القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت ابن خالتي الفصل الاول 1بقلم دعاء تهامي



اسكريبت ابن خالتي الفصل الاول 1بقلم دعاء تهامي

اسكريبت ابن خالتي الفصل الاول 1




اسكريبت ابن خالتي الفصل الاول 1كامله وحصريه 


#اسكريبت_ابن_خالتي ✨🦋

_انتي اكيد مش طبيعية 

=😂🙆‍♀️ لا قيصرية 

_يخسارة تربيتي فيكي 

=في اي ي ماما كل ده عشان قولتلك عايزة فلوس اجيب صوار*يخ 

_طب بصي لنفسك في المراية 

=😘الجميع يشبهون القمر الا انا القمر يشبهني 

_قمر بالستر يختي 

=طب اجبري بخاطري يا نبع الحنان 🥺

_دعاااااااء مش هتكلم تاني مفيش فلوس 

=نسيت صح يا ماما انا كنت اخدت من بابا فلوس هنزل اشتري مش هتاخر 

_اشوف فيكي يوم 

دعاء: قلبوشتي ي ماما ههههههه 

نزلت السوبر ماركت اللي علي اول الشارع عشان تشتري صواريخ بس هيا وماشية في طفل حدف عليها الصار*وخ 

دعااء: 😳الطرحة اتحرقت خد تعالي هناااا 

_مالك يا دعاء بالاطفال 

دعاء: شوفي الولد حدف عليا الصارو*خ حرق الطرحة 

_😂😂😂😂😂بقا انتي اللي معلمه علي المنطقة كلها يتعلم عليكي 

دعاء: وحيات ماما ما انا سايبه 

دينا: خلاص بقا دي طفل صغير 

دعاء: تعالي نجيب صواري*خ الاول 

دينا: هتعملي ايه بس 

دعاء: 😏كل خير 

دخلوا السوبر ماركت 

دعااء: لو سمحت يا عموو عايزة علبة صوار*يخ 

_اتفضلي 

دعااء: وعايزة مصاصة 🍭

_لمين 

دعاء: بتاع الملانين 

_اي 

دعااء: قلبظ بجنيه ههههههه 

_هو انا بتكلم معاكي ليه 

دعااء: 😌قول لنفسك 

_محتاجه حاجه تاني 

دعااء: ههههههه لا متشكرة ي انكل 

دينا: هنلعب فين 

دعاء: تعالي هنااا معاكي كبريت 

دينا: اه 

دعاء: طب ولعي 

دينا: هناا في ناس كتيرر 

دعاء: ولعي بس 

دينا: حاضر بس انا مش مسؤؤلة 

دعااء: 123بووووم 

دينا: دعاء ده جي في الدكتور اياد هنعمل ايه 

دعاء: مش عارفه هو جاي نحيتنا ليه 

دينا: طب شوفي انتي وانا خمسة وهرجعلك 

دعاء: تعالي هنا رايحه فين 

اياد: استني عندك 

دعاء: دكتور اياد ازي حضرتك 

اياد: اي اللي انتي عملتيه ده 

دعاااااااء: انا معملتش حاجه صدقني 

مد ايدوا مسك ايدها واخده منها علبة الصوار*يخ اي ده 

دعاء: دي دي دي صوار*يخ 

اياد: ما انا عارف انها صوار*يخ 

دعاء: بلعب فيها حاجه خالتك فوق لو جاي تسلم عليها 

اياد: تعالي هنا انا مش بكلمك 

دعاء: نزلني طيب 🥺هو انت عشان طويل شويه لا شويتين 

اياد: انتي اللي أوزعه 

دعاء: طب متقولش يا اوزعة بدال مخلي وشك شوارع 

اياد: انتي بتجيلي الكلام ده منين 

دعاء: من عند البقال 😂😂😂

اياد: ي ظرافتك 

دعاء: عارفه ونزلي بدال مصوت واقول بيعاكسني 

اياد: ولو ما نزلتكيش 

دعاء: هتشوف هيحصل اي 

اياد: وانا عايز اشوفك هتعملي ايه 

دعاء: يااااا 

#يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع