق هي كآنت بتقول اسم مين
آسر :كانت بتقول مازن تقريبا
:طب في حد من عيلتها اسمه مازن؟
أسر :انا معرفش بس امي اكيد بتعرف انا هسألها
:اوكي تمام
آسر :دلوقتي سلام يا محمد
محمد :سلام بس بقولك
أسر :اي
محمد :خلي بالك منها ومتتعاملش معاها بقسوة دي بنت في النهاية وصعب الواحد يفهم البنات انت حاول تكون ليها ك صديق علشان تفتحلك قلبها
آسر :يابني انت محسسني اني بعشقها
محمد :اه يا آسر ودة واضح من غيرتك عليها
آسر :غور ياض انت فيش منك فايدة
وراح
محمد بصوت عالي :انت واقع يا آسر
آسر بغضب :اخرررس
وراح ع عربيته
عند كيان الخدامة غيرتلها وجابت الدكتورة
الدكتورة :فين جوز المدام
:هو طلع
فجأة ام اسر دخلت
ام آسر وهي بتبص ع كيان بصدمة :في ايه ياسوزان
سوزان :مدام زينب انا معرفش حاجة البيه قالي اغيرلها واجبلها الدكتورة
الدكتورة :ابنك عمل معاها عملة وحشة وهو مش لازم يكررها لأنه المدام ممكن تروح فيها هي ضعيفة ومش بتتحمل الحاجات دي
آسر دخل وبص ع كيان ببرود
آسر بجمود :هي كويسة؟
الدكتورة :ممكن تيجي معايا يابيه
آسر :اوكي وراح معاها
زينب راحت قعدت جنب كيان وحطت ايدها ع وشها :انا اسفة انا جبتك من جحيم لجحيم فكرت انه ابني هيعاملك كويس بس للأسف هو عمل فيكي حاجات وحشة وجرحك واذاكي من اول يوم ليكو
بعد مدة أسر دخل وحاطط ايده ع رقبته بحرج ع اللي قالتهولو الدكتورة
آسر :ياما كيان كويسة صح
زينب بصتله بغضب ودموع
زينب :آسر احسنلك تعامل البت دي كويس والا انت هتطلقها
أسر بجمود :مش هطلقها وبكرة هتجوز جويرية
زينب :إذا عملتها يبق تنسى كيان
آسر ببرود :ياما انا مش هطلق ولا هنسى كيان دي ليا انا وبس
كيان فاقت وفجأة بدأت تعيط
كيان بدموع وهي بتحضن زينب :متسيبينيش ارجوكي
زينب بصت ع أسر بغضب :آسر اطلع
آسر :مش هطلع دي اوضتي
زينب يبق احنا هنطلع :يلا ياكيان وقامت وحاولت تقوم كيان بس مكنتش قادرة تتحرك
آسر بسخرية :احكو قدامي
كيان كانت بتبصله برعب
زينب راحت لاسر بغضب وطلعته ع برا
زينب بغضب :انت عملت فيها اي بالضبط
آسر ببرود:خليتها مراتي بجد
زينب وهي بتضربه ع صدره :مش كدا ياغبي البت بقت خايفة منك
آسر ببرود:ودة هو اللي انا عايزه
زينب بدموع :ياخسارة تربيتي فيك
آسر :انا اسف ياما بس انتي اللي جبرتيني ع الجوازة دي
زينب :آسر خلاص غوور من قدامي
آسر طلع برة القصر كله وكان مدايق لأنه شاف دموع أمه بسبب تصرفاته
في المسا
========
آسر دخل الأوضة
وكيان كانت طالعة من الحمام بتنشف شعرها وكان منظرها جذاب
آسر وهو بيبصلها بتوهان :كيان
كيان بخوف:ن نعم
أسر اتجه نحوها وحط ايده ع خصرها وكان عايز يبوسها بس هي كانت مدايقة وبتحاول تبعد قام بعد عنها وراح قعد ع الكنبة
أسر ببرود قلعيني الجزمة
كيان بصتله بصدمة
آسر بعصبية :في اي مش سامعة ولا اي؟
كيان اتجهت عليه وقعدت ع الارض وقلعته الجزمة
آسر :هاتيلي ماية دافية علشان رجلي
كيان راحت جابتله الماية
واسر حط رجله فيها
آسر :دلكيلي رجلي
كيان كانت بتعمل زي مابيقول بس طريقتها كانت مثيرة
آسر مسكها من ايدها وقومها وشدها عليه ووقعت عليه
كيان شهقت بصدمة
آسر برغبة :عايزك
كيان بخوف:ابيه....
آسر :هششش
وفجأة كان يعتليها
كيان بدموع :ابيه ابعد
آسر وهو بيبوسها برغبة :هششش
كيان زقته بغضب
كيان بغضب :انا مش عايزاك مش عايزاااااك ليه بتعمل معايا كدا لييييه
آسر وقام من الأرض بغضب وراح قومها وشدها عليه بغضب
آسر بغضب :مفيش مرا بتتجرأ ترفض آسر الهواري واسر لما يعوز حاجة بياخدها وبالغضب
كيان بزعيق :وانا مش حاجة حرام عليك
آسر وهو بيشدد ع خصرها وبيزعق :اخررررسي مترفعيش صوتك علياااا
فجأة ام آسر سمعت زعيق آسر وطلعتلهم
عند آسر
زق كيان ع السرير وقلع قميصه وبدأ يفكلها زراير البلوزة
فجأة أمه خبطت
آسر مكنش سامع حاجة كان في عالم تاني وكل همه ازاي هي ترفضه
وفجأة فاق ع نفسه لما لقاها مغمى عليها ووشها شاحب
آسر وهو بيضربها ع وشها بخفة :كيان...كيان.......
#عشقت_براءتها
#بارت2
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تم
ردحذف