رواية لا تتركيني الفصل العشرون 20 بقلم سارة
رواية لا تتركيني الجزء العشرون
رواية لا تتركيني البارت العشرون
رواية لا تتركيني الحلقة العشرون
تالي/ ساره انا عزماكي علي الغدا النهارده
ساره / لا والله مش هقدر
تالي /انا قررت وخلاص مستنياكي
قدام المستشفي ومش هرحمك ماشي
ساره بضحك / ازااي ياعني
تالي/ لما نتغدي هقولك تشاااااو
ساره/ تشاااو
كريم/ فين تالين ياساره
ساره/ هتلاقيها في قسم الولاده تحت هي لسه
ماشيه حالا
كريم/ طيب ماشي
ساره / في حاجع ولا ايه
كريم/ بتصرف من دماغها ولا كأني معاها
انا اقول المريضه تخرج وهي تقول لا متخرجش
تحسب انها بتعاند فيا
ساره/ براحه طيب تالي طيبه اوي انت بس افهمها
كويس
كريم/ اما اشوف معاها حل اصل قربت استقيل منها
ساره/ ده انت مكملتش يومين
كريم/ حلو اوي لغايط كده
ساره/ والله انتو الاتنين مجانين
كريم خرج وساب ساره لوحدها وبعدين الباب خبط تاني
ساره/ ادخل ياكريم منا مش هعرف اشوف شغلي منك
سليم/ انا سليم مش كريم
سارة/ عايز ايه وياريت بسرعه علشان ورايا شغل كتير
سليم/ مانتي كونتي واقفه مع كريم ولا ساعتها
مكانش في شغل
ساره/ أولا ملكش دعوه ثانيا انا حره
سليم/ ساره متنسيش ان انتي مراتي
ساره بضحك/ قولتلك ده لشكل مؤقت
سليم ساب ساره وخرج لأنو كان متنرفز جداااااا
ساره/ يااارب هو ليه رجع دخل حياتي تاني انا مصدقت
نسيت كل حاجه حصلت
******************************
كريم/ دكتوره تالين ليه بتعارضي كلامي
تالي/ انا معارضتش كلامك بس هي محتاجه عنايه شويه
كريم/ لا هي كويسه ولازم تخرج
تالي/ انا عارفه ان هي كويسه بس هي ملهاش حد خالص
وبالتالي محدش هيكون معاها لما تخرج من هنا وهي
معاها بيبي صغير ومش هتعرف تتصرف علشان كده
قولت انها لازم تفضل في المستشفي علي الاقل هتلاقي
رعايه ليها وللطفل
كريم بص لتالي بإعجااب وقال
انا اسف ياتالي انا مكنتش اعرف كده وحقيقي انتي طيبه
اوي بجد
تالي/ خلاص حصل خير وبعدين ماتخافش انا مش بحب
العند خاالص
كريم/ ماشي دكتوره تالي
***************************
تالي/ يلا يا ساره بقه هموت من الجوع
ساره/ يلا علي طول جعانه كده انتي
تالي/ معلش استحمليني بقه
ساره/ طيب هنروح فين
تالي/ انا عارفه هنروح فين يلا بقه المهم هتحكيلي
علي كل حاجه
ساره/ حكايه ايه
تالي/ دكتور سليم
ساره/ مالو دكتور سليم
تالي بصت لساره بضحك وقالت
بطلي بقه الخبث ده وقولي كل حاجه
ساره/ انا خبيثه
تالي بضحك/ لا انا ال خبيثه يلا بقه قولي كل حاجه
مش هسيبك غير لما تقولي
ساره خدت نفس طويل وقالت
سليم ابن عمي ياتالي وكمان
تالي/ كمان ايه
ساره/ جوزي
تالي بزهوول/ جووزك ازااي ياعني
ساره / هحكيلك علي كل حاجه لاني محتاجه اتكلم
وتعبت من السكوت ده وحاسه اني هفرقع
تالي/ قولي ياساره انا سمعاكي
ساره حكت لتالي علي كل حاجه من ساعت اما سليم
اول مره سابها لغايط لما سابها يوم فرحها
تالي/ كل ده حصلك ياساره علشان كده جيتي باريس
ساره/ قولت هبدأ حياه جديده ياتالي وبعد مكنت
هستقر رجع ظهر قدامي تاني
تالي/ طب متسمعيه ياساره
ساره/ اسمع ايه ده جرحني مرتين ده خلاني مسخره
قدام الناس محدش بقه ليه سيره غير ساره
ال عريسها وسابها مرتين
تالي/ طيب ختعملي ايه
ساره/ هطلق منو وتكمل حياتي من غيرو انا انجرحت
منو كتيير
تالي/ ياحبيتي ياساره ده انتي استحملتي كتير اوي
بس عايزه أسألك سؤال
ساره/ اسالي
تالي/ بتحبيه ؟
ساره بصت بعيد وسكتت شويه وبعدين قالت لا مش بحبه بكرهو
تالي/ سكوتك في الأول معناه انك بتحبيه ياساره
ساره/ لا ياتالي انا بكرهو اوي اوي
تالي/ طيب اهدي ياحبيتي مفيش حاجه تستاهل اصلا
***************************
ساره صحيت تاني يوم ولبست وراحت المشتشفي
ليست بنطلون جينز وبلوزه بينك وجاكيت
وراحت المشتشفي
سليم/ صباح الخير
ساره / صباح النور
سليم/ جاهزه
ساره بعدم فهم/ ليه
سليم/ المفروض هندخل العمليات دلوقتي
ساره/ اه اه لاحظه وهكوم جاهزه
ساره غيرت هدومها ودخلت العمليااات
سليم بدا في العمليه
ساره/ مش المفروض تستني لما اجي
سليم/ انتي اتأخرتي وكان لازم ابدا
ساره/ طيب خد بالك النبض بيقل
سليم/ ماشي
ساره/ مش كل حاجه هتمشي زي مانت عايز النبض بيقل
اكتر خليني اكمل العمليه
سليم/ لا انا ال هكمل والنبض هيرجع دلوقتي
الممرضه/ النبض هيقف يادكتور
سليم بزعييق/ بااااس مش عايز حد يتكلم لوسمحت
دقيقه هدووء
بدا سليم يتصرف وساره عنيها متشالتش من علي جهاز
دقات القلب وبدأ النبض يرجع تاني للمعدل الطبيعي
سليم/ قولتلك كل حاجه هتمشي زي ماانا عايز
ساره/ مش كل مره هتمشي زي ماانت عايزاه
انا هخرج اظن وجودي ملوش لازمه دلوقتي
سليم/ ماشي انا خلاص خلصت أصلا هقغل الجرح
اههو خلاص
ساره/ بالتوفيق
ساره خرجت من العمليات وراحت المكتب بتاعها
ووقعدت علي الشباااك وفضلت باصه للسما
في صمت طوييييل والهوا الباارد كان عمال يخبط
وشها
فلاااااش بااك
سليم/ بتعملي ايه ياساره وبعدين الجو هيمطر
ادخلي جوا
ساره/ انا بحب المطره اوي ياسليم دي احلي حاجه
وبعدين في نوعين من الناس نوع بيتفرج علي المطر من بعدي ونوع تاني بيتبل من المطر وانا من ال بيحبو
يتبلو من المطر
سليم/ طيب ادخلي بسرعه علشان فعلاً بيمطر أهو
ساره جريت خرجت وفضلت تجري في المطره
سليم/ تعالي ياساره هتبردي
ساره/ تعالي انت
سليم خرج لساره وفضل يجري وراها لغايط اما مسكها
سليم/ أخيرا مسكتك
ساره / سبني
سليم قرب من ساره وحط ايدو علي وسطها وقرب من وشها وقال
مش هسيبك ابدااا انا مصدقت لقيتك
ساره بخجل/ طب افرد حد شافنا
سليم/ عادي انتي مرااتي علي فكره
ساره بخجل/ طب المطره
سليم/ انا اقف معاكي في النار ياساره مش في المطره
بااااااااك
ساره بهمس/ كداااب كل كلمه قالها كدب
ساره
ساره التفت تشوف مين بيندهلها ولاقتو سليم
ساره/ نعم
سليم/ مبقتيش تحبي المطر
ساره/ ——
سليم/ ولا بقيتي من النوع ال بيتفرج علي المطر من بعيد
ساره/ عادي في حاجات كتير بتتغير في الانسان
الانسان مش بيفضل علي حالو
سليم/ عندك حق بس انتي متغيرتيش ياساره
لسه زي ماانتي حتي لسه بتحبيني ويمكن اكتر من الاول
ساره ضحكت علي كلام سليم وبصت للسما تاني وقالت
شايف البحر والسما
سليم/ اه مالهم
ساره/ عمرهم بيتقابلوا او طرقهم بتقاطع
سليم/ لا
ساره/ اهو السما والبحر دول انا وانت وعمر ما طريق واحد هيجمعنا ياسليم
سليم/ ولا انا الارض ولا انتي السما ياساره
احنا بشر وااي انسان ممكن يغلط وطرقنا هتتقابل
تاني وانا متأكد وانتي عمرك مهتكوني لغيري ابدااا
يادكتوره القلب
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا تتركيني)
تعليقات
إرسال تعليق