القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية نور وحمزه الفصل الثالث 3 الأخير بقلم حبيبة الوسيمي


رواية نور وحمزه الفصل الثالث 3 الأخير بقلم حبيبة الوسيمي 

رواية نور وحمزه الجزء الثالث 3 الأخير بقلم حبيبة الوسيمي 

رواية نور وحمزه الحلقه الثالثه 3 الأخير بقلم حبيبة الوسيمي 




رواية نور وحمزه الفصل الثالث 3 الأخير بقلم حبيبة الوسيمي 



اسكريبت 

الجزء التالت

بقلم حبيبة الوسيمي

سيبت التليفون و بعد شويه بابا جه قومت فتحت ليه و اول ما شوفته وقعت بين ايده

بعدها صحيت كنت في المستشفي و جنبي حمزه اول ما فتحت عيني قرب مني بسرعه

حمزه بقلق : انتي كويسه يا حبيبتي 

نور : تمام 

بابا : عامله ايي يحبيبتي دلوقتي 

نور : بخير يا بابا ...هو ايي اللي حصل

بابا :هبوط بس من قله الاكل و كمان الف مبروك هبقي جدو 

نور بفرحه :بجد يا بابا 

حمزه بحزن : ايوه يا حبيبتي 

بصتله و سكتت انا عارفه انو زعلان و ضميره بيعذبه دلوقتي علي اللي عمله معايا بس انا مش هسامحه بسهوله

حمزه : ينفع تسيبني اتكلم معاها شويه يا عمي 

بابا : ماشي هخرج انا اطمن مامتك برا يا حبيبتي لو احتاجتوا حاجه انا برا 

نور : تسلم يا حبيبي 

بابا خرج وانا لفيت الناحيه التانيه علي إستعداد اني انام او امثل اني هنام

حمزه لفني ليه : استني يا نور عاوز اتكلم معاكي 

لفيت و بصيت ليه و سكتت

حمزه : حقك عليا انا اسف انا عارف اني غلطان بس والله انا الفتره اللي فاتت اعصابي مش مظبوطه و مش عارف احكيلك ازاي اصلا بس انتي عارفه اني بحبك صح و مقدرش اني  اتسبب في ايي أذي ليكي انا حقيقي كنت هموت لو حصلك حاجه 

نور بعياط: طب انت مالك كنت متغير معايا لي و بتزعق ليا لي مع ان انا كنت بحاول اني امتص غضبك و ابقي معاك بس انت مش طايقني انا عملتلك حاجه طب 

حمزه خدني في حضنه : طب بطلي عياط طب حقك عليا انا اسف والله انا طلبوني في المملكه من يومين و قالو ان لازم اروح هناك انا وانتي لان امي و ابويا عاوزين يشوف مين مراتي وانا خايف ان افاتحك في الموضوع دا يحصل بينا خناقه او شي 

نور : مين قال ان هيحصل شي انت لو قولتلي هروح معاك ايي حته قدام انت معايا انا مش قلقانه 

حمزه حط ايده علي بطني : بس دلوقتي مش هينفع خلينا لغايه لما الكتكوت الصغير يشرف

نور : وانت عرفت منين انو ولد 

حمزه : احساسي..بعدين انتي مالك احلويتي كدا لي 

نور بكسوف: عيونك هي اللي حلوه يا حبيبي 

حمزه : احلي حبيبي ديي ول ايي

نور: بس يا حمزه عيب كدا 

حمزه : عيب ايي بس بعدين انتي ليكي عندي حته مفاجاه بالمناسبة الجميله دي بس انتي خفي الاول 

نور : مفاجاه ايي 

حمزه : مش هتبقي مفاجاه لو قولتلك يا كتكوته

نور : لا قولي مليش دعوه مليش دعوه مليش دعوه

حمزه : بسسس في ايي يبنتي انا غلطان يعني خلاص مفيش مفاجاه

نور: خلاص خلاص سكتت اهو بعدين خد هنا هو انت جبت حد غيري ياخد مكاني في الشركه

حمزه : مكانك زيي ما هو محدش يقدر ياخده 

نور : طب انا عاوزه ارجع اشتغل معاك

حمزه : يا حبيبتي مش هينفع دلوقتي لانك الفتره الجايه هتبقي تعبانه 

نور بزعل: طيب

حمزه : طب خلاص هتيجي بس بشرط

نور بفرح : ايي

حمزه : تسمعي الكلام وانا لو حسيت انك تعبانه و قولتلك تستريحي تسمعي الكلام ماشي

نور قربت باسته من خده : والله انا بحبك

حمزه : وانا بموت فيكي 

و قرب باسني من خدي : معلش انا مش بحب يبقي حد ليه عندي حاجه 

نور ضربته في كتفه : انت قليل الادب علفكره 

حمزه : قليل الادب معاك بس يا جميل

_________________

كنت بروح معاه الشركه كل يوم و هو كان كل شويه يدخل يشوفني و يجيب ليا اكل و اوقات بيخليني اقعد معاه في المكتب بتاعه علشان يطمن عليا اكتر

في يوم كنت رايحه اديله ملف 

دخلت من غير ما اخبط لقيت بنت قاعده مزه مزه يعني و بيتكلموا كان شكله متعصب و بيتكلم في موضوع مهم هو بص ليا و بعدها : انتي ازاي تدخلي كدا مش في حاجه اسمها باب

نور بدموع : انا اسفه 

و اديته الملف و خرجت بسرعه 

نزلت ركبت تاكسي و روحت البيت و اول ما دخلت قعدت اعيط 

بعدها حسيت اني شامه ريحه مكرونه بالبشاميل

نور بعياط مضحك: فكره ما اقوم اعمل واكل ..والله مش هاكلك منها يا حمزه 

قومت غيرت و بعدها دخلت المطبخ اعملها سمعت صوت الباب بيتفتح عرفت انو جه لقيته حضني من ضهري 

حمزه: انا اسف 

نور :علي ايي 

حمزه: خلاص يا نوري قلبك ابيض بقا

نور بدموع :لان انت زعقتلي قدامها البت الصفرا ديي وانا معملتش حاجه وانا علطول بدخل من غير ما اخبط 

حمزه : حقك عليا بقا تعالي احكيلك اللي حصل ...بعدين انتي بتعملي ايي

نور :, مكرونه بالبشاميل حلفت اني مش هخليك تاكل منها 

حمزه : و اهون عليكي 

نور لفت ليه مسكته من خده : لا متهونش يا زومي 

حمزه: انا زومي ماشي يست مقبوله منك 

نور : طب يلا اخرج غير عقبال ما احضر الاكل و ناكل و نقعد نتكلم حبه و تحكيلي

حضرت الاكل و جيت اقعد لقيته شدني و قعدني علي رجله 

حمزه : مش كذا مره اقولك تقعدي هنا لما نيجي ناكل 

نور بكسوف : يا حمزه في كرسي اهو اقعد عليه علشان تاكل براحتك 

حمزه : انا مستريح كدا يستي و بعدين يلا اكلني بقا 

كلت انا و هو واحنا بنهزر مع بعض

بعدها حضرت ليه قهوه وانا شاي و خرجنا قعدنا في البلكونه 

حمزه و هو وخدني في حضنه : بصي يا ستي اللي انتي شوفتيها دي انا واحده انا عامل معاها عقد تمام و هاخد منها شغل بس هي جت تقولي انها في شخص تاني عاوز يدفع فلوس اكتر ف هي بتقولي يا اما زود الفلوس يا اما هتبيعها ليه ف انا كنت متعصب لان في بينا اتفاق

نور :طب و مقولتش ليا ليه كنت جبتها من شعرها الصفرا دي 

حمزه: خلاص بقا انا لغيت الاتفاق 

نور: متتعصبش عليا تاني بقا 

حمزه : حاضر يعيوني 

حضنته اكتر

حمزه اجمل شي حصل ليا في حياتي بتمني اني كنت قابلته من زمان بعيدا عن أنه كان عصبي معايا طول الوقت في الشغل بس لما اتجوزنا اتغير اوي و عرفني معني الحب الحقيقي ❤️✨

رايكم🌚❤️

#بقلم_حبيبه_الوسيمي


تعليقات

التنقل السريع