رواية اميره الرعد( الجزء الثاني) الفصل الثامن والتاسع بقلم ندا الشرقاوي
رواية اميره الرعد( الجزء الثاني) الفصل الثامن والتاسع بقلم ندا الشرقاوي
البارت الثامن من الجزء الثاني
اميره الرعد
صلوا على الحبيب
بقلم /ندا الشرقاوي
....... /مش معقول رعد
أكرم /يامصبتك يافوزي
يوسف /مكنش يومك ياحبيبي
رعد بلع ريقه بصعوبه ولف لمصدر الصوت وقال /احممم نعم مين حضرتك
مايا جريت عليه وحضنته /اشتقتلك كتير كتير ياروحي وينك ماعم لقيك
رعد وهو بيبعدها/حضرتك مين
أكرم /اي يارعد مشفاكرمايا
رعد وهو يشتمه في سره /بس ياحي**وان
اميره بشراسه /مش هتعرفنا يارعد
رعد بتردد/اصل دي..... دي
اميره وبتقرب منه /اي القطه كلت لسانك انطق يابن سليم
ياسمين /رعد مش دي مايا البت بتاعت الجامعه
رعد بصوت واطي /هيا يا فقر اسكي
اميره /انتي مين
مايا /انتي اللي مين انا صديقه رعد وكنت حبيبته وانتي
اميره بسخريه /لا مراته بس
مايا بدهشه /مرته كيف
اميره/شوفي ازاي مراته وعندي منه اربع عيال
رعد /فرصه سعيده مايا عن اذنك
مايا بتقرب منه باغراء وقالت/بسرعه هيك بدي اقعد معك
مرام /طب ياجماعه انا هبقا اجي العزا ياله يايوسف
يوسف /اه يادوب اجهز الجلباب بتاعي
ياسمين /لا انا هتفرج
أكرم /وانا كملي يامايا
مايا بستغراب /اكمل شو رعد بدي اقعد معك مشتقالك كتير كتير
اميره /عاوزه انام
رعد /ياله ياقلبي
وشالها وجري بيها في نص الفندق والناس بتتفرج عليهم
اميره بعصبيه /نزلني يارعد..... نزلني
رعد بعصبيه مصتنعه /بت اسكتي خالص
اميره بعصبيه وصوت عالي /يابجحتك غلطان وكمان بتزعق نزلني يابني ادم انت
دخل رعد الاسانسير وياسمين وأكرم وراهم
أكرم /نزلها الفندق كله بيتفرج عليك انت مالك انهارده عجبك الشيل اوي
رعد /اهدي عليا بس ياأميره
اميره هيا علي ضهره /غلطان وعاوز تعاقبني يابرودك
ياسمين /خلاص ياأميره ادخلوا الجناح واعملي اللي انتي عاوزاه
وصلوا وخدها رعد ودخل الجناح وكانت جنه نامت هيا وانس ومالك وفردوس
نزلها رعد
رعد /اي صوتك عالي ليه حصل اي
اميره بدون كلام دخلت اخدت البجامه ودخلت الحمال غيرت هدومها وطلعت كانت لبسه بجامة عباره عن بنطلون كامل وتيشرت بكم ولما شعرها وحطتت مرطب علي وشها واتجهت نحيه السرير
مسكها رعد من اديها وقال /بكلمك انا ولا مش بكلمك هااا
اميره بدموع مكتومه وقالت /سبني لو سمحت
مسح رعد بايده علي وشه مش عاوز يتنرفز وساب اديها
مشيت اميره وراحت علي السرير ونامت وادته ضهرها
رعد زعل من نفسه اول مره تنام من غيره بس هو مش غلطان دي كانت صفحه وانتهت وكان رعد في الجامعه يعني من حوالي 9او 10 سنين هيا زعلت ليه
راح رعد علي السرير وقرب منها وحضنها من الخلف
رعد وراسه في عنقها /ممكن اعرف الجميل زعلان ليه
شالت اميرة ايده مع علي خصرها (وسطها) وبعدت عنه
رعد /طب تيجي نتكلم بالعقل طيب اي رايك تعالي
شالها قعدها في حضنه واميره مصره انها تقوم
رعد قفل ايده عليها جامد /اسبتي بقا وبطلي حركه
رعد /ياحبيبتي دي صديقه قديمه ليا والله
اميره /كانت حبيبتك
رعد /طب ما انا كنت متجوز قبلك مكنتيش كده
اميره /مراتك مش حبيبتك
رعد /بس هيا كانت فتره وعدت وقتها انتي كنتي طفله بضفاير
اميره /مليش دعوه تقدر تقولي بتعمل هنا اي متقوليش صدفه
اسم الفندق معروف ومشهور كمان دا اشهر فندق في شرم ولا اي
رعد /عندك حق بس والله العظيم انا معرفش حاجه
اميره /خلصت كلام
رعد بستغراب /اه ليه
اميره /عاوزه انام
رعد /طب ليه القفلة دي انتي مش مصدقاني
اميرة /لا عادي ممكن انام بقا
رعد فتح ايده وقال /تمام براحتك اتفضلي نامي
نامت اميره علي السرير وهيا ضامه نفسها زي الطفل الصغيره
ونام رعد جمبها وكل واحد بيفكر في اللي حصل
رعد في نفسه /اوووف انام ازاي بقا انا دلوقتي مش عارف انام اتعودت علي قربها
بعد وقت كبير والاتنين عاملين نفسهم نايمين بس كل واحد محتاج التاني
قامت اميره من علي السرير وراحت عند الأطفال وشالت مالك وحضنته
مالك شبه رعد جدا نفس الملامح بتحس ان رعد جوه مالك
وقعده ومالك نايم وهيا حضناه وتستنشق رائحته التي أصبحت إدمان لها
ورعد يراقبها يعرف انها تريده لاكن كبريائها اقوي منها
فضل رعد يراقبها لحد ما غفلت وراحت في النوم
راح رعد وشال مالك براحه وقاله /بقا انت ياض البديل بتاعي
ونايم مالك مكانه وراح شال اميره واخدها علي السرير ونايمها
رعد وأيده علي شعرها /هتعملي اي تاني فيا يامصيبه حياتي
وحضنتها ونام ولا يعمل ماذا سيحدث غدا
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
مايا /اي اي كيف ما بدك حصل وبكره بكمل
المجهول /برافوا مايا بقيت حسابك بيجيلك بكره
مايا /تمام في الخدمه بس كتير جميله مرتو لرعد فكرتها مو حقيقيه
المجهول /خليكي في حالك مايا
مايا /تمام تمام بس خايفه كتير من بكره
المجهول /ما تخافي رعد مش هيعملك حاجه لانه وقتها هيكون تفكيره في اميره
مايا /تمام تصبح على خير
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
يوسف /نقول علي رعد يارحمن يارحيم
مرام /ااااه مش قادره ابطل ضحك علي منظر رعد اول ما شاف اللي اسمها مايا دي
يوسف /طب تعملي اي لو كنت مكانه
مرام بشراسه /السكاكين ماليه الفندق ياحبيبي وجديده وجميله وحاميه كمان
يوسف بلع ريقه /طيب انا هنام مش ناويه تنامي
مرام /اه ياحبيبي ناويه
ضحك يوسف وقال /طب ياله ياذات الخمار
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
في صباح يوم جديد علي عائله المنشاوي
صحيت اميره واستغربت لأنها كانت مع مالك مش في حضن رعد
اميره قامت بس رعد وقفها وقال بنوم /راحه فين انا لسه مصحتش خليكي شويه
اميره /عاوزه اقوم
رعد وشدها ليه اكتر /وانا عاوز انام
اميره بقوه/وانا عاوزه انام بقا مليش دعوه
رعد /اوووف اي النكد اللي علي الصبح دا قومي ياأميره قومي ياله مش قرفاني عاوزه اقوم عاوزه اقوم قومي ياله
دخلت جنه وقالت /في اي يابابي بتزعق ليه
رعد بهدوء /تعالي ياحبيبه بابي مفيش حاجه بتكلم انا ومامي
جنه طلعت علي السرير ودخلت في حضن رعد
رعد /اتفضلي قومي ياأميره ياله انا هنام
جنه /وانا كمان
رعد قبل راسها /نامي ياجنتي في حضني
طلعت اميره وهيا حزينه جدا علي اللي حصل متعرفش هيا ازاي قلبها طوعها انها تزعل من رعد دي حاجه من قبل ما يشوفها من قبل ما يخلف جنه وقررت انها تصالحه
نام رعد تاني هو وجنه
واميره جهزت ولبست بنطلون اسود وتيشرت ابيض وجاكت جينز وشنطه باللون الاسود وشوز باللون الاسود وبعض اللون الأبيض وأطلقت سراح شعرها الأحمر علي ظهرها ونزلت لوحدها

نزلت اميره وطلبت فطار وقعدت تفطر
المدير /حاجه تانيه يافندم
اميره بابتسامه هاديه /لا ميرسي تقدر تتفضل
مشي المدير وبدأت اميره تفطر
مايا /اميره كيفك
اميره في سرها /يافتاح ياعليم يارزاق ياكريم
اميره /نعم خير
مايا /بدايقك لو قعدت معك شي
اميره بتحاول تتمالك اعصابها /لا عادي اتفضلي
قعدت مايا وبنحاول تستفز اميره باي شكل
مايا /اممم والله امتر وقت كان حلو كان وقت الجامعه كان جميل وقت تعارفي علي رعد كان هو في رابع كليه وانا في اولي وكان حب اسطوري
اميره في سرها /اللهم ما طولك ياروح
مايا /متجوزة رعد من امتي اميره
اميره /من 3 سنين تقريبا
مايا بصدمه /والله وجبتي اربع ولاد كيف
اميره /رعد كان متزوج قبلي من بنت عمه بس توفت وكان معاه جنه وانا جبت 3 تؤم انس ومالك وفردوس
مايا /اممم ماشالله
مايا /لا تكوني مدايقه من كلامي مع رعد
اميره /لا عادي
ومستمره في الفطار ومتجاهله مايا
اميره خلصت فطار ولبست النظاره بتاعتها وقامت
مايا/علي وين
اميره قربت من مايا وقالتلها /اوعي تقربي من جوزي فاهمه لو فاكره بالحركتين بتوعك دول انك تخدي رعد مني يبقا بتحلمي يامايا سامعه لو قربتي انا ممكن اقتلك وانا مش بهدد انا بنفذ وبس والله واسألي علي اميره المنشاوي سامعه ولو قربتي منه او من عيالي هدفنك حيه ساااامعه
مايا برعب مع ان في فرق سن بنهم كبير /فااهمه فاهمه ومشيت مايا بسرعه
اميره اتحركت وابتسمت بسخريه
طلعت اميره من الفندق وركبت العربيه من غير حرس ولا سواق وبدأت تلف في الشوارع وهيا مش عارفه هيا راحه فين
قعدت تلف في الشوارع اكتر من ساعه ونص وفي الاخر وقفت قدام كافيه علي البحر ودخلت
الجرسون /اتفضلي يافندم
اميره /قهوه لو سمحت
الجرسون/تمام يافندم
وغادر
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
صحي رعد من النوم
رعد /اميره...... اميره
استغرب ان اميره نزلت من غير ما تقول
فضل يرن عليها الفون مقفول قلق اكتر
رعد /ايوه ياجمال فين مدام اميره
جمال /مدام اميره يافندم طلعت بقالها ساعتين من غير جرس ولا سواق ودا كان طلبها
رعد بعصبيه /ازاي تطلع وممنعتهاش ليه ياجمال
جمال /مقدرش يافندم امنعها
رعد /خلاص خلاص اقفل
قفل رعد /ماشي ياأميره برده بتعمل ياللي فيدماغك غبيه ماشي انا اللي عملت فيكي كده بس ملحوقه
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
اميره فتحت تلفونها لقت اكتر من50 مكالمة و80 مسج
اميره رن عليها رعد تاني
رعد بصوت عالي /انتي فين ياهانم
اميره /في اي يارعد بتزعق ليه
رعد /هو اي انتي مش عارفه انتي عملتي اي تقدري تقوليلي طالعه من غير حرس ولا سواق ليه مشدا كلامك انتي فين دل قني بقالك ساعتين بره الفندق
اميره /رعد وطي صوتك
رعد /ربع ساعه بالظبط والقيكي في الفندق سامعه
مستناش الرد وقفل
اميره /ماشي يارعد
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
* في الفندق *
اكرم/انتي كنتي فين رعد قالب عليكي الدنيا
يوسف /الهانم كانت فين بقا
اميره /في اي هو انا صغيره مثلا
سليم بهدوء /مش صغيره ياأميره بس خوفنا عليكي التلفون مقفول وكمان منعرفش انتي فين لا وكمان من غير حرس
اميره /معلش يابابا كنت عاوزه افضل لوحدي شويه
...... /اهلا بالهانم اللي كش عامله حساب لجوزها عسل انا علشان اكون نايم وتسبيني وتمشي ولا اي
دا الحرس عارف انك مشيتي وانا لا بس انا اللي استاهل سبتلك الحريه وقولت عادي براحتك فاهمه وعاقله مش مخها راح منها
هدي /صوتك يارعد الناس بتتفرج علينا عيب كده
رعد. حاول يتمالك اعصابه وشد ايد اميره ومشي
اميره /سيب ايدي في اي انتي بتشد ح*يوا**نه مثلا
رعد ماشي من غير كلام
دخلوا الجناح
رعد /ممكن اعرف في اي
اميره بلا مبالاه /في اي يعني
رعد /اميره متنرفزنيش اي اللي حصل انتي بتعاتبيني علي حاجه كانت صفحه قديمه وانتهت في اي هو انا وقتها كنت اعرفك ولا شوفت اصلا
اميره /مش زعلانة
رعد /تمام يابنت الناس بس المعامله هتتغير مفيش عربيه مفيش شغل في جامعه وبس وتروحي وترجعي علي القصر مش ناقصه وانا اللي همشيكي ياأميره انا سبتك براحتك بس انتي معملتليش حساب ودا جزاتك
اميره /تمام انا نازله
رعد /مفيش نزول سامعه
اميره /حته النزول جايبني تحبسني
رعد /اميره خلاص بقا كفايه وجع دماغ انزلي بس لو عرفت انك طلعتي بس برة الفندق هزعلك مني اوي
اميره نزلت تحت وكان الكل قاعد
أكرم /اميره انا معرفش اي اللي حصل بينك وبين رعد بس كلما خدنا الموضوع هزار وبعدين انتي مينفعش تحكمي عليه دا من قبل ما يعرفك ب6 سنين يعني انتي كنتي عيله في تانيه اعدادي راجعي حساباتك وبلاش تخسري جوزك هيا عملت كده علشان تغيظك وبس
اميره /ماشي يااكرم
ياسمين /وبعدين حد يغير من مايا دي كلها صناعي انتي بس اللي طبيعي ياجميل دي حته من لبنان بلد التجميل والصناعة كله
اميره ضحكت /والله مش عارفه اخوكي كان معجب باي فيها
ياسمين /معلش اصل كان نادر لو حد لقا حد في طوله فا لما صدق
اميره /اه واخده بالي دا انا بقف جمب اخوكي بحس اني وقفه مع برج خليفه
مرام /هتقوليلي عندي نفس العينه
يوسف /بتقولي حاجه ولا أولدك دلوقتي
مرام /اسكت متخوفنيش انا المفروض فاضلي اسبوع
اميره /طب اي انا زوتها مع رعد ولا اي
سليم /لا خالص حوالي عن 50 مكالمة و80 رسالة وخلاص
اميره /طب اي عاوزه الصالحه فين جنه
جنه بصوت عالي /انا هنا ياكبيره اي الأخبار
اميره /عاوزين نعمل مفاجأه لبابي
جنه /تورته حلوه وتقولي اسفه وخلاص
اميره /اممم فكره وهنجيب تورته منين
ياسمين /بت انتي بتتهربي قومي
اميره /أميري الله قايمه تعالي ياجنه
خدت اميره وجابو تورته عليها حرف الR وطلعوا علي الجناح
وفتحت وكان رعد طالع من الحمام ومنشفه حول خصره وشافها ابتسم
...... /رعد حبيبي شوبك وينك ياعمري
اميره وقع منها الكيك علي الارض وبصت كانت مايا لابسه القميص رعد وفي اديها كأس
مايا /اوو اميره سوري
اميره بتبص لرعد وحابسه دموعها
رعد بتبرير الموقف /اميره اوعي تفهمي غلط والله معرف هيا جت هنا ازاي
اميره ساكته خالص ومايا بتبصلها بنتصار
اميره في نفسها /فوقي ياأميره اوعي تخليها تهزمك فوقي اوعي
اميره تقدمت من مايا بصمت
اميره /بتعملي اي عند جوزي يا مايا
مايا /والله رعد جالي وقالي اميره ما نا هون تعي علي الجناح
رعد مسرع /كدابه والله كدابه محصلش انا شفتها دلوقتي والله
مايا /آآآآآآه
ضربتها اميره بالالم ومسكتها من شعرها
مايا /انتي كيف بتعملي هيك
اميره /واعمل اكتر غوري من وشي
جريت مايا لأنها خافت من اميرة
جنه /مامي هو فين اي وطنط دي كانت لبسه قميص بابي ليه
اميره /مفيش ياروحي تعالي
اميره /رعد
رعد مش عارف يتكلم مش عارف اي اللي بيحصل /.... نعم
اميره /عيالي يرجعوا القصر ورقه طلاقي معاهم
رعد بصدمه /طلاق ياأميره والله معرف حاجه
وجه يمسك اديها
اميره بصراخ /ااااااااابعد عنيي مش طيقاك ابعد
رعد برجاء /طب اسمعيني طيب
اميره شالت جنه ونزلت بسرعه ورعد بيغير هدومه علشان يلحقها
😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏
مايا /كله تمام
المجهول /برافوا مايا50 الف دولار وصلوا حسابك
مايا /ميرسي
وقفلت
Back
مايا /بليز ممكن تفتحلي الباب لاني نسيت الشنطه حجي جوه
العامل /تمام يافندم
فتح ودخلت مايا وسمعت صوت المايه عرفت ان رعد في الحمام وهيا مراقبه نزول اميره من الاول
غيرت بسرعه ولبست قميص رعد
Fack
مايا /اخيرا انتقمت منك رعد علشان تسيبني في الجامعه وتقولي ما عنت احبك
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
نزلت اميره جري واخدت جنه وركبت العربيه ومشيت وهيا منهاره من العياط
جنه /مامي انا خايفه مامي مامي
اميره وقفت بسرعة
اميره /اي ياحبيبتي خايفه وانتي معايا
جنه /انتي مش راديه تردي وزعقي في بابي وكمان بتسوقي بسرعه كبيره اوي هو في اي يامامي
اميره /مفيش حاجه ياقلبي زعلانه شويه اربطي الحزام بقة ياقلبي تعالي
وعملتلها الحزام
وكملت سواقه بس فاجاه طلعت عربيات سوده كبيره وقطعت عليها الطريق
اميره بدأت تخاف مش منهم علي جنه هيا لوحدها
اخدت اميره السلاح الشخصي ونزلت بسرعه وقفلت العربيه علي جنه
احد الرجال /اخيرا مستني اقابلك بقالي كتير اوي
اميره /مستعجل علي الموت يعني
الرجل /محدش عارف
بدأت المعركه وكان خمس رجال ضخام يتعاركوا مع اميره اميره قويه لاكن الكتره تغلب الشجاعه
وقعت اميره علي الارض من الضرب
اميره بتحاول تقاوم علشان تقوم بس مش قادره
جنه من داخل العربيه /مااااامي لا لا لا
اميره بتحاول تقوم وعيونها بتقفل بس بتحاول
راح الرجل ووفتح العربيه وشال جنه
جنه /لا لا سبني سبني
ضرب جنه بالالم /اسكتي يابت
اميره علي الارض بتحاول تتطلع المسدس واخيرا نجحت وضربت طلقه في رجل الراجل
الراجل /اااااااااه
راح واحد وضرب اميره في بطنها جامد
الراجل /اي ياشيخه حته وانتي في الأرض بتقاومي
نزل المجهول من العربيه
المجهول /اي رايك في المفاجاه دي بقا شوفتي انا باخد
حقي وبس مستغربه انه انا صح بس اي بيقولوا خافي من القريب مش الغريب القريب علي طول عارف تحركاتك واكيد هيوقعك هاااا ياأميره عرفاني ولا الضرب أثر عليكي
اميره/........ إن.......... انت ... هرجع....
المجهول /لسه فيكي نفس عيله المنشاوي طبعت عليكي ولا اي يااميره موتي بقا
وغابت عن الوعي وهيا سامعه صراخ جنه بتترجاها تقوم علشان تنفذها ورعد في بالها والمجهول اللي انخدعت فيه واي المصير الي مستنيها هل الحياه خلصت علي كده كده انتهت اميره ولا القدر ليه رأي آخر
المجهول /ارموها جمب العربيه وهاتوا السلاح بتعها
ياترى مين المجهول دا؟ وجنه اي اللي هيحصل معاها؟ واميره مصرها اي؟
الرجل /حاضر وشال اميره ورماها جنب العربيه واخد السلاح بتعها وسابها في وسط الطريق
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
معلش عارفه اني اتاخرت بس امبارح بجد مكنش عندي اي مجهود اني اكتب خالص الروايه الجزء التاني قربت تخلص أن شاء الله
صلوا على الحبيب المصطفى
اللي هيكتب حاجه معلش انا مش برد علي كل الكومنتات لان مش بعرف اجيب الأول ياريت اللي يكتب حاجه يعملي منشن
البارت التاسع من الجزء الثاني
اميره الرعد
صلوا على الحبيب المصطفى
بقلم /ندا الشرقاوي
في الفندق
نزل رعد بسرعه وقال /اميره اميره فين
أكرم بستغراب /يابني كانت طالعه تصالحك ومعاها جنه وكيك
رعد حط ايده علي وشه /ياالله
سليم بقلق /في اي يارعد
رعد قعد /معرفش معرفش طلعت لقت مايا معايا في الجناح ومايا لبسه القميص بتاعي وبعدين طلبت الطلاق ومشيت
يوسف بعصبيه /انت بتستهبل يعني اي مايا لبسه قميصك وكانت مايا بتعمل اي عندك تقدر تفهمنا
رعد /والله معرف حاجة انا كنت في الحمام باخد دش وطلعت لقتها واقفه ابتسمت عادي فاجاه لقيت مايا بتنادي عليا
ياسمين بقلق /وبعدين اميره فين
رعد /معرفش معرفش وخدت جنه معاها فين جمال
أكرم /بره
رعد /طلع بسرعه وهما وراه
رعد /اميره فين ياجمال
جمال/للأسف معرفاش الحقها دي ركبت العربيه ومستنتش تعمل الحزام ومشيت علي طول وفي اقل من دقيقه مكنتش قدامي كانت مشيه بسرعه كبيرة
رعد /وبعدين اطلع بسرعه بالحرس لف شرم الشيخ كلها لحد ما تلاقيها وبلغ عن الحربيه وانا هطلع معايا
أكرم ويوسف /واحنا معاك ياله
جهزوا العربيات وبدوا يلفوا شرم الشيخ حته حته وبلغوا عن العربية
رعد وهو بيضرب الدركسيون بعصبيه /هتكون راحت فين يعني فين
أكرم /اهدي بقا العصبيه دي مش حل خلينا نفكر
يوسف /انا بحاول اوصل للعربيه
رعد /يارب يارب
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
........ /انا عاوزه مامي
الراجل /بس يابت مش عاوزة اسمع صوتك والا هموتك سامعه زي ما سبنا امك بتنازع الموت وان شاء الله روحها طلعت
جنه ببكاء /لا لا مامي مش هتسبني زي مامي مي انت عمو شرير ووحش وانا هقول لبابي يضربك علشان انت وحش ومامي هتقوم وترجع قويه تاني
الراجل /بس اسكتي بقا ولا اقولك اهو
وجاب لزقه حطها علي فمها
جنه بتبكي في صمت خايفه انه يضربها تاني
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
جمال /ايوه يارعد بيه لقينا مداك اميره
رعد بفرح /بجد طب هيا فين
جمال باسف /..........
رعد وقف العربيه /ايييه
أكرم /اي الغباء دا حد يوقف كدة
رعد بعدم فهم ومش قادر يستوعب /عرفوا مكان اميره
يوسف /بجد طب فين انطق
رعد /لقوها علي الطريق ومغمي عليها ومضروبه ومبتنطقش
أكرم /ازاي ومين اللي عمل كده
شغل رعد العربيه ولف بسرعه للمكان
وصلوا المكان نزل رعد بسرعه وبيدعي ربنا في كل خطه متكنش اميره بس هيا العربيه بتعتها بس بيخيب ظنونه
بص كانت اميره مرميه علي الارض والدم يسيل منها ولا قادره علي التحرك فهي في عالم آخر
نزل رعد علي ركبه وشالها في حضنه /اميره..... اميره قومي..... حبيبتي ...... مش دي اميره حبيبتي.... انا حبيبتي قويه قومي متوجعيش قلبي عليكي ياله بقا وحياتي عندك.... طب بصي وحياه جنه وانس ومالك وفردوس قومي علشانهم...... انتي زعلانه مني صح..... بس والله انا معرفش حاجه..... طب قومي اضربيني.... زعقي بس مش كدة.... متوجعيش قلبي عليكي 💔💔يابت قلبي.
أكرم وهو مصدوم من الموقف وشها شاحب لا توجد ملامح يوجد أثر الضرب فقط /قوم يارعد مينفعش كده
رعد /إسعاف..... اسعاااااف بسرعه
جمال /في الطريق يافندم
والحرس بستغربوا رعد من قوته وجبروته بقا قاعد في الأرض حاضن حبيبته
يوسف /جنه جنه فين
جمال /للأسف يافندم جنه مختفيه محدش يعرف عنها حاجة
حته في فارغ رصاص بس السلاح الشخصي لمدام اميره مش في العربيه
رعد /مش هستني الإسعاف اي هيجوا بعد سنه مراتي هتروح مني وبنتي اللي معرفش عنها حاجة
شال رعد اميره كويس وحطها في العربيه وانطلق بالسياره لاقرب مستشفي
في المستشفي نزل رعد بسرعه ونده علي حد من جوه جم اخدو اميره ودخلوا
رعد /يارب يارب
بعد عشر دقائق
أكرم /اي فين
رعد /جوه في العمليات
يوسف /ان شاء الله خير رعد جنه مختفيه لازم نبلغ البوليس
رعد بتحذير /اوعي
يوسف بستغراب /ليه
رعد /مش هتبلغ ولا هتعمل حاجه غير لما اميره تفوق سامع علشان نعرف اي اللي حصل
يوسف /تمام يارب بس تكون بخير
بعد ساعه الا ربع
الدكتور/الحمد لله المريضه عدت فتره الخطوره وهننقلها الغرفه حالا ونستناها تفوق بس يارعد بيه دي مسؤلية ولازم نبلغ عنها دي مضروبه ضرب مبرح
رعد /انا هعمل الازم
الدكتور /تمام عشر دقايق وتقدر تدخلها
بعد مرور ساعه
ورعد وأكرم ويوسف قاعدين مستنين اميره تفوق
اميره تخت تأثير البنج /...... لا جنه....... جنه لا ياجنه متمشيش.... رعد.... يارعد الحقني..... يارعد
جري رعد عليها وأيده علي خصلات شعرها /قلب رعد فوقي ياعمري
اميره /.... لا هموت.... هموت يارعد
رعد بدموع /بعد الشر عليكي ياعمري فوقي الله يخليكي متوجعيش قلبي عليكي 💔😢
اميره بدأت تفوق /جنننننننه
رعد /اميره اميره
اميره بدموع /جنه..... جنه
رعد بيحاول يهديها /اميره اهدي......
اميره بدموع /رعد...... آآآآآآه
رعد /اي اي اللي بيوجعك
اميرة /مكنتش قد الامانه يارعد مقدرتش احافظ علي جنه مقدرتش احافظ علي بنتي...... بس هما كانوا كتير وانا مش قدهم
رعد بابتسامه /اي ياقلبي بس انتي قد الامانه ونص انتي دفعتي عن جنة وهنجيب جنه بإذن الله بس قوليلي براحه في فارغ رصاص الرصاص دا من سلاحك صح
اميرة بدموع /اه
رعد /حلو الرصاصه جت في مين
اميره /الراجل اللي كان شايل جنه وبيضربها
رعد بغضب /بيضربها
اميره /اه يارعد..... انا عرفت جنه فين
يوسف /فين
أكرم /ازاي
اميرة بالم وبتحاول تقوم /عاوزه اتعدل بس
رعد /تعالي عدلها رعد وخلاها في حضنه
اميره /موبيلي فين كان في الشنطة
رعد /كل حاجة مع جمال استني بس انتي عاوزه التلفون ليه دلوقتي
اميره /هات بس التلفون اه يا شي هو خلاص وشي راح مبقتش حلوة
رعد /مبقتيش اي دا انتي ملكه جمال وبغمزه تحبي تشوفي
اميره /التلفون ولسه حسابك مخلصش
جاب الفون من جمال
رعد /اهو قوليلي هتعملي اي
اميره /هات جنه لبسه سلسله اقدر اعرف هيا فين عن طريق الGps
رعد /انتي بتتكلمي جد طب أمته وازاي
اميره /السلسله دي من ساعه ما انت كنت في غيبوبه علشان لو حصل حاجه
أكرم /اقسم بالله متجوز مخابرات
رعد /بس بس محدش ليه دعوه بالقمر تبعي اشتغلي
اميره بدأت تتبع السلسله وقالت /جنه لسه في شرم الشيخ في مكان في الجبل ياخد من هنا 3ساعات
رعد /ياله بينا
أكرم /ياله
اميرة /علي فين
يوسف بستغراب /علي المكان
اميره /بس انتوا مش هتمشوا من غيري
رعد /اميره مش عاوز جنان انتي مش باين حاجه من كتر الضرب
اميره /هاجي يعني هاجي لو فيها موتي
يوسف /مش هينفع
اميرة /يبقي مش هتخدوا العنوان
رعد /يعني اي
اميرة /فيها لا اخفيها
أكرم /احنا بنلعب هنا ولا اي
اميره /بره يااكروم انت وچوووو علشان البس
طلعوا وهما مستغربين
رعد /مردتش اتكلم قدامهم بس انتي ازاي عاوزه تروحي احنا مش ضامنين اي اللي هيحصل
اميره /لازم اروح لازم
رعد /مصره ليه اميره انتي تعرفي حاجة انا معرفهاش
اميره بتردد /اعرف اي
رعد /ماشي معاكي للآخر
اميره /تعال ساعدني بقا الله يخليك
رعد /تعالي يامصيبه حياتي
غيرت اميره ولبست وهيا بتتالم بس مش عاوزه تبين بس رعد حاسس بيها
رعد /تعالي ياله اميره انتي شوفتي مين اللي خطف جنه لو غرضهم فلوس كانوا اخدو العربيه وخلاص بس دا مقصود مين ياأميره
اميره/لما تروح هتعرف
رعد /مائي ياأميره
طلعوا وجهزوا والحرس بذياده واكتر من الاول
رعد /احنا معانا 40 راجل
اميره /مش كفايه
رعد /ازاي
اميره /مش كفايه عاوزين عشرين كمان
أكرم /طب ياله نتحرك وانا هطلب مساعده من اللي في الفندق
اميره /تمام عاوزة سلاح
رعد /اه الهانم اتاخد سلاحها
اميرة بتوعذ /هرجعه
رعد /طب ياله وشال اميره ركبها العربيه
واتحركوا
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
بعد مرور الوقت
وصلوا لمكان في منطقه في الجبل
رعد بخوف /اميره خليكي هنا
اميره مسكت ايده/انا كويسه متخافش
رعد /بس انا عارف انك بتتالمي هدخل جوه انقذك ولا انقذ بنتك
اميره /احنا الاتنين يارعدي انزل بقا ياله
نزلوا ودخلوا والحرس اتحركوا وبداؤ يراقبوا المكان
اميره ماشيه تتعقب السلسله وتشوف هيا قريبه منها قديه
اميره /جنه في الاوضه اللي هناك دي بس عليها اتنين شبه الحيطه
رعد /اسيبك وامشي وانتي تتصرفي
اميره /بتبعني ياابو العيال
رعد /اتنيلي انتي في اي ولا في اي
اميره /لو اتخلصنا من الاتنين دول معرفش مين اللي هيكون جوه مع جنه
رعد /طيب ياله يااكرم
أكرم /اذيكوا يارجالة
انتبه له الرجال وبدأت المعركه لاكن بحركه سريعه من رعد من الخلف بلوي الرقبه وقع ميت في ساعتها
وأكرم يتعارك مع التاني
واميره بتمشي بطيق علشان توصل الاوضه مت غير ما حد يعرف
وخبطت علي الباب
الراجل اللي اميره ضربته فتح كان يعتقد انه احد الرجال
اميره /مش قولتلك هرجعلك وضربته ضربه قويه بالمسدس في وجهه اطاحته أرضا
دخلت وقفلت الباب
اميره /قولتلك انت مستعجل علي موتك
الراجل /هموت علي ايد واحده ست
اميره /اه تحب نشوف دا انا معلمه عليك في رجلك
........ /اميره افتحي الباب افتحي متفقناش علي كده
اميره مش سامعه اصلا وقربت من الراجل وبدأت تضرب فيه بكل قوتها وهو مش قادر ببسب ان رجله مجروحه
وقع الأرض
اميره وهيا بتضربه بالبوكس في وشه /عرفت ان انا مستسلمتش
ضربت بنتي صح انا هوريك ومسكت ايده وفضلك تتني فيها لحد ما اتكسرت من بره سمعوا صراخ الرجل
يوسف /اميره انتي بتعملي اي افتحي
جنه واقفه بتعيط وبس لان فرحانه ان اميره ورعد جم
رعد /اميره افتحي
كسروا الباب وكان الراجل في الأرض واميره بتضرب فيه
اميره/انا كسرت دراعك اللي ضربة بيه بنتي علشان بعد كده لو قربت من حاجه تخصني هموتك سامع ولا مش سامع انت كده كده ميت
رعد بيحاول يشيل اميره من علي الراجل /كفايه كده الراجل هيموت في ايدك
اميره /لمس حاجه مش بتعتوا وياريتوا لمس اي حاجة دا امس بنتي انا مد ايده علي بنتي
رعد /طب كفايا
...... /اخيرا
لف رعد وثبت مكانه كالصنم فهوا يعرف الصوت جيدا
رعد /خالتوا
هيام /بس اسكت انا مش خالتك انا العدوا اللي بعمل كل دا انا اللي السبب في الحادثه علشان احكى عينك وانت مزلول بس برده قمت تاني انا اللي السبب في اني أخوف مراتك واضرب نار عليها هيا وبنتك في العربيه انا اللي عملت كل دا يارعد ولسه هنتقم وانا اللي رجالتي ضربوا مراتك وانا اللي خطفت بنتك ولسه يارعد لسه
رعد بصدمه /وليه دا كله عملتلك اي علشان الحقد والغل دا كله
هيام /علشان انت السبب
رعد /انا السبب في اي
هيام /انت السبب كانت قدامك علي طول ليه محبتهاش ليه كانت بتعمل كل حاجه علشانك ليه تموتها
رعد /انا اموتها وانا قولت لبنتك روحي اقتلي مراتي اللي لسه مخلفه علشان اتجوزك ولا قولت لبنت اعملي اي ولا اشربي مخدرات ولا اي انا مموتش بنتك وفي الاخر جايه تنتقمي مني انا ومراتي وعيالي
هيام /ولسه يارعد
وفاجاه الرجاله دخلت وحاوطت المكان كله
هيام /لازم اخد حق بنتي مش هتطلع من هنا يارعد
يوسف /برافوا والله انا اقول بنتك كانت طالعه لمين قلبها اسود طالعه ليكي
هيام /انتوا كلكوا وحشين خاوا مني كل حاجه امك خدت مني سليم
بصلها باستغراب وقالت اه انا كنت بحب سليم بس هو سابني واتجوز هدي علشان كنت بشرب ولبسي مش عاجبه وجوزوني غصب عني لواحد همه بس انه معاه زوجه حلوة
تكون معاه في الاجتماعات وخروجات
بس خلاص يارعد كل حاجه بقت علي المكشوف مفيش حاجه اخسرها
رفعوا رجاله هيام السلاح علي رعد وأكرم ويوسف
أكرم /علي الهادي بس اسمعوا كده وكانت صوت عربيات البوليس
اقتحمت القوات المكان
الظابط /ارمي السلاح اللي في ايدك
هيام ببعض الخوف /انا كدة كده ميتة يبقي مش لوحدي
اميره /كان نفسي اقولك هاجي معاكي بس عندي مشوار بقا
هيام بغل /انتي اللي بوظتي حياتنا انتي السبب
اميره/انا معملتش حاجه انتي عامله كل دا علشان بنتك صح وبنتك اللي اصلا مفكرتش فيها ولا تعرف عنك حاجه احب اقولك بنتك عايشه
هيام بعدم تصديق /انتي كدابه اي اللي بتقوليه دا
رعد /اميره انتي بتقولي اي
اميره بصوت عالي /ايوه عايشه وقريبه مننا كمان وبرده بتحاول تخرب عليا حياتي هااا اي رايك بعد كل دا وبنتك ولا في همها حاجه
هيام/لا انتي كدابه كدابه
يوسف /اميره انتي بتقولي اي
اميره /اي اميره طلعت مجنونه دلوقتي
الظابط /اتفضلي معايا
واخد ا هيام وتم القبض عليها
رعد راح لاميره اللي كانت بتحاول متبينش الألم
رعد /اميره
اميره /هات جنه وهات الرجاله وياله
جنه /مامي انا فرحانه انك جيتي وضربتي عمو الوحش اللي ضربني وكان عاوزك تروحي عند مامي مي
يوسف /تعالي ياسنيوريتا نركب العربيه ونروح علشان مامي تعبت
رعد /اميره اللي قولتيه دا صح
اميره من كتر الألم مش عارفه تتكلم /مش...... ق.... قادره
رعد شالها بسرعه /معلش استحملي هنوصل المستشفي وكل حاجه هتكون بخير
خلص الحوار وكل حاجه بقت تمام وكلهم دلوقتي في المستشفي مستنين اميره
الدكتور /انا قولت المريضه مينفعش تطلع ليه طلعت هيا ليه حته انها قطه اللي ضرباها
رعد بعصبيه /اتكلم عدل وقولي اي اللي حصل
الدكتور /انا قولت لمدام اميره ان ممكن تحصلها مضاعفات ودا ممكن يحصلها نزيف وممكن توقف الحمل لمده سنتين او اكتر
رعد بصدمه /محدش بلغني ليه
الدكتور /يافندم مدام اميره مضيه علي اقرار قبل ما تمشي ان المستشفي ملهاش اي دخل لو حصلها حاجه
هيا دلوقتي نايمه وياريت تفضل مرتاحه فتره
رعد /فتره طويله
الدكتور /ياريت شهر أو شهر ونص متعملش حاجات كتير يعني
رعد /تمام اقدر ادخل
الدكتور /اتفضل
دخل رعد وكانت اميره نايمه علي السرير بارهاق
قعد جمبها وأيده علي شعرها /ليه تعملي في نفسك كده ليه تخاطري بنفسك علشان بنت مش من دمك اصلا ليه تعملي كل دا وانتي لسه صغيره شايلتك الحمل بدري بدري ياأميرتي
بس اوعدك خلاص معتش فيه تعب تاني مفيش غير سعاده وفرح وبس وهنبعد عن كل الناس اللي هنا بس انتي اللي رجعتي تاني للمشاكل ياأميرتي ازاي رحمه عايشه ازاي انا دفنها بايدي وسامية معرفش رحمه كانت بتكجب ولا كانت بتقول اي
يارب تعبت والله
اميره بتعب وابتسامه مرهقه /بس انا متعبتش يابن المنشاوي
رعد /انتي لسه فيكي نفس
اميره /اه لسه كنت هتتجوز عليا ولا اي
رعد /عمري ياقلب رعد انتي كويسه صح
اميره /اه كويسه الحمد لله
رعد /اميره انتي مبتسمعيش الكلام مضيتي علي إقرار من غير علني وبتعملي كل حاجه من ورايا
اميره /عارفه والله وانا اسفه مش هعمل كده تاني
رعد /ياريت والتزمي بقا شويه وتقعدي في البيت وكفايه حركه
اميره /حاضر فين جنه
رعد /مصممه تشوفك قبل ما تمشي استني ادخلها
دخلت جنه وجريت علي اميره
جنه /وحشتيني اوي يامامي
اميره وهيا تحتضنها بشوق كبير /وانتي اكتر ياعيون مامي
جنه /انا فرحانه اوي يامامي انك جيتي وضربتي عمو الشرير دا
اميره /حبيبتي فرحانه ديما يارب ياله روحي بقا علي الفندق مع أكرم وچوو وانا هاجي كمان شويه
وخدي شاور خلي ياسمين تغيرلك ونامي لأنك تعبانه
جنه /ماشي يالة باي
وقبلتها من خدها
اميره بضحك /باي ياقلبي
طلعت جنه
رعد /طب اي
اميره بستغراب/اي انت
رعد /مليش بوسه زي جنه دا حته عيب في حقي 🤔
اميره /لا مفيش
رعد بيقرب/بتتحديني يعني
اميره /اه عادي
رعد /طيب وبيقرب منها
الباب خبط دخلت الممرضه
الممرضه /اسفه يافندم علي الازعاج
رعد بغيظ/ولا يهمك
الممرضه /حضرتك دا الفطار
رعد /تمام روحي انتي وانا هاكلها
الممرضه /تمام يافندم
طلعت الممرضه
اميره /هات بقا زي الشاطر علشان جعانه وتعال اعدلني مش عارفه اقوم جمبي بيوجعني
رعد /تعالي يابلوه حياتي +الف سلامه عليكي يا قلبي
اميره /رعد عاوزه اشوف الولاد
رعد /بكره لما تطلعي احبهم هنا المستشفي ازاي معلش علشان جو المستشفي وكده
اميره /تمام
بدا رعد ياكل اميره
رعد /ياريت بقا نبطل مشاكل كان يوم اسود يوم ما علمتك الملاكمه والسواقه كله بيطلع علي دماغي انا
اميره بتصنع البرائه /انا يابابي هو انا عملت حاجه
رعد بسخريه /لا انتي ملاك الواد مالك هو اللي عمل كل حاجه
اميره /بس ملكش دعوه بحيب امه دا
رعد /هضربك في الجنب التاني كلي وانتي ساكته
اميره /هو انا عملت حاجه قولي عملت اي الشرطه خدت هيام هانم
رعد بهدوء /اه ومش عارف هقول لأمي اي
اميره /ولا انا
رعد /كانت بتقول مسافره تغير جو طلعت بتخطط لموتي
اميره /مكنتش اتوقع كده انا قولت هيكون حد منافس لينا في السوق وكده
رعد /الضربه بتيجي من اقرب حد
رعد /اميره
اميره /نعم
رعد /انتي قولتلي ان رحمه عايشه ازاي انتي بتهزر ولا جد
اميره /اصل.... اصل
رعد /اصل اي انطقي
اميره /اه يارعد رحمه عايشه
رعد /ازاي وانتي عارفه من أمته
اميره /من بعد ما انت فوقت بأسبوع
رعد /وساكته ليه وهيا فين
اميره /هيا موجوده بس بشخصيه مختلفه غيرت حياتها كلها اسمها وكل حاجه
رعد بعدم استوعب/مين ياأميره
اميره /بتكون......
رعد /مش معقول
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
يا تري رحمه طلعت مين؟ ورجعت ازاي؟
واي اللي هيحصل؟
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق