رواية عشقت العمده نور الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع بقلم رنا احمد عماد
رواية عشقت العمده نور الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع بقلم رنا احمد عماد
عشقت العمده نور 💪💪😂😂.
رنا احمد عماد ✍️✍️✍️✍️✍️.
البارت السادس ..
في دوار وهدان ...
كانت نور تمسك قدميها وهي تصرخ الما وغيظا من كابر ...
نور بغيظ /اه ي رجلي اه منك لله ي كابر .
سعديه بخبث /كابر برضك الي غلطان ولا انتي سرقتي مجهوده ونسبتيه ليكي ي جناب العمده هي دي أخلاقك برضه .
نور بغيظ /ي عني سرقه الدكتوره بتاعته ي أما ماهو مفيش قضيه توحد ربنا نفع فيها جات علي دي ي عني .
سعديه بحده /هو ده اللي حديدك اكتمي عاد ياما كان نفسي ابوكي الي سايق معاكي في الهبل ده يجي يشوف جناب العمده بته والي بتعمله مش كفايه اني بقيت حاسه اني فعلا مخلفه واد مش بت .
ريم بمرح /واه عليكي ي عمتي فيه واد قمر كده زي نور .
نور بغيظ /قولليها ي ريم .
سعديه بغيظ /تقولي ايه ي اختي مانا شايفه الخيبه قدامي اهي ولا شوفي لبسك لبس الرجاله الي لبساه ليل ونهار .
نور بقوه / ايوه ي اما أنا راجل مش حرمه راجل لابوي ولأهل البلد كلياتها وهو لازما الحرمه تلبس المحزق والملزق وتكون عبده ل راجل يعمل فيها مابداله الحرمه احسن من الراجل كمان وتقدري تعمل كل حاجه زيه بالظبط .
سعديه بغيظ /بقولك ايه عاد اسكتي الحديد معاكي مبيجبش نتيجه .
ريم بمرح /جوزيني انا ي عمتي انا عايزه اتستت في البيت وحد يشيل همي بقا .
سعديه بخبث وهي تغمز لها /جرا ايه عاد ي بت ي ريم بتقري افكاري ولا ايه ده انا كنت لسه بفكرلك في الموضوع ده علشان اطمن عليكي ي حبيبتي وكنت لسه هكلم عمك وهدان .
ريم بمكر /بجد ي عمتي ومين ده بقا الي عجبك جوي كده وعايز تجوزهولي .
سعديه بخبث /حضره الظابط كابر ايه رايك ي بنت ي ريم اظن عريس مفيش منه .
نور بغيظ وارتباك /واه وايه الاختيار العفش ده ي أما ملقتيش في البلد كلها إلا الظابط كابر .
سعديه بمكر /والنبي اتوكسي ده ظابط زي القمر طول بعرض ومركز كده ولا انتي ايه رايك ي بت ي ريم .
ريم بخبث /واه ي عمتي ودي عايزه كلام موافقه طبعا .
نور بارتباك وضيق /أكده طيب عارفه ي ريم لو اتجوزتيه بعد كل الي بيعمله معايا ده لانتي بنت خالي ولا اعرفك .
لترحل نور سريعا الي الخارج .
ريم بضحك/هههههههه الحقي ي عمتي ده شكل جناب العمده وقع في حب الظابط كابر .
سعديه بخبث /وهو ده المطلوب ي بت كابر هو الوحيد الي انا حاسه أنه ليه تأثير عند نور وانا مش ممكن اضيع الفرصه دي واصل كابر هو الوحيد الي هيغير نور ......
كانت تسير نور سريعا علي الدرج رغم الام رجلها وهي تسال ذاتها باستغراب .
/مالك ي نور ايه الي حوصلك عاد لما امي قالت أكده انتي الي يضيقك لو حصلت حاجه زي دي معقول لالالالاااا مستحيل انا باين عقلي خرف ولا ايه ده انا بكره كره العما اعقلي ي جناب العمده .
وهدان بابتسامه /كيفك ي بتي .
نور بانتباه /ابوي حمد لله على السلامه .
وهدان بابتسامه /الله يسلمك ي بتي رفعتي راسي ي نور حاست اني مخلف مائه راجل .
نور بارتباك /تسلم ي ابوي عن اذنك لاني تعبانه جوي وعايزه ارتاح .
وهدان بابتسامه /بقولك عاد شوفتي الظابط كابر .
نور بارتباك /الظابط كابر لا لا مشوفتوش ليه فيه حاجه .
وهدان /لا ابدا كان نفسي اشوفه بعد ماعرف انك اتكرمتي متمني يحس علي دمه عاد ويسيب البلد مالوش لازمه في وجودك .
نور بضيق شديد/الي عايزه ربنا هيكون يابوي عن اذنك ...
تفتكروا ليه وهدان مش طايق كابر 🤔🤔🤔.
في مكتب كابر ...
كان ينظر إليهم بغيظ شديد وهو يدخلون في نوبه ضحك هيستريه .
كابر بغيظ /هتفضلوا تتضحكوا كده كتير ولا ايه .
ادهم بضحك /هههههه بصراحه ي كابر متزعلش مني البت دي علمت عليك ي صاحبي .
كابر بغيظ /اتوكس ده انا الي علمت عليها مش شوفت عملت فيها ايه ولسه .
شمعه بضحك /هههههههه والله بنت بمائه راجل مش نوعيه البنات الي تعرفهم يكابر علشان كده مش متفقين سواء بصراحه مش قادره اصدق أنها عمده بجد شخصيه خياليه .
كابر بغيظ /بنت دي مش نوعها خالص ي حبيبتي دي مفيهاش اي حاجه من الستات دي عامله زي كلب البحر وبعدين انتوا جيتوا ليه صحيح .
ادهم بمرح /ايه الاحراج ده ي ابني انت مش قايلي اجاي اقضي معاك الاجازه هنا .
كابر بغيظ/وانتي ي ست شمعه متقوليش وحشتك لاني مش هصدقك .
شمعه بمرح /لا خالص انا جايه للشغل .
كابر بجديه /طب شوفوا عايزين تتغدوا ايه .
ادهم بابتسامه/دي سيبوها عليا في مطعم في أول البلد هروح اجيب منه اكل وعازمكم كلكم .
شمعه بمرح /تسلم ي ادهم ي ابو الواجب كابر هتمشا شويه المناظر هنا تجننن ومتخافش اختك بمائه راجل هرجع بسرعه .
كابر بحنان /خالي بالك من نفسك .
شمعه بابتسامه /حاضر ي حبيبي .
كابر بغيظ /ماشي ي نور ماشي .
في الطريق ..
كان تسير ريم وهي تحمل اغراض المنزل لتنصدم ب ادهم .
ادهم بأسف /انا اسف مقصدتش .
ريم بعصبية /مقصدتش ده انت داخل فيا بالقصد ي قليل الحياه .
ادهم بعصبية /بقولك ايه ي بت انتي انا بتكلم معاكي بأدب بلاش اوريكي وشي التاني .
ريم بصراخ /وريني ي اخويا الوش التاني وانا اوريك وش شبشبي ينزل علي وشك .
أدهم بغضب /انتي باين عليكي عايزه تتربي من اول وجديد .
ريم بغضب وصراخ /انا عايزه اتربا من اول وجديد طيب ي عوض ي مخيمر ي رجاله البلد الحقوني أمسكوا قليل الحيا ده الي عايز يتربا .
ادهم بعصبية /سيب ي بنادم انت وهو انتوا مش عارفين انا مين انا هوديكم في ستين داهيه .
ريم بعصبية /هاتوا علي دوار العمده علشان ياخد جزاءه .
من أمام احدا الأراضي الزراعية .
كانت تقف شمعه وهي تصور تلك المناظر الخلابة وتصور مناظر السيدات الذي يعملون في الأرض بعزيمه وقوه كالرجال تمام ولكن تنصدم علي ذلك الذي أخذ منها الكاميرا بغضب شديد .
عمار بغضب /انتي مين ي بت انتي وبتعملي ايه هنه .
شمعه بغضب /بت مين ي حيوان انت انت الي مين وازي تاخد مني الكاميرا بشكل ده .
عمار بغضب جحيمي /انا حيوان ده انتي يوم اهلك مطلعلوش شمس وقعتك سوداء انا عمار بدران يتقله كده .
كاد ليصفعها بغضب لتمسك ذراعيه لتلويه بمهاره فائقه ليصرخ الما والجميع يتابع ذلك بسعاده ف عمار دايما يستخدم سلطته لاذيه الناس.
شمعه بغضب وهي تلوي ذراعه /قبل ماتعمل فيها دكر وتفكر تتضرب واحده ست لازم تفكر مليون مره قبل ماتعمل كده علشان متبقاش كده ملكش لازمه لو فكرت انك ترفعه قدامي مره تانيه قسما بالله هكسره متخلقش لسه الي يفكر يمد أيده علي شمعه عبد الحي .
لتترك يده وترحل بغرور وهو ينظر إليها بصدمه كيف فعلت ذلك ليصرخ بغضب وغيظ .
/اه ي بنت ال مبقاش عمار بدران لو جبتك تبوسي رجلي علشان ارحمك .
في أحدا المستشفيات ..
كانت تقف نجمه بغيظ شديد فكل جلسه غسيل كلى لها يعلم معادها ويدفع إليها التكاليف لتذهب الي بغيظ فما ذنبه قلبه ينبض بالعشق .....
في دوار وهدان ...
نور بغضب شديد /ده انت وقعتك سوداء بتتحرش ببنت خال العمده .
ادهم بغيظ /وهي دي حد يتحرش بيها من قله البنات ولا ايه.
ريم بعصبية /أكده شوفتي ي حضره العمده بقولك ناقص ربايه .
نور بحده /ده انتا بخح عاد مش كفايه الي عملته .
كابر باستفزاز /وانت ي سي ادهم يعني سبت القمرات الي في البلد كلها ملقتش الي قرايب زغلول .
نور بغيظ /لم نفسك ي ظابط علي ماتفرج انت علشان مش طيقاك واصل .
كابر باستفزاز /الحال من بعضه .
وهدان بغضب /مشاء الله مشاكلك كترت ي كابر باشا .
كابر بغيظ /مفيش حاجه حصلت تستاهل ده كله ي حاج وهدان ادهم ظابط محترم مش ممكن يعمل كده احنا مش عيال صغيرين .
نور بغيظ /ي عني ايه البت بتكدب ولا ايه .
كابر باستفزاز وغمزه /شكل دماغها ضاربه عايزه تتعلق علشان تعقل ولا ايه ي جناب العمده .
نور بارتباك /خلاص خلاص حصل خير .
ريم بعصبية /ايه الي حصل خير ده يعني ايه ي جناب العمده بقولك انا منهاره عاد من الي حوصل .
نور بهمس وغيظ /بقولك ايه ي واكله ناسك شكلك بتكدبي والولد مقربش منك واصل صوح .
ريم بارتباك /احمم بصراحه ي نور الواد ده عجبني من ساعه العاركه انبارح فقولت دي الطريقه الوحيده كان لازما استغل الفرصه .
نور بغيظ /اكتمي يبت اكتمي .
شمعه بابتسامه/مساء الخير سالت عليكم عرفت انكم هنا فيه حاجه .
كابر بقلق /ايه مالك شكلك مبهدل كده ليه .
شمعه بابتسامه /متقلقش يحبيبي واحد كده كان شايف نفسه كان لازم يتربا .
سراج بابتسامه /مساء الخير .
اشرف بجديه/مساء الخير ي جناب العمده .
كابر بصدمه /بابا .
من داخل الدوار ....
نور باستفزاز/ي عني سعادتك ابو الظابط كابر وانا برضك بقول إنه داخل الشرطه وسطه مش ممكن يكون طبيعي كده .
كابر باستفزاز /ده علي اساس انك ماسكه العموديه بالاحقيه ده لولا الحاج وهدان كان زمانك غفير علي أول البلد .
نور بغيظ /غفير ي ظابط نص لبه انت.
سراج بخبث فقد وثق من خطته /جناب العمده احنا جاين في موضوع مهم يخصك اوي ويخص البلد ..
نور بانتباه /خير ي سياده اللواء .
اشرف بجديه /فقد قص عليهم كل شي .
كابر بصدمه /معقول اثار وهنا في الصعيد.
نور بصدمه /دي مصيبه عاد .
وهدان بحده /و يترا مين الي يكون بيعمل كده ي سياده اللواء .
اشرف /والله ده الي احنا متجمعين دلوقتي كلنا بالسلامه علشانه .
نور بلهفه /كيف ي سياده اللواء .
سراج بخبث /ي عني مستعدين انكم تتعاونوا معانا .
وهدان بتأكيد /طبعا ي سياده اللواء دي عايز حديد دي دي بلدنا والعمده بتي .
سراج بمكر /حتي لو كان الحل الوحيد أن جناب العمده تتجوز حضره الظابط كابر .
كابر بصدمه /نعم انت بتقول ايه ي بابا .
نور بغيظ /كلام ايه عاد ي سياده اللواء انا العمده نور اتجوز ده .
كابر بغيظ /ماله ده ي بواقي ست انتي بابا ده مش ممكن يحصل ابدا انا كابر عبد الحي اتجوز زغلول .
وهدان بحده /كلام ايه ده ي سياده اللواء انا مخلف ولد مش بت علشان اجوزها .
سراج بجديه /انت الي دلوقتي بتقول كلام مش مفهوم ي حاج وهدان انت كده بترفض تتعاون معانافي قضيه مهمه زي دي وساعتها اقل حاجه ممكن تحصل أنهم يعزلوا نور من العموديه وتلاقوا ناس تانيه بقت أسياد البلد غيركم .
اشرف بجديه /دي مجرد مهمه ي حاج وهدان والاوامر الي عندنا انتا كلنا لازم نشترك في المهمه دي وانتي ي نور انتي وكابر مينفعش التراجع فيها .
نور بغيظ /وماله دي حاجه في خدمه بلدي انا متاخرش واصل حتي لو كان الديك الشركسي ده .
كابر بغيظ /وانا كمان سعادتك صحيح هتفضح وزغلول هتتحسب عليا جوازه بس كل فداء البلد .
ريم بمرح وهمس/ههههه حصل من عند ربنا ي عمتي ..
سعديه بابتسامه/الحمد لله .
كابر باستفزاز وهو يهمس لها /فاكره اول مره شوفتك فيها قولتلك هقلعك لبس العمده والبسك قميص نوم واهو هيحصل .
نور بتحدي وهي تنظر إلي عيناه الزرقاء /مش هيحصل ي حضره الظابط والتحدي بنا بداء وهنشوف مين فينا الي هيكسب في الاخر 😂😂😂😂😂😂😂💪💪💪💪💪يتتتتتتبع
وها قد بدأ التحدي بين نور وكابر 💪💪💪💪💪.
عشقت العمده نور 💪💪😂😂.
رنا احمد عماد ✍️✍️✍️✍️.
البارت السابع .....
في دوار وهدان ...
وهدان بضيق /بعد اذنكم هتحدد مع بتي شويه .
سراج بجديه /اتفضل ي حاج وهدان .
في غرفه الضيوف .
وهدان بضيق /انتي كيف توافقي علي حاجه زي دي ي نور .
نور باستغراب /واه ي ابا عاد انا وفقت بعد موفقتك وبعدين مانت سمعت بنفسك حديد اللواء أشرف كل الي بيحصل ده مصيبه وفي وشنا احنا متنساش أن احنا كبرات البلد ي عني لو حاجه زي دي معرفناش نتصرفوا فيها وبسرعه مش بعيد يشيلونا وناس غيرنا تمسك البلد وانت عارف زين ي ابوي أن لانا ولا انت هنستحملوا حاجه زي دي وبعدين انت مش عارف بتك ولا ايه ده انا بمائه راجل .
وهدان بجديه /نور ي بتي السوال الي هقولهولك دلوقتي عايزه اجابه صريحه منيكي من غير لف ولا كدب لان لو عكس كده حوصل ساعتها يبقا من غير متيجي تعرفيني تسيبي الدوار والبلد كلها وتمشي وتنسي ساعتها أن ليكي اب .
نور بقلق شديد /فيه ايه عاد ي ابوي خوفتني .
وهدان بثقه /انتي هتتجوزي الظابط كابر بس علشان المهمه ومصلحه البلد ولا فيه سبب تاني .
نور بارتباك وهي ترسم الجديه /سبب تاني قصدك ايه ي ابوي .
وهدان بحده /قصدي انتي فاهماه زين ي بنت وهدان وعايز إجابته منك دلوقتي لأن بعد كده حسابك معايا هيكون كبير جوي ي نور لو سلمتي نفسك ل كابر .
نور بجديه وثقه/متقلقش عليا ي ابوي جوازي من كابر علشان المهمه ومصلحه البلد وبس انت عارف بتك زين انا راجلك ي ابوي راجلك الي هيفضل في ضهرك عمري مهكسرك ي ابوي واحسسك انك مخلفه حرمه مش هيحصل ي ابوي .
وهدان بانتباه /متاكده ي نور .
نور بقوه /متاكده ي ابوي اطمن المهمه دي تخلص وكل حاجه هترجع زي ماكانت .
وهدان بجديه/وان حصل العكس ي نور .
نور بقوه /ابقا ساعتها ادفني تحت رجليك ي ابوي .
وهدان بجديه /زين ي نور يلا نتطلعوا للناس .
في الخارج ...
وهدان بجديه /تمام ي سياده اللواء بس لازما نفهموا زين الموضوع .
اشرف بجديه /الموضوع واضح ي حاج وهدان نور وكابر هيبانوا متجوزين قدام الناس جواز عادي خالص بس طبعا احنا هنكون متابعين معاهم كل حاجه وده هيسهلهم أنهم يعرفوا الي عمل كده من غير مايلفتوا نظره ولا نظر حد .
وهدان بغرور /تمام جوي ي عني حضره الظابط كابر هيتجوز العمده نور .
كابر بغيظ /للاسف .
نوربغيظ / جوازه الشؤم والندامه .
وهدان بجديه /تمام ي سياده اللواء يبقا لازما كابر يجيب ل نور بتي شبكه كبيره قدام الناس ده مهما كان هيتجوز العمده نور .
كابر بغيظ /انا مهدفعش فيها ولا مليم أخركم معايا دبله صيني وهاخد فلوسها بعد المهمه دي متخلص كده اظن كده مكاركم اوي ي عني .
نور بغيظ /تصدق بالله انا محترماك علشان الراجل الكباره الي قاعد ده انا مش عارفه كيف الراجل المحترم ده خلف واحد زيك .
سراج بغضب /بس اسكتوا انتوا الاتنين بذمتكم ده شكل ظابط وعمده ده انتوا محصلتوش عيال الشوارع اسمع ي حاج وهدان كل الي تامر بيه نور هيكون تحت رجليها وكلامك معايا انا .
وهدان بجديه /زين طبعا هنقعدوا بليل لازما عمتها وعمها يكونوا موجودين ونشوف هتجبلوها ايه دهب .
سعديه بفرحه /للللووووي .
وهدان بحده /جرا ايه ي وليه اسكتي .
كابربهمس وغيظ /والله وهدفع فيكي دهب وانتي متسويش ربع جنيه مخروم.
نور باستفزاز /وعملي فيها سبع رجاله ونافش ريشك وانت بتاخد المصروف من ابوك ي نونه هههههههه.
كابراستفزاز /هتشوفي النونه ده هيعمل فيكي ايه بكره .
نور بخجل شديد /انتي سافل وقليل الحياه صوح .
كابر باستفزاز /هههههههه قد ايه ي جناب العمده انت طلعت بتتكسف زي البنات وكده ده انا هربيكي .
نور بقوه وتحدي /بعينك ي حضره الظابط جناب العمده نور هتفضل نور .
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.
في فيلا بدران ...
في غرفه عمار .
كان يسير عمار بغضب شديد وتوعد لذلك الفتاه الذي تجوازت كل الحدود واستطاعه أن تفعل المستحيل فمن تستطيع فعل ذلك مع عمار بدران .
بدران بسخرية /ايه ي سبع الرجال .
عمار بغيظ /فيه ايه عاد ي ابوي .
بدران بغضب /فيه أن اتفضحت في البلد ي عره الرجاله لما بت تعمل فيك كده .
عمار بغضب شديد /انت فاكرني هسكت أما شغلت البت دي خدامه هنه مبقاش عمار بدران .
بدران بتحزير /بقولك ايه عاد ابعد عن البت دي خالص البت دي اخت الظابط كابر فاهم ي عني ايه ي عني انت كده هتفتح العيون علينا واحنا منقاصينش وجع راس .
عمار بغيظ /ي عني ايه ي ابوي انشاء الله تكون اخت العفريت هربيها ي عني اربيها .
بدران بتحزير /انا حذرتك ي عمار لو عملت حاجه فتحت العيون علينا ل انا بنفسى هدفنك بالحياه سامع .
عمار بتوعد /مهما حصل هزلها يابوي واخد حقي منها وانا خلاص عرفت هعملوه ايه .
في مصنع يوسف ..
كان يجلس يوسف وهو يدون بعض الملفات لتقاطعه نجمه بغضب .
نجمه بغضب /وبعدين معاك عاد ي يوسف انت فاكرنا شحاتين ولا ايه .
يوسف بعشق /سبق وقولتلك ارفضي برحتك بس انا بقا مش هياس واصل ي بنت عمتي .
نجمه بدموع /متتدفعليش فلوس المستشفي تاني ي يوسف بحزرك .
يوسف بابتسامه ساحره /هدفعها مهما يحصل انتي بتاعتي ملكي ومش هسيبك واصل ي نجمه .
نجمه بدموع وصراخ /انت بتعمل فيا كده ليه ي يوسف حرام عليك ابعد عني عاد .
لتسرع الي الخارج بدموع ووجع تعشقه بشده ولكن قلبها يؤلمها فوالده قد حرمها من والدها ودمر ذلك العشق لكن العاشق لا ييأس ابدا ....
في مكتب كابر .
كابر بغيظ /ممكن اعرف ايه الي حضرتك عملته هناك ده .
سراج ببرود /ايه الي عملته مش فاهم .
كابر بغيظ /أن حضرتك تقترح موضوع الجواز ده انت عارف أننا نقدر نقبض علي الي عمل كده من غير ده كله .
سراج بحده/لا ي حضره الظابط مش ممكن لاننا مش عايزين الموضوع ينتشر ثانيا انت ايه مشكلتك مهمه زي اي مهمه واتمنا انك تنجح فيها وترفع راسي وبعدين احنا مش بنعذبك احنا هنجوزك .
كابر بغيظ /وهو جوازي من زغلول ده مش عذاب .
سراج بغضب /انت هتفضل في التفاهه دي لحد امتا مالها نور مش فاهم بنت بمائه راجل شوف المسؤوليه الي هي شايلاها المفروض انت الي تتكسف من نفسك وتعدل من نفسك والمهمه دي اخر اختبار ليك ي حضره الظابط اشرف يلا نتمشا شويه .
ادهم بمرح /مبروك عليك ي عريس .
شمعه بابتسامه /والله شكلها بنت لطيفه ي كابر ربنا يوفقكم في المهمه دي يارب .
كابر بهمس وغيظ / القبض علي المجرمين دول اسهل بكتيرمن جوازي من زغلول اوووف بس برضه ده ميمنعش أن بحب التحدي معاها ولسه .
في دوار وهدان ....
ريم بمرح /مبروك ي عروسه .
نور بغيظ /واه عليكي ي بت مالك مصدقه كده ليه اشحال مانتي عارفه كل حاجه زين .
سعديه بابتسامه /خلينا نفرحوا حتي لو بالكدب ي نور ي بتي ده حلم حياتي اشوف عروسه .
نور بغيظ /بس لو مكانش الديك الشركسي كنا عرفنا نفرحوا صوح .
ريم بمرح /ي اختي انتي تتطولي اساسا .
نور بغيظ /أكده ي ام اربعه وأربعين ..
ريم بضحك /هههههه السماح ي جناب العمده والله مقصدي قصدي أن الظابط كابر زي العسل ده انتي هتشوفي بنفسك يوم الفرح البنات بتاع البلد كلها هتحسدك عليه .
نور بغيظ /علي ايه ي اختي دي بلوه الواحده اتبلا بيها وتعالي هنه ي واكله ناسك ايه عملتيه مع صاحبه ادهم ده .
ريم بهيام /اه الظابط ادهم ي عيني عليه ده خطفني من اول نظره ي جناب العمده .
نوربغيظ /اتحشمي عاد ي بت ي عني الي قولته كان صحيح دي لعبه منيكي .
ريم بمرح /اعمل ايه عاد ملقتش طريقه غير كده .
نور بغيظ /دي قله حيا دي .
سعديه بابتسامه /يلا ي ريم ورانا شغل كتير .
ريم بغيظ /جايه ي عمتي اوووف براحتك خليكي عايشه في دور الراجل كده بكره لما تحبي هتبقي متمنيا أنه يقرب منك ويفضل جنبك طول الوقت ساعتها هتفتكري حديدك ده وتفتكري كلامي .
لم تعلم نور لماذا تذكرت كابر أمامها وهي تسمع ذلك الكلام حقا سياتي يوما كهذا لتتطرد نور الفكره من راسها فلا مجال للضعف في حياه العمده نور ...
في دوار وهدان .....
كان الجميع يجتمعون للاتفاق علي كل شي ..
بدران بخبث فهو يظن أنه اخيرا قد ارتاح من نور /الف مبروك ي نور ي بتي .
نور بضيق /الله يبارك فيك ي عمي .
بدران بخبث /ويترا ايه الي لم الشامي علي المغربي ..
وهدان بحده /قصدك ايه ي بدران .
بدران بابتسامه /هكون بقصد ايه ي اخوي الف مبروك ي بتي .
صابحه وهي تجلس بتعب /اه الواحد كبر وبقا بيتعب بسرعه جوي .
ريم بهمس وخوف/كل ده وبتتعبي استرها يارب علينا .
وهدان باستغراب /واه عاد ي صابحه مالك اتاخرتي كده ليه عقبال مداخلتي .
صابحه/ابدا س اخوي كنت بسلم علي مخيمر متعلق علي الشجره الراجل ده ي ابوي كبير جوي في السن بس صحته عافيه .
وهدان بقلق/ايه الصوت ده عاد .
عوض بفزع /ي جناب العمده عمي مخيمر وقع من علي الشجره هوديه المستشفي يسترها ربنا.
صابحه بلا مبالاه/يلا خد الشر وراح هو كده كده كان ميت .
ريم بهمس /يللهووي حتي عم مخيمر مسلمش منيها .
نور برعب /ي لهوي كابر .
كابر بابتسامه وشياكه ساحره /مساء الخير .
صابحه بابتسامه /واه واه عاد ايه القمر الي دخل علينا ده والله ووقعتي واقفه ي بت ي نور .
نور بفزع وهي تقف امام كابر /قمر بالستر ي خالتي ده دايما صحته تعبانه ومن الدكتور ده للدكتور ده .
كابر باستغراب /فيه ايه ي نور .
صابحه بابتسامه /تعبان ايه ي بت ده واقف زي السبع اهو .
نور بفزع /الله اكبر كابر تعال معايا .
صابحه بغيظ /شوف البت والله مهسيبه .
في الخارج ..
كابر باستغراب /فيه ايه مالك ي نور .
نور بتنهيده /مفيش حاجه واصل بس كان لازما اعمل كده اصل عمتي عينها وحشه شوي .
كابر باستغراب /وحشه ازي بالعكس دي شكلها ست لطيفه .
نور بغيظ /مقصدش كده ي سي كابر قصدي أنها بتحسد فهمت كده وانت مشاء الله جايلي متشيك جوي جوي .
كابر بابتسامه وهمس /وانتي بقا واخده بالك اني متشيك اوي وخوفتي عليا من عمتك اسميه ايه ده ي جناب العمده .
نور بارتباك شديد /هتسميه ايه عاد كل الحكايه اني خوفت عاد علي المهمه لتبوظ ده كل همي .
كابر بخبث /ماشي المهم اعمل ايه دلوقتي لازم ادخل .
نور بجديه /روح عاد البس جلابيه .
كابر بصدمه /ايه جلابيه .
نور بجديه /ايوه جلابيه يلا عاد بسرعه .
في الداخل ..
نور بغيظ /لبسته جلابيه وبرضك زي القمر اعمل ايه معاه تأني ..
صابحه بابتسامه /شوفوا بقا ي جماعه احنا عالم مش طماعه بس انتوا برضك هتاخدوا نورتنا لازما بقا تقدروها.
سراج بإعجاب /الي انتي تقوليه نافذ ي ست صابحه .
صابحه بدلع /تشكر ي سراج باشا كلامك عسل .
ريم بمرح /شوف الكهن بتاع الوليه .
صابحه/احنا هنجيبوا اربع غوايش واربع خواتم وحلق وتعبان .
كابر باستغراب /ايه التعبان ده ده الي بيقرص ولا ايه .
سراج بمرح /اكيد هنعرف المهم الي قالته الست صابحه نافذ .
كابر بغيظ /جرا ايه ي سي مهند هو ده وقته .
نور باستفزاز /مش كتير كده ي عمتي كابر باشا علي قده كده .
كابر بعند /لا مش كتير ولو اكتر كمان .
سعديه بابتسامه /تمام يبقا بكره الحنه وبعده الدخله ولا ايه ي جماعه .
سراج بجديه /معندناش مشكله خالص .
كابر بغيظ وهمس /محدش طيقاك كله عايز يخلص منك .
نور بتوعد وهمس /ده انا الي هخلص عليك ي كابر باشا وهتشوف .
كابر بغمزه وتوعد /هنشوف ي جناب العمده هخلص عليكي في حضني .........يتتتتتتتتتبع.
😂😂😂😂😂😂😂
عشقت العمده نور 💪💪😂😂.
رنا احمد عماد ✍️✍️✍️✍️.
البارت الثامن .....
عايزه تفاعل ي غالين التفاعل انبارح معجبنبش .
حنه نور وكابر 😂😂🤵🤵🤵🤵👰👰👰👰.
في مكتب كابر ....
كان يقف بغيظ وضيق من اشتهار خبر زواجه من العمده نور فانهالت عليه التعليقات الساخرة من أصدقائه وتعليقات الفتيات .
كابر بغيظ /عجبك كده ي بابا ممكن اعرف مين الي نشر الخبر بالشكل ده فضيحتي بقت بجلاجل عجبك التعليقات دي من اصحابي .
سراج بحده/دول عيال تافهه زيك بالظبط ايه الي فيها مش فاهم واحد وواحده هيتجوزوا .
كابر بغيظ وسخريه /واحده هي زغلول بقت واحده دي ارجل من ابويا .
ادهم بابتسامه /البدله ي عريس .
سراج بجديه /بدله ايه كابر هيلبس جلابيه .
كابر بغيظ /نعم جلابيه ايه لا طبعا انبارح كنت مضطر لكن دلوقتي لا ي عني مش كفايه زغلول .
سراج بغضب /بطل تفاهه انت هتتجوز واحده صعيدي يعني لازما تمشي حسب البلد الي انت فيها وفرحك هيتعمل هنا في الصعيد ومراتك صعيديه مش كل حاجه لازم تمشي علي كيفك هتلبس الجلابيه والعمه والموضوع ده انتهاء الكلام فيه .
كابر بغيظ /لا كله الا العمه كده استايل شعري هيبوظ .
سراج بغضب /انا قولت الي عندي ي كابر وعلي الله تخر
ادهم بضحك /هههههههه هتلبس العمه ي كيبو .
كابر بغيظ /من ناحيه هلبس فهلبس كفايه هلبس زغلول ده لوحده اكبر خزوق في حياتي ..
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.
في دوار وهدان .....
في غرفه نور ...
كانت تتجمع الفتيات وهم يغنون ويرقصون بسعاده فالجميع بعشق نور ويعتبروها ابنتهم واختهم قبل أن تكون العمده نور ....
صابحه بغنا /اهو جالك ي بت ريح بالك ي بت اطبخيلي الضهر بطه وادبحيله العصر بطه .
نور بغيظ /بطه ده انا هدبحله كلب يأكله .
سعديه بابتسامه/نور بقالك ايه عاد حلو الفستان ده .
نور بغيظ /فستان ايه ي أما ايه الجرص دي انا هلبس لبسي لبس العمده نور الجلابيه والعمه والعبايه .
صابحه بحده /حديد ايه ده ي نور ي بتي لبس عمده ايه انتي عروسه ي ضنايا لازما لبس عرايس .
سعديه بغيظ /قوللها ي صابحه ي اختي لاحسن انا قربت اتشل عاد .
نور بغيظ وتصميم /متتعبوش حالكم انا مش هلبس غير خلاجتي واصل انا العمده نور وهفضل العمده نور ومتخلقش عاد إلي يغيرني .
في الاسفل ....
في مكتب كابر ....
اميره بابتسامه/مساء الخير ي سراج باشا .
سراج بجديه /اهلا ي اميره عروستنا الحلوه فوق عايزها علي سنجه عشره .
اميره بابتسامه/اطمن سعادتك انا والاء انشاء الله هنخليها بدر منور عن اذنك ي باشا .
كابر باستغراب /هما مش دول اميره والاء الي بيشتاغلوا في البيوتي سنتر الي بتروحه شمعه .
سراج بجديه /ايوه بس دول مش علشان شمعه علشان نور .
كابر بصدمه /ايه زغلول وهي زغلول ينفع معاها الكلام ده دي عايز تتنقع في مياه نار وتاخد وش صننفره واربع وشوش دهان وادي دقني ان اتغير فيها حاجه وحضرتك فاكر انها هي متوافق علي الكلام ده .
سراج باستغراب /ومتوفقيش ليه ي عني مش ست .
كابر بضحك /هههههه ست لا طبعا مش ست وبعدين دلوقتي تشوف بنفسك الي هيحصل .
مخيمر بابتسامه /الف مبروك ي كابر باشا .
كابر /الله يبارك فيك ي مخيمر ايه الي قومك من السرير انت تعبان .
مخيمر بابتسامه /ولا تعب ولا حاجه ده شرخ بسيط أكده في رجلي وبعدين لازما اقف مع الحاج وهدان ده دابح ي أما وعازم ياما يلا فوتكم بالعافيه .
كابر بغيظ /مكان دبح الجاموسه الي عنده كان علي الاقل ارخص .
في دوار وهدان ....
في غرفه نور .....
سعديه بغيظ /برضك عملتي الي في دماغك في واحده حنتها النهارده تلبس كده صبرني يارب .
وهدان بسعاده /ايوه جدع ي جناب العمده اوعي تتنازلي واصل .
نور بابتسامه /متقلقش واصل ي ابوي ده بتك .
سعديه بغيظ /والناس الي هيضحكوا علينا من منظرها كده ده شكل عروسه ..
وهدان بحده /ايه الي يضحك عاد ي وليه دي العمده نور عمده الدباح والي مش عجبه يشرب من البحر .
ريم وهو ترتدي فستانا ذهبيا /ايه رايك ي عمتي .
سعديه بابتسامه/زي القمر ي بتي .
اميره بابتسامه /مساء الخير مبروك ي عروسه .
وهدان بجديه/انا نازل تحت يبتي وخليكي كده فاهمه ي نور .
نور بقوه /متقلقش واصل ي ابوي .
سعديه باستغراب /انتي مين يا بتي .
اميره بابتسامه/انا اميره بيوتي سنتر وبعاتني كابر باشا علشان العروسه القمر هي فين بقا .
نور بغيظ /واه عليكي انتي مبتشوفيش ولا ايه .
اميره بصدمه /حضرتك اسفه مخدتش بالي .
نور بغيظ /لا خودي بالك بعد كده و يترا سي كابر بعتكم ليا ليه .
اميره بجديه وصدمه /علشان نظبط حضرتك ي عني عايزه تعملي شعرك بدكير مانيكير أو تاتوه مثلا .
نور بغيظ /هو حده قاله اني جعانه ولا ايه انا مش محتاجه جاتوه مبحبوش واصل .
اميره بصدمه شديده /جاتوه ايه ي حضرتك قصدك تاتوه .
ريم بابتسامه ومرح /انا عايزه اعمل تاتوه علي دراعي كده من فوق هو مش بيبان اصلا .
اميره بابتسامه /تحت امرك ي هانم .
نور بجهل /هو ايه عاد التاتوه ده ي بت ي ريم .
ريم بابتسامه /التاتوه عادرسمه ي نور ترسمي علي جسمك الرسمه الي انتي بتحبيها .
اميره بابتسامه /ي عني نقدر نعمل لحضرتك صوره كابر باشا لو تحبي .
نور بغيظ /هو انا بطيقه علشان احط صورته يلا ي حلوه انتي وهي طريقك أخضر .
الاء بهمس /ي خبر ابيض ازي كابر باشا القمر ده يتجوز دي دي ولا اي حاجه هتنفع معاها .
نور بغيظ وخبث /ريم اقفلي الباب عاد .
ريم بابتسامه ومرح /وفقني ي نور اخيرا هقفله طوالي .
نور بغيظ وهي تشمر يدها /بقا انا مفيش حاجه تنفع معايا ده انا الي هخلي مفيش فيكم حته سليمه تعالولي بقا .
ريم بصدمه /واه سبيهم ي نور هيموتوا في يدك .
نور بغيظ وهي تتضربهم /مش هسيبهم واصل الا لما اديهم العلقه الي هيا علشان الكل يعرف مين هي العمده نور .
اميره والاء بصراخ /اه الحقونا .
لتساعدهم ريم في الهروب .
نور بغيظ /يلا ي بنت الفرطوس انتي وهي بلا مسخره وقله حياه وقالوا لنحنوح الي بعتكم يلم حاله هو كمان بدل ما عملوا تاتوا علي قبره واخلي للناس يقروه عليه الفاتحه ..
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.
في الاسفل ...
كانت تجري اميره والاء بفزع .
سراج باستغراب /مالكم ومين الي عمل فيكم كده .
اميره بالم شديد /المتوحشه الي اسمها نور دي مش ست ابدا ابدا.
الاء بفزع /انفد بجلدك ي كابر باشا .
سراج بجديه /خلاص متزعلوش حقكم محفوظ .
اميره بفزع /لا لا احنا مش عايزين حاجه خالص وهنبطل الشغلانه دي خالص .
كابر بضحك /هههههههه شوفت مش قولتلك الحاج زغلول متنفعش معاه الحجات دي اهي جابت صرع للبنات .
سراج بخبث وهمس /دي هي دي الي هتخليك تلف حوالين نفسك ي كابر...
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.
ليلا في ساحه دوار وهدان 👰🤵👰👰👰👰🤵🤵.
كانت تنتشر السعاده بين الجميع وطقوس الصعيد الخاصه فكانت الخيول تتراقص بحرافيه والاغاني التراثيه الجميله تنتشر في المكان كان يسير كابر الي الداخل بابتسامه وهو يرحب بالمدعوين بجلابابه الابيض وعمته لينظر بصدمه الي ذلك الجالسه بجلبياتها وعمتها وعبايتها تجلس وهي تضع قدما علي قدم وهي تمسك العصا بيدها وتنظر إليه باستفزاز وغرور ليقترب كابر بغيظ ليجلس بجانبها .
كابر بغيظ /ايه ي حاج زغلول تحت اغيرلك الحجر ي فضحتك ي كابر ي فضيحتك .
نور بغيظ /ي فضيحتك انت ايه الي انت لابسه ده لابس زي الجزارين كده ليه ملقتش لون احسن من كده وايه العمه الي فرق راسك دي كلها عامله زي طبق الدش ايه ظابط الارسال علشان تعرف تيجي ولا ايه .
كابر بغيظ /لا والنبي شوفي نفسك ي اختي فاكره نفسك في هيفاء وهبي ده انتي عامله زي المعلم الي قاعد يشيش علي القهوه .
صابحه بابتسامه /شوقي الحب باين كيف بينهم ي سعديه .
سعديه بقلق وهمس /حب ايه ربنا يستر دول شاكلهم عايزين يولعوا في بعض .
صابحه بابتسامه /واه عاد ي عريس متلبس عروستنا الشبكه .
نور بابتسامه مصتنعه/واه ي عمتي انا هلبسها ل حالي هي دي الاصول برضك مينفعش يلمس يدي .
كابر بهمس وغيظ /الا ي عني همسك ايد مدونا .
نور بغيظ وهمس /بقولك ايه عاد باين لناس انك مبسوط متنساش احنا في مهمه .
كابر باستفزاز /اكدب ي عني .
نور بغيظ /ده علي اساس اني ميته في ديدايبك ولا ايه ده مهمه سوداء .
سراج بخبث /اتفضل ي شيخ سلام .
وهدان باستغراب /هو فيه ايه ي سراج باشا عاد .
سراج بابتسامه/انا قولت خير البر عاجله ليه نكتب الكتاب بكره نكتبه دلوقتي ونخلي الدخله ل بكره .
وهدان بقلق /انتي ايه رايك ي جناب العمده .
نور بابتسامه متصنعه /الي تشوفوه ي ابوي .
سراج بابتسامه /خلاص يبقا نكتب الكتاب يلا ي شيخ سلام .
كابر بغيظ وهمس /بقا يجي اليوم الي يكتب فيه اسم السحليه دي جنب كابر عبد الحي دنجوان الداخليه .
نور بغيظ وهمس /اه ي ياني يجي اليوم الي العمده نور تتجوز فيه البؤمه ده .
سلام بجديه /بارك لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير الف مبروك ي ولاد .
شمعه وهي تحتضن كابر بابتسامه /الف مبروك ي اخويا مبروك ي نور .
نور بابتسامه /الله يبارك فيكي ي شمعه .
سعديه بسعاده /للللللللوي الف مبروك ي بنت عمري .
ريم بمرح /غني بقا ي نور ده انتي صوتك زين جوي .
وهدان بحده /ايه الي بتقوليه ده ي بت .
صابحه بغيظ /واه عليك ي وهدان هو فيه حد غريب ده كلنا أهلها وناسها .
شمعه بابتسامه /ايه ده ده الحال من بعضه ماجمع الا ماوفق كابر كمان صوته تحفه .
صابحه بابتسامه /خلاص عاد يبقوا الحبايب يغنوا أغنياء سواء .
سراج بإعجاب /انا برضه راي مع الحاجه صابحه .
صابحه بدلع /تسلم ي سراج باشا.
ريم بابتسامه /بقولك عاد ي نور كان فيه اغنيه زمان ل شاديه بس الصراحه مش فاكرها جوي بس انتي كنت دائما تغنيها .
نور بخبث /واه عليكي يا ريم تصدقي ده وقتها صوح اغنيها بس كابر حبيبي هيغنيها معايا مش كده ي كابر .
كابر بغيظ /طبعا كده ي روح كابر .
نور بمكر وهي تعطيه الميك 😂😂😂😂😂.
نور بغيظ .
ي سلام علي حبي وحبك وعد ومكتوبلي احبك ولا نامشي الي من حبك ي سلام علي حبي وحبك .
كابر بغيظ /ي سلام علي حبي وحبك ده مكان علي بالي احبك ولا نامشي اليل من حبك ي سلام علي حبي وحبك .
نور بخبث /ي حبيبي هواك جننتني والشوق ملاني جراح وحياتك تبعد عني وتسبني علشان ارتاح .
كابر بغيظ /وانا ي عني ماسك فيكي ماهو قلبي المشغول بيكي .
نور بضيق /حبك حيرني .
كابر بغيظ /انا زيك برضه .
نور بزهق /رب يصبرني .
كابر برجاء وغيظ /ايوه انا في عرضه .
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نور بغيظ /من ساعه قلبي ماحبك مبنمش اليل من حبك ي سلام علي حبي وحبك .
كابر باستفزاز /مش ممكن اعيش من بعدك ده خيالك جنبي ليلاتي مش ممكن اعيش من بعدك ده خيالك جنبي ليلاتي وبقول لو ربنا ياخدك كنت اعمل ايه ي حياتي .😂😂😂😂😂.
نور بغيظ شديد /انشاء الله انت ي حبيبي ي هنايا وكل نصيبي انشاء الله انت ي حبيبي ي هنايا وكل نصيبي هووولع في روحي ي قلبي وعنيا .
كابر باستفزاز وهو يشهر ولاعته /لا اوعي يروحي ده واجب عليا ...
نور بغيظ /من ساعه قلبي ماحبك مبنمش اليل من حبك ي سلام علي حبي وحبك .
كابر بغيظ /ي سلام علي حبي وحبك وعد ومكتوبلي احبك ولا نامش اليل من حبك ي سلام علي حبي وحبك ...😂😂😂😂😂😂😂😂.
عوض وهو يمسك بالعصا /خلص الغنا دلوقتي عاد جيه وقت الرقص الصعيدي علي صوح امسك ي جناب العمده امسك ي حضره الظابط عايزين نشوف رقص صعيدي بالعصا .
كان كلا منهما يمسك بالعصا وهو ينظر الآخر فكانت نور تنظر إليه بغرور وثقه فهي تجيد ذلك الرقص جيدا أما هو فكان ينظر إليها بخبث ومكر ...
ترا من سيفوز بذلك المبارزه نور ولا كابر 🤔🤔
يتتتتتتبع ....
😂😂😂😂
عشقت العمده نور 💪💪😂😂.
رنا احمد عماد ✍️✍️✍️✍️.
البارت التاسع ....
في ساحه دوار وهدان في حنه نور وكابر 😂😂.
كانت تسير ريم وهي تبحث عنه يمينا ويسارا وهي تحمل الشربات لتقع عيناها عليه لتبتسم بخبث .
ريم وهي تمد له الشربات /اتفضل ي حضره الظابط .
ادهم بغيظ /هو انتي متشكرين مش عايز منك حاجه خالص .
ريم بخبث وهي تمثل الدموع /أكده طيب انا كنت جايه اعتزرلك علي الي حوصل بس خلاص شكلك مش عايز عن اذنك .
ادهم بعتاب لذاته/استني طيب خلاص متزعليش .
ريم بمكر /اهي اهي لا خلاص عاد انا كنت جايه اقولك اني كنت بهزر معاك سلام .
ادهم بابتسامه /طب خلاص انا اسف متزعليش بقا .
ريم بخبث /ي عني خلاص كده صافي ي لبن .
ادهم بابتسامه /حليب ي قشطه انتي صحيح بنت خال العمده .
ريم بابتسامه وارتياح /ايوه بنت خال نور ابويا وامي ماتوا من وانا صغيره وعمي وهدان وعمتي سعديه بصراحه ربوني احسن تربيه واعتبروني زي نور بالظبط عمرهم مفرقوا بينا واصل وفي سنه تانيه في كليه الحقوق انت بقا دخلت الشرطه كيف وعندك اخوات قد ايه .
ادهم بإعجاب /هقولك بصي ي ستي .
علي الجانب الآخر ....
كانت تسير شمعه بابتسامه لتنصدم ب عمار .
شمعه بغيظ /هو انت برضه ايه شكلك محرمتش من المره الي فاتت.
عمار بخبث /واه واه عاد ايه ناشفه كده ليه .
شمعه بغضب /والله ده الاسلوب الي المفروض اتعامل بيه مع الي زيك .
عمار بمكر /ماشي ي حلوه ده فرح وعايزين نفرحوا بس بصراحه عاد انا بتعتزرلك عن الي حوصل بصراحه انا عاتبت نفسي جوي مكنش ينفع اعمل الي عملته ده اني ارفع ايدي علي حرمه انا اسف جوي .
شمعه بابتسامه /خلاص طالما اعتزرت يبقا حصل خير عن اذنك بقا .
عمار بشر /ههههه هتقعي في الشبكه ي حلوه وساعتها هكسرلك يدك الي اترفعت عليا ي بنت الأكابر .
كانت تقف نجمه بسعاده وهي تنظر إلي نور بسعاده وفرحه فهي تعتبرهااختها ...
يوسف بهمس وعشق/اقسم بالله انتي احلا واحده في اليليه دي كلها .
نجمه بارتباك /واه عاد عليك يا يوسف هو مفيش فايده ولا ايه.
يوسف بعشق /لا مفيش فايده واصل قلبي مش ناوي يسيبك واصل حرام عليكي حني عليه بقا .
نجمه بخبث /هحن عليه وقت ماعوز فوتك بعافيه ي واد خالي.
يوسف بغيظ عاشق /لا بقا عاد البت دي مينفعش معاها كده ده انا لازما اخطفها واتجوزها ..
علي ساحه المعركه 😂😂😂😂😂.
كان كلا منهما يمسك بعصياته وهو ينظر الآخر بخبث لتبدأ الجوله ليصد كل منهما ضربه الآخر ببراعه كلا منها سعيد بذلك للحظه فأصبح كلا منهما يعشق التحدي بين الآخر .
كابر بهمس وخبث /ههزمك ي جناب العمده .
نور بهمس ومكر /بعينك ي حضره الظابط .
كان الجميع يتابع ذلك المبارزه كان وهدان ينظر إلي نور بغيظ شديد فهو يعلم جيدا أن باستطاعتها هزيمه كابر لكنها تخشا من اذيته وكابر أيضا يخشي من اذيتها ولكن حان وقت الحسم ف بحركه ماكره من كابر قد أصابا أحدا البلورات الزاهيه لتنظر إليها نور بغباء ليضع كابر العصا علي كتفها وهو يعلن هزيمتها وهو ينظر إليها بانتصار لكن عزراء ي صديقي ف بمهاره فائقه منها أسقطت عصايته اررضا لتنصدم بقدمها لتتدعي الاصابه وهي تنظر إليه بخبث .😂😂😂😂😂😂😂😂.
نور بصراخ ومكر /أها أها ي رجلي اه .
وهدان بغضب /ايه الي عملته ده مش تفتح .
كابر بغيظ شديد /اقسم بالله ملمستها .
عوض /لا ي حضره الظابط انت خدتها علي اخوانه وكده تبقا العمده الي فايزه ي حضره الظابط.
وهدان بغضب /كيف ي عني مانتا خابطها قدامنا بالعصايا علي رجليها بتتشطر علي حرمه كده .
صابحه بغيظ /إذا كان دلوقتي وبتعمل كده امال بعد كده هتعمل ايه عاد ي كابر .
نور باستفزاز /واه معلش عاد ي عمتي ده مهما كان جوزي وانتي عارفه لازما الوحده تستحمل جوزها حتي لو وواطي وندل .
كابر بغيظ /في دي بقا عندك حق انا واطي وأخلاقي واطيه خودوا بقا بنتكم وحلو عاني .
سراج بجديه/اخرس أنت يلا ي جماعه نطلعها فوق علشان تريح رجليها شيلها ي كابر .
كابر بغيظ /ليه هي اتشلت ولا ايه .
نور بغيظ وهمس /انشاء الله انت ي بعيد .
سراج بغضب /انت ايه ي بنادم مراتك رجلها تعبانه .
كابر باستفزاز/طب مانجيب الونش ولا نطلعها علي حماره .
سراج بغيظ شديد /استغفر الله العظيم .
صابحه بدلع /متعصبش حالك ي سراج باشا لتتعب .
سراج بخبث /اعمل ايه بس مانتي شايفه الي انا فيه ي ورده الصعيد .
كابر بغيظ /يلا ي كاظم ي ساهر مش وقته .
سراج بغيظ /شيل يلا .
كابر بهمس وغيظ وهو يحملها /عقبال ماشيل كفنك كده واخلص منك .
نوربغيظ /انشاء الله انت ي بعيد .
صابحه بابتسامه /يلا اجدعني كده ي نور بكره دخلتك ي ضنايا .
نور بغيظ /دخله الشؤم والندامه .
كابر باستفزاز /علي فكره فيه هديه فوق هتعجبك .
في غرفه نور ...😂😂😂😂😂😂.
كابر بغيظ وهو يدفعها علي السرير /نامي وارتاحي .
نور بصراخ /ايه عاد بترمي شوال بطاطه كسرت ضهري .
سعديه بابتسامه/سلامتك ي ضنايا .
نور بحنان/الله يسلمك ي أما متخافيش انا زينه .
صابحه بابتسامه /يلا ي جماعه نسيهم مع بعض شويه .
وهدان بحده /نور ي ضنايا خالي بالك .
نور بجديه /متقلقش عاد ي ابوي بتك بمائه راجل .
صابحه بابتسامه/كابر ي ولدي انت صحيح جوزها لكن دخلتكم لسه بكره اوعاك ي ولدي .
كابربغيظ /متقلقيش ي حاجه صابحه ليكمل بهمس ده انتوا المفروض تخافوا عليا انا منها .
نور بخبث /متقلقوش ي جماعه ربنا معانا وشايفنا.
كابر بغيظ /ي سلام ايه ده التقوه دي متجوز رابعه العدويه .
سراج بابتسامه /يلا ي جماعه .
كابر بغيظ /عملتيها ي حايه طلعتي قدامهم بطله مش كده .
نور باستفزاز /طبعا امال كنت عايز تكسبني ده بعدك ي حضره الظابط انا العمده نور .
كابربغيظ وهمس /ماشي ي عمده كسبتي كل الجولات الي فاتت والدور عليا انا بقا هربيكي ي نور .
💪💪💪💪💪💪💪😂😂😂😂😂😂😂.
صباحا ....
في دوار وهدان ......
في غرفه نور ...
سعديه بابتسامه /ها ي بتي زينه النهارده .
نور بجديه /زينه ي أما .
ريم بمرح /متخافيش ي عمتي هي اتحسدت كانت ايه زي القمر انبارح هي وكابر .
نور بغيظ /وحضره الظابط ادهم الي كنت سايبه الدنيا بحالها وعماله تتحدي وياه ده لولالا ابوي مكنش فاضي كان زمانه سود عيشتك .
ريم بضيق /واه عاد وانا عملت ايه ي عني ي نور كنا بتحدد وسط الناس كلها وبعدين بصراحه محترم جوي كان لازما اعتزرله عن الي حوصل .
سعديه بابتسامه /نور بقولك ي ضنايا خالي بالك من كابر انشاء الله هيكون سندك في الدنيا .
نور بغيظ /هو ايه الحكايه ي أما مانتي خابره كل حاجه زين فوتكم بعافية رايحه اشرف علي الارض .
سعديه بغيظ /فيه واحده تعمل الكلام ده يوم دخلتها .
نور باستفزاز /ده مش يوم دخلتي ي أما ده يوم خارجه كابر باذن الله .
سعديه بغيظ /ي مراري منك .
في مكتب كابر .....
شمعه بضحك /هههههههه استايلك كده ي جنن ي كابر .
ادهم بضحك /هههههههه ي فضحتك ي كابر لو حد شافك كده بالحلقه دي .
كابر بغيظ /هي فضحتي جايه من كده بس ماتفضحت من يوم مالبست في زغلول وطبلت بالحلقه الهباب دي .
نور بضحك شديد/هههههههه ايه حلقه الخرفان دي .
كابر باستفزاز /معلش علشان تليق بالمعزه .
نور بغيظ /واه معاك متحترم نفسك عاد ي ظابط علي ماتفرج انت .
كابر بغيظ /أما تحترمي نفسك انتي كمان .
عوض بلهفه /ي جناب العمده ي جناب العمده.
نور بجديه/فيه ايه ي عوض .
عوض /الناس الي ماجرين الأرض الي متاجره للحاج بدران بيشتكوا أنه بيسيب الحصان بتاعه الفجر يأكل المحصول .
نور باستغراب /وهو عمي بدران ايه الي بيوديه الأرض وآخري كده .
عوض /معرفش ي جناب العمده بس الي عرفته أنه بقاله كام يوم كده ولو مش هو يبقا عمار ابنه .
نور بتفكير /طيب روح انت ي عوض .
كابر بجديه /بتفكري في الي انا بفكر فيه .
نور بشرود /معرفاش بس برضك مش لقيه سبب لوجودهم في الأرض بليل كده .
كابر بجديه /يبقا لازم نراقبهم كويس اوي جايز نوصل لاي حاجه .
نور بجديه/ماشي .
كابر باستفزاز وهمس /متنسيش أن النهارده دخلتنا فاكره قميص النوم إياها وعايزه ابيض بقا علشان بتفائل بيه .
نور بغيظ /الابيض ده هلبسه علي روحك انشاء الله سلام .
ريم بابتسامه /العوافي ي حضره الظابط .
كابر بابتسامه /ازيك ي ريم .
ريم بابتسامه /الحمد لله كنت بس عايز اقولك حاجه كده اوعاك تزعل من نور ولا تحطها في راسك اوعاك تفتكر أنها قويه اوي كده ومبيهمهاش دي ساعات بتبقا عامله زي العيل الصغير اقولك علي حاجه زمان كان فيه بلطجي اسمه عشماوي كان قتال قتله بس مكنش حد عارف يمسك عليه حاجه واصل عمي وهدان كان هو العمده وقتها حاول كتير يوصل ل حاجه لحد ماجات من عند ربنا أنه يوقعه في شر أعماله ويكتب نهايته قتل مراته واتقبض عليه واتحكم عليه بمؤبد وقتها كانت نور عنديها عشر سنين كانت واقفه خايفه من منظره وشكله وكنا صغيرين مفهمنيش حاجه واصل كنا بتقول ده قتل مراته علشان مردتش تعمله كوبايه شاي الفتره دي قاعدت نور خايفه ومرعوبه ومكنتش عارفه تنام واصل كانت دائما تصرخ وتقول عشماوي عيقتلني علشان ابوي هو الي قبض عليه ولحد دلوقتي خايفه ومرعوبه ليخرج في أي وقت ويقتلها كل قصدي من الحكايه دي أن نور جميله اوي فوتك بعافيه .
كابر بخبث ومكر /عشماوي هو ده الحل هههههه.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.
ليلا في دوار وهدان .....
كانت تجلس في الحمام بتفكير وضيقا شديد فاضطرت الي مصلحه بلدها زواجها من ذلك زئر النساء الذي يراها زوجته ويريد اذلالها فهو يتفنن دائما في استفزازها ولكن عزرا ي صديقي ف نور ليست كبقيه النساء ليقتطاعها طرقاته علي الباب .
كابر بوقاحة /ايه ي عسل اتاخرتي ليه الرجاله تحت هيكلوا وشي دول صعايده مفيهاش هزار اطلعي بقميص نوم كده ابيض علشان بتفائل بيه .
نور بغيظ /ده انا الي بتفائل جوي جوي بالابيض وهلبسه عليك يوم موتك ي بعيد ايوه هي دي استنا عليا ي كابر بقا عايز العمده نور تلبسالك قميص نوم طيب .
في الخارج ..
كان يسير كابر باستعجال فقد اتويت له الفرصه لإصلاح ذلك الفتاه الذي ترا ذاتها رجلا طول الوقت ويريد الانتقام منها ليتحدث بتوعد .
/ماشي ي نور مبقاش كابر عبد الحي لو مغيرتك و ليقف الكلام في حلقه وهو يراها بذلك المنظر ليتحدث بغيظ /ايه الي انتي لبساه ده في ليله دخلتنا .
نور ببرود واستفزاز /ايه مالك عاد انت مش طلبت ابيض ماهو .
كابر بغيظ /انا طلبت قميص نوم ده كلسون ي اختي ..
نور باستفزاز وغيظ /قميص النوم ده للحرمه مش للراجل هي دي خلاجاتي بعدين استر نفسك انت كمان .
كابر وهو يقترب منها بخبث /لا النهارده مفيش ستر فيه فضايح هدخلي عليكي ي جناب العمده الناس الي تحت تاكل وشي كلسون كلسون مش مشكله انا يهمني الي بعد كده .
نور وهي ترجع للخلف/قسما بالله لو قربت مني للخبطلك خلقتك دي الي فرحان بيها .
كابر باستفراب /ايه ضرب النار ده .
نورباستفزاز /ابوي اتصرف ولا انت كنت فاكر انك هتاخد الموضوع جد ومسخره وكلام فاضي فوتك بعافيه لاني نعسانه جوي وعندي بكره شغل كتير .
كابر بخبث وهمس /كده مفيش غير أن عشماوي لازم يحضر .
نور باستغراب /رايح فين .
كابر بخبث /نازل تحت المطبخ .
نور بغيظ /الهي تقع من علي السلم تكثر رقبتك .
في الاسفل ...
كان يقف كابر بخبث وهو يمسك هاتفه .
في غرفه نور وكابر ..
كانت تحاول أن تغفا ليقاطعها رساله الي هاتفها لتقوم لرد بزهق .
نور بغيظ /ده مين ده عاد الو مين معايا .
عشماوي بشر/اهلا ي جناب العمده كيفك معقول نسيتي صوتي انا عشماوي .
نور برعب /عش عش عشماوي انت خرجت من السجن ميتا ده لسه فاضلك كتير جوي .
عشماوي بشر /ها ها ها خرجت انا هربت ي حضره العمده هربت علشان اقتلك وانتقم منيكي ي عره العمد .
نور بغيظ ورعب /واه واه وليه قله الحياه دي .
عشماوي بغضب /اخرسي ي حرمه واتكلمي بادب حرمه سعرانه صوح اسمعي ي وليه انتي تلمي حالك وانتي عارفه زين اني قتلت مراتي علشان رفضت تعملي كوبايه شاي .
نور برعب /ايوه حصل حصل .
عشماوي بغضب /كويس انك عارفه زين أنه حوصل ي عني صوتك يعلا علي جوزك ولا تبجي فيه ولا تعصي اومراه هتحصليها فاهمه وحسك عينك حد يعرف حاجه او تحكي لاي حد فاهمه .
نور برعب /فاهمه فاهمه ..
عشماوي بشر /سلام .
نور برعب /ي خبر اسود الي كنت خايفه منه حصل واه مالك ي نور انتي مش ضعيفه كده بس انا برضك بنادمه لازما اخاف طول عمره عامل زي الكابوس واهو هرب علشان يموتني زي مابوي حبسه .
كابر بمكر /مالك ي نور انتي بتكلمي نفسك ولا ايه .
نور بفزع /لا ابدا بفكر شوي مع نفسي .
كابر بخبث /طيب .
نور بخوف /انت هتنام فين عاد .
كابر بمكر /هنام هنا علي الكنبه .
نور بخوف /احمم لا عيب كده السرير ممكن يساعنا .
كابر باستغراب /انتي بتقويلي ايه عيزانا احنا الاتنين ننام علي السرير سواء .
نور بارتباك /وايه المشكله عاد كله كله علشان المهمه خلينا نعملها صوح ممكن اي حد يدخل في اي وقت وبعدين انت منقدرش تعمل حاجه واصل ده انا العمده نور .
كابر باستفزاز وخبث/انتي مش بنت اساسا علشان اقربلك بس هنام جنبك وخلاص علشان المهمه .
بتنام نور بجانبه لعلها تهدأ من ذلك الخوف ولكن غلبها شده النوم لتمسك باحدا زراعيه لتغفا عليه سريعا وهي تشعر بالاطمئنان لينظر إليها بابتسامه ليقبل رأسها .
كابر بخبث وهمس /ههههه حبيبي ي عشماوي .
ليختتضنها كابر ليغفوا في نوما عميق ...... يتتتتتتتبع.
😂😂😂😂😂كتير قالولي مين عشماوي ده اكيد من طرف كابر بس الي متعرفهوش أنه كابر نفسه 😂😂😂😂طبعا نور وكابر بياخدوا اغلب البارت لاني عارفهم انكم بتحبوهم اوي لكن الكابلز الباقي دورهم مهم اوي وقصصهم شيقه
تعليقات
إرسال تعليق