القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جحيم ابن عمي البارت 11_12_13بقلم شروق احمد



رواية جحيم ابن عمي البارت 11_12_13بقلم شروق احمد 




رواية جحيم ابن عمي البارت 11_12_13بقلم شروق احمد 




البارت 11

فيروز بصدمه.. مينن

البنت بخبث.. اي مقالكيش ولا اي

فيروز.. انتي كدابه

وفضلت الباب ف وشها

البنت رنت عل شخص بخبث.. تمت بنجاح

فيروز.. هو دا حقيقي ياجبل

جبل بستغراب.. هو اي

فيروز بعياط.. انك متجوز

جبل.. منتي عارفه ان متجوز سهر 

فيروز.. في واحده تاني جات وقالت انها مراتك 

جبل بستغراب وكمل ببرود.. وفيهاا ايي

فيروز ببكاء.. انت شخص معند*وش دم حقيقي 

جبل بغضب جبها من شعرها.. انتي بتقولي لمين كدااا هااا

فيروز.. انت شخص مر*يض ياجبل نت لازم تتعا*لج حقيقي

جبل.. مش انا مر*يض طب تعالييي 

وسحب*ها من شعر*ها ودخلها اوضه متر*به

جبل.. خليكي هنا عشان تتر*بي

فيروز.. انا اسفه حقك عليا 

جبل.. لا انتي لازم تتر*بي يهانم

وسبها وخرج

عند منير 

منير.. ولسه ياجبل هتتنتهي بقولك ياوليد

وليد.. ايوه يامنير باشا

منير.. هنغير الخطه بدل مهنخطفها هنخلي يشك فيها ويطلقها 

وليد بخبث.. اوعدني ان ادوق الحلويات دي

منير بخبث.. هخليك 

وليد.. موافق

وفضلو يخططو

عند ياسين وياسمين 

ياسمين.. ما يلا ياياسين 

ياسين.. حاضر يحبيبي

ياسمين.. يلا بقااا

ياسين.. حاضر يبنتيييي

وفعلا خرجو وراحو يجيبو الطفل

ياسمين بفرح.. شوفت يااياسين حلوه ازاي 

وكنت بتبص عل الطفله بحب.. انا هخدها دي ياياسين

ياسين بحب.. ماشي يحبيبتي يلا تعالي عشان نخلص الاجراءت

وفعلا خلصو الإجراءات وخدوها

وبقت حياتهم حلوه والبيت بقا ف بركه من ساعت مدخلتو الطفله

عند فيروز

فيروز.. يارب يارب انقذ*ني من ايد الحيو*ان دا

فجاه دخل عليها بعصبيه وقال.. مين دا ياز*باله

وورها صورتها هي وشخص

فيروز اتصدمت وبخوف.. معتز

يتبع

#جحيم_ابن_عمي

#بقلمي_شروق_احمد



البارت 12 

جحيم_ابن_عمي


فيروز بخوف.. معتز

جبل بغضب.. مين معتز دا ياوس*خه

فيروز.. دا دا واحد كان معايا ف الجامعه وكان بيبصلي بنظر*ات مش حلوه (وكملت بعياط) ونا كنت هبله فاكره بيحبني وقولت اخلص من فهد وبعدين جه واعترفلي ان بيحبني (وكملت بضحكه وجع) ونا زي الهبله صدقته

وبعديها حبيتو وارتباطنا وكنت اسعد واحده معا كان بيهتم بيا وبيسعدني عشان هدفو بس عارف طلعت ايي (كملت بصراخ)  طلعت رهان بينو وبين صحابو طلعت رهان بيكسبو عليا انا ليه عملتلو اي تعرف انا بنسبالكو جس*م بس انا كر*هت الرجاله بسببكم بقيت شايفه الرجاله وحش*ه اوي وبقا عندي فوبيا منكم

جبل كان سامع كل دا وكان واقف ثابت معملش حاجه 

فيروز بصراخ... اخرج اطلع بره مش عرفت اطلع برهههه

جبل فعلا خرج وقعد عل الكنبه وحط ايده عل راسه بتعب.. وربنا لوريك يا معتز الك*لب عشان متلمس*ش حاجه مش بتعتك 

اما عند مؤمن كان بيذاكر ولقي الفون رن لقي نور بتتصل رد

مؤمن.. اي يانور عامله ايه 

نور.. عامل اي 

مؤمن.. الحمدلله 

نور.. دايما

مؤمن.. انتي اي اخبارك

نور.. الحمدلله 

مؤمن بستغرااب.. مال صوتك 

نور بتتظهر انها كويسه.. انا كويسه

مؤمن بصوت رجولي.. نوررر

نور شبه بعياط.. اي يامؤمن

مؤمن.. مالك

نور.. مفيش حاجه 

مؤمن بصوت وجولي.. مش هتقولي بردو

نور.. مفيش حاجه قولتلك يامؤمن 

مؤمن.. نور عشان خاطري قولي في اي 

نور.. ها لا مفيش بس زعلانه شويا ان قعده لوحدي وكدا وان اهلي ماتو

مؤمن (مش مصدقها) مم ماشي يانور ربنا يرحمهم متحكيلي عن نفسك

نور.. هحكيلك انا اسمي نور عندي  18سنه من اسكندريه بس عايشه هنا ف القاهره لما اهلي اتوفو كنت عايشه عند عمي واولادو الولاد كنت بتكسف منهم اوي وبعدين فضلت ازن عل عمي اقولو ان اسافر ف القاهره وان ميخفش عليا وكدا

وفعلا وافق ومشيت وجيت القاهره هنا والتقيت بحد هنا خطف قلبي وهو بردو نفس الشخص اللي كسرني

مؤمن بحزن عليها.. طب وهو فينو

نور.. بيحب غيري فكك انت اي عملت اي معع ملك هي اسمها ملك  صح

مؤمن.. اه خلاص سبتها

نور.. ليي

مؤمن حكلها

نور.. ربنا يكرمك بالاحسن 

مؤمن.. مش عوز غيرها

نور بحزن.. انا هقفل

وقفلت

مؤمن بستغراب.. مالها ديي

عند منير ووليد

وليد.. هنعمل اي

منير بشر..***وهخلي يكره ٱسمها


يتبع 


البارت 13 

جحيم_ابن_عمي


عند جبل وفيروز

كانت قعده تعيط ونامت

جبل دخل الفيلا ودخل غرفته ولقي فيروز نايمه 

دخل الحمام من غير ميبصلها

بعد مخلص شور لبس ونام

اشرقت الشمس 

كان تلفون فيروز بيرن

فيروز.. الو

الشخص بخبث.. معايا فيروز

فيروز بستغراب.. ايوه مين

الشخص.. انا اللي بعرف عن جوزك كل حوارتو الكدابه جوزك دا طلع ما*فيا

فيروز.. نعم

الشخص.. وكمان قتا*ل قتل*ه انا حبيت اخبرك سلام يقطه هتصل بيكي ف وقت تاني اه صح هو قت*ل حبيبته عشان خانتو سلام 

وقفل وفيروز كانت خايفه جه جبل

جبل.. ف اي

فيروز.. مفيش بعد اذنك

جبل لنفسه.. مالها دي

فيروز كانت خايفه منو ورنت عل اخوها رد عليها مؤمن

مؤمن.. في اي 

فيروز.. مؤمن تعاللي حالا

مؤمن.. حاضر مالك

فيروز.. تعال وهقولك

مؤمن.. تمام

وقفلت معا وكانت قعده  ف الصالون لحد ميجي اخوها

مؤمن بخضه.. في اي 

فيروز حضنت اخوها.. مؤمن انا عايزا امشي من هنا 

مؤمن بعصبيه.. هو عملك حاجه 

فيروز.. لا 

وحكت كل اللي حصل 

مؤمن.. اهدي متخفيش طب ومين دي اللي قتله*ا جبل محبش حد غيرك

فيروز. مش عارفه

مؤمن.. اهدي 

فيروز.. انا هگلمو تاني الشخص دا

مؤمن.. طيب كلميه وقوليلي قالك اي 

فيروز.. ماشي

وطلعت الاوضه ومؤمن روح بيته

فيروز اتصلت تاني.. الو

الشخص بخبث.. الو

فيروز.. مين اللي قتلها

الشخص. نتي فيروز

فيروز.. اخلص 

الشخص.. صحبتك جميله

فيروز بصدمه.. جميله

وفجاه جبل دخل.. بتكلمي فين

فيروز بتوتر قفلت.. دا مؤمن

جبل بشك.. طيب

ودخل الحمام ياخد دوش

وفيروز مصدومه.. ازاي يعمل كدا جبل ازايي

ونامت 

جبل خرج خد فونها وخد اخر رقم كلمته وساب تلفونها

ونام

اشرقت الشمس

عند منير

منير بخبث وشيطانيه.. فاضل تكه وجبل هيرميها بره الفيلا 

وليد.. وهدوق العسل كلو

منير بضحك.. وهتدوق العسل يعم مين قدك

وفضلو يضحكو

عند مؤمن

اتصل بنور بس مردتش

مؤمن.. ياترا مالك يانور 

اتصل تاني لقي حد بيرد عليه وبيقول.. الو

مؤمن.. الو مين 

الشخص.. انت اللي متصل 

مؤمن.. مش دا رقم نور

الشخص.. اه رقمها

مؤمن.. انت مين انا صحبها

الشخص.. ونا خطيبها

مؤمن اتصدم..... 

عند جبل وفيروز 

خرج من الفيلا بدري وراح عند حد يعرفو وعطالو الرقم  وبعد شويا جبل لما شاف الاسم اتصدم.. وليدد ابن عمي مش معقول 

يتبع

ان ان ان ياترا هيحصل اي توقعتكم


بقلمي_شروق_احمد

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع