القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ندم العمر البارت الثاني 2 بقلم مريم محمد



رواية ندم العمر البارت الثاني 2 بقلم مريم محمد

رواية ندم العمر البارت الثاني 2




رواية ندم العمر البارت الثاني 2 كامله وحصريه 


وصل مروان الفيلا شاف حياه بتعمل الاكل و شكلها حلو ب لبس البيت كانت لابسه شورت اسود و تيشيرت ابيض بنص كم 

مروان : حياه انتي عايزه تموت**يني ناقص عمر حرام عليكي 

حياه ببرود : ما تم*وت ولا تو*لع 

كان هيرد عليها لكن قاطعه صوت رنين الهاتف 

مروان شاف الرقم اتوتر عشان حياه جنبو ف طلع يتكلم بره 

حياه : ماشي يا مروان امشي في اللعبه البتعملها براحتك كنت تقولي البتعملو مش كنت هساعد حد ضدك بس انت العايز نهيتك تبقا وحشه اوي يا مروان 

عند مروان 

مروان : الو اه كلو جهز كمان ساعتين كل حاجه هتكون عندك عيب عليك ده انا مروان السيوفي 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند زين 

زين : اه يا باشا الخطه ماشيه كويس لا متقلقش عارف ان دي مهمه صعبه و انا انشاء الله هبقا قدها زي ما بدأت فيها هنهيها 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في حته اول مره نروحها 

هيا : انا مش هفضل عايشه في الكذبه دي خايفه ام*وت من غير ما يعرف الحقيقه 

هو : انشاء الله هتشوفي قريب بس في حاجه عرفتها 

هيا : قول يا احمد 

هو : انا عرفت أن هو شغال في الماف*يا 

هيا : بتقول اي ابني انا لا مستحيل 

هو : كل حاجه هتتحل انشاء الله

هيا : انا و أبوه السبب في كل ده 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند حياه كانت بتتكلم في التليفون 

حياه : انا قلبي وجعني اوي عمري متخيل انو يعمل كل ده و انا الاخرب حياته اكتر 

هو : لأ انتي كده بتساعدي مش بتعملي حاجه غلط و في الاخر هيرجعلك 

حياه : بس انا مش هكون موافقه ارجعلو انا خلاص هكون انته*يت و مفيش حاجه اعيش عشانها 

هو : انتي اقوي من كده و هتكوني كويسه و هتتعودي علي بعدو 

حياه : تمام سلام انا هقفل دلوقتي 

قفلت حياه مع الشخص المجهول 

عند مروان طلع الغرفه لحياه 

مروان : حياه انا طالع عندي شغل مهم 

حياه : انا عملت الاكل لو عايز تاكل 

مروان بتسرع : لأ لأ لما اجي عشان شغل مهم 

حياه بسخريه في سرها : شغل مهم ماشي يا مروان 

طلع مروان ومشي 

بعد ساعه وصل في حته مقطوعه و في نفس الوقت ناس وصلت بعربيات كتيره 

مروان : الفلوس 

هو : اهي يا مروان باشا 

مروان : و الحاجه اهي 

مشي مروان و المجهول مشي 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند زين 

زين : اه لسه مسلم الحاجه و دلوقتي أول دليل معانا 

هو : طب دلوقتي تركز علي الهدف التاني مش كل السنين دي و مش نركز يا زين خلي بالك عشان مروان زكي 

زين : تمام  يا باشا 

وقفل 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند حياه 

اتصل عليها مروان 

مروان : عايزه حاجه قبل ما اجي اجبها 

حياه : لأ و ياريت متسألنيش تاني عن حاجه 

وقفلت 

ورنت علي الشخص المجهول 

حياه : الو 

هو : اي يا حياه 

حياه : خلاص مش قادره اكمل انا زهقت خلاص 

هو : لأ يا حياه خلاص قربنا نخلص المهمه بس من دلوقتي تبدأي تكلمي مروان بطريقه حلوه 

حياه : صدقني مش هقدر ازاي اكلم واحد زايو ب طريقه كويسه 

هو : معلش هيا فتره بس و كل حاجه هتتظبط 

حياه : ماشي 

وقفلت مع المجهول 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في حته اول مره نروحها في إطاليا 

هو : لا ده ابني و انا غلط في حقه هو و امو وانا لازم اصلح كل حاجه عملتها في حقهم بس يمكن ملقيش امو بس هقلب الدنيا لحد ما الاقيها و هعرف الاقيه هو بسهوله هو غني عن التعريف احجزلي طياره لمصر بتاعت بكرا 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند مروان ركن العربيه و دخل الفيلا و طلع الغرفه و شاف حياه و اتجهالها ولا كأنها موجوده في الغرفه و دخل اخد شاور و طلع كان لابس شورت اسود و تيشيرت قط 

قربت منو حياه بدلع 

حياه : مالك يا مارو 

مروان بعدم فهم : مارو انتي بتكلميني انا 

حياه بدلع : هو في حد غيرك هنا وقربت منو و قبلتو من خده 

مروان : علي فكره لما تيجي تبوسيني تكون كده و قرب منها و قبلها من شفاي*فها و بعد 

بتكون كده يا حياتي 

حياه بخجل : انت ق*ليل الادب 

مروان و قد رجع لواعيه : انا كان ممكن اوريكي قلة الأ*دب لكن انا مش بقرب من واحده رخ*يصه و باخد بواقي الناس و راح نام بكل برود علي السرير 

وحياه كانت دموعها هتنزل لكن مسكت نفسها و راحت نامت جنبو بهدوء لحد ما راحت في سبات و خدها مروان في حضنه 

مروان : انا اسف يا حياه بس وجعي مخليني اتعامل كده 

و نام هو الآخر في ثبات عميق

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند زين كان ماشي بعربيته في الشارع و كان هيخبط في بنت فرمل بسرعه و نزل 

مروان : انا اسف يا انسا 

هيا : خلاص ولا يهمك محصلش حاجه ورفعت وجهها 

اول ما زين شفها تاه في جمل عينيها الخضره 

هيا : طب عن اذنك 

زين بتسرع : لأ مينفعش الوقت متأخر انا هوصل حضرتك 

هيا : لا شكرا عن اذنك 

زين : لأ ولله مينفع ياا 

اه صح انتي اسمك اي 

هيا : اسمي شهد 

زين : و انا زين 

( اعرفكم علي زين عنده 25 سنه عيونه عسلي فاتح طويل القامه و عريض شعره بني بشرته بيضه شغال اي هنعرف بعدين )

( شهد عندها 21 شخصيه مرحه قصيره و لون عيونها خضره و شعرها بني لون بشرتها بيضه بتدرس في كلية فنون جميله ) 

شهد : طب انا همشي يا زين 

زين : معلش انا كده ضميري مش هيكون مستريح لو عايزه ضميري يستريح خليني اوصلك 

شهد : تمام 

و ركبت معاه و وصلها بيتها و مشي 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

عند زين لما روح دخل القصر 

محمد : زين 

زين : ازيك يا عمو 

محمد : قولي يا زين حياه كويسه 

زين : اه يا عمو 

( ملحوظه زين يكون ابن خال حياه )

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

صبح تاني يوم علي ابطالنا في إطاليا 

هو : اه مسافر دلوقتي حسبي بقا عشان متأخرش علي الطياره 

هي : يعني اي يا حازم هتسبني 

حازم : لأ يا لمار انا قولت ليكي تعالي معايا و انتي مش وافقتي 

لمار : و هتقول لابنك اي دي بنت مراتي التجوزتها في إطاليا 

حازم : انتي طيبه و اه مش بنتي لكن اعتبرتك بنتي و لما اقول لابني هيعتبرك أخته يلا بقا تعالي معايا 

لمار : حاضر بعد شويه في المطار ركبوا و وصلو مصر 

وراح علي شركة السيوفي هو و لمار 

اول ما دخل 

الامن : حضرتك مين 

حازم : انا حازم سليم السيوفي 

الامن بحترام : اتفضل يا باشا نورت 

دخل و راح عند السكرتيره 

حازم : فين مكتب مروان السيوفي 

السكرتيره : ده يا باشا أقوله مين 

حازم : متقليش حاجه انا هدخل لي 

السكرتيره : مينفعش يا 

حازم : انا اكون حازم السيوفي اكون ابو مروان 

السكرتيره ب احترام : اتفضل ياباشا هو ده المكتب 

دخل حازم المكتب 

حازم : مروان 

مروان : انت 

يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع