القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ندم العمر البارت الرابع 4بقلم مريم محمد



رواية ندم العمر البارت الرابع 4بقلم مريم محمد

رواية ندم العمر البارت الرابع 4




رواية ندم العمر البارت الرابع 4كامله وحصريه 


حازم:  ملك 

(ملحوظه يا جماعه طبعا عرفتو كده مين شغال في المافيا ان يكون مروان من كلامه مع مامتو) 

ملك:  اه ملك يا حازم 

حازم:  ملك انا

ملك بمقاطعه

ملك: خلاص يا حازم انا نسيت الفات عشان ابني و انت دلوقتي ب النسبه ليا ابو ابني 

حازم:  اهم حاجه تكوني مسمحاني

ملك:  مسمحاك و بصت علي لمار وقالت 

ملك:  تعالي يا بنتي 

قربت منها لمار 

ملك:  اسمك اي يا قمر

لمار:  اسمي لمار

ملك:  اسم علي مسمي 

لمار:  شكرا 

( اعرفكم علي لمار عندها 28 سنه طيبه و من إطاليا 

بس من وهيا صغيره حازم علمها تتكلم مصري شعرها احمر و بيضه وعندها نمش في خدودها و عيونها زرقه و متوسطة الطول متخرجه من كلية هندسة معمار) 

(اعرفكم علي عمر ابن خالت مروان عنده 29 سنه متخرج من كلية شرطه ظابط لون بشرته سمره و عيونه عسلي غامق و عنده غمزات و طويل و عريض) 

(حازم عنده 55 سنه طويل القامه و عريض و قمحاوي ولون عيونه عسلي فاتح) 

(ملك عندها 50 سنه لون عيونها خضره طيبة القلب قصيره و شعرها اسود لون بشرتها بيضه)  

نرجع لقصتنا 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند زين 

زين: هو هيروح انهارده هيسلم المخدرات و ده تاني دليل هنمسكو عاليه و بعد كده هنعمل اي حاجه بسهوله

اه يا باشا تمام تحت امرك يا فندم  

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند عائلة السيوفي 

مروان و بيشوف الساعه:  طب عندي حاجه مهمه يا جماعه هروح اعملها و هاجي كلها ساعتين مش اكتر 

 الجميع:  ماشي 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند مروان بعد ما وصل في حته شبه صحراء

و كان في ناس كتير مستنياه 

( طبعا يا ساده ده مروان السيوفي ال الكل بيترعب منه) 

مروان بكبرياء: انجز طلع الفلوس و البضاعه اهي

اخد مروان الفلوس و الراجل فتح البضاعه شفها

مجهول:  تمام يا مروان باشا عن اذنك 

مشي مروان راح علي الفيلا بعد ما خلا الفلوس مع اقرب صديق ليه معاه في كل شئ

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند زين 

هو: زين حصل اي 

زين:  كلو تمام خلاص يا باشا قربنا ننهي الموضوع 

هو:  تمام انا هقفل دلوقتي 

ركب زين عربيته و مشي و شاف حاجه علي ارض العربيه  وقف العربيه و نزل شويه جبها و كانت سلسله جواها صورة شهد 

ابتسم عندما تذكر هذه البنت المجنونه 

زين:  ياه وحشتيني اوي مش عارف عملتي فيا اي 

انشاء الله هجبها ليكي بكرا 

و راح علي بيته 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند مروان رجع الفيلا 

ملك:  شغل اي الكنت رايحلو دلوقتي يا مروان 

مروان:  كان في ورق في الشركه اتلغبط و محدش عرف يعدلو روحت ظبطو 

ملك:  مروان تعالي عايزاك علي انفراد في حاجه 

مروان: حاضر تعالي غرفة المكتب عن اذنكم يا جماعه

طلع مروان و امه الغرفه 

مروان:  نعم 

 ملك:  ليه يا ابني 

مروان:  لي اي مش فاهم 

ملك:  انا عارفه انك شغال في المافيا و عمر عرفني كل حاجه لما كنت بدور عليك 

مروان:  كنت مدمر مكنش عندي حد في الدنيا و كان نفسي اموت  ف كونت بعمل كده عشان اموت ب البطق حد يتفق عليا مكنش في حاجه اعيش عشانها ولا زال 

ملك:  طب دلوقتي بقا عندك اهل يا مروان سيب كل ده 

مروان:  مش هقدر انا عايز اموت حياه انا وهيا مش هنكمل مع بعض 

ملك:  لي 

مروان وقد قص لها كل شئ عن حياه 

ملك:  انت غلط المفروض كنت تقعد معاها  و تعرف منها كل حاجه 

مروان:  شفت كل حاجه بعيني 

ملك:  مهما كان المفروض تسمعها بس فات الاوان يا مروان 

مروان:  ده الخصل خلاص 

ملك:  مينفعش كده لازم تحل كل ده 

مروان:  انشاء الله 

ونزل هو و امه عند باقي العائله 

مروان:  إمال فين حياه 

لمار:  طلعت تغير هدومها و جايه 

مروان:  ماشي 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند حياه 

حياه:  الو 

هو:  خلاص قربنا نخلص يا حياه و هتكوني كويسه و خلصتي من كل ده 

حياه بحزن:  طب كويس لان خلاص مش قادره 

هو: النهايه قربت 

و قفلت مع المجهول 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

نزلت حياه للجميع 

و قعده مع بعض لحد الساعه 12

حازم:  همشي دلوقتي انا 

مروان:  لا مش هيحصل انا اتفقت مع مهندسين علي قصر و هيتظبط و هنعيش في كلنا 

حازم:  انشاء الله يتظبط و نكون كلنا مع بعض 

و مشي حازم و لمار 

مروان:  انتي بقا معايا يا قمر انتي و عمر 

من غير مقاطعه ولا مناقشه اتفضلي شوفي الغرفه الهتعجبك و عنر يشوف الغرفه التعجبه 

عمر:  لا مش هينفع 

مروان:  ازاي تقعد لوحدك 

عمر: عايش مع بابا متقلقش 

مروان:  تمام 

و مشي عمر و كل واحد طلع غرفه 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في غرفة حياه و مروان 

مروان:  حياه تعالي عايزك في حاجه 

حياه قعدت و قالت: نعم 

مروان:  انا عايز اسمعك ممكن تقوليلي ازاي كنتي في الشقه دي 

حياه:  الموضوع اتقفل خلاص  و الحصل حصل و خلاص مفيش حاجه نتكلم فيها  و معنديش حاجه نتكلم فيها و فات الاوان و بلاش تندم لان الندم مش هيفيد ب حاجه عن اذنك و راحت نامت و مروان راح نام جنبها 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تاني يوم عند زين صحي و اهد شاور  و نزل 

وسلم علي عمه 

زين ب خبث:  خلاص يا عمو الموضوع قرب يخلص و حياه هترجع 

محمد:  تمام يا ابني يارب بس تسامحني انا 

زين:  حياه طيبه و هتسامحك 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند مروان و حياه صحي مروان و اخد شاور ولبس و راح الشركه بعد ساعه قامت حياه و لبست و نزلت 

كانت ملك قاعده 

ملك:  تعالي يا بنتي 

حياه:  نعم يا طنط 

ملك:  لا طنط اي قولي يا ماما 

حياه بدموع:  انا اقولك ماما 

ملك: اه ولا مستهلش تقوليلي مانا 

حياه: لا مش القصد بس من زمان مش قولت الكلمه دي يا 

ملك:  يا اي 

حياه ب ابتسامه:  يا ماما 

ملك:  احلي ماما سمعتها في حياتي 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند مروان كان قاعد في المكتب 

عقله:  لازم تسيب شغل المافيا و ابطل الانا في ده 

بس لا انا بدأت و هفضل مكمل كده كده الحياه وحشه و حياه هتسبني حته لو سبت المافيا بس هيا هتعرف منين انا هقول لها مش هفضل عايش في كذبه 

#يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع