القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت ابن خالتي الفصل الثاني 2بقلم دعاء تهامي



اسكريبت ابن خالتي الفصل الثاني 2بقلم دعاء تهامي

اسكريبت ابن خالتي الفصل الثاني 2




اسكريبت ابن خالتي الفصل الثاني 2كامله 


#اسكريبت_ابن_خالتي_٢✨🦋


🙆‍♀️ي ناس تعالوا شوفوا الولد ده بيعاكسني سيبني انت عايز مني اي حرام عليك معندكش اخوات 

اياد: اسكتي يخرب بيتك 

_في حاجه يا انسة 

اياد: وانت مالك انت

_انا بكلمك انت انا بكلم الانسة 

اياد: وانت مش شايفها واقفة معايا يبقا توجه الكلام ليا 

_ امال كانت بتزعق ليه 

اياد: خليك في حالك دي بنت خالتي مش هتعمل فيها البطل 

_انا اسف انا فكرتك بتعكسها ولا حاجه عن اذنكم

اياد: عاجبك كده اتفضلي قدامي 

دعااء: وانا عملت اي ي لمبي وبتزعق ليه 

اياد: اخرسي مسمعش صوتك خالص واطلعي قدامي 

دعااء: لا مش هطلع 

اياد: دعااء متختبريش صبري واطلعي مش كفايه اللي عملتيه 

دعااء: يووووه بقاااا دبدبت برجليها في الارض زي الاطفال وطلعت خبطت علي الشقة مامتها فتحتلها 

_😳اي اللي حرق الطرحة كدا 

دعااء: ابن طنط سعاد بس والله مش هسيبوا 

_وانتي بتلعبي مع الاطفال يا دعاء 

دعاء : ي ماما انا ملعبتش هو حدف الصارو*خ عليا ده اللي حصل 

اياد: ومش هتقوليلها انتي عملت اي ازيك ي خالتي ميرفت 

ميرفت: الحمدلله ي بني عملتي اي ي دعاء انطقي 

دعاء: هو هو 

ميرفت: انطقي 

دعاء: حدفت الصارو*خ واجي في اياد من غير مقصد 

ميرفت: اه يا اخرة صبري منك امتي هتكبري 

دعاء: لما الديك يبيض 😹😹😹😹

ميرفت: لا والله 

دعاء: النحمه ي ماما انتي محظوظه عارفة ليه 

ميرفت: ليه يختي 

دعاء: عشان عندك بنت قمر وكيوت زيي 

اياد: كيوت مين دي 

ميرفت: اهو رد عليكي ابن خالتك انا متكلمتش 

دعاء: ننا 

ميرفت: ادخلي اعملي عصير يا دعاء 

اياد: بلاش اخر مره كانت حاطة كيلو السكر في 

دعاء: انا عملت كده انت مش بتعرف تشرب 

اياد: والله انا اللي مش بعرف اشرب 

دعاء: اه 

اياد: يمكن طب حطي معلقتين سكر بس 

دعاء: اوك وانتي ي ماما هتشربي 

ميرفت: لا 


دخلت المطبخ واجتها فكرة شيطا*نية 😏😏

طلعت من المطبخ وعلي وشها ابتسامة كبيرة 

دعاء: اتفضل العصير 

اياد: تسلمي ي دودو 

دعاء: مش هتقول عجبك ولا لا 

اياد: بصلها بنظرة شك بس اتكلم هشرب دلوقتي 

دعاء: طب يالا مستنيه رايك 

اياد: مسك الكوباية ورفعها علي بوقة وفجاة ****

#يتبع

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع