رواية شيطان العشق الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر بقلم دنيا محمد
رواية شيطان العشق الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر بقلم دنيا محمد
#شيطان_العشق .البارت الحادي عشر
يله نبداء
مالك دخل علي نسرين الاوضه
مالك /خدي دي
ورما عليها الورده وطلع يجري
نسرين /جيبلي ورده فاكرني كده هسامحه ولو ولو لازم اطلع عينه
وراحت لي مالك
نسرين /فاكرني بحته الورده دي هسامحك بتحلم
مالك،/ما قلتلك انا اسف وجبتلك ورده ودي اول مره اعملها عوزه اي اكتر من كده
نسرين/عاوزني اسامحك
مالك /احم اه
نسرين بنظره ثاقبه /تعملي كيك بلشكولاته
مالك وطلع سلاحه /قلتي اي سمعيني تاني كده
نسرين. بتحدي/زي ما سمعت وماتش الكارتيه هنعيده تاني
مالك /موافق علي ماتش الكارتيه بس الكيك انسي انا عمري ما دخلت المطبخ رائيس مافيا يخش المطبخ
نسرين وهيا بتسحبه من كرفتته
نسرين /هساعدك بس لن اتنازل عن الكيك يله ورايا
مالك دخل المطبخ وبص للخدامين نظره خلتهم كلهم يخرجو بره
نسرين وهيا بتطلع الدقيق / انت واقف كده لي اتلحلح واتحرك يله
مالك بتافف /عوزاني اعمل اي
نسرين / خد افتح كيس الدقيق ده عقبال ما اغسل البيض
مالك وهو بيفتح كيس الدقيق انفجر في وشه
نسرين بضحك /هموووت من الرجل الابيض
مالك برفعه حاجب /تمام انا هخليكي المراءه البيضاء
وجاب الدقيق ورشه علي وشها
نسرين /بقا كده والله ما هسيبك خد البيض ده في وشك
مالك وهو بيحدف عليها العصير /اتلمي يا نسرين احسن انتي عارفه جناني
نسرين وهيا بتحدف عليه الشكولته /مش هتلم هات اخرك يا مالك يبن ام مالك
مالك وراح عليها مسكها من شعرها من ورا
مالك. بغضب/انا مالك الي اتقل شنب بيركع قدامي تيجي عيله زيك وتعمل فيا كده
نسرين بتحدي /وانا نسرين الي مبركعش غير للي خلقني
مالك /علي اوضتك
نسرين /نعم
مالك /علي اوضتك بقولك
طلعت نسرين تجري علي اوضتها وراح مالك اوضته غير هدومه وخرج
في الجنب الاخر
ياسمين في الهاتف
ياسمين /انا حاسه بلذنب يا احمد كون اني مخبيه عن اسر علاقتي بيك ده محسسني بلذنب
احمد وهو حاضن فتاه/يا حبيبتي احنا مبنعملش حاجه غلط وبعدين ما قدامك الظروف لسه طلبه مستني لما نخلص واتقدملك بقلب جامد
ياسمين /منتا بقالك سنين في الكليه وكل شويه تسقط اسمع يا احمد اخر كلام لازم تيجي تتقدملي يا اما كل واحد فينا في طريق
وفجأه دخل عليها اسر
اسر برفعه حاجب/بتكلمي مين يا ياسمين
ياسمين /دي روميساء صحبتي طب يا روميساء اكلمك بعدين عشان اسر دخل
احمد /تمام يا حبي سلام
وقفل معاها
البنت /انت هتتجوزها فعلا
احمد /هههههه اتجوز مين دنتي الي في القلب دي بس فتره مؤقته لحد ما اخد غرضي منها وبعد كده مع السلامه دنا محضرلها حته مغرز
البنت /ههههه حلاوتك وحلاوت دماغك
في الجمب التاني
اسر /قفلتي معاها علي طول لي لما دخلت
ياسمين /طبيعي يا احمد اومال اكلمها قدامك خصوصا اننا في بينا اسرار
اسر /ماشي يا ياسمين انا واثق فيكي ومتاكد انك عمرك ما تخوني ثقتي دي
ياسمين /متقلقش يا اسر
بينما في الجمب الاخر
في المساء نزلت نسرين تعملها اكل بينما وهيا نزله لقت حد داخل في الضلمه
نسرين /احيييه حرامي في البيت ولا جاي يخطفني ما محدش بينخطف اليومين دول غيري
وانسحبت علي المطبخ جابت طاسه وضربته علي راسه من ورا
نسرين /جاي تسرق بيت ابليس حرامي غبي يا لص يا سارق
مالك بالم وراسه بتجيب دم /ااااه
واغمي عليه
نسرين /الحقوني حرامي افتحو النور حرامي
اجتمعو الخدامين وفتحو النور
نسرين بصدمه /يانهار ابيض مالك اطلبو الاسعاف بسرعه وهتولي بن خليني اسد الجرح
جت الاسعاف وشالت مالك
نسرين في المستشفي/دكتووور بسرعه الحقوه والنبي متسيبهوش يموت خدو مالك وضمدوله الجرح وخيطوه
الدكتور /للاسف انتي ضربتيه في مكان الذاكره في راسه من ورا مطرين نستنا لما يفوق وادعي انو ميحصلوش مضاعفات
نسرين /يارب
نسرين في بالها /يالهوي موتي الراجل يانسرين يارب انت عارف اني مكنتش اقصد سامحني يارب يالهوي لما يصحا هيعمل فيا اي اكيد هيقتلني والحل اعاااا اول ما يصحا واطمن انو كويس الم هدومي واهرب
الدكتور بعد ساعتين /المريض فاق
جرت نسرين علي اوضت مالك
مالك اول ما شفها /ماما
وجرا علي نسرين
الدكتور /للاسف ذاكرته رجعت لورا وبقا طفل عنده خمس سنين
نسرين /احيه طب والحل يا دكتور
الدكتور /تعامليه اكنو طفل هو هيرجع لسنه بس لازم ياخد صدمه
نسرين /تمام شكرا يا دكتور
مالك /ماما مش هتبعدي عن لوكه صح
نسرين /وحيات امي انا مش امك
مالك بدموع /لا انتي ماما اومال ماما مين
نسرين بشفقه /خلاص انا ماما
نسرين في بالها /ياربي هو انا خلفت البغل ده امتا ده يخلف قدي يحرقه ده وقته يحصله فقدان ذاكره ويرجع طفل
مالك وهو بينط علي ضهر نسرين
مالك /يله شليني اوبح
نسرين /احيييييه اشيل مين دنا اتفشفش كده بص يا لوكه تعالا نعمل سباق للي يخرج من المستشفي الاول
مالك /هيييه موافق يله واحد استعد اتنين مد الرجل تلاته انطلاق
وطلع يجري
نسرين /عااااا صبرني يارب لولا اني السبب في الي حصله ده مكنتش عبرته اصلا هلاقيها من اعتماد ولا منه في بيت المجانين ده
وراحت ورا مالك وركبو العرابيه
مالك /ماما ممكن تجيبي لي لوكه شكولاته
نسرين /حاضر يا حبيبي واي تاني احنا خدمين الجزم يا فندم
مالك بعياط /عااا ماما وحشه بتشتم لوكه ماما مبتحبش لوكه اعاااا
نسرين /بس بس انا الي جزمه اقولك انا الي ستين جزمه تعليلي يمه شوفي الهنا الي بنتك فيه
مالك وهو بيشدها من ودنها
مالك /بطلي تكلمي نفسك ياماما هتتجنني واجري وراكي واقولك العبيطه اهي العبيطه اهي
وي وصلو القصر
ومالك دخل جوه وحضن اعتماد
مالك /ازيك يا تيته
اعتماد /انا تيته اي يا طور انت متحسن ملافظك يا بغل انت مش عيب لما تقول لموزموزيل زي تيته
نسرين بنفاذ صبر /اسمعو بقا انتو الاتنين تقومو حالا تغسلو سنانكم وتشربو اللبن وتنامو مفهوم احسن اجيبلكم ابو رجل مسلوخه
مالك وطلع يجري علي اوضته /حاضر يا ماما حاضر
اعتماد /لا انا هتفرج علي فيلم الرعب ده وانام متمشيش كلامك عليا
وذهبت نسرين اوضتها وراحت تنام
بعد ساعه
مالك /ماما ماما
نسرين بنعاس /اي
مالك /ممكن انام جمبك اصلي خايف من ابو رجل مسلوخه يجي ياكل رجلي
نسرين /يادي اليوم الي مش هيعدي مينفعش يا مالك عيب تنام جمبي
مالك بعياط /لاااا لوكه هينام جمب ماما
ونط علي السرير جمبها واتغطا
نسرين /ده طفل يا نسرين نامي نامي
ونامت جمبه دقيقه والباب خبط
اعتماد /ممكن انام جمبك اصل فيلم الرعب خوف اعتماد ومش عارفه انام
نسرين /تعالي يا اعتماد تعالي يا ماما مهو بينها مفيهاش نوم
وراحت اعتماد نامت جمبها التاني
ومالك حصرها بي ايديه ورجليه ونفس الكلام اعتماد
نسرين /اعااا هتقلب ازاي انا كده ماله متولي اقله كنت هعرف انام بدل الي بيحصلي ده
خبطتها اعتماد بلمخده في وشها
اعتماد /نامي بقا
ونامت نسرين
دنيا محمد
#شيطان_العشق .البارت الثاني عشر
بسم الله الرحمن الرحيم
يله نبداء
صحت نسرين من النوم
نسرين /مالك اصحا اعتماد يا وليه طبقه علي نفسي يخربيتك اصحي يا مالك اصحا وابعد رجلك دي دخلها في بؤقي احسن دخلها في بؤقي
مالك /صباح الخير
نسرين /صباح النور
مالك /انا جعان
نسرين /روح اتوضا الاول نصلي الصبح انا وانت واعتماد جماعه وناخد ثواب
مالك /مبعرفش اصلي
نسرين /هعلمك بتعرف تتوضا
مالك /لا بس هجيب من علي النت واصلي معاكي يا ماما
نسرين /جدع يا لوكه يله روح وانتي يا اعتماد قومي يا وليه كل ده نوم
اعتماد /عوزه اي يا خدامت بكيزه
نسرين /الله قلبنا علي مسلسل بكيزه وزغلول اصحي يا بكيزه عشان نصلي
اعتماد /خلاص صحيت اعمليلي النسكافيه بتاعي
نسرين /حاضر روحي اتوضي نصلي وبعد كده اعملك الي انتي عوزاه ماشي
وراحت اعتماد اتوضت هيا ونسرين واجتمعو عشان يصلو وعلمت مالك الاول ازاي يصلي
نسرين /كده فهمت صح
مالك /ايوه يا ماما
نسرين /طب يله قيم بينا الصله
وقام بيهم الصله وصلو
مالك /يله نروح نفطر
نسرين /لا نقعد شويه علي سجاده الصله نستغفر ونحمد ربنا
مالك /لي
اعتماد /عشان الملايكه طول محنا قعدين علي سجاده الصله وبنستغفر بيستغفرو معنا صح
نسرين ببسمه /صح يا اعتماد ومش بس كده لا طول محنا بنتكلم عن حاجه فيها علم ودين الملايكه بيبقو معنا وبيروحو يبلغو ربنا يقلوله يارب اني سمعت فلان بيتحدث في كزا وبناخد حسنات
مالك /طب لي بنصلي
نسرين /عشان الصله هيا عماد الدين يعني هيا عمود الدين لما تصلي وتركع لربنا انت بتبقا في حضور ربنا وبتركعله بتقوله يارب انا بأدي فرضك اهو فا ارحمني ودخلني جنتك تعرف يا مالك انك لما بتسجد الشحنات السلبيه الي في الدماغ الارض بتسحبها واحنا بنصلي خمس فروض في اليوم وده من رحمت ربنا علينا مش لما بتصلي بتحس براحه نفسيه مهو بسبب كده والصله كمان بتخليك تبعد عن الكبائر زي الزنا مثلا والعياذ ب الله واحد بيصلي وعارف ربنا كويس وبيتمعن في صلاته هيخاف يعمل اي حاجه غلط والحجات الغلط اصلا مش هتبقا حلوه في عينه
مالك /طب انا جوعت يا ماما
نسرين /طب تعالا الاول اقعد قدامي هنا
راح مالك وقعد قدامها ونسرين حطت ايدها علي راسه وقريت ايه الكرسي والمعوذتين واخر ايتين من سوره البقره
نسرين /يله بقا عشان نفطر
ونزلت نسرين علي السلم بينما مالك وخدها جري واعتماد بتتزحلق علي السور وقعدو يفطرو
اعتماد /اعمليلي سندوتش
نسرين /اشكو اليك متكلي زي البشر يااعتماد
اعتماد /قلت اعمليلي سندوتش احسن اعيط انتي حره
وعملتلهم سندوتشات وفجأه سمعو صوت ضرب نار خدت نسرين اعتماد ومالك ونزلتهم اوضه التعذيب
نسرين /خليكم هنا اوعو تخرجو فاهمين
اعتماد /ياختيييي ياصغيره علي الموت يا اعتماد يلي لسه مدخلتيش دنيا
مالك /ماما متسبيناش
نسرين /اكتمو انتو الاتنين لحد ما اشوف في اي
وخرجت وقفلت عليهم وراحت مكتب مالك وطلعت المسدس بتاعه
واستخبت ورا السور وكل ماحد يخش تضربه بلنار لحد ما دخل مجموعه لحظت ان في حد بيضربهم معاها بلنار
نسرين /لو مالك سليم ومكنتش حبساه كان زماني قلت انو هو الي بيضرب
دخل شخص ملثم
الشخص /وقفو ضرب النار
نسرين من ورا السور /انت مين وعاوز اي
الشخص / ملكيش دعوه انا مين عاوز اي عاوز مالك
هنخده ونمشي ومش هنأذي حد
نسرين وصوبت علي رجليه وضربته
نسرين /خد رجالتك وامشي من هنا قبل ما اقتلكم كلكم معنديش مانع وانسا انك تاخد مالك لما يرجع لطبيعته يبقا منك لي غير كده انسا انا المسؤاله هنا
الشخص /نسرررررين بطلي جنان وسلميلي مالك
نسرين /تعرف اسمي منين
الشخص /انا الي خطفتك قبل كده
وفجأه ضرب النار اشتغل وكل رجاله اسر وقعو علي الارض
مالك وهو نازل من الحيطه بحبال
مالك /منور يا اسر انا قدامك اهو عاوز اي
اسر /عاوز اقبض روحك هكون عاوز اي
خرجت نسرين من ورا السور
نسرين وهيا موجهه المسدس لي اسر
نسرين /امشي اطلع بره
اسر /لو مش هاخد روحه اقله هاخدك
وهجم علي نسرين فا قام مالك وقف قدامها ومسك رقبت اسر
مالك /لسه متخلقش الي ياخد مراتي امشي يااسر من هنا بلزوق
اسر /خلاص ماشي بس هرجعلك تاني يا مالك لسه حسبنا مخلصش وهاخدها ومتنساش انت الي ابتديت العداوه من زمان
وخرج اسر
نسرين /هو انت جيت هنا ازاي.وعقلك رجعلك امتا
مالك /ميخصكيش ومحدش يعرف اني رجعت لعقلي فاهمه واعملي حسابك كمان يومين هنسافر ايطاليا عندي حفله هناك واياكي يا نسرين فاهمه اياكي حد يعرف اني عاقل الكل هيفضل فاهم اني لسه طفل
نسرين بغضب /انسا انت كنت بتضحك عليا وبتكدب انت مش انسان انت شيطان متحرك ازاي تخدعني كده وانا الي كنت مشفقه عليك انت فاكرني اي عروسه لعبه هتحركها علي مزاجك
مالك /هسيبك دلوقت وهمشي لحد ما تهدي وفكري في الي قلته لانك هتنفزيه بلزوق او غصب عنك
في مكان اخر
رجع اسر بيته
ياسمين /مالك يا اسر في اي
اسر / سيبتهاله تاني
ياسمين /اسر انت تعرف اي عنها ولا حاجه فوق يااسر من الجو ده انت محبتهاش هيا بس عجبتك لانها مختلفه بلنسبالك
اسر وحضن ياسمين
اسر /انا تعبان اوي يا ياسمين اعمل اي
ياسمين /انسها يااسر ومتوجعش قلبك
بينما في مكان اخر
مالك /اسر عرف اني معتش طفل ونسرين كمان انهارده اسر هجم علي القصر واطريت اني ادخل
اللواء /سيبك من اسر انا هعرف ازاي مخلهوش يتكلم المشكله دلوقت في نسرين يا حضرت الظابط البنت دي دخلت في كل حاجه وبقت مطلوب رقابتها
مالك /عارف يا فندم حفله ايطاليا هروحها وهخليها هيا تخش وكرهم وتتعامل انا واثق فيها وهفضل ادمهم طفل زي منا متقلقش
اللواء / بس كده في خطر عليها
مالك /متقلقش يافندم انشاء الله هتعدي
وتركه ورحل اجل فا هو ظابط في الانتربول الملقب بي الشيطان
واتجه علي،قصره مره تانيه
نسرين /انا موافقه بس مش عشان سواد عيونك ولا لاني خايفه عليك لا عشان نفسي اشوف ايطاليا من زمان اوووه مامييييا مكرونه اسبجتي وبيتزا
مالك /كنت متوقع انك توافقي يله جهزي شنطه هدومك يا زوجتي العزيزه
نسرين /منين ما حضرتك ولعت في هدومي ولا نسيت ومن يوميها بلبس نفس الهدوم بغسلها بليل والبسها الصبح
تركها مالك ورحل
نسرين /اي ابن المجنين ده
بعد ساعتين دخل مالك ومعاه شنط كتير وسمع صوت نسرين بتزعق جري علي اوضتها
نسرين وهيا بترقص فوق السرير /ابويا طلق سماح وخطفني طلق سماح وخطفني طلق سماح وخطفني
مالك/انتي بتعملي اي
نسرين /مش تخبط افرض بغير هدومي
مالك /خدي جبتلك هدوم بدل الي ولعت فيهم
نسرين وخدت منه الشنط وطلعت الهدوم ولقت فيهم هدوم داخليه
نسرين /احم شكرا بس انت ازاي عرفت مقاس هدومي الداخليه
مالك بخبث /والله يانسرين كان بودي اقول انو من واقع خبراتي النسائيه عرفت مقاسك بس للاسف انا جبتهالك صدفه اول مقاس في الحريمي جيبته وطلع مقاسك
-(اين الجبهه انا لا اراها🤣🤣😳)
نسرين باحمرار /انت سافل وقليل الادب امشي اطلع برررررره
خرج مالك وهو
دنيا محمد
#شيطان_العشق .البارت الثالث عشر
بسم الله الرحمن الرحيم
يله نبداء
بعد يومين
في الطايره
نسرين /مسيو جاك انا هنام لما نوصل صحيني
مالك /نامي يا نسرين نامي
ونامت نسرين وجت المضيفه بغمزه
المضيفه /مستر مالك وحشتنا يا فندم
مالك وهو بيبص لي صدرها /اهلا اسمك اي
المضيفه /ايه
مالك /هتيلي كوفي لو سمحتي
ذهبت ايه من قدامه
ايه لي نفسها /اي ده مش فاكرني للدراجادي كنت ليله وتعدي بس وسيم اوي ابن الاي ومين الي جمبه دي لا لازم اسحبه تاني
وي ودتله الكوفي
ايه /حضرتك مش عاوز ترتاح في اوضتك
مالك وفهم مغزا كلامها /اكيد لو سمحتي جهزيها وجاي وراكي
وشال نسرين وي ودها اوضته اول ما دخل لقا المضيفه لبسه ملايه
مالك /البسي هدومك واخرجي بره
ايه /بس
مالك /سمعتي قولت اي اتفضلي بره
ونيم نسرين علي السرير
مالك وبيبص لنسرين /اي الي دخلك في حياتي خلتيني اصلي ومبصش للستات انتي عملتي فيا اي ولا يمكن انا الي زهقت منهم اكيد زهقت مش معقوله يكون الي بيحصلي.ده بسببك
ونام جمبها بعد ساعتين
مالك /نسرين فوقي يا نسرين يخربيتك نسريييييين
نسرين /اي في اي الهكسوس احتلو البلد
مالك /اي النوم ده قتيل نايم وصلنا سرحي شعرك ويله عشان ننزل
نسرين /انا فين وانت اي الي جابك هنا تاني انت رجعت عيل
مالك /نسرين قلتلك انا مكنتش عيل كل ده كان تمثيل ولحد دلوقت مسافت ما نخرج من هنا هتعمليني كأني طفل حتا في الحفله هتحضري الاجتماع بلنيابه عني فهمتي
نسرين /خلاص فهمت اخرج بره خليني افوق.
جهزت نسرين نفسها وخرجت واتجهو علي فيله لمالك
نسرين /انت عندك كام فيله وكام قصر
مالك /اكتمي يا نسرين وانزلي من سكات
بعد نص ساعه في المطبخ
نسرين /يا بشمهندس عديني كده مشوف عندكم اي يتاكل في البيت ده
مالك /بشمهندس
نسرين وهيا بتشرب العصير/خلاص يا اسطا
مالك /انتي لي مش همك اني راءيس مافيا والجو ده
نسرين /عادي العمر واحد والرب واحد
مالك /طب اجهزي كمان ساعتين هنروح الحفله ومش عاوز غلطه عشان رقابتك الحلوه دي هتطير ساعتها
نسرين / طيب يله هش خليني اكل بمزاج
تركها مالك ورحل بعد ساعتين لبست نسرين واتجهزت
مالك /جهزتي اي الي انتي لبساه ده
نسرين /فستان مالك
مالك /اقلعي الخره ده احسنلك يا نسرين
نسرين /خره في عينك ماله لبسي وبعدين انت مالك البس الي انا عوزاه
اتجه نحيتها مالك
مالك /يعني مش هتغيري الفستان ده
نسرين بعند/ لا
مسك مالك الفستان وقطعه ورماه علي الارض
نسرين وهيا بتداري جسمها /انت حيوان وهمجي ومتخلف امشي اطلع بره
مالك بغضب /ربع ساعه والقيكي لبسه غيره يااما رد فعلي مش هيعجبك يا نسرين ويكون مقفول مش زي ده صدره علي البحري عوزاني اخش بيكي قدامهم اقولهم اي اتفضلو اتفرجو علي الموزه الي معيا
نسرين /اديك قطعته حسبي الله
مالك بغضب /ربع ساعه يا نسرين وعلي الله اشوف الفستان الي هتلبسيه مفتوح ولا باين حتا دراعك فاهمممه
نسرين /حاضر
وتركه ورحل ولبست نسرين غيره وخدها مالك وراحو ودخلو الحفله
نسرين /يا مرسي يابو العباس كل دي ناس
مالك /اتلمي دلوقت الي جاي علينا ده اسمه ادورد ده مساعد الرائيس علي الله تغلطي قدامه هولع فيكي
نسرين /خلاص اعتمد عليا
مالك /ربنا يستر
وجه ادورد الحوار الي جاي المفروض انو بلانجليزي
ادورد /اوووه سيد مالك مرحبا بك
مالك /ماما هو بيقول اي
نسرين /اسفه سيد ادورد لكنه لا يفهمك لقد تعرض لحادث وعاد لطفل في الخامسه
ادورد /اوووه اذن الاخبار صحيحه اذن من سيحضر الاجتماع
نسرين /انا سأحضره بلنيابه عنه يا اسطا مش ماليه عينك
ادورد /عفوا
نسرين /لا شئ لا شئ
ادورد /حسنا سا اخبر الرائيس ما جرا وبعدها سا أخذكي للاجتماع اذا وافق سنيوريتا نسرين
ومشي ادورد
مالك /الله يخربيتك علي يخربيت البيت الي جمب بيتك اسطا بتقولي للراجل اسطا مساعد رائيس مافيا بحلها يتقله اسطا ربنا يستر نسرين ابوس ايدك ركزي وبطلي هبلك ده
نسرين بخبث /عيب عليك اعتمد عليا
مالك /انا مش متفأل
نسرين بصوت منخفض /وحياتك ولا انا
وجه ادورد
ادورد /حسنا ايتها الليدي الصغيره الرائيس وافق ان تحضري الاجتماع بلنيابه عن زوجكي
واتجهت نسرين مع ادورد ودخلت غرفه كبيره
ادورد / سيدي اقدم لكي الليدي الصغيره زوجه مسيو مالك ايتها الليدي اقدم لكي الرائيس السيد اليكس
وركع امامه
اليكس /مرحبا ايتها الجميله لو كنت اعلم انكي بهذا الجمال ما كنت اطلب براءسك الجميل
نسرين /سيد ادورد لماذا تركع امامه
اليكس /انه يقدم احترامه الي عليك ان تركعي مثله
نسرين / لا اركع الا لله
اليكس /اممم جمالك يشفع لكي ايتها الجميله حسنا علينا الذهاب للاجتماع الان تفضلي معي
وذهبو لغرفه اكبر كان بها سيده تبدو في الاربعينات. ورجلان
اليكس /اقدم لكم نسرين هنا مكان سيد مالك
الجميع /مرحبا
السيده /اذا علينا ان نصفي سيد مالك انه ليس بعقله
اليكس / اوافقكي الراءي وستكون مكانه سنيوريتا نسرين
نسرين بحده /هل انتم الان تتفقون علي تصفيت زوجي ههههههه انتم تحلمون لن اسمح لكم
اليكس بنظره شهوانيه/حسنا لن نقتله لكن ما المقابل
نسرين وفهمت نظرته وطلعت المسدس وصوبت علي رجليه وطلعت تجري وخدت مالك
نسرين /اطلع من هنا بسرعه
مالك /عملتي اي
نسرين /ضربت اليكس بلنار وطلعت اجري
مالك ومسك قلبه /ايييييييييييي انتي مجنونه اه هتموتيني ناقص عمر
نسرين /اهو الي حصل هو انا عملت اي يعني لكل ده
وطلع علي الفيله
مالك /احكيلي الي حصل بلتفاصيل
نسرين وحكتله الي حصل
مالك /غوري من وشي دلوقت مش هيكفيه رقبتك والحل مفيش غير الورق الي خته الي هضغط عليه بيه
فلاش باك
مالك كان واقف اتجهت نحيته ساره اخت اليكس
ساره /مرحبا مالك
مالك بلعرابيه /انتي مين يا طنط
ساره /اووه تتحدث معي العرابيه حسنا سنتحدث العرابيه سويا اهلا مالك كيف حالك
مالك /الحمد لله يا طنط
ساره /امم الي سمعته عنك طلع صح يعني انت فقدت الذاكره ورجعت طفل تعالا معيا
مالك /ماما قلتلي متتحركش من هنا لحد ما اجي
ساره بنظره شهوانيه لا تخفا عن مالك
ساره /تعالا وملكش دعوه بحاجه هجبلك شكولاته
مالك بعياط /لاااا ماما قلتلي متسبش هنا مهما حصل
فا تركته ساره ومشت واتسحب مالك علي مكتب اليكس بعد ما قتل الحراس وجاب الورق
مالك /الورق ده بيسبت صفقاتك الوسخه يا اليكس الكلب
انتها الفلاش باك
مالك /طلعتيلي منين بس يا بلوه ده ابتلاء من ربنا اكيد ذنوب وبتخلص
نسرين /انت بتكلم نفسك انت اتجننت
مالك /مش قلتلك علي اوضتك بصي انتي كل ماتتكلمي بتعصب اكتمي
نسرين /بابا وماما وحشوني ممكن فونك اطمن عليهم
مالك /خدي بس مترغيش كتير
اتصلت نسرين علي رقم ابوها
ابو نسرين /الو مين معيا
نسرين بتعيط
ابو نسرين /الو مترد يا حيوان مترد ولا كنت منتظر صوت حنين الي يرد عليك عالم معفنه
وقفل السكه
مالك /دلوقت انا عرفت لسانك طويل لي
نسرين /وحشوني اوي تفتكر هيسمحوني
مالك /اكيد انتي في الاول والاخر بنتهم
نسرين /انت لي بتساعدني
مالك /معرفش بس بحس انك مسؤاله مني ومتنسيش انك مراتي حتا لو لفتره مؤقته
نسرين/ عندك حق قوم اعملنا حاجه ناكلها انا جعانه
مالك /ليكي نفس تاكلي بعد الي هببتيه
نسرين /اومال مكلش يعني اموت من الجوع عشان خاطركم
مالك /اسكتي اسكتي ميلجا
ميلجا /افندم سيدي
مالك /جهزي الغدا
بينما في الجنب التاني
اليكس بعد ما طلعو الرصاصه
اليكس /ادورد اريد هذه الفتاه حيه ولا بها خدش افهمت اذا خددشت سا اقطع راءسك
ادورد /حسنا سيدي
وذهب ادورد وترك اليكس
اليكس /اووه طلعتي قطه عنيده حسنا يا قطتي احب صنفك هذا كثيرا كل ما كنتي اصعب كل ما اتمتعت اكثر حسنا لنلعب سويا وستكون نهايتك هنا في سريري
#شيطان_العشق .البارت الرابع عشر
يله نبداء
تاني يوم في الصباح
مالك /جهزي نفسك عشان مسافرين رجعين مصر كمان ساعه
نسرين /احسن والله دنتا حتا عصبي علي الاقل هناك هقعد مع اعتماد
تركها مالك ورحل
نسرين /هو انا كل ما اكلمه يسيبني ويمشي اكيد خاف مني مروح اجهز
بينما في الجانب الاخر في مصر
احمد /تعالي يا سوما خشي يا قلبي خشي
ياسمين /احنا اتفقنا هنقعد مؤدبين يا احمد ونص ساعه وامشي
احمد /اي يا ياسمين انتي مش واثقه فيا
ياسمين /لا ياقلبي واثقه
ودخلت ياسمين وقعدت معاه وجايه تمشي احمد وي وقف قدام الباب
احمد /راحه فين هو انا زعلتك في حاجه محنا كنا قاعدين مؤدبين اهو
ياسمين / لا بس لازم اروح قبل ما ابيه اسر يرجع من الشغل
احمد /اممم ابيه هو انتي مفكره دخول الحمام زي خروجه يا حلوه
ياسمين بخوف /عاوز اي يا احمد ابعد عني عوزه اروح
وهجم عليها احمد وي وقعها في الارض
ياسمين بعياط/يااحمد فوق ابعد عني الحقوووني الحقوني
في الشقه الي جمبهم سمع نداءها معتز (بتاع احببت قلبا فكرينه)
معتز /اي الصوت ده
وقرب من البلكونه
معتز /ده حد بيستغيث الصوت جاي من الشقه الي جمبي ونط من البلكونه علي بلكونه احمد كسر الازاز لقا احمد بيهجم علي بنت نزل فيه ضرب لحد ما اغمي عليه
معتز /يا انسه يا انسه فوقي
ياسمين /حصل اي
معتز /قومي معيا قومي
وشالها علي ايده ودها شقته وقعدها علي الكنبه وجبلها ميه
ياسمين/ شكرا ليك شكرا انك لحقتني
معتز /حصل خير بس كنتي بتعملي اي عنده ده شخص زباله كل يوم بيجيب بنات شقته دي شقه الي شبها العماره
ياسمين بدموع/مكنتش اعرف انو كده والله ما كنت اعرف
معتز /طب اهدي واشربي عشان اوصلك
ياسمين /شكرا بس هدومي اتقطعت
معتز /هجبلك هدوم وانا بوصلك وخلي بالك علي نفسك بعد كده مش اي حد تصقي فيه حتا لو كنتي بتحبيه معتش حد ليه امان اليومين دول
ياسمين /شكرا يا استاذ
معتز /معتز اسمي معتز خدى ده الكارت بتاعي لو احتجتي اي حاجه كلميني
وصلها معتز بيتها واطمن عليها ومشي
بينما في الجمب الاخر
نسرين /اخيرنا رجعنالك يا مصر هو القصر هادى كده لي
مالك وجهز مسدسه /معرفش خليكي وريا
ودخل بكل حذر
نسرين بصوت عالي /اعتماااااااااااد انتي فين يا وليه
مالك /يعني احنا دخلين نتسحب تقومي تعملي كده انتي مجنونه يا بنتي
فجأه سمعوصوت فرقعه
مالك /اوعي تتحركى من جمبي
اعتماد وهيا نازله من علي السلم
اعتماد /حفله هابي نيو يييير
مالك /اي صوت الفرقعه ده
اعتماد / بومب وصاوريخ يا حلو انت يا حلو يختي عليك وعلي جمالك
نسرين/همووووت يخربيتك دنتي جبتلنا صرع
اعتماد /كنا بنضحكو معاك
نسرين وهيا بتحضنها /وحشتيني يمو قويق
اعتمادوهيا بتضربها علي ضهرها /هيهيييي حلوه يابت وطريه
نسرين بصدمه /انتي واخده بالك انتي ضربتيني فين وعلي اي
مالك بضحك /مش دى الي كانت وحشاكي اهي بتتحرش بيكي اشربى بقا
وتركهم ومشا
نسرين وهيا بتجرى ورا اعتماد
نسرين /اعتماد الكلب دى اشيأ زوجي مالك ومالها قعدتك مع بتوع اداب هتخلي سمعتك هباب
اعتماد /بس يابايره يمو شنب مين الي يبصلك اصلا ولا يتجوزك
مالك من وراهم /نسرين استعدى عملت حفله يوم الجمعه والكل هيعرف اني رجعت لعقلي وقدام الكل انتي مراتى يعني تعقلي مش عاوز هبلك الي كان في ايطاليا فاهمه
نسرين /حاضر
مالك بخبث /بلمناسبه كويس انك عارفه انها اشيأ زوجك يا زوجتي العزيزه يعني حافظي عليهم
نسرين /انت انت سمعتني
مالك /اه
نسرين /علي فكره انت قليل الادب وانا مخصماك لحد ما اموت سلام
مالك /حلو وشها لما بيحمر من الكسوف بحس انها بنت ساعتها غير كده بتبقا شبه واحد صحبي
بينما في الجانب الاخر
ادورد /سيدى هذه كل المعلومات عن السيده نسرين من يوم والدتها حتا الان
اليكس /حسنا اتركه وارحل
رحل ادورد
اليكس /نسرين مدحت سويلم 20 عام كليه تجاره ضربت معيد لديها من قبل بسبب محاوله التحرش بها فتاه عنيده لا ترصغ لاوامر احد اجتماعيه هربت ليله كتب كتابها من متولي محسن
امسك صورت نسرين
اليكس /حسنا ايتها الهره يبدو انكي لن تكوني سهله المنال لا پأس احب نوعكي كثيرا شخص اخر ما كان ينجو بفعلته التي فعلتها لاكن لا بأس فا انتي لا تعلمين مع من تتعاملي ستكوني هنا قريبا بين احضاني
نسيبه في الجنان بتاعه ابن الدزمه ده ونروح مكان تاني
ام اسر /كنتي فين لحد دلوقت يا ياسمين
ياسمين /كنت عند واحده صحبتي
ام اسر /طيب احضرلك الغدا
ياسمين /لا شكرا مليش نفس ماما ممكن تحضنيني
ام اسر /لا عوزاني احضنك وانتي لسه رجعه من بره بهدومك دى
ياسمين /ماشي يا ماما شكرا
وتركتها ودخلت اوضتها
ياسمين/لي بتعمليني كده يا ماما لي مش حنينه عليا وكل الي يهمك المظاهر وبس
وطلعت الكارت
ياسمين /اسمك معتز بس راجل بجد
لتجد رنه علي فونها من احمد
احمد /بقا انا اتضرب بسببك يا ******
ياسمين /احترم نفسك انت انسان سافل وي واطي انا غلطانه اني عرفت واحد زيك
احمد /اسمعي بقا يا حلوه المحادثات وصورك الي عندى لو مبعتيش ليا صورك عريانه هنشرهم واخلي الي ميشتري يتفرج عليكي
ياسمين /انت حيوان
وعملتله بلوك
ياسمين /يارب ساعدني انا عارفه اني غلطانه بس ساعدني وافتكرت معتاذ
في الجمب التاني
مالك /الو ايوه يا باسل اه متنساش تيجي وتجيب مراتك اه الحفله مفيهاش سناجل
باسل/يعني مش هعرف اشوف موزه
مالك /يارب مراتك تسمعك
باسل /لااا متفولش دى ممكن تتحول للمعلم رشدان في ثانيه
مالك /طيب متنساش انا نبهت عليك اهو
باسل /اوامرك يا لوكتي
مالك /لوكتك في عينك ياحيوان انت امشي يلا
وقفل معاه
ملاك وهيا ماسكه السكينه / تشوف موزه ازاي يبو العيال
باسل بابتسامه وراح يحضنها /السلاح يطول يبنت المجانين كنت بهزر يا رمضان اي مبتهزرش
ملاك /مش مرتحالك يبن محسن في قبيله فيران بتلعب في عبي
باسل /طب متوريني
ملاك بهبل /اوريك اي
باسل بغمزه /قبيله الفيران يا بيبي
ملاك /بطل سفاله ياه اخلص مالك كان عوزك في اي
باسل /عامل حفله يوم الجمعه وعازمنا
ملاك /يالهوي ولسه معرفني اوعا كده مروح اشوف هلبس اي
دنيا محمد
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق