رواية تزوجت العمدة البارت41_42_43بقلم ساره خالد
رواية تزوجت العمدة البارت41_42_43بقلم ساره خالد
غزل وهي تضع الشاش ل فارس....كام يوم وهتكون كويس
فارس...والله ما هسيبه
مهران...اي الي حصل
فارس...الزفت الي اسمه محمود دا يغور من هنا وإلا والله هطلعه ميت
مهران...ماله محمود بيك
فارس...جايب ناس تضربني وكان قافل البوابة
مهران...انا هتصرف معاه ونزل
غزل....مش لازم تطرده انا ضربته
فارس....وانتي مالك
غزل....انا
فارس....متدخليش ف حاجة متخصكيش
غزل بغيظ...تمام
مهران....اهدي ومتزعقش ل مرتك
مهران....انا رايح اشوف الكاميرات ولو حصل الي قولت عليه همشيه
فارس....تمام
ذهب مهران وتفقد الكاميرات
مهران....ايه الي عملته ف ولدي ده
محمود....هو الي بدأ
مهران.....اطلع بره ومشفش وشك هنا تاني
محمود....ي باشا
مهران.....قووولت بره
محمود بغيظ.....تمام ثم رحل
عند فارس
فارس....تاني مرة متدخليش ف مواضيع متخصكيش
غزل...انا غلطانة اني بعدهم عنك كنت سبتهم يموتك ويعلموك الأدب
فارس بعصبية....غزززل
غزل....ايييه مالهااا زفت مقولتش حاجة غلط ف داهية انت وهو متخصونيش ثم كادت ان تخرج
فارس....رايحة فين
غزل....هنام مع شمس
فارس...ما تنامي هنا
غزل....لا هنا في خنقة ثم رحلت
فارس....ماشي ي غزل
ف غرفة شمس
شمس...هتسبيه وهو كده
غزل....اه
شمس...متأكدة ي غزل
غزل....ايوة ي شمس وانا فاقدة الذاكرة كان حنين معايا وكويس وكنت مفكرة اننا بنحب بعض قولت ده جوزي ولازم احبه ثم اكملت بدموع وحبيته بس هو رجع واطي واناني وهو كان بيتعامل معايا بحنيه علشان صعبانة عليه
شمس....طب هتروحي فين
غزل...معرفش مش معايا فلوس كتير لو كان معايا كنت سافرت بره
شمس....طب تروحي تستلفي من بابا او من ماما
غزل....معرفش هشوف
شمس....تمام
غزل....تصبحي علي خير
شمس....وانتي من اهل الخير ثم نامت
في الصباح
فاقت غزل وذهبت لغرفتها وجهزت شنطة ملابسها وايقظت شمس
غزل....شمس شمس
شمس....اي يغزل
غزل...قومي ساعديني
شمس....غزل فكري طيب فارس مش هيسكت
غزل....يعمل الي يعمله
شمس....طيب قايمة اهو
غزل...البسي لبس خروج وهاتي هدومك علشان هترجعي عند بابا
شمس...ماشي ثم ابدلت ملابسها و نزلو
غزل...هنقول ل عم ابراهيم إنها هدومك ماشي
شمس....تمام
غزل...عم ابراهيم
ابراهيم....نعم ي ست هانم
غزل....ممكن تفتحلي البوابة
ابراهيم....دلوقت محتاجة حاجة ي هانم
غزل....لا بس اختي هتروح ل بيت بابا وكده
ابراهيم...ماشي ي هانم اخذ المفاتيح وذهبو للبوابة
غزل....شكرا
ابراهيم....ايه الشنط دي
غزل....شنط شمس
ابراهيم....تحبو اوصلكم
غزل....لا مش عاوزين نتعبك معانا
ابراهيم....البيه الصغير عارف
غزل....اه انا هروح معاها اجبله الدوا
ابراهيم....تمام ي هانم ثم دخل
في محطة القطر
غزل....سلام
شمس...خلي بالك من نفسك
غزل....حاضر هشتري خط جديد واكلمك منه
شمس....ماشي
غزل...باي
شمس.... باي ثم ذهبت لبيت والدها
ف الفيلا
عفاف....عنيات طلعي الفطار ل فارس
عنيات....حاضر اخذت الفطار وصعدت لفارس دقت الباب سمح لها بالدخول
عنيات...جبت لحضرتك الفطار
فارس...شكرا غزل صحيت
عنيات....لا لسه منزلتش
فارس....هي نامت مع شمس علشان اخد راحتي ف السرير وكده لما تصحي خليها تيجي هنا
عنيات...حاضر ي بيه ثم خرجت
فارس...ماشي ي غزل بقي تسبيني وتروحي تنامي مع اختك ماشي انا هعلمك الأدب
ف الأسفل
عفاف....خد الفطار
عنيات....ايوة ي هانم
عفاف....غزل صاحية ولا نايمة
عنيات....غزل هانم نايمة عند أختها
عفاف....طيب روحي صحيها احنا بقينا الضهر
عنيات....حاضر ثم صعدت وذهبت لغرفة شمس دقت الباب عدة مرات لكن لم تلقي رد فتحت الباب وانارت النور لم تجد أحد بالغرفة ذهبت البلكونة والحمام لم تجد احد
عنيات....مفيش حد فوق ي ست هانم
عفاف....كيف ده ثم صعدت وذهبت لغرفة شمس
عفاف....هيكونو راحو فين انزلي دوري ف الجنينة اكده
عنيات....حاضر بعد وقت رجعت عنيات
عفاف....هاا
عنيات....ابراهيم كان إنه شافهم وهما طالعين الست شمس راحت بيت ابوها وغزل هانم راحت معاها تشتري دوا ل فارس بيه
عفاف....كل ده ولسه مرجعتش ثم خرجت ل ابراهيم
عفاف....طلعو امتي
ابراهيم....من الساعة 5
عفاف....طب واخدة شنط معاها
ابراهيم....ايوة سألتها شنط مين قالت بتاعة أختها
عفاف..شنط كبيرة طيب ولا عادية
ابراهيم....شنطة صغيرة وشنطة ضهر كده
عفاف....طيب ثم دخلت بس شمس مفيش ليها هدوم كتير كده
مهران....صباح الخير
عفاف....هيجي منين الخير
مهران....مالك
عفاف....غزل طلعت من الصبح ومرجعتش
مهران....راحت فين
عفاف حكت له
مهران...هتصل ب أبوها واشوف مسك الهاتف وقام بالإتصال بوالدها
محمد....الو
مهران...السلام عليكم
محمد...وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
مهران....شمس عندك
محمد...ايوة جات النهاردة
مهران....طب وغزل
محمد....غزل مجتش معاها
مهران....ماشي
محمد...هي فين
مهران....مفروض انها طلعت مش شمس تجيب دوا ل فارس
محمد....هسأل شمس وارد عليك
مهران....تمام ثم اغلق
عفاف....ايه
محمد....مرحتش مع اختها عند أبوها
عفاف....هتكون راحت فين دي من الساعة 5 وبره
مهران....خير ان شاء الله ثم قاطعه رنين هاتفه
مهران....ايوة ي محمد
محمد....قالت إنها نزلت عند الصيدلية وبعدين شمس جات عندي متعرفش هي فين
مهران....ماشي
محمد...انا رنيت عليها بس تلفونها مغلق
مهران....خير اطمن دلوقتي ترجع
محمد....ان شاء الله لو رجعت طمني
مهران....حاضر ثم اغلق
عند غزل ركبت القطار
غزل....منك لله ي فارس ياريتني معرفتك
رواية تزوجت العمدة غزل وفارس الفصل الواحد والاربعون 41 بقلم ساره خالد
وصلت غزل إسكندرية
غزل....هعمل اي دلوقتي بقي امسكت هاتفها وقامت بالإتصال بوالدها
محمد....الو ي غزل انتي فين
غزل...مش مهم المهم حولي فلوس علي حسابي
محمد....بقولك انتي فين
غزل....مشيت
محمد....مشيتي فين
غزل...مش لازم عاوز تساعدني تمام مش عاوز خلاص
محمد...قولي فينك فارس مش هيسكت
غزل....مشيت انا طلبت منك وانت مردتش عليا ايه مش طايقاه حضرته متجوز عليا وحدة وسخة وعايش معايا بكل برود مدام مش هيطلق يبقي هسيبه
محمد....فارس متجوز عليكي
غزل.....ايوة هتبعت ولا لا
محمد....تمام وانا هخليه يطلقك
غزل....يبقي كتر خيرك سلام ثم اغلقت
بعد وقت وصل لها مسج ان تم تحويل مبلغ10000
غزل....تمام ثم ذهبت تسأل عن اسعار الشقق
غزل...لو سمحت
الراجل...اتفضلي
غزل...الايجار بكام
الراجل....ألف
غزل....تمام عاوزة شقة
الراجل....اتفضلي
عند فارس
فارس بعصبية....يعني ايييه مش هنا
مهران....اهدي يابني
فارس....اهدي اي هي استغلت الي حصلي وراحت هربت
مهران...تهرب اي بس في وحدة تهرب من جوزها
فارس....ايوة هي كان ف بالها إنها تمشي وتسيبني
مهران....اهدي طيب علشان صحتك وهي اي الي هيخليها تمشي
عفاف...حصل مشاكل بينكم
فارس....معرفش
مهران....امال عاوزة تطلق ليه ثم قاطعه رنين هاتفه برقم محمد
محمد...الو
مهران....الو
محمد....بنتي سابت أبنك علشان طلع متجوز عليها شوف متجوز عليها مين وخليه يطلق بنتي ياما والله اجي اخرب الدنيا عليكم ثم اغلق الهاتف
مهران....انت متجوز علي مراتك
فارس....مين الي اتصل
مهران....انا بسأل سؤال متجوز عليها ولا لا
فارس....ايوة
مهران....ليييه
فارس....علشان بحبها
مهران....تمام طلق غزل
فارس....لا مش هطلقها
مهران....يعني ايه مش هطلقها
فارس....مش هطلق
مهران....هطلق غصب عنك ماهو ياما تطلق غزل ياما تسيب الي بتحبها
فارس....اسيبها
مهران بعصبية....انت عاوز ايييه بالظبط
فارس....غزل
مهران....ومدام عاوزها خونتهااا ليه واكيد مع البت الصايعة الي قولتلك سيبها
فارس....ايوة
مهران....لولا انك تعبان كان زماني ربيتك ورميتك بره بيتي
فارس...متجوزها علي سنة الله ورسوله
مهران....تمام كده خلاص هتطلق غزل ووريني مش هتطلقها ازاي
فارس....هرجعها
مهران....حتي لو هي طلبت ترجع انا مش هخليها ترجع
فارس....ليه يعني
مهران...اهو كده بعاند فيك وخلاص يلا بقي ثم خرج من الغرفة
أمسك فارس هاتفه واتصل ب عدي
عدي....الو
فارس....عاوزك تدور علي غزل تجبهالي من تحت الارض
عدي....غزل! ادور عليها فين
فارس.....في مصر كلهااا
عدي....هي مشيت
فارس....ايوة
عدي....طيب اهدي انت مجتش الشركة ليه
فارس...محمود ابن الك.لب جاب ناس ضربوني امبارح مش قادر اتحرك
عدي....بجد محكتليش يعني
فارس...متزفتش
عدي....طيب اهدي خلاص هدور عليها هنا وهشوفهالك عند امها
فارس....معتقدش هتروح لان احنا عرفنا المكان
عدي....لتكون متفقة مع محمود أنه يضربك علشان تهرب وكده وبكده انت هتقعد يومين علشان تقوم وتدور عليها
فارس....معتقدش ضربته علشان يفتح البوابة
عدي....عادي يمكن بتمثل
فارس....لو ليها ايد والله عقابها هيزيد محدش هيشيلها من تحت ايدي
عدي....عارف ساعات بحس انها حبتك
فارس....معتقدش
عدي....لييه
فارس....لو كانت حبتني مكنتش سابتني
عدي...غبي لو مكنتش بتحبك كان حوار جوازك من جنات مكنش فرق معاها
فارس....محستش بحبها
عدي....يراجل طب هي طلعت لوحدها يعني
فارس....مع شمس
عدي....يبقي اكيد كانت عارفة إنها هتسيب البيت
فارس...صح اه يبنت ال**** عدي عاوزك تروقها البت دي
عدي...ماشي ابعت رقمها وسبهالي، بقولك ي فارس
فارس....ايه
عدي...ما تطلقها
فارس....لا خلاص خلصت بقي
عدي...يعني ايه
فارس....يعني خلاص بقيت بتاعتي وعاوزها
عدي....يابني مانت مش بتحبها ماتسيبها ف حالها
فارس.... لا انا هوريها ازاي تسيبني و الله لهجيبها تحت ايدي وساعتها هربيها واعلمها ازاي تغفلني
عدي....طيب خلاص وانا هدور عليها واي اخبار هقولك
فارس....تروح المحطة وتروح المطار ولو لقيتها مرحتش المطار قولي علشان امنع سفرها
عدي...تمام سلام ثم اغلق الهاتف
فارس بهمس....غززززل
عند غزل
غزل....اخيرا لقيت شقة تلمني مفروض اشتغل وعاوزة اشتري أكل اااه
لبست الكوتش ونزلت تشتري أكل بعد وقت رجعت غزل وصعدت ف الأسانسير ثم ركب من خلفها شاب
الشاب...انتي ساكنه ف نفس دوري
غزل....اممم
الشاب....انا زياد وانتي
غزل....انا غزل
زياد...تشرفت بمعرفتك
غزل....شكرا وقف المصعد ودخلت غزل شقتها
غزل....ياتري عمل ايه لما عرف هيعمل ايه يعني تلاقيه راح للو.سخة بتاعته اوووف رايحة انام احسن
عند شمس
شمس....هي غزل كلمتك
محمد....كلمتني وبعدين قفلت التلفون تاني
شمس....قالتلك ايه
محمد...كانت عاوزة ابعتلها فلوس
شمس...بعتلها
محمد....ايوة كل شهر هبعتلهة
شمس....طب هتطلقها من فارس
محمد...اكيد بكره هروحله واخليه يطلقها دا طلع متجوز عليها
شمس باستعباط....بجد
محمد...ايوة
شمس...طيب هروح انام انا
محمد....طيب
دخلت غزل غرفتها وجدت هاتفها يرن
شمس...الو
عدي...الو
شمس....مين
عدي....انا عدي
شمس...عدي مين
عدي....ابن عم فارس
شمس...امم عاوز اي
عدي...عاوزك
رواية تزوجت العمدة غزل وفارس الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم ساره خالد
شمس بعصبية...عاوزني ازاي يعني
عدي...عاوز اشوفك نحكي مع بعض
شمس....لا مش هينفع
عدي....ليه
شمس...انا فاهمة عاوزني ليه
عدي....ليه
شمس...علشان عاوز تاخد مني معلومات عن غزل
عدي....اووه طلعتي ذكية يعني
شمس...فكك مني بقي وخلي فارس ينسي غزل
عدي...اممم بس هو حبها
شمس....معتقدش
عدي...ليه
شمس....لو كان حبها مكنش اتجوز عليها وبعدين خلاص هو عاوز الي اسمها جنات واتجوزها يبقي خلاص يطلق غزل وخليه مع حبيبته
عدي...طيب ممكن نتقابل صدقيني هساعدك علشان اطلق غزل من فارس
شمس...اكيد لا
عدي...لا ليه
شمس...اكيد مش هتيجي معانا علي ابن عمك
عدي...انا مع الحق لان عارف حتي لو هو رجعها هي هتكون كارها العيشة معاه
شمس....فعلا
عدي...ثقي فيا
شمس بتردد...تمام
عدي...هكلمك بكره نتفق هنتقابل فين
شمس....ماشي
عدي...سلام
شمس...سلام ثم اغلقت بعد وقت رن هاتف شمس بأسم غزل
شمس....الو ي غزل
غزل...ازيك ي شمس
شمس...طمنيني عنك
غزل...انا كويسة
شمس...ديما يارب لقيتي شقة
غزل...اه
شمس...كويسة
غزل....اه حلوة
شمس...طب كويس
غزل....فارس عمل حاجة
شمس...اممم كان باعت عدي علشان يوقعني ف الكلام
غزل...اممم وانتي عملتي ايه
شمس...فهمته ان فاهمة تفكيرهم بس هو قالي انه هيقف معانا وانه هيحاول يطلقك من فارس
غزل....اممم هو عدي كويس وجدع بس معتقدش يقدر يعمل كده
شمس....معرفش هشوفه بكره ولو حسيت ف كلامه الصدق هقولك ونشوف هنعمل ايه
غزل...تمام هقفل انا
شمس...ماشي سلام ثم اغلقت
عند فارس جاء له عدي
فارس....عرفت اي حاجة
عدي....مرتبين مع بعض وعارفين هنفكر ازاي
فارس....ازاي
عدي....اختها قفشت الحوار
فارس....اممم
عدي....انت رنيت عليها
فارس....ايوة قافلة تلفونها
عدي....اممم اكيد هتشتري خط جديد
فارس...ده اكيد ثم امسك هاتفه وجد رسالة ان رقم غزل متاح
فارس...فتحت
عدي....طب رن عليها
امسك فارس هاتفه وقام بالإتصال بها
ردت غزل ببرود....نعم
فارس....فييينك
غزل...مفكر هقولك ولا ايه
فارس....غزل متزوديش ف عقابك
غزل....هههه خليك كده مش عارف تجبني ازاي
فارس...هجيبك
غزل...مستحيل اعيش معاك تاني
فارس....مش بمزاجك
غزل....لا بمزاجي وهنطلق
فارس....مفيش طلاق معندناش حد يطلق
غزل....لا انت اتفقت معايا علي كده اي الي غير رأيك يعني
فارس....اتعلقت بيكي
غزل...ا انت كداب
فارس....غزل ارجعي انا اسف علي كل مره جرحتك فيها
غزل....مستحيل ارجع
فارس بعصبية....ياما ترجعي بمزاجك ياما لو وصلتلك انا هخليكي تشوفي العذاب الوان
غزل....اعمل الي تعمله وانا هحاول علي قد ما اقدر مخلكش توصلي
فارس....ليه كل ده يعني
غزل....علشان بارد ومش بتحس
فارس...انتي حبتيني
سكت غزل ونزلت دموعها
فارس....غزل ردي
غزل....لا محبتش حد
فارس...امال ليه مدايقة من جوازي من جنات
غزل...مش مدايقة اعمل الي تعمله
فارس...انا جيت وقولتلك هتجوز قولتي براحتك واعمل الي تعمله
غزل...تمام
فارس...يعني مش هترجعي
غزل...عيش حياتك ومدورش عليا انت بس اتعودت عليا علشان انا كنت ف حياتك ثم اكملت بدموع وعلشان الفترة الي كنت فاقدة الذاكرة فيها قربنا من بعض
فارس بتوتر...غزل هو انتي كويسة
غزل....ايوة
فارس...بتاكلي كويس
غزل....ايوة مش هزعل عليك اكيد
فارس....مش بتقرفي من اكل او تحسي إنك عاوزة ترجعي
غزل...لا ومتخفش مش حامل ولا حامل منك هسقطه
فارس....غزل متعصبنيش
غزل....اتفلق ثم اغلقت ف وجهه واغلقت الهاتف
فارس بعصبية...اااه لو قدااامي
عدي...انا بقول تطلقها
فارس...قوووولت لا
عدي....بس انت فضلت عليها جنات بص ي فارس البنت لما جوزها يخونها بتقرف منه بعدين
فارس...انا عاوز غزل اخر فترة قربنا من بعض كانت هادية وحنونة وكويسة وغيورة
عدي...علشان كانت ناسية وكانت مفكرة إنكم زي اي زوجين عاديين وخصوصا الي هببتو انت
فارس...دي مراتي و ده حقي
عدي....كسر حقك ياخي مالك ياض بقيت بجح كده
فارس....يوووه ي عدي
عدي...هي محتاجة وقت تفكر تسيبها براحتها
فارس...مش هطلقها
عدي....طيب وجنات
فارس....بقالي يمكن اسبوع مش بشوفها ومش وحشاني وكمان مش عاوز اشوف وشها لكن غزل بقالها يوم واكتر وانا هتجنن عاوزها قدامي ي عدي
عدي....يبقي حبيتها
فارس....يمكن
عدي....وشكلها هي حبتك علي فكره
فارس....سألتها قالت لا
عدي....طبيعي هتقول لا حتي لو بتموت فيك مش هتريح بالك وتقولك ف وشك ايوة انا بحبك ده اكيد حتي لو بتحبك وكانت هتقولك حوارك مع جنات مش هيخليها تقول
فارس...اكيد ابوها هو الي خباها
عدي...لا شمس الي متابعة معاها
فارس....البت دي عاوز اشوفها
عدي....ازاي
فارس...مش اتفقت إنك هتشوفها
عدي....ايوة
فارس....خلاص انا بكره هكون خفيت واقدر امشي هروح معاك
عدي...لا هتتهور وتعمل حاجة ف البت
فارس...لا بكل هدوء والله
عدي...طيب إن شاء الله
فارس...تمام
عدي...اسيبك تنام انت بقي
فارس...خليك بات معايا
عدي...اممم معنديش مشكلة
فارس....طيب غير هدومك والبس من هدومي ف الدولاب
عدي....تمام اخذ ملابس فارس ودخل الحمام
عند غزل قاطع تفكيرها دق الباب قامت لتفتحه وجدته زياد
زياد....اسف اني جيت ف وقت زي ده
غزل...حضرتك محتاج حاجة
زياد....احم كنت عاوز ابات هنا
غزل...
رواية تزوجت العمدة غزل وفارس الفصل الثالث والاربعون 43 بقلم ساره خالد
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق