القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الاسطي بوسه واختها الميكانيكي المنقبه الفصل 27بقلم مني عبدالعزيز (جديده وحصريه وكامله)

 

رواية الاسطي بوسه واختها الميكانيكي المنقبه الفصل 27بقلم مني عبدالعزيز (جديده وحصريه وكامله) 





رواية الاسطي بوسه واختها الميكانيكي المنقبه الفصل 27بقلم مني عبدالعزيز (جديده وحصريه وكامله) 


💥البارت السابع والعشرون💥

💥روايه الاسطي بوسه واختها الميكانيكي المنقبه💥

💥 بقلم  مني عبدالعزيز💥

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بعد انتهاء عقد القران ...والاتفاق للذهاب غدا لاختيار

 الشبكه وحجز قاعه كبيرة للفرح   .

ذهب عائله البيطار عائدين لبيتهم .

وعائله الجبرتي توجه كل منهم الي شقته .

أمير : أنا ال بعمل في نفسي كده انا كنت اتهبلت اجوز بناتي كلهم في يوم واحد أنا  ايه ال حصلي لا انا لازم اتصرف .

رقيه🤣🤣 هههههههههههه أمير هيا للنوم انت مجنون اهناك اب يحزن لزواج بناته  أنا تركت اهلي جميعا وأتيت معك لاني بحبك  فأنت محظوظ بزواج بنتاتك بالقرب منك 

أمير :مسكتيني من أيدي ال بتوجعني  يلا هطمن 

علي البنات أنهم ناموا واجيلك هوي.

خرج أمير توجه إلي غرفه زمورد وجدها تتحدث مع فؤاد .تركها وقال هروح اطمن علي زمزم وارجع لزموردة .

توجه لغرفه زمزم سمعها أيضا تكلم أحمد ...زفر بغيظ هما لحقوا ياخدوا تلفونات بعض  ..ايه الورطه دي ياربي .

توجه إلي سندس وصل عندها وجدها نائمه في سريرها 

بندق أفندي   الحمد لله اهي وحده عاقله مش بتكلم لما يكمل كلمته وجد بوسه تدخل بزعبيبها .

بوسه:سنددددددس ..انتي نايمه وميتحه (ومرتاحة)

 والغيس(والغلس ) الثقيل الغتت  حزنبول ال اجكوزتيه

 ( ال  اتجوزتيه)   قايفني(ارفني) أنا.

سندس:في ايه يا بوس بس هو في حد يصح الناس

 بالطريقه دي.

بوسه قييه ( قولي له )مش يتصل بيا تاني اديه

 يقمك(رقمك) أنا مش التلفنست بيتاعته هو وأخوة .

بوسه اعطتتها الفون وخرجت وعادل يسمع  الألفاظ

 التي تشبه بها بوسة 

سندس:بنعاس الو السلام عليكم ورحمه الله.

عادل :عليكم السلام ورحمه الله وبركاته.

سندس :افندم حضرتك مصحيني  الوقت  ده ليه انت 

يدوب ماشي من نص ساعه.

عادل:هو في واحده لسه مكتوب كتابها من ساعه تقول لجوزها  بتتصل بيا ليه غتاته ياستي اصلي غتت علي 

راي الست بوسه .

سندس :مبتسمه  بوسه ال في قلبها علي لسانها وطالما

 قالت عليك غتت يبق دخلت موسوعه بوسه السب

 واللعن.. ومش بعيد تقيم عليك الحد والرجم .

أمير متنهدا الحمد لله وحده عقله مش زي الاتنين 

الكبار الي نزلني حب ..ادخل انام وانا مرتاح شويه.

سندس :الو بصوت كله  حب عادل اسفه اصل بابي كان واقف .

عادل:وهو يبلغ ريقه انت قلتي ايه اصل مسمعتش .

سندس:اسفه بابي.

عادل:مقاطعا لا ال قبلها .

سندس:قلت عادل قلتها برقه اذبته.

عادل :سندس أنا طالع عندك قربت علي باب الشقه

 بشويش افتحي الباب.

سندس :عادل انت مجنون .

عادل هو بعد عادل دي بقي فيا عقل افتحي بسرعه

 بدل ما أرن الجرس وكل البيت يصحوا.

سندس طيب اهدي وانا هفتح الباب بشويش .

خرجت سندس مسرعه خطفت حجاب ووضعته علي

 رأسها ناسيه ما ترتديه من شورت قصير وبدي حملات

 يظهر جمال صدرها ورقبتها .

فتحت سندس الباب بهدوء ...عادل لم يمهلها الكلام قام يجزيها له محتضنها .

عادل:كان هيحصلي حاجه لو مكنتش اخدتك في حضني  .

سندس عادل نزلني بابي ممكن يخرج في اي لحظه .

عادل:حرامممم متقلقيش اسمي تاني لحد يوم الفرح

 ابقي قلهولي كل ثانيه بس ابوس ايدك بلاش النهاردة

 أنا مضمنش نفسي  .

سندس:طيب نزلني وامشي ومتتاخرش 

علي الورشه بكرة الصبح اصل بوسه ممكن تبلغ عنك

 انك منقطع عن العمل .

عادل :دانا هبات قدام الورشه  عشان اصتبح بالقمر .

سندس؛عاد ل لم تكمل كلمتها فقد التهم باقي الكلمه مع شفتاها .

أمير خرج من غرفته وجد باب الشقه مفتوح ذهب   سريعا . وجد منظر صدمه سندس بين أحضان عادل والأخير يقبلها بنهم وهي مستسلمه له ولكن صدم من صوت صرخه بسيطه وتاوة عادل بعد أن ضربته سندس تحت الحزام .

عادل:,ااه لا دي صعبه غير كل مرة حرام عليكي أنا جوزك كده بتقضي علي مستقبلنا الزوجي.            

سندس: بابي والله هو ال قالي افتحي الباب  .

أمير هو قالك افتحي الباب تقومي تفتح وانت لبسه كده ماهو ال جايه علي ملا وشه لبسك ده .

نظر عادل لما تلبسه يانهار ابوكي اسود انتي خارجه

 بالمنظر ده .

أمير :لا حمش ياض بقي بقالك ساعه حاضن ونازل

 بوس ولسه واخد بالك من لبسها.

عادل :أنا كنت مركز فوق مركزتش تحت والا كنت

 لقتنا في وضع تاني خالص.

أمير:اه يابحح أنا ال غلطان اني وفقت علي الجواز

  لا وانا ال ايه اوافق كان فين عقلي .

عادل:وهو ياخذ ايد سندس بشويش عارفه أنا لو شفتك

 لبسه كده تاني قبل الفرح مش هيحصل كويس لبسالي حجاب علي شعرك ومن تحت وهو ينظر إلي افخادها

 الكرلي الغضين تاوه مغمض عينيه  ايه ال انتي لبساه ده ابوس ايدك اخفي من قدامي أنا جتتي اتلبشت .

سندس بعدم فهم مالك ياعادل الف سلامه .

عادل:ابوكي واقف اعمل فيكي ايه دلوقتي بتقولي اسمي ليه  اخطفك ياعني .

أمير:ماسك ودان البنت ونازل رغي يلا يابابا عوزين ننام

أمير جذب  سندس  اليه وأخذها في حضنه يلا بقي زي الشاطر بتك بيتك.

عادل :عمي هو ينفع ابات عندكم  .

أمير :نعم تبات فين يا غتت

عادل: في أي اوضه للضيوف .

امير:معندناش اوض للضيوف .

عادل:في الصالون.

أمير:معندناش .

عادل طيب في اوضه سندس ماهي مراتي 

عادي يعني واوعدك هكون مؤدب.

أمير:اغلق الباب في وجهه امشي يا زفت بدل ما امد 

 ايدي  عليك  شيفني قرني عاوز تبات في اوضه بنتي .

عادل من وراء الباب ماهي مراتي عادي .

أمير امشي ياض بدل ماخليها ارملتك.

عادل علي ايه كلها خمس أيام وهتبات في حضني.

غادر عادل وبعد قليل وجد أمير باب الشقه يفتح 

تسحب ليري من صدم عندما وجد ابنته الكبري العاقله تتسحب خارج المنزل.

مشى أمير ببطء حتي لايصدر صوت وصل عند

 باب الشقه وفتحه وجد فؤاد ممسك زمورد ويقبلها 

ويتلمس علي جسدها بجراءة 

أمير صرخا:بتعمل ايه في البنت ياحيوان .

فؤاد وزمورد انخضوا  فؤاد أخذ زمورد خلفه عمي اص اص .

أمير ذهب الي زمورد وأخذها وادخلها البيت اطلع شقتك يازفت بدل ما طلعك من الدنيا خالص 

فؤاد عمي هو مينفعش انام  عندك .

أمير: أطلع يافؤاد أنا مرارتي اتفقعت.

أخذ أمير زمورد ..ودخل الشقه وجريت زمورد الي

 غرفتها بحرج.

دخل أمير غرفته بعد قليل  وجد صوت فتح باب

 الشقه خرج متسحبا وجد زمزم مع احمد وكاد احمد

 أن يقبلها أمير هو انت واخوك عوزين تشلوني  ايه 

حكايه البوس معاكم .

أخذ أمير زمزم واغلق الباب أنا شكلي هفركش

 الجوازات دي التلاته  يا  منحرفين .

عاد إمير الي غرفته وجد رقيه تضحك بعلو صوتها 

وتشير له علي السرير .

رقيه :ميروا هبيبي نام انت محتاج أن تريح جسدك واعصابك.

أمير هتجي منين الراحه وبناتك  مجوزين منحرفين .

رقيه هههههههههههه  علي اساس انت لست رجل 

مثلهم انسيت ايام الدراسه وانت تأتي الي غرفتي

 بحجه الاستفسار عن أشياء لم تفهمها .

أمير بس انا كنت محترم بسال ويمشي مش ببوس .

رقيه : كاذب أمير انت قبلتني يومها ثلاث مرات

 والرابعه طالباتني للزواج .

أمير:يعني انتي بتفكريني بالماضي ليه ..صمت 

عندما سمع صوت فتح الباب توجه مسرعا الي الباب 

وأقسم إذا وجد أحد من أزواج بناته سوف يضربه .

.فتح أمير الباب بسرعه زهل مما راي .

أمير :بوسه بتعملي ايه انتي وزفت سيف السعادي

 علي السلم قعدين كده ليه.

بوسه :بابي يعني كات (جات) علينا ما هو كيهم (كلهم)خيجوا (خرجوا )قعدوا علي السيم (السلم)

اشمعنا  أنا و سيف.

إمير :نعم ياختي مش معنا انتم .

بوسه بابي أنا كنت بحدد مستقبلي مع سيف ونشوف هنستمر  ولا لا.

أمير مستقلبلكم ازاي أن شاء الله.

سيف :خالي لو سمحت سبنا نحدد مستقبلنا من غير تدخلات .

أمير بصوت عالي اطلع عند امك وابوك هم عملني

 عرسان في شهر العسل وحضرتك تجي تفقع مررتي .

أثناء هذا سمع الجد مصطفي ما حدث خرج اليه ضاحكا هههههههه هههههههه كما تدين تدان انت فقعت مرارا حماك وخسرتني صحبي فربنا بيخلص ذنب ناس من ناس الراجل مات وملحقش يفرح فيك ..عشان تحس بال عملته زمان ...

أميرمكنش العشم يا بويا شمتان فيا بدل ما تقف جنبي وتوسيني شمتان 

الاب هههههههههههه احسن أنا فرحانةفيك أوي ا زي 

ذهب الجميع للنوم بعد يوم حافل بالاحداث والمواقف المضحكة

تكملة الرواية من هنااااااا

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا




تعليقات

التنقل السريع