رواية لا تتركيني الفصل التاسع عشر 19 بقلم سارة
رواية لاتتركيني الجزء التاسع عشر
رواية لا تتركيني البارت التاسع عشر
في القاهره
عامر/ ياداليا حرام عليكي ال بتعمليه فيا ده والله العظيم
بحبك انتي لازم تديني فرصه
داليا/ اه وفي الاخر تسبني في فرحي زي ماالمحروص
اخوك ساب ساره
عامر/ أولا اتكلمي عن سليم بطريقه احسن من كده
سليم ده اخويا الكبير ياداليا ثانياً انا مش زي عامر
وبعدين عامر مشي علشان كان في مريض لازم
يلحقو وانتي دكتوره وعارفه
داليا/ ال انا اعرفو يادكتور ان إحنا مننفعش لبعض
ريح نفسك بقه وسبني في حالي ومتنساش اني
بنت عمك
عامر/ مهو علشان بنت عمي مش هسيبك ياداليا
وخليكي عارفه انك لو مبقتيش ليا مش هتبقي
لحد تاني غيري
داليا/ سلام ياعامر
داليا قفلت مع عامر وفضلت تعيط كتيييير
للأسف بحبك ياعامر وبحبك اوي اوي بس
مش هقدر اقرر مآساه ساره تاني مش هقدر ابقي
العروسه ال عريسها يسبها يوم الفرح مش هقدر استحمل
نظراات الناس لياا وكأني عامله حاجه غلط
انا أسفه ياعامر بس انت ذيك ذي اخوك كلكو واحد
*****************************
تالي/ ساره شوفتي الدكتور الجديد بيقولوا بروفيسور
في الجراحه هيبقي في منافسه بينكو صح
ساره/—–
تالي/ ساره ساااره سوووووو
ساره بشرود/ نعم ياتالي
تالي/ ده انتي مش معايا خالص بقع
ساره/لا معاكي معاكي
تالي/ شوفتي الدكتور الجديد
ساره/ ايوه وانا وهو هنشتغل مع بعض
تالي/ بجد انتو هتعملوا شغل حلو أوي
ساره/ انا همشي ياتالي علشان حاسه اني مضايقه
تالي/ طيب استني نتمشي سواا
ساره/ بليز تالي عايزه افضل مع نفسي شويه
تالي/ اوكي مش هجبرك بس خودي بالك من نفسك
ساره مشيت وتالي كانت مستغربه ساره اول مره
تشوفها كده
ساره فضلت تتمشي في شوارع باريس بدون هدف أو
واجهه وكانت عامله زي التايهه ال مش عارفه هي رايحه
فين لا لغايط اما لقت كرسي قعدت عليه
ساره/ مضيعيش ال عملتيه كله في لاحظه غضب
انتي مش ضعيفه علشان تيأسي كده وهو ولا حاجه
بالنسبالك انتي لازم تتأقلمي مع وجودو ياساره
هو معملكيش حاجه غير الجرح والأسي بس
ساره خدت قرارها ال مش هتتراجع في تاني
ورجعت المستشفي تاني
تالي/ رجعتي تاني ليه
ساره بضحك/ وحشتيني وقولت لازم اطمن علي طانط
تالي/ سبحان مغير الاحوال انتي من شويه مكونتيش
طايقه نفسك
ساره/ وانتي تكرهيي
تالي/ لا انا هسيبك بقه علشان عندي عمليه دلوقتي
ساره/ اوكي بالتوفيق
تالي مشيت وسابت ساره وساره اتفاجأت بكريم
ساره بمفاجأه/ مش معقوووول كريييييم
كريم بصدمه/ ساااره ايه الصدف الحلوه
ساره/ انا مش مصدقه انت ورايا ورايا كده
كريم/ مش قولتلك مش هسيبك في مكان لوحدك
ساره/ بس المره دي اتاخرت شويه
كريم بضحك/ بس جيت
ساره/وهتشتغل مع تيم مين
كريم بضحك/ وانتي مالك انتي
ساره بضحك/ طب والله وحشتني غلاستك ياغلس
كريم/ وانتي وحشتيني والله المهم مع دكتوره كده
إسمها انا حتي مش مجمع الاسم اسمها تينا تاليا
ساره بضحك/ دكتوره تالين
كريم/ الله ينور عليكي بذمتك ده اسم
ساره/ مالو الاسم
كريم/ اسم مقرف اوي الصراحه ملوش معني
ساره/ احب اعرفك دكتوىه تالين صحبتي
كريم بصدمه/ اكيد فرنساويه ومش بتفهم عربي صح
تالي/ اهلين دكتور كريم اسمي مسببلك مشكله ايه بقه
كريم بصدمه/ لا لا انا كنت بقول ايه الاسماء الجميله
دي اصل الواحد في مصر ودنو خدت علي الاسامي
المعفنه ذي ساره
ساره بضحك/ اسمي مالو ياسي كريم
كريم يغمز/ لمي الدور بقه انا ذي اخوكي
ساره/ انا مش فضيالك عن اذنكم
تالي/ انت الدكتور كريم ال هيكون معايا
كريم/ اه وحضرتك دكتوره تالين
تالي بضحك/ فيك تقول تالي علي طول انا عندي
دلوقتي عمليه لو عايز تعالي احضرها مش عايز
علي راحتك
كريم/ اوكي هتعقم واجي علي طول
في مكتب ساره
سليم/ ممكن ادخل
ساره/ اتفضل يادكتور
سليم/ في عمليه الممرضه قالت عليها هتدخلي
معايا ولا
ساره/ اكيد ده شغلي وانا المسؤله عن الحاله دي
اكيد هدخل
سليم/ اوكي يلا العمليه هتبدا خلال ربع ساعه
ساره راحت ؤضه التعقيم وجهزت نفسها ودخلت العمليات
سليم/ هنركن اي خلافات علي جنب وهنركز علي الحاله
ساره/ انا مش عيله صغيره ودي مش اول مره
اعمل عمليه وفر ده لنفسك بقه
سليم/ ماشي المقص
ساره/ اتفضل
سليم عمل العمليه هو وساره والعمليه كانت ناجحه
جداااا وساره خرجت وسابت سليم
في ؤضه ساره
سليم/ ساره انا لازم اتكلم معاكي ارجوكي
اديني فرصه افهمك واشرح موقفي
ساره ببرود/ موقف ايه يادكتور اظن ان العمليه كانت
ناجحه شرح ايه بقه
سليم/ ساره انتي عارفه انا قصدي ايه كويس
ساره/ للمره التانيه اسمي الدكتوره ساره ثانياً
مفيش بيني وبينك حاجه تخليك تكلمني بالطريقه
دي انا مسمحلكش اصلا
سليم/ ساره متمسيش انك بنت عمي ولسه مراتي
ساره/ بنت عمك ماشي مراتك دي لا ولا تحلم اني
مراتك دي تاني فاهم ولا لأ
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا تتركيني)
تعليقات
إرسال تعليق