رواية جحيم ابن عمي البارت التاسع والعاشر 9_10بقلم شروق احمد
رواية جحيم ابن عمي البارت التاسع والعاشر 9_10بقلم شروق احمد
البارت ٩
فتحت الباب ولقيت جبل معا سهر
فيروز بعياط.. ليي تعمل كدا لييي
جبل ببرود.. اي مفيش باب تخبطي عليه
فيروز ضر*بتو بالقلم.. نت شخص زبا*لة وخا*ين
جبل عروقه بارزت من العصبيه.. انتي ازاي تعملي كدا
فيروز بعياط وعصبيه.. انت اي يخي شيطا*ن دا الشيطا*ن ملاك عنك نت مستحيل تكون طبيعي وربنا حساك مش طبيعي
جبل ضر*بها بالقلم.. ردتلك القلم زي متمديتي عليا انتي ازاي تعملي كدا ها دا انا سيدك يازبا*له بس تعرفي انا هعمل كدا قدامك وهخليكي تتكسر*ي ووجهه الكلام لسهر.. يلا يسهر نعمل اللي كنا بنعملو قبل مالخدا"*مه دي تتدخل علينا
سهر بدلع.. عيوني
فيروز مستحملتش واغم عليها
وجبل كمل اللي بيعملو مع سهر
عند مؤمن
مؤمن بيرن عل اخته مش بترد
مؤمن..بس لقي صوت ف اوضه النوم
دخل لقي جبل مع سهر ف وضع مش كويس واخته مغمي عليها
مؤمن بخضه.. فيروز فيروز ردي عليا يحبيبتي انت اي ياخي شيطا*ن حسبي الله ونعم الوكيل فيك
جبل قام من السرير.. اوعا كدا
مؤمن زق جبل بقوه اول مره تحصل وقال بتحذير.. ابعد عنها انت بنادم مر*يض كمل لللي كنت بتعملو مع الفا*"جره
وشال اخته وخرج بيها من البيت كلو
وجبل قعد عل السرير وكل شويا يفتكر فيروز وهي مغمي عليها وصرخ... اطلعييي من دماغي كلكو خاينين كلكو بتوع مصلحكو اهههه
وفضل يكسر ف كل حاجه
عند مؤمن
مؤمن نزل بيها من البيت وركب عربيته وراح بيها المستشفى بس قبل ميدخل بيها فاقت
فيروز بعياط..مشيني من هنا
مؤمن.. احنا عند المستشفى
فيروز.. مش عاوزه اروح مستشفى
مؤمن.. حاضر يلا تحبي تروحي فين يااميرتي
فيروز بضحكه حزن.. لسه فكرو الاسم دا
مؤمن بطريقة مضحكه.. الاا ونا اقدر انسا الاسم دا دا كنتي مو*تيني
فيروز ضحكيت عن اسلوب مؤمن.. انا بحبك اوي يامؤمن بجد انت ابويا مش اخ
مؤمن بتمثل.. اهه بس هتاثر
فيروز.. غلس
مؤمن.. خلاص مش هوديكي الملاهي
فيروز.. لا دا انت حبيب قلبي
مؤمن.. بحسب
وشغل العربيه وصل بيها الملاهي
مؤمن.. انزلي
فيروز نزلت ودخلو حجزو وفضلت تلعب كتير لحد متعبو
وخلص اليوم
مؤمن.. انبسطي
فيروز.. انا انبسط اويي
مؤمن بحب.. اعيش وابسطك يانن العين
فيروز.. حبيبي
مؤمن.. يلا نروح
فيروز بخوف.. لا
مؤمن.. متخفيش طول منا معاكي
فيروز.. ونا مش خايفه
ودخلو الفيلا
لقو جبل نايم عل الكنبه
فيروز كانت خايفه بس طمنها مؤمن
مؤمن.. جبل
جبل فاق وبص لقي فيروز خايفه.. اي يامؤمن
مؤمن.. مالك
جبل.. مفيش
مؤمن قاس حرارته لقيها سخن.. انت سخن
جبل.. فكك مني يامؤمن
مؤمن.. بس ياض فيروز هاتي مياه وقماشه نعملو كمدادت
فيروز.. تمام
وراحت جبت قماشه ومياه ساقعه
مؤمن.. يلا افضلي جمب جوزك ومتسبهوش
فيروز كانت الاول خايفه بس اطمنت
قعدت تعملو كمدادت وهو مكنش مستحمل
جبل.. اهه عل مهلك
فيروز.. اشش اهدا
جبل بتعب.. دماغي بتغلي حسس بتعب جامد
فيروز.. اهدا هتبقا بخير
جبل قر*ب من فيروز وبا*سها بلهفه وايده لفها عل وسطها.. متسبنيش ياجميله
فيروز اتصدمت.. جميله
يتبع
البارت ١٠
فيروز بحزن.. جميله مين ياجبل انا فيروز
ساعتها نام جبل
فيروز فضلت قعده جمبو لحد منعست جمبو
اشرقت الشمس
جبل صحي ولقي قماشه عل راسو وفيروز كانت نايمه جمبو
جبل.. فيروز
فيروز بخصه.. في اي انت كويس
جبل بتعب بس بيحاول يداري.. انا كويس
فيروز.. كداب
جبل بعصبيه خفيفه.. شكلك خدتي علياا
فيروز.. جبل نت تعبان وبتكدب
جبل.. ايوه حاسس دماغي وجعاني اوي
فيروز.. اهدا هجبلك مسكن
جبل.. ماشي
حط دماغو عل الكنبه وكان مستني فيروز.. اخلصي
فيروز.. جيت خد
جبل خدو منها وشرب وسبها عل الطربيزه
فيروز.. نام
جبل فعلا نام من غير ميحس بنفسه
فيروز فضلت سرحانه ف ملامحو وان قد اي جميله
ونامت هي كمان من غير متحس
عند منير
منير.. احنا لازم ننفذ يوليد
وليد.. تحت امرك ياباشا
منير.. م هخليك تتهنا بحاجه ياجبل( وفضل يضحك)
عند ناس تانيه
ياسين.. افهمي بقا احنا م هنتبنها البت دي م عشان مش بنخلف نجيب واحده منعرفهاش اهدي وربنا هيكرمنا
ياسمين.. عشان خاطري ياياسين نجبها
ياسين.. اهدي طيب
ياسمين بعياط.. انا نفسي ابقا ام بقا ياياسين نفسي اشوف اولادي بقا
ياسين.. اشش اهدي انا اسف حاضر امري لله (وكمل بمزح) انا ليا غير ياسمينو
ياسمين.. يديمك ليا ياينسونه
ياسين.. متيجي اقولك سر
ياسمين فهمت.. لا يقليل الادب
ياسين.. طيب تعالي
وفضل يزغزغ فيها ويضحكها
ياسمين بصتلو بحب.. يديمك ليا
ياسين.. ويديمك ليا ياست البنات والكل
ياسمين نامت ف حضنو
عند مؤمن كان بيكلم نور
نور.. اي يامؤمن
مؤمن.. عامله ايه
نور.. تمام اي اللي فكرك بياا
مؤمن.. وحشتيني
نور كنت فرحانه بس بعديها افتكرت ان كان بيحب حد غيرها اكيد فكراها
نور... انا لازم اقفل
وقفلت
وفضلت تعيط
عند فيروز
الباب الفيلا خبط
فيروز.. ايوه مين
البنت بخبث.. انا مرات جبل المحمدي انتي مين
فيروز بصدمه...
يتبع
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
موسوعة_القصص_والروايات
الرواية كامله اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق