رواية طفله امتلكت النمر البارت الخامس والسادس 5_6 بقلم ملك شكري
رواية طفله امتلكت النمر البارت الخامس والسادس 5_6
كامله وحصريه
روايه/طفله امتلكت النمر
الفصل/الخامس والسادس✨
بقلمي✍🏻/ملك شكري
نمر بص ل حور بقلق: ح.. حور
حور رغم خوفها منه ولكنها مسكه فيه بكل قوتها لان ده امانها
نمر بخوف: حور انا مش قصدي حقك عليا
حور عيطت واتكلمت بصوت هادي ورقيق: انا قولتلك اني عندي فوبيا من الضلمه وبخاف انام لوحدي وكنت بردو بتسبني نايمه لوحدي وف الضلمه وبصحى اتخض وقولتلك عندي فوبيا من الصوت العالي وبردو زعقت بصوتك ل درجه خلت الكل يتخض مش انا بس انت لو قصدك تخوفني منك مش هتعمل كده
قامت من حضنه وطلعت على فوق تجري ونمر بصلها بحزن وبسمه بصه بحقد وغيظ
كريم: مينفعش كده يانمر البنت دي في حاجه مخلياها بتخاف اوي كده وهي محكتهاش صدقني لازم تركز معاها اكتر من كده يانمر
نمر: عندك حق يابابا
عز: اطلع هاتها يانمر وخلينا نخرج شويه ده انا حتى لسه بقول ل اسيل عايزين نخرج
نمر: تمام
قام نمر طلع على فوق لقا باب الجناح مردود فتحه بهدوء والنور كان منور ف الاوضه ولقاها قاعده على السرير منكمشه ف نفسها وبتعيط
نمر قرب منها بحنيه وخدها ف حضنه: انا اسف
بقلمي✍🏻/ملك شكري
حور عيطت جامد ف حضنه: ا انا مش عارفه بخاف اوي ليه كده ا.. انا مكنتش عايزه ابقا جبانه كده
نمر وهو بيطبطب على شعرها بحب: لا انتي مش جبانه ياحبيبتي انتي اقوى واحده ف الدنيا دي انتي بس عندك فوبيا من حاجات معينه ودي طبيعي عند اي انسان وانا اسف جدا اني كنت بنسى واسيبك لوحدك بس انا كنت متعود اعيش لوحدي من غير ما استنى حد او اخاف على حد لكن لما انتي جيتي كل ده اتغير بقا ليا حاجه اخاف عليها بقيت بحبك اكتر من نفسي صدقيني ياحور انا مش قصدي اخوفك
حور مسحت دموعها بكف ايدها: انا عارفه انا اسفه اني زعلتك تحت انا مش كان قصدي بس انا فعلا بخاف من حاجات كتير اوي
نمر: انا عمري ما ازعل منك ياحوري ابدا واما عن موضوع خوفك الزايد ده هشوف هتصرف في ازاي لما نرجع القاهره
خدها من ايدها ونزلوا على تحت عز بص ل حور بمرح: بتتصالحي بسهوله لا لا مكنتش متوقع
حور بضحك: مم انا بقول كده بردو
بصت ل نمر وتصنعت الجديه: اوعا ايدي يا بني ادم كده
شدت ايدها من ايده ونزلت ع تحت لوحدها قعدت بين اسيل وعز وهي بتضحك بطفوله ونمر باصصلها بذهول: بقا الحيوان ده يسخنك عليا طب وريني مين الي هياخدك يفرجك على البلد
عز ضحك: وانا روحت فين يلا يابت يا اسيل اطلعي البسي انتي وحور وهاخدكوا وننزل
نمر وهو بيجز على سنانه ابتدا يقرب من عز وكأنه نمر بيترصد ل فريسته: نهار ابوك اسود اسف يابابا
طلع عز يجري ووراه نمر بالحزام: وحياه امي لو لفيت البيت كله هجيبك ياعز
عز وهو بيجري: اسفين ياصلاح خلاص اهه يغشيم ياعم بهزر
اما عن العيله كلها ف بيضحكوا جامد لانهم متعودين على جنان نمر وعز كالعاده
نمر مسك عز من قفاه وابتدا يجيبه قدام وورا: بقا بتسخنها عليا ياحيوان
عز رفع ايده بستسلام: والله ياباشا مقصدش ده انت النمر بردو
ضحك نمر وطلعت اسيل وحور يغيروا
لبست اسيل فستان ابيض وفي نقش بكم وشوز ابيض
وحور لبست بنطلون اسود وسويت شيرت بيبي بلو وشوز ابيض ولمت جزء من شعرها
بقلمي✍🏻/ملك شكري
ونمر لبس بنطلون جينز غامق وسويت شيرت اسود وشوز اسود وعز لبس بنطلون اسود وشويت شيرت ازرق وشوز ابيض
ونزلوا لقوا بسمه قاعده وامها بتكلمها ف ودنها
بسمه بصتلهم بحقد متداري: معزمتوش عليا اجي معاكو حتى
نمر جز على سنانه: خمس دقايق لو مكنتيش لبستي هنمشي
قامت بسمه بسرعه وف خلال دقيقتين كانت لبست وخرجو كلهم
عز: نمر تعالى نفرج حور الارض الي بنروحها على طول
نمر: اه يلا
راحوا ل ارض كبيره جدا كلها زرع وشجر فاكهه زي المانجا والمون والفراوله
حور بفرحه: الله حلو اوي الشجر ده
نمر: دي شجره مانجا ودي شجره فراوله ودي شجره لمون
حور:وااو
اسيل ضحكت: ما تطلع الشجره ياعز هاتلنا من المانجا دي
حور: انا عندي حساسيه من المنجا
اسيل: اي ده بجد
حور: ممم
نمر: مقولتليش قبل كده يعني
حور: مجتش فرصه
اسيل: خلاص هاتلنا فراوله
حور: ولمون
بسمه: وانتي بتاكلي المون كده
حور: اه انا بحب المون جدا وبحب اكله كده اوي
اسيل: اي ده زي نمر انا مقدرش معرفش بتاكلو ازاي
عز طلع الشجره جاب فراوله ولمون وغسلهم ف حنافيه موجوده ف الارض معموله عشان العاملين يشربوا منها
حور ونمر خدو منه المون وابتدوا ياكلوه وهما بيضحكوا على ريأكشناتهم وهما مستغربين منهم
عز: ازااي لمون مزز وحادق ازاي
حور بضحك: دي متعه لن يفهمها الكثير
نمر ضحك: قوليلهم يابنتي
عز حدف ل اسيل وبسمه الفراوله: خلينا احنا ف الفراوله دول ملهومش ف الكلام ده
حور ونمر ضحكوا عليهم
وفضلوا يتمشوا ف الارض وهما فرحانين
اسيل: تعالوا نلعب لعبه
حور: لعبه اي
اسيل: عز هيرجع البيت يجيب حاجه نربطها على عينا ونغمي عينا وندور على بعض والي يمسك التاني الاول هيحكم عليه حكم
عز: هو عز ابن البطه السودا اشمعنى انا الي ارجع بقا
نمر: يلا ياض
عز: وربنا ده ظلم تلاقيكوا لقيني قدام مسجد
ضحكوا عليه وهو اتحرك للبيت
لما رجع لوحدوا كلهم بصولوا بستغراب
بقلمي✍🏻/ملك شكري
عز: متستغربوش انا رجعت اجيب حاجه يربطوا بيها عينهم عشان نلعب
ضحكو عليه وهو طلع جاب من عند مامته كذا طرحه ونزل بيها وراحلهم
عز: ها مين يبدأ
اسيل: خلينا نبدأ كلنا مع بعض
بسمه: مليش انا ف التفاهه دي العبوا انتوا
وفعلا كل واحد فيهم ربط عينه كويس
وابتدوا يدوروا على بعض
عز بيجري ورا اسيل الي صرخت لما لمسها وطلعت تجري بعيد
عز: هجيبك
ونمر بيلف وراهم كلهم وحور مره تمسك رجله وتجري ومره تزقه وتجري ومش عارف يمسكها
بسمه فكرت ف فكره خبيثه وراحت ناحيه حور الي وقفت ورا الشجره: تعالى اوريكي مكان ميقدروش يوصلولك فيه
حور بطفوله: بجد
بسمه: ايوا تعالي
بسمه مسكت ايدها وخرجتها برا الارض خالص ف مكان بعيد وقالتلها: روحي بقا اي مكان هنا مش هيقدروا يوصلولك
حور بخوف: طيب ممكن اتوه
بسمه: لا لا متخافيش انا هبقا اقولهم على مكانك اجري انتي بس استخبي ف اي مكان هنا
فعلا حور ابتدت تجري ببرائه وهي مش فاهمه ولا مدركه الي هيحصلها
وبسمه اول ما شافتها بتبعد مشيت ورجعت مكانها بسرعه وكانوا هما لسه بيدوروا ورا بعض
لحد ما عز مسك اسيل الي صرخت وهي بتضربه: ياحيواننن كنت عايزه اكسب
عز بضحك: خيرها ف غيرها بقا
نمر ضحك غير مدرك بس للحظه بص حواليه بسرعه ملقاش حور
نمر بفزع: فين حور
يتبععععع...........
اعتقد ان لو نمر لقا حور كلنا ندعي ل بسمه بالرحمه مقدماً🦧 ف الي هيحصلها بس يا ترا هيلاقيها ولا لأ يلا مسيرنا هنعرف باااي😂
______________________&&&&____________________
روايه/طفله امتلكت النمر
الفصل/السادس
بقلمي✍🏻/ملك شكري
نمر بفزع: فين حور
عز بص حواليه بسرعه هو واسيل وبسمه بتبصلهم بتوتر
نمر بخوف: حور حور
عز وهو بينده ع حور: حور حور انتي فين
وفي خلال عشر دقايق كانت البلد كلها مقلوبه على حور وكل البلد بتدور عليها ونمر هيتجنن وغضبه وصل لاعلى مراحله
فرج: مش لجينها يابيه
نمر عينه احمرت بغضب: يعني ايهه يعني ايه مش لقينها حور لو مظهرتش خلال ساعه هقلب البلد دي فوقها تحتيها انت سامع
فاروق بخوف من نمر: ا اهدا يابني هنلاقيها هتكون راحت فين يعني
نمر: معرفش معرفش
نمر اتصل على زين: الو يازين عايزك تيجي الصعيد حالا ف اسرع وقت
زين: في اي يانمر
نمر: حور حور معرفش راحت فين
زين بخضه: ازاي متعرفش يعني
نمر: معرفش يلا يازين تعالى
زين: انا جاي حالا
قفل نمر الفون وخرج هو يدور على حور هو والبودي جاردات والبلد كلها وصلها خبر اختفاء حور
نمر بقا يدخل كل البيوت ويدور ف كل الاماكن
عند حور فاقت لقت عينها مربوطه ومش شايفه اي حاجه ف مكان مفيهوش اي صوت
حور ببكاء: ا انا ف فين
دخل راجل باين عليه الخبث والشر: اهلاا اخيرا صحيتي
حور ببكاء وخضه: ا انا ف فين ا انا ب بعمل ايه ه هنا
_اهدي بس ياحلوه انا مش هاكلك
حور بعياط: ن نمر نمر فين انا عايزه نمر
الراجل اتخض شويه ان هي تبع النمر: ا انتي تبع النمر
حور: حاجه متخصكش انت هترجعني دلوقتي انت سامع
الراجل بضحك: هههه حلو الكلام ده ياقطه ده احنا هنطلع منك بمنفعه انا بقول البس النضيف ده ميجيش وراه غير حد نضيف
عند نمر كان زين وصل بأسرع طريقه وقابل نمر وعز وكريم والرجاله وكان منظرهم في هيبه جامده جدا وهو نمر وكريم ماشيين جمب بعض ووراهم عز وزين والحراس
نمر كان في جزء ف قلبه واجعه وكان خايف عليها جدا وكأنها بنته وقطعه من قلبه
كل مكان بيدخلوا الناس بتقف برهبه وخوف
لحد ما جم ف مكان ف اخر البلد شبهه مقطوع وكانوا مكملين مشي الا نمر الي وقف مره واحده وحس ب نغزه ف قلبه او ان قلبه بينبض: حور ف المكان ده
زين: ازاي يعني يانمر
نمر: مش عارف حاسس انها هنا صدقني
فضلوا يدوروا ف المكان لحد ما لقوا مخزن قديم وفي اصوات جوا
نمر شاورلهم يسكتوا ووقف ورا شباك ازاز مكسور
وشاف راجل واقف وشه في خط طويل علامه تشوهه ووراه رجاله كتير وواقف بيكلم شخص بس نمر مش شايف بيكلم مين ولكن قلبه مش حاسس بل متأكد انها حور
نمر بلهفه: حور هنا
وفعلا لمحها قاعده ايدها مربوطه ب حديد سلسله حديد ربطين ايدها ورجلها ف بعض وعينها متغميه وبتبكي وتشهق بكل قوتها
نمر بغضب ممكن يحرق البلد كلها: ياولاد الك*لب
دخل من ناحيه الباب الخلفي ومجرد ما ضربوا ضربه برجله كان وقع كله ف الارض اما الراجل ف بص وراه بخوف ورجالته نفس الكلام
نمر بخبث: وحياه امي ان ما خليت انهارده اخر يوم ف حياتك مبقاش انا النمر
حور صرخت بسعاده: نمرر
نمر بصلها بلهفه وقال لرجالته بغضب وشر: خدهم كلهم على برا وشايف الحديد الي مربوطه بيه ده انا عايزك تضاعفوا وتربطهم بيه وتستناني برا بيهم سامعني
خرجوا البودي جاردات وهما مكلبشين الراجل والاتنين الي كانوا معاه بحديد قوي جدا
اول ما خرجوا جري نمر على حور بالهفه وفك الحديد الي على ايدها ورجلها اول ما شالوا صرخت بوجع لان الحديد عور ايدها
نمر دموعه نزلت وخدها ف حضنه بكل قوته وكأنه هيدخلها جوا ضلوعه: اهه يقلبي الحمدلله الحمدلله انك رجعتيلي انا مش هعرف اعيش من غيرك انتي كويسه عملوا فيكي حاجه
ابتدا يبص ف كل حتى فيها زي المجنون
حور بدموع: انا كويسه انا كويسه انا بس عايزه امشي من هنا
نمر: حاضر حاضر يلا
عز ببتسامه حضنها: الف حمدالله على سلامتك
حور: الله يسلمك
زين بمرح: حمدالله على السلامه ياحور
حور: الله يسلمك
كريم: قلقتينا عليكي ياحبيبتي
حور ببتسامه:انا كنت متأكده انكوا هتلاقوني عشان كده مخوفتش
نمر ببتسامه: شطوره ياقلبي
خدوها وخرجوا من المخزن لقا البودي جاردات واقفه ومكتفه الرجاله
نمر: عز حور متسيبش ايدك منها حور خليكي ماسكه ف ايد عز
حور: حاضر
نمر بصلهم ببتسامه كلها خبث وشر: اما انتوا ف تعالوا معايا
مسك نمر رئيس العصابه بتاعهم من هدومه وجرجره قدامه والبودي جاردات ماسكه الاتنين الي كانوا معاه ووراهم عز وزين وكريم وحور
كريم: هتعمل اي يانمر
نمر: كل خير هعمل كل خير
مشي بيهم لحد البلد نفسها وكانت الناس كلها متجمعه وقف نمر ف النص وسط الناس وهو ماسك سمير من قفاه واتكلم بصوت عالي جدا: ده الي خطف حور والي يقرب على حاجه تبع النمر يبقا عقابه اي
ضربه بالقلم على وشه: لما انت يالا تتجرأ وتقرب من حاجه تخص النمر مش هموتك واريحك لاا هخليك تتمنى الموت الاول والبلد كلها عارفه مين النمر الي ولا بيرحم ولا بيسامح ف انا ولا هرحمك ولا هسامحك
انا جيت وسطيكوا يا اهل البلد عشان اعرفكوا ان الي هيقرب من حاجه تخص النمر بيبقا فيها موته
كمل طريقه وجرجره وراه وسمير بيصرخ زي الستات: ارحمني يانمر بيه ارحمني
نمر وهو بيزعق: اخرس يااض
مشي بيه لحد ما وصلوا مخزن كبير وقديم
نمر: دخلهم جوا واقفل عليهم
الحارس: حاضر يا نمر بيه
مشي نمر هو وزين وعز وكريم وحور عشان يروحوا على البيت
اول ما دخلوا البيت لقوا ناهد واسيل قاموا جريوا عليهم
اسيل حضنت حور: حبيبه قلبي انتي كويسه
حور وهي بتحضنها: الحمدالله انا كويسه
ناهد حضنتها: خوفتينا عليكي ياحبيبتي حمدالله على سلامتك
حور: الله يسلم حضرتك
نمر: حور قوليلي مين الي خلاكي تبعدي عننا كده
حور بصت ل بسمه بخوف: ب..
يتبعععع........
باي باي بسمه هتوحشينا والله كنتي طيبه وحربوقه🙈
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق