رواية تزوجت طفلة البارت 21_22 الأخير بقلم دعاء تهامي
رواية تزوجت طفلة البارت 21_22 الأخير بقلم دعاء تهامي
#Bart_21✨🦋
(تزوجت طفلة)
طلعت قمر تجري وزين طلع وراها لسه هتقفل الباب مسكها من ايدها
قمر: بس بقاا سيب ايدي
زين: بعد السنين دي كلها عايزني اسيبك
قمر:جعانه عايزه اكل
زين: وانا كمان جعان
قمر: طب تعال ناكل تحت
زين: لا انا اكلي غير
قمر: ضر*بتوا علي صدروا لما فهمت قصدوا 😒علي فكره انت قليل الادب
زين: لسه شفتي حاجه في حركة سريعة شالها
قمر: نزلي هقع
زين: طول ما انتي معايا متخافيش
اتشبكت في رقبتوا وذهبوا لعالمهم الخاص 🌝🌝🌝
تاني يوم الصبح كانت قمر نايمه في حضن زين بيتامل ملامحها
زين: مش مصدق نفسي اننا بقينا مع بعض
حست قمر بيه وهو بيمشي ايدوا علي وشها صحيت
زين: صباح مباركة ي عروسة وغمزلها
قمر: خبت وشها في حضنوا وضر*بتوا بخفة
زين: بتتكسفي ليه بصيلي
قمر: بس بقاا قوم عشان عايزه اشوف ماما
زين: خليها كام يوم تاني نقعد هنا كانوا شهر عسل
قمر: لا ي زين كفايه السنين اللي فاتت
زين: انا اس حطت ايدها علي بوقوا قبل ميتكلم
قمر: هششش ننسا اللي فات
مسك ايدها وقبلها ربنا يخليكي ليا
قمر: ويخليك ليا يالا قوم نفطر انا جعانه اوى
زين: في حركة سريعة كان بيقبلها بعد عنها بعد وقت ليس بقليل انا كده فطرت
قمر: علي فكره انت قليل الادب
زين: معاكي انتي بس متربتش كمان
قمر: غليظ قوم يالا
زين: لا قومي انتي الاول
قمر: طب هات الهدوم
زين: تؤتؤ
قمر: لفت روحها بالملاية ودخلت الحمام
زين: 😹😹😹😹شوفي مين هيديكي هدوم
خبطت علي وشها باديها وهيا جوا الحمام انها نسيت تاخد هدوم
قمر: حبيبي ي زين هات الهدوم عشان اطلع
زين: لا
قمر: كده مش هتستحمي هات الهدوم
زين: استحميت في الحمام التاني خليكي جوا
قمر: يالا عشان نوصل قبل الليل
زين: عادي مش هخاف
قمر: يوووه بقاا
بصت حوليها في الحمام ملقتش غير تشرت بتاع زين لبستوا وبصت لنفسها في المراية بس ده قصير اوي
قمر: ي زين خلص بقا هات الهدوم
زين: تؤتؤ
سكتت ثواني وفتحت الباب وطلعت زين فتح بوقوا من شكلها يخربيتك اي اللي انتي لابسه ده
قمر: ملقتش غير التشرت بتاعك جوا اعمل اي وانت مش راضي تديني هدوم
زين: انا كده مش هنزلك من هناا قرب منها وهو سرحان من شكلها وابتدا يبوسها في اماكن متفرقة وهيا كانها اتخدرت من لمستوا ايدوا اتجر*ات اكتر وابتدت ينزل التشرت من عليها( ونسيبهم بقا)
بعد وقت
قمر: عاجبك كده اتاخرنا بسببك
زين: وهو انا كنت لوحدي ما انتي كنتي معايا
قمر: ضر*بت علي وشها من غبائها واستسلامها ليه
زين: حس بكسوفها فاتكلم هو قومي اجهزي عشان نمشي
قمر: ماشي
جهزت نفسها وعدت علي يزد زام يزد وضعتها كانت زعلان اوي انها هتسيبها بس قمر قالتلها انها هتيجي ليها تاني بعد كلام كتير مشيوا واتجعوا للصعيد بعد عدت ساعات كانوا وصلوا لبيت اهل قمر
زين: جاهزة تقابليهم
قمر: هزت راسها باه ومسكت في ايد زين خبطوا علي الباب فتحت ليهم مامتها كان شكلها اتغير شوية تجاعيد علي وشها حزن باين في عيونها اول ما شافت قمر عيونها دمعت
قمر: ماما اترمت في حضنها ودموعهم نازلة بعد السنين دي بتحضن بنتها تاني
ام قمر: هونت عليكي تسبيني طول السنين دي
قمر: حقك عليا ي ماما سامحيني
ام قمر: مسامحكي ي قلب امك
مين ي ام قمر
ام قمر: تعالي ي ابو قمر دي قمر
قمر: بابا حقك عليا انا غلط
الاب: قمر بنتي حقك عليا مكنتش شايف اني برميكي في النا*ر بايدي سامحيني ي بنتياخدها في حضنوا ودموعها بتنزل
اتصافت القلب وانزال الحزن منها واملائتها الفرحة بعد عدت ساعات راحوا بيت زين وكلهم كانوا فرحانين برجوعها ومبسوطين انها رجعت وانها بقت وسطيهم
#يتبع
#Bart_22♡والاخير 🤗
(♡تزوجت طفلة♡)
زين
زين: قلب زين
قمر: تفتكر انا لو نطيت من البرانده هطير ولا هتكسر
زين: سؤالك اهبل زيك هتتكسري طبعا
قمر: 😳ننا هبلة ليلتك مش فايتة
زين: اه فهمت هرمونات عايزه تتخانقي
قمر: يعني انا اللي عايزه اتخانق مش انت لا وكمان بتقول عليا هبلة
زين: حبيب كان في حاجه كنت جايبها ليكي افتحي الدولاب هتلاقي البوكس في وشك
قمر: هشوف وارجع نكمل كلامنا
راحت نحيت الدولاب طلعت بوكس كبير فتحتوا وانبهرت باللي كان موجود فيه كان موجود فيه فستان احمر طويل مفتوح من عند الركبة وضهروا عر*يان من ورا بحملات رفيعة
قمر: وده هلبسوا عادي واخرج بيه
زين: 😒تعملي بيه يا يختي انا جبتهولك عشان تلبسيه هنا اياكي تخرجي بيه هك. سر رقبتك
قمر: براحه بس اتحولت ليه كده كنت بهزر مش استايلي
زين: شوفي جبت اي كمان
قمر: فين هو لسه في حاجه تاني
قلبت في البوكس تاني طلعت كزازة برفان حريمة وساعة
زين: روحي اجهزي يالا
قمر: هلبسوا دلوقتي
زين: ايوه يالا بسرعة عايزه اشوفوا عليكي
قمر: ثواني مش هتاخر
دخلت تغير في الحمام وزين غير شكل الاوضة شموع وورد في كل حتة واكل على التربيزة طلعت قمر اتفاجئت بشكل الاوضة وفرحة اوي
قمر: لحقت تعمل كل ده
زين قرب منها وسرح في شكلها الفستان كان جميل اوي عليها وكانت لافه شعرها عشوائي اتوترت من قربوا ليها وهو رفع ايدوا ورجعلها شعرها لورا
قمر: زين تعال ناكل يالا
زين: تعالي بدل ما الاكل يبرد
بدوا ياكلوا وزين عيونوا على قمر وبياكلها
قمر: بس شبعت الحمدلله
زين: اي رايك نرقص
قمر: استنه اشغل انا اغنية بحبها اوي
زين: اغنية اي
قمر: ثواني بس شغلت الاغنية وابتدت تغني معها مسك ايدها وابتدوا يرقصوا
(خليني في حضنك ي حبيبي ده في حضنك بهدا وبرتاح انا كل مشاعري معاك راحوا وكمان قلبي لقلبك راح وانا بضحك وافرح من قلبي غير وانا جمبي انا كانوا عنيك لو تبعد عني ولو ثانية بتجنن يحبيبي عليك وبتحلي الدنيا في عيني وانا جمبك فمتبعدنيش حبك بقا عندي يخليني اتمسك بالدنيا واعيش وفي قربك بيروح خوفي وده وعد وملزم انا بيه مهما تكون يحبيبي ظروفي قلبك عمري ما هاجي عليه......)
مد ايدوا فك شعرها وبيقبلها في اماكن متفرقة في وشها التهم شفا*يفها وهيا اتجاوبت معله وراحوا لعالمهم الخاص
بعد مرور سنين عدت بفرحها ومرها وزين اثبت لقمر انو بيحبها كان جمبها ف كل خطوة وكل موقف وساعدها توصل لحلمها وبقت دكتورة معروفة كانوا اهلوا رافضين انهم يسيبوهم ويعيشوا بعيد عنهم تاني بس هو اقنعهم وانتقل هو وقمر القاهرة
وبقا معاهم ثمرة حبهم كيان عمرهم سنتين
قمر: 😳اي اللي انتوا عاملينوا ده
زين: مش انا والله
كان المطبخ مبهدل بصوص الشوكلاته في كل حته وكيان هدومها ووشها صوص شكولاته
قمر: اععععع منكم انتوا الاتنين هتجننوني
زين: قولتلك اجبلك شغالة انتي مردتيش
قمر: مش هدخل حد بيتي
زين: براحتك
كيان بتبص لمامتها وتضحك
قمر:اضحكي اضحكي ما انا اللي هنضف
زين: لا يحبيبي انهارده الجمعة اجازة عندي هنضف معاكي
ابدتوا
ينضفوا هما الاتنين مع بعض وبيضحكوا في جوا اسري سعيد وكيان كانت بتحاول تعمل زيهم مسكت الفوطة وكانت بتمسح
قمر: شوف ي زين بتعمل ايه
زين: هههه بتساعد
قمر: لمضة اوي
زين: زيك ي حبيبي
قمر: 😂😂بقا انا لمضة
زين: اجمل لمضة كمان
قمر: بتحب مين فينا اكتر انا ولا هيا
زين: بحبها هيا عشان منك
قمر: وانا كمان بحبك
زين: هتفضلي طفلتي الاولة طول عمرك
قمر: ربنا يخليكي ليا
زين: ويخليكي ليا ي اغلي ما ليا 🤗❤
#تمت
#بقلم_دعاء_تهامي 🤗
#تزوجت_طفلة
🤗🥺وبكدا تكون نهاية حكايتنا اتمنه انب كنت ضيفة خفيفة عليكم 🥺وعايزه رايكم فيها بجد بيفرق معايا اوي بفرح لما القي حد كاتب رايوا اتمنه تكونوا حبتوها 🤗🤗🤗❤🥳فركششش
تعليقات
إرسال تعليق