القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفله غيرت شيطان الفصل التاسع 9بقلم بسمله حسن جميع الفصول كامله

 

رواية طفله غيرت شيطان الفصل التاسع 9بقلم بسمله حسن جميع الفصول كامله 






رواية طفله غيرت شيطان الفصل التاسع 9بقلم بسمله حسن جميع الفصول كامله 


( طفلة غيرت شيطان ❤️)) 


(بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد) 


*_صلّوا علىٰ رقيق القلب من قال "إنما فاطمة قطعة مني من اغضبها اغضبني"🥺🫀🤍•_*

*_صلّوا علىٰ عظيم الحب من قال "لا تؤذوني في عائشة"🥺🫀•_*

*_صلّوا علىٰ من قال "لا تكرهوا البنات فإنهن المؤنسات الغاليات🥺🫀🤍•_*

*_صلّوا علىٰ من قال في خطبة الوداع "استوصوا بالنساء خيراً "🥺🫀🤍•_*

*_صلو على من جلس على ركبتيه يواسي طفلا مات عصفوره🥺🫀🤍•_*

 _*صلوا علىٰ من قال : "رفقًا بالقوارير"*_🥹🫀🤍•


البارت التاسع...........


سجده من الصدمه مش قادره تتحرك و النمر بيقرب منها و هي واقفه فجأه دخل بودى جارد و شد سجده لي بره و النمر كان هيخرج قفل عليه الباب بسرعه


البودي جارد: انتي كويسه يا مدام 

سجده بصت عليه و رجعت تبص علي الباب و حست انها هيغم عليها من الخوف 

بعدت عنو و حست بدوخه رجعت لي ورا و كانت هتقع البودي جارد مسكها و قرب منها عشان متوقعش

في نفس الوقت جه زين و شاف الوضع كده راح جري علي سجده خدها منو و شالها و دخل بيها الفيلا 


بقلم بسمله حسن 

بمساعدة منه سيد 


زين حط سجده  بكل رقه علي الكنبه و قلعها النقاب 


سجده بصدمه: انا كنت هموت 


زين بهدوء: شششش بس اهدي انتي كويسه. 


سجده حضنته وقعدت تعيط في حضنه: انا كنت هموت انهارده و ديني عند سليم ابوس ايدك 


زين اول لما سجده لمسته حس بشعور غريب اول مره يحسه مع بنت 


بدأ يبص عليها بشهوه و كان هيقرب منها علي اخر لحظه سجده زقته بي عصبيه: 

اياك تلمسني تاني انت فاهم 


زين بغضب: لا مش فاهم انتي مراتي وانا لحد دلوقتي ماسك نفسي  علشان انتي صغير عليا 

وبص علي جسمها بوقا" حه 


سجده بصتله بقهر و ثابته و طلعت  


زين ادايق من نفسو و خرج برا البيت راح البا"ر و فضل يشرب بي شرا"سه 


و سجده في الاوضه عماله تصلي و تدعي ربنا انو يخرجها من البلاء الي هي فيه 


زين كان سكر خالص و مش حاسس بي حاجه و نام مكانو 


الجرسون  بهدوء: زين باشا فوق 


زين فضل نايم مش حاسس بي حاجه 


الجرسون اتصل بي خالد 

ايوه يا فندم استاذ زين سكران و   نايم في البا"ر مش راضي يقوم 


خالد قام من علي السرير: 

خلي بالك منو وانا عشر دقايق و هكون عندك


بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد 


خالد فضل يلف حولين نفسه و راح لبس و نزل جري ركب العربيه و راح عند زين في البا"ر 


خالد انتهد بيأس و قرب منو و بداء يهز في علشان يصحا لكن زين كان نايم نوم عميق جدا


خالد لي الجرسون: ممكن تشيلو معايا لحد العربيه 


الجرسون بهدوء: تحت امرك يا باشا 

و فعلا سندو زين لحد العربيه و ركبو و مشيو 


خالد بص لي زين بحزن بسبب الي بيعمله 

هتفضل لحد امتا كده يا زين هتفضل تعمل ذنوب لحد امتا يا صحبي انا خايف عليك 

و ساق و راح لحد الفيلا و امر الحراس انهم يشيلو زين لحد فوق 


في نفس الوقت سجده حاسه انو في حد بره

لبست النقاب بسرعه و خرجت من الاوضه شافت الحراس وهما شايلين زين  وواخدينه علي الاوضه 


سجده بقلق: انتم شايلينو كده ليه هو كويس 


خالد جه من وراها: متخافيش هو كويس بس تقل في الشرب شويه 


سجده بدموع: يارب انا مليش غيرك ساعدني اخرج من هنا 

و كانت هترجع تاني الاوضه خالد و قفها


لو سمحت يا مدام 


سجده بهدوء: اسمي سجده و ياريت متقولش مدام دي تاني 


خالد: احمم انا اسف لو ضيقتك بس ممكن اسالك سؤال لو مش هدايقك 


سجده: اتفضل انا سامعاك


خالد: انتي اتجوزتي زين ليه 


ببقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد


 سجده بسخرية: معلش اصلي كنت بموت في التراب الي بيمشي عليه علشان كده اتجوزتو ما اكيد قدري وقعني في البلوه اللي انا فيها دي


خالد: انتي الي هترجعي زين بتاع زمان


سجده بذهول: انا هرجعو وانا اصلا مش طايقاه 


خالد: علشان الي حصله محدش يستحمله


سجده بفضول: ايوه اي الي حصل بقا 


خالد كان هيتكلم بس افتكر انو زين حاطط كاميرات

مش هنا يا سجده زين حاطط كاميرات في كل حته انتي مش بتخرجي


سجده بحزن: لا مش بخرج  


خالد: طيب حاولي تخرجي بي اي طريقه علشان اتكلم معاكي 

وطلع الكارت بتاعو 

ده الكرت بتاعي لو خرجتي في اي وقت اتصلي بيا و انا هجيلك علي طول 


سجده خد منو الكرت: تمام ماشي بس انا عايزه اهرب من هنا 


خالد: لما اقابلك هبقا احكيلك و ساعتها القرار قرارك انك تساعديه او تسيبيه  و تمشي 


قال كلامه و سابها و مشي 


سجده دخلت اوضة زين و لقيته بيخرف في الكلام وهو نايم

 

بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد


 زين بنوم: ليه عملتوا فيا كده انا كنت بحبكم ليه سبتوني لي وهي اكتر واحده عارفه انو محتاجها في كل وقت راحت  سبتني ليه انا بكرها و هو كمان 

فضل يعرق جامد


 سجده حطت ايدها علي راسه لقته حرارتو مرتفعه جداً 


 سجده بخوف: يالهوي ده سخن اوي اروح اصحي دادا كوثر  لا لا حرام اسبها تنام 

سجده نزلت المطبخ تدور علي حاجه تعمل بيها الكمادات و فعلا لقت و طلعت عند زين و بدأت تعمل الكمادات و زين بيخرف في الكلام و فضلو علي الحال ده لحد الصبح 


زين بيحاول يفتح عينو بس حاسس انو في تقل علي دراعه

بيبص لقا سجده نايمه علي دراعه و جنبها كمادات حاول يتعدل بس سجده صحيت 


سجده اول لما قامت حطت ايدها علي راسه شافت انو الحراره نزلت 


سجده انتهدت بصوت عالي: الحمدلله حرارة نزلت 


زين: ليه 


بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد 


سجده باستغراب: هو اي ليه مش فاهمه 


زين: ليه فضلتي جنبي طول الليل و عملتي كمادات مش كنت بتقولي مش عايزاني المسك كان سهل جداً تسيبيني كدا 


سجده:اكيد انا معملتش كدا عشان سواد عيونك اول حاجه انا عملت واجبي تاني حاجه لو حد مكاني كان هيعمل كده علشان دي انسانيه 


سجده كانت هتخرج زين وقفها


زين:********


سجده بصدمه: انت بتقول اي 

تكملة الرواية من هناااااااااا

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا

 

تعليقات

التنقل السريع