رواية ذنبي لاني أنثى الفصل الثامن عشر 18بقلم ريمو حسين
رواية ذنبي لاني أنثى الفصل الثامن عشر 18
رواية ذنبي لاني أنثى الفصل الثامن عشر 18كامله وحصريه
البارت ١٨
#ذنبي لاني انثى #
كان حسام مجمع اهل المنطقة كلها وبيقول:
اسمعي يا حارة ينفع ان ست محترمة لسة مطلقة مكملتش يومين على بعض واجرت شقة وبتستقبل فيها رجالة
بدات الناس تتكلم وتتهامس وطبعا كان ردهم انه مينفعش
ردت واحدة قالت:مين قليلة الربا**ية اللي تتجرأ وتعمل كدة
حسام بمكر؛مراتي اوبس قصدي اللي كانت مراتي يعني طليقتي الست البي خلتني أطلقها عشان تعيش وتعمل اللي هي عايزاه
ده كله ونور مصدومة
حسام طله فونه ووراهم الصور وبدا الصوت يعلى وفي البي كان بيشتم عليها
نور جريت اتصلت على سيلا وردت
سيلا:ايوة يا نور
نور:سيلا الحقيني
سيلا بخضة:في ايه يا بنتي حصلك حاجه
نور ببكاء :حسام هنا وعمال يقول عليا كلام لأهل الحارة عشان يفضحني
سيلا:اهدي هجيب عمرو وهاجي
نور:بسرعه والنبي يا سيلا
وقفلت معاها
وقامت سيلا تصحي عمرو وحكتله على كل حاجه وقاموا لبسوا بسرعه ونزلوا
نور كانت في الشقه هتموت من الرعب وقاعدة مستنية سيلا وعمرو لانهم مصدر امان ليها
ووصلت سيلا وعمرو سيلا نزلت الاول من العربية وطلعت جري عند نور بعديها نزل عمرو
حسام:اهو اشهدي يا حارة هو ده عشيق الهانم مراتي اللي لسة حتة شهور عدتها مخلصتش
عمرو بغضب:انت بتقول ايه يا جدع انت
ما تسيبها في حالها بقى
رد احد الجيران:انت ازاي تقول كدة عن استاذ عمرو ده راجل محترم اكيد انت غلطان
رد راجل تاني:ايوة طبعا غلطان استاذ عمرو استحالة يعمل كدة
اللي بيتكلموا دول من الرجالة اللي عمرو اتعرف عليهم
رد راجل تاني:استاذ عمرو شخصية محترمة وهو بيساعد الناس
نظر له حسام بغيظ عشان خطته فشلت
عمرو :مش انت كنت جاي تفضح مدام نور استحمل بقى قان اداله بوكس
وعلا صوته وقال:اسمعوا يا اهل الحارة شايفين الراجل ده وشايفين المدام اللي واقفة دي (كان قصده على نور اللي واقفة مع سيلا بتعيط في البلكونة )
كمل:الراجل ده من ساعت متجوزها وهو بيض *ربها وبي*هنها ويذ*لها وكل حاجه بيخليها تعملها غ*صب وعلى اتفه الأسباب كان بيض*ربها جامد حتى حملت غص*ب عنها وفي الاول كان بيعاملها حلو وبعد اما عرف نوع البيبي وطلع بنت بقى يض *ربها اكتر وخلاها تسق*ط وأما طلبت منه الط*لاق ضرب*ها تاني وبعدين رفعت قضية خ*لع وانا اللي كنت متكفل بيها واختي كانت صاحبة المدام وكانت بتساعدها وبعد اما اثبتنا التقرير اللي بيدل ان في آثار ضر*ب القاضي حكم بالطلا*ق وعملتلها محضر عدم تعرض منه
وهو دلوقتي جاي وعايز يعملها فضي*حة ينتقم منها
راجل:ايه الحق*ارة دي
ست:انت ازاي اصلا تمد ايدك عليها
راجل :اللي يمد ايده على حرمة ميبقاش راجل
عمرو اداله علقة تمام وقال:لو قربت منها تاني هبلغ عنك ده اخر انذار ليكي واكمل بصوت عال:فهمت
حسام بخوف :ايوة فهمت فهمت
وده كله ونور منهارة في حضن سيلا بس كانت فرحانة ان عمرو جاب حقها وأهل الحارة اعتذروا من كلامهم عليها
دخلت نور وسيلا الشقة
سيلا:اهدي يا نور خلاص الموضوع خلص مش هيقرب منك تاني
نور كانت بتبكي بحزن على نفسها
قاطعهم خبط الباب وكان عمرو
عمرو:السلام عليكم
سيلا:ردت وعليكم السلام
نور من كتر العياط مردتش
عمرو:اهدي يا مدام نور حقك رجع وهو مش هيعمل حاجة تاني متخافيش واحنا معاكي
نور هديت نوعا ما:شكرا ليك يا استاذ عمرو انا مهما شكرتك استحالة اوفيك حقك
عمرو:قولتلك قبل كدة يا مدام نور مفيش شكر اما معملتش حاجه ده واجبي
سيلا:كفاية نكد بقى ويلا عشان نذاكر شوية وهعملك تشيز كيك وهعمل حسابك يا عمرو
عمرو :يبقى هنبات في المستشفى
نور ضحكت
عمرو :هسيبكوا بقى عشان الشغل ومتقلقيش يا مدام نور
هزت نور راسها وعمرو مشي
وقعدت تذاكر وسيلا بتساعدها
قاطعهم تليفون البيت
بتقوم نور ترد
نور :الو
الشخص:*****
نور بفرحة :***
استوووب
تكملة الروايه اضغط هناااااااا الأخير
اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات
الرواية كامله اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق