القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت الصعيد البارت التاسع 9بقلم رودينا محمد



رواية بنت الصعيد البارت التاسع 9بقلم رودينا محمد

رواية بنت الصعيد البارت التاسع 9بقلم رودينا محمد




رواية بنت الصعيد البارت التاسع 9كامله وحصريه 


معلش ياحبايبى اتأخرت عليكوا بس كلو من دراستى🙂👍🏻

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

روايه /بنت الصعيد 

البارت /التاسع

بقلم/رودينا محمد

ـــــــــــــــــــــــــــــ 

(فى المستشفى عند توليب) 

الممرضه/فين توليب

توليب بسرعه وقلق/انا اهو 

الممرضه/المريض فاق وبيقول اسمك

توليب/تمام هدخله

دخلت توليب الاوضه

توليب/حمدلله على سلامتك يابابا

/الله يسلمك يبنتى انا تقلت عليكى اوى حقك عليا

توليب محشرج/متقولش كده يابابا انا بنتك وده واجبى

كان لسه هيتكلم راحت قطعته

توليب/امم انت هتاخدنى فى الكلام ولا اى ياحجوج

/ليه هو انا عملت حاجه

توليب/اى نعم ماخدتش دواك ليه 

كان لسه هيتكلم لكن دخلت سُريا 

سُريا/الف سلامه عليك ياعمى ان شاءالله الى يكرهك

توليب /تعالى عايزكى ياسُريا

سُريا/غير ياحبيبتى حصل حاجه

توليب/انا من بكره هنزل ادور على شغل

سُريا/وانا معاكى فى اى حاجه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الداده/الحقونى يانااس

طلع حمزه بسرعه واتصدم من صابحه الى غرقانه فى دمها شالها وطلع بيها على المستشفى

حمزه بعصبيه/دكتور بسرعه

الدكتور/بسرعه حطها هنا على التورلى

بعد وقت خرج الدكتور جرى حمزه عليه/هى كويسه

الدكتور/المريضه كانت بتحاول الانتحار لكن احنا الحمدلله انقذناها وشويه وهتفوق

حمزه/تمام تسلم يادكتور اقدر ادخلها امتى

الدكتور/من دلوقتى لو حابب

ودخلها

حمزه بدأ يكلمها وهى نايمه/شكلى حبيتك ياصابحه ومعنتش اقدر استغنى عنك مش عارف كل ده حصل امتى وازاى بس كل الى اعرفه انى حبيتك

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(عند توليب) 

توليب بتعب/انا تعبت من كتر المشى 

سُريا بحنيه/معلش ياحبيبتى اخر شركه هندخلها

ودخلوا الشركه

سُريا/لوسمحت احنا كنا شوفنا اعلان انكوا عايزين سكرتيره

السكرتيره/ايوه حضرتك الى هتقدمى

سُريا/لا اختى

وقدمت الملف

السكرتيره/طيب اتفضلوا حضراتكوا اعقدوا هناك وانا هبقا انادى اسمها

توليب/سُريا انا خايفه

سُريا/متخافيش ان شاءالله خير

وشويه وندت السكرتيره/الانسه توليب شاكر اتفضلى 

دخلت توليب بقلق/انت (تتوقعوا شافت مين🌚😂)

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 
الرواية كامله من البدايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع