القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية درس يؤلم حقا البارت التاسع9 بقلم ميرا ابو الخير



رواية درس يؤلم حقا البارت التاسع9 بقلم ميرا ابو الخير

رواية درس يؤلم حقا البارت التاسع9




رواية درس يؤلم حقا البارت التاسع9 كامله وحصريه 


ال9 

سهر حضنتها:  ههه خسرتي التحدي يا حلوة انا مراته حبيبته ياريت يا ضرتي الحلوة تاخدي بعضك وتمشي. 

بصت لاحمد بدموع حط وشه في الارض. 

قمر بدموع محبوسة:  احمد طلقني انت اختارت خلاص. 

احمد بحزن:  قمر ارجوكي اديني فرصة والله واسمعيني انا ب... 

قمر مقاطعه:  ارجوك طلقني انتو عائلة كاملة وانا رعيت عيالك وحبيتك و صونت بيتك لو عاوز ترد الجميل طلقني انت بتحب سهر وعمرك ما شالتها من دماغك متعذ"بنيش اكتر من كده. 

وليد بحزن ومسك في قمر:  متمشيش يا قمر احنا بنحبك مش هتعملي زي ماما صح. 

بصت له بشفقة وبصت لاحمد يلي الدموع والكسرة بانت في عينه:  مش هطلقك يا قمر عشان بحبك. 

سهر بصدمة: بتحبها. 

احمد بحزن:  اه بحبها هي مش زيك عمرها ما فكرت في نفسها زيك انا غلطان اني رجعت هنا كنا عاشنا هناك انا بجد استاهل كل دا. 

سهر بدموع:  بس انا بحبك انت اكيد مش نسيت حبي ليك ولا حبك ليا انا عرفت قيمتك ورجعت عشان ارجعك ليا. 

قمر بمقاطعه:  عن اذنكم يا تطلقني يا احمد ياما صدقني هخلعك. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

مشيت و اخدت الاولاد معها... 

سهر بتعيط لاول مرة تحس انها خسرت احمد بجد. 

احمد بندم:  افرحي رجعتي بيتك وعيالك ورجعتي ليا بس انا قلبي مع غيرك. 

سهر دموعها نازلة بحزن... 

فلاااااااش بااااااكككك. 

احمد رجع من شغله وكان هيغير ويروح لقمر عند امها... 

سهر لابست بدلع وحطت مكياج و برفان وحضرت اكله يلي بيحبه وحطت فيه حاجه. 

احمد خارج لاقها قدمه:  ممكن تاكل معايا. 

احمد ببرود:  لا هاكل مع قمر وعيالي. 

سهر بتمثيل الدموع:  انا هفضل وحيدة كده كتير حرام عليك يا احمد كفاية كده بقا حتي عيالي مش عاوزاني ارحموني انا غلطت وندمت. 

احمد صعبت عليه مهما كان بينهم عشرة: خلاص هقعد معاكي. 

سهر بفرح وخبث:  يلا. 

ابتسم بجفاء و هو بيفكر في قمر قعد اكل معها وحس بدوخة... 

تاني يوم. 

احمد بيفوق بصدع بيلاقي سهر في حضنه بينصدم:  حصل ايه. 

سهر بابتسامة حب:  كل الحب والعشق يا حبيبي. 

احمد زقها بعيد وقام بيلعن نفسه علي يلي حصل دا. 

بااااااااااااااككككككككك. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


عند محمد. 

جري بسرعه لاقها قاعدة بتعيط: مالك انتي كويسة. 

حنان بحزن: هتفضل حابسني كده كتير ابوس ايدك خرجني. 

محمد بدموع: والله العظيم غصب عني لو عارفو مكانك هياخدوكي مني. 

حنان وقفت بزعيق: هما مين ليه مش مفهمنييي حاجه. 

لسه هيرد سمع صوت كسر الباب وداخل منه ناس: اخيرا لاقنهااا دا انتي الكينج هيفرح بيكي اوي. 

محمد خبها ورا ضهره ووو.... 

بقلم ميرا ابوالخير. 


عند احمد. 

سهر كانت بتعيط:  انا مش عارفه اعمل ايه معقولة بيحبها اوي كده. 

امها:  يعني هتسبيها يا خايبة. 

سهر بدموع:  معرفش انا اصلا مش حامل احمد حتي وهو مش ف واعيه هي يلي في دماغه. 

امها ببرود: اسمعي يابت انتي شوفي حل اوعا تسبيها. 

قفلت ف وش امها بغضب: هي بتحبك وانا بحبك اعمل ايه طيب. 


احمد كان وقف في البلكونة و زعلان وليد بيجي: بابا متخليش قمر تمشي زي ماما. 

احمد بابتسامة: مش هتمشي في حته اوعدك. 

وليد بفرح: هيييي. 

احمد داخل يصالحها لاقي قمر غرقانة ف د*مهااا: قمرررررررررر. 

يتبع... 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله اضغط هناااااااا 





تعليقات

التنقل السريع