القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ذكريات البارت الحادي عشر والثاني عشر 11_12بقلم سلمي ابراهيم


رواية ذكريات البارت الحادي عشر والثاني عشر 11_12بقلم سلمي ابراهيم




رواية ذكريات البارت الحادي عشر والثاني عشر 11_12كامله وحصرية 


رواية ذكريات الحلقه 11

عمر مسكها من دراعها جامد وقال بعصبيه..مهو انتي هتنطقي يعني هتنطقي..مين عرفك كل دا

اتوترت كنزي جدا وكانت لسه هتتكلم سمعو صوت ياسمين وهي بتنادي وبتصرخ باسم عمر

مسكها عمر وطردها بره ..امشي من هنا بسرعه واياكي اشوفك بتخطي عتبة البيت دا تاني....

كنزي..ماشي يعمر..اطلعلها ..وربنا ما هسيبك في حالك...وسابتو ومشيت....مركزش هو في كلامها وطلع بسرعه يلحق ياسمين 

في الوقت دا كان بيحاول كريم انو يدخلها بس اول ما سمع صوت صراخها جري بسرعه لانو خاف من عمر ...

طلع عمر بسرعه وبرعب علي ياسمين ودخل بسرعه وكانت هي شبه منهاره لأنها بتخاف من كريم جدا...

عمر بقلق شديد..مالك يياسمين في اي

ياسمين بانهيار..اخوك...اخوك كان عاوز يدخلي من الشباك...راح عمر ناحيه الشباك وملقاش حاجه.....

عمر.،مفيش حد...تلاقي بس كا بيتهيقلك...اهدي اهدي.....قرب عليها وهي مسك فيه وهي خايفه...

ياسمين بانهيار. .متسيبنيش يعمر ونبي لوحدي

عمر بهدوء..طب اهدي بس..نتي لي خايفه منو اوي كدا...

ياسمين بعياط..دخلي قبل كدا من شباك اوضتي وكان عاوز يعت*دي عليا 

عمر بصدمه وملامح وشه اتغيرت..نعم...ونتي عملتيلو اي....

ياسمين..ض*ربتو بالقلم وهو فتح عليا مط*وه ..كان هيقت*لني ..بس انت بعدها جيت خبطت عليا الباب ..لما انا اغم عليا

عمر بعصبيه عليها..ومقولتليش لي ساعتها..هااا

ياسمين بعياط اكتر..خوفت منو ..قالي لو حد عرف هيق*تلني  

عمر بعصبيه..برافو عليكي بجد..عرفتيه انك بتسكتي..هيفضل يجيلك بقا......

ياسمين بعياط..انت بتتعصب عليا لي دلوقتي هو انا في اي ولا اي....

بدا يهدي عمر..طب خلاص ...اهدي كدا ..وتعالي اغسلي وشك...وجاي يشيلها بعدتو عنها

ياسمين بدموع..مش عاوزه منك مساعده 

عمر بزعيق..براحتك..انا زهقت بقا...وسابها ونزل......وهي كانت قاعده تعيط اوي ولقت مريم صاحبتها بتتصل عليها

حاولت تبان طبيعيه....

ياسمين..الو اذيك يحبيبتي....

مريم..انتي عامله اي....بقولك انا واخوكي خلاص حددنا معاد الفرح هيكون الاسبوع الجاي 

ياسمين..مبروك يحبيبتي...ماما رنت عليا كتير بس انا مكنتش فاضيه

مريم..لي مالك.

ياسمين..كنت في المستشفى......

مريم بقلق..يلهوي...لي اي اللي حصل

ياسمين..بصي يا ستي بس ماما متعرفش حاجه انا مش عاوزه مشاكل مع خالي................................

نزل عمر وهو في قمة غضبه ونده علي الخدامه باعلي ما في صوته..وجات جري 

عمر بزعيق..هو نتي عاوزه تطردي ولا تتهزقي يعني ...انتي لي مقولتليش ان زفته كنزي هي اللي هنا

الخدامه برعب..والله العظيم يافندم هي اللي قالتلي وحضرتك كنت قايلي اي حاجه تطلبها منك نفذيها

عمر..طب امشي غوري...واياكي تسمعي كلامها تاني أو تضحكي عليا....جريت من ادامو برعب....

قعد تحت شويه وكانت ياسمين سامعه صوت زعيقو بس مش قادره تحدد كلامو ومرعوبه منو ...هدي شويه وبعد كدا طلع كانت هي خلصت كلام مع مريم....لقاها قاعده كدا وباين عليها الخوف جدا ...زعل من نفسو انو وصلها انها تخاف منو وبدا يهدي خالص اول ما شافها ..قرب عليها اوي بس هي بتحاول تبعد لكن مقدرتش بسبب رجلها ومسكها من ايديها

عمر بهدوء وزعل..انتي خايفة مني...

مردتش عليه وهي بصه الناحيه التانيه.......

عمر..ردي عليا لما اكلمك....ياسمين 

بصتلو ياسمين..اه خايفه منك يعمر ...عشان انت بتخوفني......

اول ما بصتله وشاف عينيها فضل باصص فيها اوي ومش قادر يحركها حته وهي كمان حست بحاجه غريبه فضلو باصين لبعض زياده عن الدقيتين مركزين جدا في ملامح بعض....واتكلم عمر وهو لسه باصص في عيونها

عمر..انا مقدرش اخوفك...انا اسف ..سكتت هي ومش قادره ترد اصلا وبعدين فضل يقرب عليها وحده وحده بيشم ريحتها بتمتع وكان خلاص هيبو*سها باب الاوضه خبط....فاقو هما الاتنين بسرعه واتكسفت ياسمين اوي ..كانت اخت عمر شهد 

شهد.. عمر بابا بيقولك هتيجي الشركه انهارده...

عمر..لا هقعد مع ياسمين عشان تعبانه......

شهد بصتلها بحقد..ماشي ..هقول لبابا.......لاحظت ياسمين نظراتها دي ...

خرجت شهد واتصلت علي رزان..الو معرفتش اخرجو من عندها 

رزان..طب بصي ..ابقي تعاليلي انا وكنزي قاعدين مستنياك..ومعانا مازن كمان

شهد بابتسامه..طيب ..هاجي حاضر..بس عالفكره هو خارج انهارده بليل...

رزان..تعالي بس ونتفق نعمل اي...........

راح عمر لياسمين قعد جنبها...جات شهد اختي في وقت بارد اوي

ياسمين بكسوف وابتسامه..بطل قلة أدب يعمر بقا....

عمر..دي بو*سه بس ...انا لسه معملتش قلة أدب...بو*سه واحده ..اصالحك بيها

بصتلو ياسمين كدا بكسوف ..فقرب عليها هو وهي غمضت عينيها وباس*ها من شفايفها وكانت بمفعول السحر بالنسبه ليه حس انو في دنيا تانيه خالص...وبعدها بعد عنها عشان متضايقش وبصلها في عيونها شويه و

عمر..انا هقوم من ادامك عشان معملش حاجه تانيه

ياسمين بكسوف شديد وخدودها احمرت اوي..متقدرش عالفكره.....ضحكلها عمر 

وقعدو شويه مع بعض وبعدين هو قام يلبس عشان يخرج في معاد شغل والساعه تقريبا 7 بليل

ياسمين..هتتاخر...

عمر..مش عارف والله...بس متقلقيش هحاول اجي بسرعه

ياسمين..طب ماشي ..خليك فاتح فونك.......

عمر بابتسامه..حاضر.....وداها بو*سه عالهوا....باي

ضحكت هي وبعد كدا مشي..وحاسه انها مبسوطه معاه شويه 

راح معاد الشغل في احدي الكافيهات.....وبعد ما خلص والناس اللي كانو معاه مشيو لقا كنزي جايه ليه

عمر بزهق..يادي الليله الهب*اب ..عاوزه اي.............

كانت ياسمين قاعده في الاوضه وعدي وقت كبير وبعدين جاتلها شهد خبطت عليها ودخلت

شهد..انا عاوزه اتكلم معاكي...............

يتبع.........يترا اي اللي هيحصل..توقعو



رواية ذكريات الحلقه 12

ياسمين..عاوزه اي يشهد

شهد بخبث..مفيش ...كنت بس عاوزه أسألك هو عمر فين.....

ياسمين..عمر في شغل....عندو ميتنج...بتسالي لي ......

شهد وطلعت فونها..اصل انا لسه حالا واصلي الصور دي من رقم غريب ..مش عارفاه ..بصي......

بصت ياسمين للصور بصدمه لقت عمر بيشرب وسك*ران هو وكنزي ومقربين من بعض اوي 

شهد بخبث وبتمثل الزعل..انا اول ما شوفتها قولت لازم اجي اوريهالك...مينفعش بردو بنت خالي يحصلها كدا

ياسمين وبدأت تتدمع..انتي ..مين بعتلك الصور دي....

شهد..والله ماعرفش ..يمكن تكون كنزي..بس بقولك اي ...لو عمر عرف حاجه بجد هزعل...وسمعت صوت عربيته جيه وكملت..طب انا همشي بقا عشان ميسالتيش..ونبي متعرفيهوش...وسابتها ومشيت وفضلت ياسمين قاعده تعيط جامد اوي..للمره الثانيه بتتخان 

دخل عمر وهو سك*ران في الاوضه ومش شايف ادامو.....

بصتله ياسمين بقرف منو ومن قذا*رتو ومبقتش طايقاه.....

عمر قرب عليها..مالك....في اييييي.

ياسمين بقهره..ابعد عني يعمر...انا مش طايقه ابص في وشك ......

عمر..ياسمين...انا مش عاوز نكد...تعالي نقدي الليله دي مع بعض...

ياسمين..لي ...هو نت مقضيتهاش مع كنزي.....

قرب عليها عمر اوي وحاولت تبعدو لكن مقدرتش 

عمر..انتي حلوه اوي....

ياسمين برعب منو..عمر..انت سك*ران ..ابعد عني لما تفوق هتندم والله

عمر ..انا فايق وزي الفل....وقرب وفضل يب*وسها اوي وهي بتحاول تبعدو وبتعيط وتترجاه انو يبعد عنها لكنو مش في وعيو خالص

تعبت هي من كتر المقاومه وحست انها مش عاوزه تبعدو عناها..استسلمت لكل اللي بيعملو لكن كانت دموعها نازله ومش عارفه هي ازاي سابته يعمل فيها كدا و...............

شهد..عملت كل اللي قولتيلي عليه 

رزان..انتي عارفه طبعا انا بعمل كل دا لي..انا خايفه علي اخوكي وشايفه ان كنزي عي اصلح واحده ليه

شهد..عندك حق عالاقل مش هتعملي فيها الأخت الكبيره ..انا امي ماتت عشان دي تيجي تتحكم فيا

رزان بضحكه..الله ينور عليكي.. عارفه يشهد لو انا رجعت لاابوكي وكنزي اتجوزت عمر..هجوزك مازن ابني فثانيه

شهد بفرحه..متقلقيش..كل دا هيحصل...............................

تاني يوم الصبح صحيت ياسمين من نومها واول ما افتكرت اللي حصل بصت علي عمر بقرف منو ومن قذا *رتو وقامت من جنبو وهي بتسند عالحاجات ودخلت الحمام 

وفضلت تعيط بشده انها استسلمتلو بمنتهي السهوله كدا 

صحي عمر من النوم وهو تعبان وحاسس بتكسير في جسمو وقال لنفسو..هو اي اللي حصل مالي تعبان اوي كدا لي....اي دا ..اي اللي انا هببتو دا 

ينهار ازرق......وخرجت ياسمين من الحمام وهي بتسند عالحيط وبصتلو نظره كانت قاسيه عليه اوي 

قام عمر فثانيه من عالسرير وراح يسعدها

ياسمين بعصبيه ودموع..ابعد عني...ابعد انا مش طايقاك

عمر بندم شديد..سامحيني يياسمين انا اسف

ياسمين..اسف..هو انت دو*ست علي رجلي بالغلط....منك لله

عمر..عشان خاطري يياسمين..سامحيني والله مش هتتكرر تاني

ياسمين بعياط..انت وحش اوي يعمر...وحش اوي .....

عمر بدموع وندم..انا وحش ...انا ازب*ل حد انتي عرفتيه..بس والله مكنتش في وعيي

ياسمين..ومكنتش في وعيك لي...وكذبت عليا وقولتلي انك عندك ميتنج ونت رايح تقابلها 

عمر..لا والله العظيم لا...هي اللي جاتلي بعد كدا..والله العظيم.........

ياسمين..اخر*س....متنطقش اسم ربنا علي لسانك...اوعي تنطقو...

قعد عمر ادامها علي ركبه ودي كانت أول مره يعمل حاجه زي كدا واول مره يعيط بالطريقه دي

عمر..والله انا ندمان جدا...انا اسف يياسمين اني عملت فيكي كدا..اسف وآلله...عمري ما هقربلك تاني ..

ياسمين..واي اللي خلاك تشرب معاها وتتصور صور زي دي

عمر وبدأ يفتكر..انا مشربتش .....هو مين وراكي الصور دي

ياسمين..انت مالك انت مين وراني الصور....هتفرق

عمر..عشان خاطري يياسمين قوليلي عشان افهم ونتي كمان تفهمي

ياسمين..اختك..شهد هي اللي وريتني الصور.....بص عمر نظره كلها صدمه وساب ياسمين بدون كلام وسط دموعها وراح لاوضة اخته وكانت في الوقت دا بتكلم مازن ودخل منغير ما يخبط

عمر..بتكلمي مين؟؟!!

يتبع..............

يترا نهايتك اي يشهد ...

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع