رواية ندم العمر البارت الثاني 2 بقلم مريم محمد
رواية ندم العمر البارت الثاني 2
رواية ندم العمر البارت الثاني 2 كامله وحصريه
وصل مروان الفيلا شاف حياه بتعمل الاكل و شكلها حلو ب لبس البيت كانت لابسه شورت اسود و تيشيرت ابيض بنص كم
مروان : حياه انتي عايزه تموت**يني ناقص عمر حرام عليكي
حياه ببرود : ما تم*وت ولا تو*لع
كان هيرد عليها لكن قاطعه صوت رنين الهاتف
مروان شاف الرقم اتوتر عشان حياه جنبو ف طلع يتكلم بره
حياه : ماشي يا مروان امشي في اللعبه البتعملها براحتك كنت تقولي البتعملو مش كنت هساعد حد ضدك بس انت العايز نهيتك تبقا وحشه اوي يا مروان
عند مروان
مروان : الو اه كلو جهز كمان ساعتين كل حاجه هتكون عندك عيب عليك ده انا مروان السيوفي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند زين
زين : اه يا باشا الخطه ماشيه كويس لا متقلقش عارف ان دي مهمه صعبه و انا انشاء الله هبقا قدها زي ما بدأت فيها هنهيها
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في حته اول مره نروحها
هيا : انا مش هفضل عايشه في الكذبه دي خايفه ام*وت من غير ما يعرف الحقيقه
هو : انشاء الله هتشوفي قريب بس في حاجه عرفتها
هيا : قول يا احمد
هو : انا عرفت أن هو شغال في الماف*يا
هيا : بتقول اي ابني انا لا مستحيل
هو : كل حاجه هتتحل انشاء الله
هيا : انا و أبوه السبب في كل ده
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند حياه كانت بتتكلم في التليفون
حياه : انا قلبي وجعني اوي عمري متخيل انو يعمل كل ده و انا الاخرب حياته اكتر
هو : لأ انتي كده بتساعدي مش بتعملي حاجه غلط و في الاخر هيرجعلك
حياه : بس انا مش هكون موافقه ارجعلو انا خلاص هكون انته*يت و مفيش حاجه اعيش عشانها
هو : انتي اقوي من كده و هتكوني كويسه و هتتعودي علي بعدو
حياه : تمام سلام انا هقفل دلوقتي
قفلت حياه مع الشخص المجهول
عند مروان طلع الغرفه لحياه
مروان : حياه انا طالع عندي شغل مهم
حياه : انا عملت الاكل لو عايز تاكل
مروان بتسرع : لأ لأ لما اجي عشان شغل مهم
حياه بسخريه في سرها : شغل مهم ماشي يا مروان
طلع مروان ومشي
بعد ساعه وصل في حته مقطوعه و في نفس الوقت ناس وصلت بعربيات كتيره
مروان : الفلوس
هو : اهي يا مروان باشا
مروان : و الحاجه اهي
مشي مروان و المجهول مشي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند زين
زين : اه لسه مسلم الحاجه و دلوقتي أول دليل معانا
هو : طب دلوقتي تركز علي الهدف التاني مش كل السنين دي و مش نركز يا زين خلي بالك عشان مروان زكي
زين : تمام يا باشا
وقفل
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند حياه
اتصل عليها مروان
مروان : عايزه حاجه قبل ما اجي اجبها
حياه : لأ و ياريت متسألنيش تاني عن حاجه
وقفلت
ورنت علي الشخص المجهول
حياه : الو
هو : اي يا حياه
حياه : خلاص مش قادره اكمل انا زهقت خلاص
هو : لأ يا حياه خلاص قربنا نخلص المهمه بس من دلوقتي تبدأي تكلمي مروان بطريقه حلوه
حياه : صدقني مش هقدر ازاي اكلم واحد زايو ب طريقه كويسه
هو : معلش هيا فتره بس و كل حاجه هتتظبط
حياه : ماشي
وقفلت مع المجهول
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في حته اول مره نروحها في إطاليا
هو : لا ده ابني و انا غلط في حقه هو و امو وانا لازم اصلح كل حاجه عملتها في حقهم بس يمكن ملقيش امو بس هقلب الدنيا لحد ما الاقيها و هعرف الاقيه هو بسهوله هو غني عن التعريف احجزلي طياره لمصر بتاعت بكرا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند مروان ركن العربيه و دخل الفيلا و طلع الغرفه و شاف حياه و اتجهالها ولا كأنها موجوده في الغرفه و دخل اخد شاور و طلع كان لابس شورت اسود و تيشيرت قط
قربت منو حياه بدلع
حياه : مالك يا مارو
مروان بعدم فهم : مارو انتي بتكلميني انا
حياه بدلع : هو في حد غيرك هنا وقربت منو و قبلتو من خده
مروان : علي فكره لما تيجي تبوسيني تكون كده و قرب منها و قبلها من شفاي*فها و بعد
بتكون كده يا حياتي
حياه بخجل : انت ق*ليل الادب
مروان و قد رجع لواعيه : انا كان ممكن اوريكي قلة الأ*دب لكن انا مش بقرب من واحده رخ*يصه و باخد بواقي الناس و راح نام بكل برود علي السرير
وحياه كانت دموعها هتنزل لكن مسكت نفسها و راحت نامت جنبو بهدوء لحد ما راحت في سبات و خدها مروان في حضنه
مروان : انا اسف يا حياه بس وجعي مخليني اتعامل كده
و نام هو الآخر في ثبات عميق
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند زين كان ماشي بعربيته في الشارع و كان هيخبط في بنت فرمل بسرعه و نزل
مروان : انا اسف يا انسا
هيا : خلاص ولا يهمك محصلش حاجه ورفعت وجهها
اول ما زين شفها تاه في جمل عينيها الخضره
هيا : طب عن اذنك
زين بتسرع : لأ مينفعش الوقت متأخر انا هوصل حضرتك
هيا : لا شكرا عن اذنك
زين : لأ ولله مينفع ياا
اه صح انتي اسمك اي
هيا : اسمي شهد
زين : و انا زين
( اعرفكم علي زين عنده 25 سنه عيونه عسلي فاتح طويل القامه و عريض شعره بني بشرته بيضه شغال اي هنعرف بعدين )
( شهد عندها 21 شخصيه مرحه قصيره و لون عيونها خضره و شعرها بني لون بشرتها بيضه بتدرس في كلية فنون جميله )
شهد : طب انا همشي يا زين
زين : معلش انا كده ضميري مش هيكون مستريح لو عايزه ضميري يستريح خليني اوصلك
شهد : تمام
و ركبت معاه و وصلها بيتها و مشي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند زين لما روح دخل القصر
محمد : زين
زين : ازيك يا عمو
محمد : قولي يا زين حياه كويسه
زين : اه يا عمو
( ملحوظه زين يكون ابن خال حياه )
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
صبح تاني يوم علي ابطالنا في إطاليا
هو : اه مسافر دلوقتي حسبي بقا عشان متأخرش علي الطياره
هي : يعني اي يا حازم هتسبني
حازم : لأ يا لمار انا قولت ليكي تعالي معايا و انتي مش وافقتي
لمار : و هتقول لابنك اي دي بنت مراتي التجوزتها في إطاليا
حازم : انتي طيبه و اه مش بنتي لكن اعتبرتك بنتي و لما اقول لابني هيعتبرك أخته يلا بقا تعالي معايا
لمار : حاضر بعد شويه في المطار ركبوا و وصلو مصر
وراح علي شركة السيوفي هو و لمار
اول ما دخل
الامن : حضرتك مين
حازم : انا حازم سليم السيوفي
الامن بحترام : اتفضل يا باشا نورت
دخل و راح عند السكرتيره
حازم : فين مكتب مروان السيوفي
السكرتيره : ده يا باشا أقوله مين
حازم : متقليش حاجه انا هدخل لي
السكرتيره : مينفعش يا
حازم : انا اكون حازم السيوفي اكون ابو مروان
السكرتيره ب احترام : اتفضل ياباشا هو ده المكتب
دخل حازم المكتب
حازم : مروان
مروان : انت
يتبع
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق