القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية درس يؤلم حقا البارت الحادي عشر 11بقلم ميرا ابو الخير

رواية درس يؤلم حقا البارت الحادي عشر 11بقلم ميرا ابو الخير

رواية درس يؤلم حقا البارت الحادي عشر 11




رواية درس يؤلم حقا البارت الحادي عشر 11كامله وحصريه


ال11.. 

احمد بصدمة: نعممم. 

سهر بدموع:  و يلي متعرفوش انه انا طلبت منك تطلقني عشان كنت بخو"نك مع اخو قمر وهي عارفه كل دا. 

احمد: يعني طلبتي الطلاق عشان خا"ينةة لييي انا كنت بحبك لي تعملي كل دا. 

سهر بدموع:  غلطة حبيته و سبت كل حاجه عشانه لكن ر"خصت نفسي له. 

كف قوي وقعها ع الارض:  انتي از"بل انسانه شوفتها سبتي بيتك وعيالك و جوزك وجريتي ورا واحد رماكي و رجعتي تبوظي حياتي انا عملت لك ايييي. 

سهر بدموع:  معملتش انا ندمانة ومش عاوزه قمر عشان كده مثلت وعملت كل دا. 

احمد بغضب:  انتي طالق بالتلاتة و عيالك مش هتشوفيهم بررررا. 

جريت ع رجله: ابوس رجلك عيالي لا. 

احمد بجبروت:  لسه فاكره انك ليكي عيال. 

سهر بدموع:  هعيش خدامه ليهم بس مش تحرمني منهم زي ما امي هتعمل مع قمر. 

احمد بصدمة:  يا ولاد الكلللللـــ ـبببب انتو عصابةةةةة. 

زقها برجله وطلع يجري ع المستشفى. 

بقلم ميرا ابوالخير.. 

قمر غمضت عينيها بتعب واحساس بيـ ـاكل قلبها. 

الممرضة ابتسمت بخبث.. 

قمر بابتسامة:  هو احمد فين. 

الممرضة ببرود: مشي هحطلك الحقنه ف المحلول. 

: ايااااككككككك. 

بصوا للصوت بصدمة:.... 


عند محمد.. 

قام بتعب لاقي حنان قاعدة بهدؤء. 

محمد بابتسامة تعب: كنت فاكرك هتهربي. 

حنان بابتسامة:  ليه يعني بعد كل يلي عملته امشي واسيبك كده. 

محمد بتعب قام وقف:  هانت يا حنان وهديكي حريتك. 

حنان بهدؤء:  هتعمل ايه. 

محمد بهدؤء:  مستني يقبضوا عليهم عشان ارتاح. 

حنان بابتسامة: محمد هو انت بجد اتغيرت. 

محمد بهدؤء:  بحاول اهو عشان اختي مش يترد فيها ولا حبيبتي. 

حنان بغيرة: انت بتحب بقا. 

محمد بابتسامة: قصدك عاشق لبنت ف الجمال والاخلاق مشفتش زيها. 

حنان بحنق: اه ربنا يخليهالك. 

محمد بابتسامة وقعد جنبها: يخليكي ليا يارب. 

حنان اتكسفت قاطعها ب قبلة حب.... 

بقلم ميرا ابوالخير. 


عند قمر. 

الممرضة بتوتر: نعم يا دكتور. 

الدكتور بغضب: انتي مفصولة لولا رجعنا كاميرات المرقبه مكناش هنعرف الاتفاق. 

قمر باستغراب: اتفاق ايه. 

بيداخل مسرع ولهاث: قمرر. 

بياخدها ف حضنه: انتي كويسه حاسه ب حاجه. 

قمر بعدم فهم: حصل ايه. 

احمد بهدؤء: هفهمك بعدين. 

الدكتور باعتذار: هنعمل اللازم يا فندم. 

احمد ببرود: ياريت ولا اتصرف انااا. 

الدكتور: احم لا عن اذنك. 


خرج الدكتور احمد: يلا اجهزي. 

قمر بابتسامة: اتاخرت ليه. 

احمد بجمود: ميخصكيش اخلصي البسي عشان نغور. 

قمر باستغراب: ف ايه. 

احمد تجاهلها وخرج. 


بعد شويه... 

ام سهر قاعدة بتاكل تفاحه الباب خبط: جايه اهووو. 

بتفتح بصدمة: انتو مين..

الستات بتزقها وتداخل: احنا يلي جايين نربيكي يا حلوة. 

لسه هتصوت بخضة... 


ف البيت. 

قمر داخلت بهدؤء: احمد مالك بقا. 

احمد بجمود:  انتي ف اوضة وانا ف اوضة. 

قمر بصدمة: ليه. 

احمد بغضب: انتي ليه خبيتي عليا الحقيقه انا مش قولتلك لو خبيتي عني هتخسريني. 

قمر بصدمه: قصدك ايه. 

احمد بجمود: قصدي اعتبريني مت ف نظرك يا قمر. 

قمر بصدمة.... 


سهر ماشيه ف الشارع بدموع.... 


يتبع.

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله اضغط هناااااااا 






تعليقات

التنقل السريع