القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب بالتراضي البارت 12_13الاخير بقلم لوجي احمد



رواية اغتصاب بالتراضي البارت 12_13الاخير بقلم لوجي احمد 



اغ"تصاب بالتراضي 12الاقبل الاخير 


شالها بين ايده من الارض حطها على السرير

اول ما اغمي  عليها

طبعا اللي كانت مع كريم جميله مرات عمه هي اساسا كانت ست شمال ومش كويسه واول ما يوم ما شافتهم مع بعض اغمى عليها من اللي حصل وكريم طبعا شارع لما اغمى عليها واحطها على السرير جميله يا نهار اسود يا نهار اسود ورحنا في داهيه يومنا شافتنا ايه العمل دلوقتي كريم ما لكيش دعوه انت بحاجه اخرجي انزلي على اوضتك والخطه كلها زي ما هي ا

جميله خطتي دلوقتي بس يا كريم هنروح في داهيه انا ايه اللي خلاني سامعت كلامك وجيت هنا 

كريم بعصبيه بقول لك ايه يا جميله احنا بدانا الخطه سوا وهننهيها سوا لو غلطتي غلطه واحده انا اللي هخ'لص عليك مش هستنى زين يعمل كده يلا اخرجي وهو يخ"لع قميصه 

جميله انت هتعمل ايه فيها كريم ما لكيش دعوه واخرجي زي ما قلت لك ولوحد سالك علي موضوع الحمل  انتي حامل 

جميله حاضر 

وخرجت جميله من الاوضه وطبعا موضوع الحمل بقى اتفاق بين جميله وكريم عشان ياخدوا اكبر قدر من الورث

كريم كان طمعان في يومنا في كل حاجه في ج"سمها وفي فلوسها وفي كل حاجه ما صدق انها اغمى عليها وكله في البيت مشغول

بالنسبه لزين صح من النوم فضل يدور على يمنى في الاوضه ما لقاش نزل دور عليها في الجنينه ما لقيهاش ولا في الفيلا من تحت برده لاقيها

كان عامل زي المجنون وهو بيدور عليها مش عارف هي راحت فين اخر مكان كان ممكن يجي على دماغه اوضه كريم

لما اقابل جميله على السلم وسالها ما شفتيش يمنى فضلت تهته كده ومش عارفه تقول ايه هي كانت خايفه من زين عشان عارفه ان زين شراني كريم ما يقدرش يحميها من زين بس زين يقدر يحميها من كريم فازين سبعه ومشي خطوتين ثلاثه فانادهت عليه وقالت له بص انا هقول لك على الحقيقه بس توعدني انك تحملني من كريم علشان انا خايفه زين هو في ايه اتكلمي ويومنا فين هنا جميله قالت له الاول يمنى في اوضه كريم روح الحقها ولما تلحقها تعالى وانا احكي لك الحكايه كلها بس ما تصدقش اي كلام كريم يقوله لك انا بدا معاك خير اهوت وبقول لك طبعا زين اتجنن اول ما سمع كلامها 

وجريت المجنون على اوضه كريم خبط الباب بكتفه كسره ودخلوا الاوضه كان لسه كريم ما عملش حاجه فيهم زين نزل فوق وضرب زي المجنون وشت"ايم والف"اظ خارجه

طبعا كريم عشان يجنن اكتر قال له وانا مالي بتحاسب مراتك مراتك هي اللي جايه لي اوضتي

كان بيحاول يسير عصبيه زين اكتر طبعا عمته هيام جت على الصوت واسيل اخت زين عمته هيام اتدخلت بس طبعا اسيل ما اتدخلتش خايفه تقول حاجه كريم يفض"حها قدام اخوها

طبعا دي نطلع المس"دس وقال هموتك هموتك مش هسيبك يا كل"ب في الوقت ده كانت اسيل وهيام بيحاولوا يفوقوا فيهم يومنا فات اللي هو فيه ايه ايه اللي بيحصل

ما كانتش فاكره اي حاجه خالص كريم حاول يلعب الدور صح وقال لها يعني ايه مش فاكره مش انت جيتي لي هنا وقلت لي عايزين نخلص على زين يمنى لا والله ما حصل والله ما حصل يا متصدقهوش كذاب والله ما حصل

زين امال انت جايه هنا ليه يايمني طالما هو كداب 

كريم انا ما بكذبش يا زين مراتك بتحبني وانا الحب الاول والاخير ليها علشان انت مش مالي عينها 

احنا زي نتجنن وض"رب كريم ط"لقه في رجله وقع ارضا سايح في دم'ه

هيام فضلت تصرخ وتقول له سيبك مس'دس يا زين وشده المس'دس من زين وكريم طبعا كان فرحان ان زين ض'ربوا بالنار عشان كريم عايز يودي زين في اي نصيبه

طبعا دي المداش لعمته المس'دس وقال لها هم'وته يا عمتي وهم'وتها على يومنا هي كمان واي حد هيتدخل في الموضوع ده هي"موت

زين كان مصمم على اللي في دماغه وكلام عمته ما هديهوش وما حدش كريم حاول يولع النار اكتر قال له هقول لك بالمره اختك عملت ايه علشان تاخد نصيبها معانا 

هنا اسيل اتهزت يا عيني والدموع بدات تملا عينيها وبدات تنهار وتقول والله ما عملت حاجه يا زين والله ما عملت حاجه هو اللي كل'ب


طبعا دي ما كانش فاهم حاجه قفل باب الاوضه وشد كرسي وقعد وقال ما فيش حد خارج من الاوضه دي غير لما افهم كل حاجه وطبعا جميله هي كمان كانت في الأوضه

يمنى بدات تتكلم وتقول له يازين انا كنت جايه علشان

زين انتي تخ'رسي  خالص

اتكلمي يا جميله وقولي اللي عندك جميله بقى بدات تتكلم وتحكي للي حصل وتقول له انها مش حامل وان كريم اتفق معاها تقول كده عشان خاطر الورث وان هي كانت جايه هنا تتكلم معاها يومنا خبطت وهي استخبت ولما يمنى دخلت اغمى عليها يعني ما كانتش جايه عشان خاطر كريم كانت جايه عشان خاطر الصور بتاعه اسيل…

بس قبل هي ما تحكي زين  اتجنن وحصل الا حصل 

......


اغ"تصاب بالتراضي الاخيره


زين بجنان صور ايه

اسيل بتهتها انا والله ما عملت حاجه انا ما اعرفش ايه اللي حصل

زين بعصبيه انا عايز افهم ايه اللي بيحصل 

يا اما كلكم تتشاهدوا على راحكم 

هيام. اتدخلت هنا وبدات تهدي زين وتقول له ايه ده يا زين وشيلي المس"دس ده من ايدك

زين مش هذا يا عمتي غير لما افهم كل حاجه ولو مش هيفهموني تمام ما لهمش ان هم يعيشوها في الدنيا ثانيه وبدات يصوب ه الس:لاح عليهم 

هنا يمني  اتكلمت وقالت له

ايه اللي حصل كله وقالت له ان اسيل راحت لها وقالت لها انها لقت اسمي كريم مكتوب على جسمها وما تعرفش ازاي

وبعدها بكام يوم كريم بدا يهددها بصور ليها واسيل لجأ ليا  عشان خافت منك ما تفهمش الحكايه او تعمل فيها حاجه

وبعدها فهمت ان كريم بعث لك صور على تليفونك فانا حاولت اخذ التليفون واحذف الصور دي قبل ما انت تشوفها لما نلاقي حل الاول وفعلا خدتهم وحذفتهم وكنت جايه الاوضه هنا علشان اتفاهم مع كريم عشان يحذف الصور دي خالص والله يازين هو ده اللي حصل

زين .بعصبيه .صور صور ايه 

اسيل أكدت كلام يمني وانها ما تعرفش ايه اللي حصل

ان اسيل ويمنى الاثنين ضحايا كريم ما عملوش حاجه غلط وجميله هي كمان وقالت له ان كل اللي حصل ده حقيقي وانه يمنى واسيل ما بيكدبوش وان كريم واحد نصاب وجميله اعترفت لزين بكل حاجه بس ان هو يحميها من كريم

زين سمع جميله وقال لها انا هغفرلك كل حاجه عشان انتي جيتي لي واحده اعترفتي علي كريم . جميله انا عايزه امشي من هنا ومش عايزه فلوس ولا عايزه حاجه بس عايزه امشي من هنا

زين قال لها احنا ما بناكلش حق حد وفعلا انت نصيبها في الورث

وسبها تمشي 

وبالنسبه لعمتو هيام اداها برده نصيبها من الورث وبالنسبه لاسيل اخته اداها برده نصيبها امسكها جامد ولا بعد كده لما يحصل حاجه زي دي تيجي تقولي لي ما تخافيش طالما ما غلطتيش تيجي تحكي لي وما تخافيش هي فعلا ما عملتش حاجه هي تضحك عليها من كريم لكن هي ما غلطتش في حاجه


بالنسبه لكريم بقى ماسكه فضل يض"رب فيه

لما ما بقاش ليه اثر ولا ملامح علم عليه بمعنى صحيح  كسره خالص 

كانت يمنى اللي فاضله في الاوضه هي وكريم وزين وطبعا كانت خايفه من زين قوي ومن عصبيته واللي بيعمله في كريم خايفه يعمل فيها هي كمان حاجه

زين حاسس ان كريم ما عادش في حته سليمه حدف في الارض وقال له قدامك حل من الاثنين

وقال له هتتعالج وهحجز لك تذكره طيران النهارده وهحط لك فلوسك في نصيبك في البنك وتسافر ما اشوفش وشك في البلد دي تاني وتنسى ان انت ليك قرايب ولاد عم هنا

ياما .هخلص عليك ومحدش يعرف طريق لجث"تك تختار ايه

طبعا كريم ما كانش قدامه غير ان هو اختار ان هو يتعالج ويسافر من هنا لان زين فعلا عند كلامه وممكن يم"وته

طلب لو الاسعاف وحجز له تذكره طيران وحط له فلوسه في البنك بس قال له لو نزلت هنا هيبقى اخر يوم في عمرك او لو عتبت البيت ده ثاني هيبقى اخر يوم في عمرك انا سامحتك عشان خاطر عمتي وعشان خاطر عمي وعشان خاطر انا ابن ناس لكن غير كده اترحم على نفسك وفعلا كريم خد راسه وقال له اخر مره هاجي هنا

وقبل ما عربيه الاسعاف توصل البيت شد يمنى من ايدها وقال لها انا مش عايز حاجه من ورث ه ابوكي

انا هسمت عليهم الورشه وديتهم حقهم وباقي الورث  كله لكي انتي

ولو كان على موضوع جواز ك مني هطلقك وتبقي حره نفسك ولو عايزه تذاكري مع كريم براحتك ولو عايزه تستني هنا براحتك انا ما حدش يعيش معايا غصب عنه 

كان لسه بيتكلم وبيقول لها انت ط.....الق بس ما كملش الجمله يمني  قالت له لا انا مش عايزه اتطلق انا بحبك وهستنى معاك ومش عايزه فلوس ومش عايزه حاجه انا عايزاك انت يا زين

كريم هنا اتدخل وقال لها تعالي معايا يا يمنى هنبدا حياتنا من اول وجديد وهنعيش بالفلوس اللي معانا ملوك

يمنى قالت له لا مش هاجي معاك يا كريم انا مش عايزه فلوس انا عايزه زين انت حد حيوان بتحبش غير نفسك وكل همك الفلوس بس وانا كرهتك وكرهت نفسي على الايام اللي انا عرفتك فيها

كانت عربيه الاسعاف جت جم خدوا كريم وطلعوا بيه على المستشفى عملوا له شويه اسعافات وشويه تجبيسات

كان معاد طيارته جاء طبعا هو قال لهم في المستشفى ان هو عمل حادثه وسافر واخذ الفلوس وسافر ومش هيرجع عليهم تاني وهيكمل حياته هناك

وكده خلصنا من كريم وخلصنا من جميله

بالنسبه لزين ويمنى بداوا حياه جديده مع بعض وبداوا يحبوا بعض ويمنى فهمت ان زين بيحبها

وان كريم عمره ما حبها كان بيحبها عشان خاطر فلوسها بس وزين اعترف لها ان هو عمره ما حب حد غيرها

وفضلوا مع بعض وكملوا حياتهم سوا في حب وامان والى هنا وتنتهي حكايتنا حكايه يمنى وزين

عايزه اقول لكم حاجه الفلوس عمرها ما كانت كل حاجه الحب اهم من الفلوس والاهم من الفلوس الامان والتفاهم وربنا يسعدكم جميعا يا رب وطبعا اشوفكم في روايه جديده بقى ان شاء الله بعد امتحاناتي او على اخر الاسبوع ده هنزل لكم روايه جديده اسمها زهره القاسم استنوها ان شاء الله تعجبكم زي جبل

بحبكم في الله واتمنى الاقي تفاعل وتقولي لي رايكم في الروايه

لوجي احمد 

#اغ"تصاب بالتراضي الاخيره


تعليقات

التنقل السريع