رواية درس يؤلم حقا البارت العاشر 10بقلم ميرا ابو الخير
رواية درس يؤلم حقا البارت العاشر 10
رواية درس يؤلم حقا البارت العاشر 10كامله وحصريه
ال10
احمد داخل يصالحها لاقي قمر غر"قانة ف د*مهااا وهدومها علي الارض : قمرررررررررر.
سهر شهقت و احمد جري شالها بخوف: قمر ردي عليا والنبي.
سهر بتوتر: خ خدها يا احمد علي المستشفى.
احمد بخوف نزل بسرعه وسهر خايفه: مكنش قصدي والله مكنش قصدي.
نزلت وراه بسرعة واحمد سايق بجنون و دموعه نازلة.
بعد شويه.
الدكتور: جالها نز"يف بسبب صدمه حصلت ليها بس الحمدلله لاحقتوها في الوقت المناسب عشان لو اتاخرت الجنين كان هيروح فيها.
احمد بصدمة: جنين.
الدكتور: ايوا لازم ترتاح شويه عن اذنكم.
احمد قعد بذهول: حامل طب ازاي انا معرفش.
سهر بهدؤء: احمد انا عاوزة اقولك حاجه.
احمد بغضب: مش عاوز اسمعك كفاية بقا يا شيخه انتي اييييي مبترحميششش حد لا انا ولا عيالك ولا البت الغلبانه ليييي انتي اييي شررر.
سهر بشهقات ودموع: اسمعني انا فعلا وحشة بس...
احمد بغضب: تاخدي بعضك وتغوري ع الزفت اياك المحك قريبه منها.
سهر بحزن: حاضر.
بقلم ميرا ابوالخير...
احمد داخل يطمن علي قمر و سهر اتصلت علي امها تشكي ليها.
احمد بحزن: والله ما عارف حصل ازاي بس متاكد اني مخونتكيش هي اه مراتي بس والله لعيالها انا بحبك انتي يا قمر ابوس ايدك متسبنيش انا مصدقت قلبي دق تاني لحد يحبني كده.
مسكت ايده بتعب: وانا واثقه فيك بس عاوزة تبعد عني.
احمد خدها في حضنه بحنان: مقدرش ابعد المرة دي اموت.
قمر بحزن: انت ليك مراتك و عيالك انا حيلا بنت اتجوزتها عشان تربيهم.
احمد حط ايده علي بطنها: وهنا ف ضيف انتي حامل مني هنا ف رمز حبي ليكي.
قمر بصدمة: انا حامل ازاي.
احمد بابتسامة: اقولك ازاي تعالي هشرحلك.
قمر بخضة: والله اضربكك.
ابتسم بحب وخدها في حضنه بامان...
بقلم ميرا ابوالخير..
عند محمد.
لسه هيرد سمع صوت كسر الباب وداخل منه ناس: اخيرا لاقنهااا دا انتي الكينج هيفرح بيكي اوي.
محمد خبها ورا ضهره: محدش هيقرب من مراتيي.
شخص: هههه ايه غيرتك اوي كده البت دي تلزم الكينج.
محمد بغضب: دييي مراتييي جرب تقرب كده انت وهو وهتشووف.
الشخص: اقتـ ـلوه وهاتوهاااا.
محمد هجم عليهم و شخص خد حنان بيجرها محمد ضر"ب اتنين بقوة وراح وراها اخد منه حنان ونزل عليه بوكسات و ضر"ب.
حنان بخوف بصت لاقت محمد متعور: يلااااااا.
خدها ونزل بسرعه.
حنان بخوف: محمد انت متعور.
محمد بيعمل مكالمة: انت كده عرفت كل حاجه تتصرف.
الظابط: تمم يا محمد بيه.
حنان برفع حاجب: هو انت ظابط!!!؟؟.
محمد قفل معه وهز راسه ب نعم.
حنان سكتت وباصه ع جرحه.
بعد شويه بيوصل مكان ما فيه عشة حنان بتنزل تسنده: ادخلي هنا.
حنان هزت راسها وداخلت قعدته وقلعت طرحتها وبدءت تنضف الجرح.
محمد بص لها بحب: هجاوبك علي كل اسئلتك.
حنان بصت له بدموع: ياريت.
محمد اتنهد: انا ظابط ضيعت مستقبلي بايدي واستقلت بسبب اني مشيت ف طريق غلط اتعرفت علي شوية جماعة اسمهم العصابة الحمراء بياخدوا البنات بيبعو"هم كان الشيطا"ن مسيطر عليا وكنت معاهم منكرش لحد اما شوفتك احم وانتي رفعه النقاب وقاعدة ازاي بقا مش هقولك دي بالذات احم المهم حسيت انك فيكي حاجه بتجذبني ليكي لكن مكنتش اعرف انه صحبتك وصاحبي متفقين انه يسلموكي للكينج ساعتها اتفقت معاهم بذكاء اتجوزك وكده محدش هيقدر يقرب لك طول مانتي معايا يمكن اكون عملت حاجه اقدر بيها اساعد حد وربنا يتوب عليا.
حنان بذهول: كل دا.
محمد بتعب مدد رجله وغمض: اه.
حنان بهدؤء: طب ارتاح متقلقش انا جنبك.
محمد غمض عينه غصب و حنان قررت تعمل حاجه.
بقلم ميرا ابوالخير ...
ف المستشفى.
احمد بحب: هروح اجيب لك اكل واطمن علي الاولاد وجاي.
قمر بخوف: مش تمشي انا قلقانه.
احمد بهدؤء: متخفيش يا روحي مش هتاخر عليكي.
ابتسمت وباس دماغها وخرج.
تحت عيون خبيثة.
الممرضة: ولو حد عرف.
: ههربك المهم تسقطيها بسرعه.
الممرضة بطمع: ماشي والفلوس فين باقيها.
: لما تنفذي عاوزة يلي في بطنها ينزل.
الممرضة: تمم.
ابتسمت بخبث: اما وريتك....
مشيت ببرود وخبث.
بعد شويه...
احمد بهدؤء: اومال امكم فين.
وليد: لسه مجاتش.
بتداخل بهدؤء: جيت.
احمد ببرود: كنتي فين كل دا.
سهر: بتمشي شويه.
احمد بتجاهل: يلا يا اولاد عشان اروح اطمن علي قمر.
سهر بحزن: احمد.
احمد ببرود: يا نعم.
سهر للاولاد: خشوا جوا دلوقتي.
داخلوا بهدؤء سهر: انا مش حامل وكل دا كان تمثيل.
احمد بصدمة: نعممم.
سهر بدموع: و يلي متعرفوش انه انا طلبت منك تطلقني عشان كنت بخو"نك مع اخو قمر وهي عارفه كل دا.
احمد:.....
قمر مش مطمنه الممرضة بتداخل وفي ايديها حقنه ما...
قمر بهدؤء: هو اي الحقنة دي.
الممرضة بتوتر: تقويات.
قمر غمضت عينيها بتعب واحساس
بيـاكل قلبها.
الممرضة ابتسمت بخبث وو...
يتبع...
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات
الرواية كامله اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق