القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ندم العمر البارت الثالث3 بقلم مريم محمد



رواية ندم العمر البارت الثالث3 بقلم مريم محمد

رواية ندم العمر البارت الثالث3




رواية ندم العمر البارت الثالث3 كامله وحصريه 


مروان : انت مين 

حازم بحزن : انا ابوك 

مروان : ابويا ازاي انا بابا و ماما ماي*تين من و انا عندي تلات سنين 

حازم : انا حازم سليم السيوفي

مروان بعدم فهم : ازاي 

حازم انا هقولك 

flash back 

حازم : ملك يا ملك 

ملك بحب : نعم يا حازم 

حازم بدموع : انا عايز اقولك حاجه 

ملك بطيبه : انت بتبكي لي يا حازم في اي 

حازم : انا اسف بس انا هتجوز واحده من بره مصر 

ملك : قول انك بتهزر 

حازم : لأ بس بابا مصمم اني اتجوزها 

ملك : ابوك من زمان و هو بي*كرهني و عايز يعمل اي حاجه مش هتعجبني و انت ازاي توافق 

حازم بحزن : قالي اتجوزها أو انسا ان عندي اب 

ملك : حرام عليك ده احنا عندنا طفل عندو تلات سنين 

حازم : انا اسف سامحيني 

ملك : لو هتجوزها تتط*لقني دلوقتي 

حازم : بتقولي اي يا ملك مش كفايه ابويا و انتي كمان 

ملك : ده اخر كلام عندي 

حازم : انتي طال*ق يا ملك و ورقة طل*اقك هتوصلك بكرا 

و طلع برا القصر و بعد يومين سافر إطاليا و اتجوز نور و كانت مخلفه لمار و بعت ورقة طلاق ملك 

عند ملك 

سليم : انتي هتجيبي  حفيدي و تمشي و مش عايز اشوفك 

ملك : يعني اي ابني لا طبعا 

سليم : هقت*لك لو مش جبتي حفيدي و مشيتي 

ملك : اق*تلني بس مش هسيب ابني 

سليم : يبقا هق*تل مروان ابنك مش خايفه عاليه 

ملك : حرام عليك هعمل اي حاجه عايزها بس ابني لا 

سليم : زي ما سمعتي تجيبي حفيدي و تمشي 

ملك : حاضر و لمت هدومها و مشيت 

Bbak

حازم : و من ساعتها معرفش امك راحت فين و انت جدك رباك و لما كان عندك 8 سنين مات 

مروان : طب امي معذوره انت بقا مشيت لي كل ده عشان قلك هنسا انك ابني انت كان عجبك الحوار يا حازم باشا 

حازم بحزن : سامحني يا ابني 

مروان : اطلع بره و مش عايز اشوفك تاني 

حازم : بس 

مروان ب مقاطعه 

مروان : قولت برههه 

طلع حازم بره ومعاه لمار خرج مروان من مكتبه و راح الفيلا و دخل و كانت حياه قاعده علي ال TV و طلع علي غرفة المكتب و فضل يكسر في كل شئ قدامه طلعت حياه علي الصوت و دخلت الغرفه و قربت منو و حضنته 

حياه : مالك يا مروان 

مروان بضعف و حضنها : تعبان اوي يا حياه 

حياه : مالك 

قص لها كل شئ حدث معه

حياه : معاش يا مروان و ده مهما كان باباك و الفاتح مات مضيعش الباقي من عمره من غير ما يكون معاك و هو فعلا لو مش فارق معاه مكنش رجع يدور عليك 

مروان : انا تعبان اوي عايز انام 

خدته حياه دخلتو الغرفه و نام علي السرير و اخد حياه جنبو لحد ما نام في ثبات عميق

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند زين 

زين : لأ يا باشا لحد دلوقتي لسه مش بدأت في الخطه التانيه قربت اه بس ب الطريقه دي كده هتنجح ف مش عايز اتسرع في حاجه عشان مخربش حاجه 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 

عند حازم السيوفي دخل قصر السيوفي ال كان عايش في هو و أسرته زمان 

( ملحوظه جد مروان لم خدو راح عاش في فيلا العايش فيها مروان دلوقتي مش الكان فيها ملك و حازم )

حازم : ياه وحشني اوي الفيلا و كل حته فيها

لمار : حلوه اوي انشاء الله مروان هيفهمك و هتكونه مع بعض 

حازم : انشاء الله 

دخل حازم غرفته و وقف قدام صورته هو و ملك و مروان و تذكر وقت لما اتصوره الصوره دي 

flash back 

ملك : لأ زعلانه منك مش هتصور 

حازم : حقك عليا يا ملك يا حبيبتي 

ملك : لأ مليش دعوه 

حازم : طب عشان خاطري انا و مروان 

ملك : خلاص سماح المره دي 

back

حازم : اه تعبان بجد وحشتيني اوي يا ملك من بكرا هبدأ ادور عليكي 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

هيا : عملت اي قولي 

هو : خلاص عرفت هو فين و بكرا هوديكي 

هيا : اخيرا هشوفه بعد العمر ده كلو 

هو : بس لازم تاخدي بالك ده واحد من رجال المافيا 

هيا : ده ابني عمره ما يأذي امو 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

صبح تاني يوم دون احداث جديده 

عند مروان و حياه

صحي مروان و اخد شاور و لبس كانت حياه صحيت و انتظرت يطلع من غرفة الملابس طلع مروان 

حياه : انت كويس 

مروان : اه الحمدلله

خبط الباب 

مروان : مين 

الخدامه : انا يا بيه في واحده معاها واحد و بتقول عايزاك في حاجه مهمه

مروان باستغراب : تمام 

حياه : استنا هاجي معاك 

نزل مروان و معاه حياه 

مروان : حضرتك مين 

هيا : ا ا ا ب ن ي ( ابني )

مروان : انتي 

ملك : افهمني يا ابني 

جري مروان حضنها 

مروان : انا عارف كل حاجه متقليش حاجه خلاص الفات مات 

ملك : وحشتني اوي بس عرفت ازاي كل حاجه 

قص لها مروان كل شئ 

ملك : سامحو يا ابني و سامحني انا خلاص سمحته 

مروان : مسامحو و مسامحك و حضنها 

بصت حياه علي المنظر و دموعها نزلت كان نفسها يكون عندها ام تكون عوض ليها في الدنيا و مروان كده كده رايح و مش هيكون موجود مسحت دموعها و قالت بمرح 

حياه : خلاص بقا اهم حاجه تكونه مع بعض 

ملك : دي مراتك 

مروان : اه حياه بنت عمي محمد 

ملك : بسم الله ماشاء الله قمر يا بنتي ربنا يحفظك من كل شر يارب 

حياه : شكرا 

ملك : فاطمه بنت عمك عمله اي 

مروان : معرفش ولله بقالي فتره مروحتش الصعيد 

ملك : لي كده يا ابني 

مروان : كان عندي مشاغل مروان با استغراب مين ده 

ملك : ده عمر ابن خالتك الله يرحمها 

مروان : ازيك 

عمر : كويس اهم حاجه تكون بخير 

مروان : بخير الحمدلله 

ملك : كلم ابوك يا مروان و خليه يجي عايزين نكون مرتاحين 

مروان معيش رقامه 

عمر : متقلقش انا ظابط و هعرف اجبلك رقمه كلها ساعه و يكون عندك فعلا بعد ساعه و صل الرقم و اتصل مروان ب أبوه 

مروان : الو 

حازم : مين 

مروان : انا مروان ابنك 

حازم بسرعه : ايوه يا ابني حصل حاجه انت كويس 

مروان : انا كويس بس عايزك تيجي خلاص انا سامحتك و عايز اقولك حاجه ممكن تيجي دلوقتي انت و لمار هبعت ليك لينك الفيلا 

حازم بفرحه : طبعا و قفل معاه 

حازم : لمار يا لمار 

لمار : نعم يا حازم 

حازم : مش اتفقنا انك هتقولي بابا  

لمار : حاضر يا بابا 

حازم : مروان اتصل و قص لها كل شئ

لما بفرحه : طب كويس يلا نروح 

و راحو فيلا السيوفي وطرق علي باب الفيلا و مروان راح فتح و حضنه و دخلو الاتنين 

حازم بصدمه : ملك 

#يتبع

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع