رواية جوهرة يوسف نصار الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم صافي
رواية جوهرة يوسف نصار الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم صافي
البارت السادس
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
اللهم اشفي مرضانا ومرضي المسلمين اللهم ارحم موتانا وموتي المسلمين
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
بمكتب يوسف
علي الهاتف
مراد.يعني لا حضرتك ولا الاستاذ رائف شرفتو سيبين الشغل عليا اي الاستهتار بتاعكم هي حصلت
يوسف بجمود.مراد متكبرش الموضوع وبعدين دا اول مره اتاخر عادي الدنيا مش هطير
مراد.طبعا تقدر تقولي ورق الصفقه الجديده مش جاهز ليه
يوسف.الورق مع رائف هتصل بيه واشوفه
مراد بغيظ.دا انت بارد واغلق الخط
يوسف وهو ينظر للهاتف بغضب ثم قام بالاتصال علي صديقه
لم يجيب
كانت ليلي تجلس بالمكتب حين اتاها صوت رنين الهاتف
اتجهت للاعلي وهي تحاول ايقاظ رائف
ليلي.رائف قوم تلفونك بيرن وكمان تلفون البيت صاحبك الي اسمه يوسف
رائف وهو يجذبها لاحضانه بنوم.سيبك منه
ليلي.شوفه ياحبيبي يمكن حاجه في الشغل وانت اتاخرت قوي
رائف.طب هتيه
اعطته الهاتف بيده امسكه وهو مغلق عينه واجاب
ايوا يايوسف عاوز اي علي الصبح
يوسف بعصبيه.احنا العصر يااستاذ ازاي يامحترم ورق الشغل يكون ناقص احنا هنهزر في الشغل كمان ولا اي
رائف وهو يضع يده علي السماعه .حبيبتي اعمليلي قهوه
ليلي.حاضر
بعد ان ذهبت
رائف.اي ياعم مالك كدا
يوسف.تتفضل دلوقتي تروح الشغل وتخلص الورق المطلوب
رائف.بس كدا حاضر من عنيا بس بلاش عصبيه
يوسف.انا اهزر في اي حاجه الا الشغل يرائف
رائف.عارف بس سيبك كانت سهره انما اي جنان كانت نقصاك انا عارف كنت غطسان فين
يوسف.خليك في نفسك بدل مراتك متقفشك
رائف.يستار يارب اعوذ بالله من ملفظك
يوسف بخبث.خايف قوي عموما جهزلنا سهره اليله دي بس انت عارف طلبي
رائف.ايوا كدا يانمس من عنيا مع ان بحتار علي ملاقي طلبك النسوان كلها بتخاف منك عاملهم رعب
يوسف بمكر.ههههه ليه دا انا حتي بتوبهم
رائف.اه والصفقه كانت لوز امبارح
يوسف.هههههههه هي مراتك جت اثبت يلاا
رائف .اه طبعا طبعا... تسلم ايدك ياحبيبتي
اعطته ليلي قهوته وجلست بجانبه اخذ يدها وقبلها بحب صادق
ليلي.بالهنا ياقلبي
رائف.تمام يايوسف انا هلبس واروح الشركه سلام
ابتسم يوسف بسخريه علي صديقه وخوفه
دق باب مكتبه واذن لهم بالدخول
رائها تقف امامه بثيابها الرائعه فهو انتقاها لها بحرص شديد لتكون كالاميرات
هز راسه وهو يضع لسانه تحت ضرسه.صغيره اوي بس دا المطلوب
تعالي ياجوهرتي
تقدمت منه ببرائه.شوفت فستاني الجديد
يوسف.تحفه عليكي بقا اجمل لما لبستيه
جنه بسعاده ..بجد
يوسف بجديه.تعالي نتغدو سوا وبعدين الدكتوره هتيجي تشوفك
اختفت ابتسامتها فورا وقالت بخوف ..د دكتوره ليه انا مش تعبانه
يوسف.عادي هتيجي تشوفك بس
جنه بخفوت.بس انا كويسه
يوسف بعصبيه.انا قولت اي مبحبش اعيد كلامي
جنه بدموع...حاضر
يوسف وهو يلمس خديها.شطوره
رفعت طرف شفتيها بغيظ لكنه لم يراها
جنه بهمس.هو اي دا كل شويه يخوفني وبعدين يقولي شطوره كاانه بيكافئني
يوسف.سرحانه في اي كلي
جنه.حاضر هاكل اهو
ابتدات في الاكل لم تاكل سوي القليل فقط منه
جنه.الحمد لله شبعت
يوسف بتعجب.انتي كلتي اي دا الاكل زي ما هو انا فاكرك هتكلي كتير من الاكل دا هو مش عجبك ولا اي
جنه.هو جميل خالص بس انا مش بحب اللحمه
يوسف بصدمه.اي هو في حد مبيحبش اللحمه جنه.انا مش بحبها
يوسف.ليه
جنه.علشان بيدبحوها وتخرج منها دم وانا بخاف من الدم
يوسف.اي التفكير دا يابنتي بس ماهما لزم يدبحوها اومال هيعملوها صاحيه طب دقيها كدا
جنه بقرف.لا
يوسف برفعة حاجب .بقولك دوقيها
جنه.علشان خطري والنبي بلاش هرجع
نظر لها بغضب لعندها معه واقترب منها وامسك بالشوكه وغرزها باللحم ووضعها امام فمها
يوسف.كلي احسنلك
اغمضت عينيها وفتحت فمها بتردد وضع الاكل
يوسف.اقفلي بوقك وكلي
جنه وهي تمضغ بقرف خلاص شبعت
يوسف.لما تخلصي الي قدامك وانا اقول ضعيفه كدا ليه واكمل بصرامه.كلي
جنه بتافف.حاضر اله
نظر لها بغضب واكمل طعامه
بعد مرور ساعه كانت بغرفتها ومعها هذه الطبيبه
جنه.ابعدي عني انتي عاوزه مني اي
الدكتوره.ياهانم نامي وارتاحي انا هشوف حاجه وخلاص وهمشي
جنه.انتي قليله الادب ابعدي عني
الدكتوره.انا كدا هضطر اني ابلغ يوسف بيه
جنه.ايوا قوليله يجي يشوف قلة ادبك
خرجت الطبيبه وابلغت يوسف بما حدث
يوسف بجمود.تعالي معايا
اتجهو لغرفتها
جنه بخوف ..عمو يوسف شوف الست قليله الادب دي عاوزه تعمل فيا اي
يوسف بعصبيه.انتي مبتسمعيش الكلام ليه
جنه بصدمه.دي دي دي ع عاوزه عا
يوسف.وايه يعني
جنه بعند وعصبيه.لا عيب انا مش هخلي حد يقرب مني
يوسف.وهو يقترب منها ويسحبها بقسوه.وبعدين انتي مش بتفهمي ليه
جنه..انت وحش انا عاوزه ارجع تاني انا مش هعيش هنا انتو عاوزين مني اي
يوسف بتعجب من هذه الصغيره التي تخاف علي نفسها حتي من سيده لكنه سحبها بقسوه والقاها علي الفراش وجلس بجانبها وكتف يديها
ظلت تحارب وتحرك جسدها بقهر
يوسف.خلصي انتي كمان
الدكتوره.حضرتك مش هينفع كدا لزم ترخي جسمها
جنه بصراخ.ابعدوا عنيييي انتو عوزين مني اي ياعبيرر الحقيني
يوسف.اخرسي خالص احسنلك
جنه بانهيار.ابعد عني انا بكرهك لا والنبي ابعدي سبيني
اقتربت الطبيبه وهي تكشف عليها بدون ادني حق فيما تفعله فهذا لا يجوز ابدا بحق طفله صغيره .
ظلت تركل بهستيريا الا ان فقدت وعيها
نظر لها وجدها لا تتحرك ترك يدها ولطم وجهها بخفه .جنه
نظر للطبيبه ..مالها شوفيها
الطبيبه بخوف.دا حصل من خوفها ووكمان هي اتعرضت لضغط نفسي وعصبي
يوسف بتنهيده وقسوه.تمام كملي شغلك ولما تفوق هعرف اتصرف معاها
الدكتوره بخوف.طب ممكن حضرتك تخرج برا
يوسف.اه وماله اخلصي بسرعه
خرج وانتظرها عدة دقائق وخرجت
تحدثت فورا .حضرتك هي لسه صغيره قوي علي موضوع الجواز دا ومينفعش حاليا علي الاقل خالص سنتين تلاته كمان
يوسف.ااممم تمام هي كويسه
الدكتوره.هي هتفوق علي بليل ان شاء الله
يوسف.تمام
تركته الطبيبه وذهبت بعد ان اخذت حسابها
دخل يوسف الغرفه مره اخري وتوجه لها عدل من نومها وازاح شعرها من علي وجهها الصغير
يوسف بعدم احساسه بتانيب ناحيتها قال بلامبلاه ..معلش بس كان لزم اطمن عليكي علشان ماذكيش تحرك للخارج لينهي يومه بما حرمه الله بقلم صافي
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
البارت السابع
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
اللهم ارفع البلاء والوباء عن مصر وسائر بلاد المسلميين
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
ليلي.علشان خطري يرائف خليك معايا
رائف.معلش بقا ياحبيبتي شغل كتير ولزم انهيه.. قبل جبينها.يلا سلام
ليلي.هتتاخر
رائف.مش عارف علي حسب ادخلي نامي انتي ومتشغليش بالك لو جيت بدري هتصل بيكي اقولك اني جاي يلا ياقلبي سلام
ليلي بحزن.مع السلامه
بااحد الشقق
صوت صراخ ياتي من الداخل وفي الخارج يجلس رائف وامامه فتاة تتمايل بعهر شديد
رائف.العب ههههه
خرج يوسف وهو يعدل من هياته وجلس بجانب صديقه وامسك بكاسه وشربه دفعه واحده
رائف بمزاح.عملت اي يامفتري كسرت اي في البت المره دي
يوسف.بضيق.اديها
رائف.اه يامفتري ههههههه يابطني ليه يانبي حرام عليك
يوسف.جموسه قولتلها متحركش اديها مسمعتش الكلام
رائف بصدمه.نعم ياخويا هو الي متسمعش الكلام تكسر اديها وبعدين انت كنت مذنبها ليه ههههه هو دا كان وقت تذنيب
يوسف.فكك مني حد قلها تقرب مني وانا مسمحتلهاش تستحمل بقا
رائف.مع انك ليك طقوس غريبه قوي الي متسمعش كلامك تذنبها بالساعات علشان عارف انك هتعاقبها في الاخر وتكسر اديها رجلها اهو الي يجي تحت ايدك خليت النسوان كلها تخاف منك دا بقو يخافو مني انا كمان ارحم شويه
يوسف.واللهي طلما هتاخد فلوس وبتعمل كدا علشان الفلوس يبقا انا كمان اعمل الي انا عاوزه شرد قليلا واكمل هما الحريم كدا
نوعين النوع الاول
الي معندوش كرامه ولا شرف.دي اتعملت للاهانه بس ماهو الي تفرط في شرفها متستاهلش غير كدا
النوع التاني ودا المميز كرمتهم فوق كل شي ولما الكرامه بتتغلب الشرف بيذيد الي تحافظ علي شرفها للراجل الي هيكون جوزها
رائف.عجيب بس مز مهما تعمل بيتلمو حوليك برضو فكك انا داخل اشوف مستقبلي انا كمان يلا ياموزه
اتجه يوسف للخارج وهو ينوي الرجوع لمنزله
بالمطبخ
خادمه ..ياترا كانت بتصرخ كدا ليه
خادمه ٢ ..مش عارفه
الاولي.بشفقه.هو مكفهوش الكبار رايح يجيب عيله ياترا هيعمل فيها اي
الثانيه.انا عارفه اي الي وقعها في سكته مع انها يعيني نحيفه قوي ومفهاش اي اغراء
الاولي.زمانه عاوز يجرب الخام ذهق من كتر المستعمل
خادمه اخري.يوسف بيه وصل ولو سمعكم هيطير رقبتكم
لم يتحدثو بحرف اخر خوف من ان يسمعهم
باللاعلي تضم قدميها لصدرها وترتجف بخوف ريم..مالك بس ياجنه اهدي ياحبيبتي
جنه..والنبي خ خ خرجيني من هنا دول وحشين
ريم بشفقه وحزن .اي بس الي حصلك
ذاد رجفت جسدها ...انا مش عاوزه اكون هنا خرجيني ابوس ايدك
ريم..طب اهدي خلاص هجبلك اكل تاكلي وبعدين نتفاهم
جنه بصراخ.قولتلك مش عاوزه انتي مبتفهاميش انا عاوزه امشي
صعد للاعلي وتوجه لغرفة جنه وسمع صراخها فتح الغرفه حينها ارتعبت كل من جنه وريم التي خرجت علي الفور
جنه برعب وهي تراه يتقدم منها.ابعد عني انت عاوز مني اي
يوسف.هشششش وطي صوتك وبعدين مالك خايفه كدا ليه
جنه.انت جايبني هنا ليه انا عاوزه امشي
يوسف.جايبك هنا ليه علشان تكوني بتاعتي اما تمشي دي خلاص معتش ينفع لان زي مقولتلك انتي بقيتي ملكي خلاص وانا مبفرطش في حاجه تكون ملكي فااهدي كدا وخليكي شاطره
جنه ببكاء حاد..انا مش عاوزه افضل هنا انا عاوزه ارجع الملجا تاني
يوسف بعصبيه.انتي غبيه قولت خروج من هنا مفيش انتي فاهمه ولا تحبي افهمك بطريقتي
التزمت الصمت بخوف شديد منه وانكمشت اكتر علي نفسها
يوسف ..رريم
ريم وهي تسرع للاعلي ..افندم يايوسف بيه
يوسف.الهانم كلت حاجه
ريم بخوف .. ل لا
يوسف بزعيق.ازاي الهانم تفضل لحد دلوقت من غير اكل
ريم.واللهي يايوسف بيه اتحايلت عليها
يوسف وهو ينظر لها بغضب ..ثانيه واحده ويكون الاكل هنا ونظر لجنه .ولو ما اكلتش هي حره تستحمل بقا ثم تركهم واتجه لغرفته ليرتاح بها
احضرت ريم الطعام ووضعته امامها
ريم.كلي ياجنه ابوس ايدك الحمد لله الي عدت علي كدا وسكت كلي متجبلناش المشاكل
بكت بصمت ثم اكلت قليلا خوف منه
جنه.شبعت
ريم.بس كدا كلي كمان
جنه بعصبيه.شبعت
ريم.خلاص اهدي وحملت الطعام وذهبت وتركت جنه بمفردها .
جنه ببكاء.انا خايفه قوي عاوزه امشي ايوا انا لزم اهرب اول مينامو ههرب من هنا
ابتسمت لخطتها البلاهاء
مرت ساعتان
تمشي علي اصابعها وهي ترتجف من الداخل خوفا من ان يمسك بها احد
ظلت تنظر حولها بالممر الطويل ونزلت السلالم نظرت حولها لم تجد احد تقدمت بخوف ورهبه لباب القصر وقامت بفتحه بصعوبه هرولت للخارج لكن لسوء حظها انه يوجد الكثير من الحرس الخاص
جنه بياس.طب وبعدين هشوف بوابه تانيه كدا او سور قريب انزل منه
بحثت حتي وجدت سلم حملته بصعوبه ووضعته علي السور صعدة اول ثلاث درجات ووجدت من يسحبها بقسوه حتي وقعت علي الارض وهي تتالم رفعت نظرها بخوف وجدته يقف امامها عاري الصدر يلبس بنطال فقط من الون الاسود
يوسف بهدوء يسبق العاصفه..كنتي رايحه فين
جنه بارتباك وخوف.انا انا ك ك كنت كنت
يوسف بابتسامه غاضبه.كنتي اي هه عوزه تهربي مثلا
التزمت الصمت وهي تنظر له برعب
يوسف.حصليني علي فوق بسرعه
قامت واتجهت خلفه وهي تهرول بخوف
بغرفتها
جلس امامها ووضع قدم فوق الاخري
شايفه الحيطه الي هناك دي تروحي تقفي وشك ليها وترفعي ايدك لفوق ومتنزلش الا لما اقولك انتي فاهمه عارفه لو نزلتي ايدك او اتحركتي هعمل فيكي اي
هزت راسها يمينا وشمال
يوسف .هكسرها
شهقت بخوف ونفذت ما طلبه منها
يلا نفذي
جنه.حاضر
يوسف.شطوره
توجهت للحائط ورفعت يديها للاعلي
بعد مرور ساعه
تبكي بقهر لما يحدث لها
كان نائما علي الاريكه ويضع يده خلف راسه وهو يشاهدها تهتز من شدة بكائها وشهقاتها التي تعلو اكثر فااكثر لا يعلم ماذا حدث ولكنه امرها بعدم الاستمرار اكثر
ظلت تفرك يديها بوجع كبير وهي تبكي بقهر
اقترب منها وهو يمسح دموعها بانامله
يوسف..هششش اهدي
جنه.م اهي م ااه مش مش حاسه بايدي
امسك يديها وهو يفركها لها برفق شديد
يوسف.لو كنتي سمعتي الكلام مكنش دا حصل احمدي ربنا اني مكسرتهاش لكن المره الجايه كسر علي طول
جنه بشهقات..لا معتش هعمل كدا تاني
يوسف.شطوره يلا ادخلي خدي شور وتخرجي تنامي علي طول فاهمه
جنه.حاضر
يوسف وهو يربت علي شعرها..شطوره ياجوهرتي الحلوه تصبحي علي خير
جنه بخفوت.وانت من اهله
فعلت ما امرها به وذهبت في ثبات عميق
في الصباح.
ريم.جوجو قومي يلا
جنه.اممم سبيني شويه ياعبير
ريم.عبير مين قومي يلا يوسف بيه مستنيكي علي الفطار
جنه بفزع.حاضر يلا بسرعه ركضت من الفراش يلا بينا
ريم.طب البسي دول بسرعه يلا
جنه .حاضر
ركضت للمرحاض وارتدت ثيابها
بالاسفل
يوسف ..اتاخرتي ليه
جنه.اسفه
يوسف.اول واخر مره بعد كدا انزل القيكي مستنيه تمام
جنه.حاضر
يوسف.كلي
شرعت في اكلها فورا
يوسف.انا رايح الشركه وراجع تاني خروج من اوضتك لا مفهوم
جنه.مفهوم
نظر لها طويلا وابتسم بداخله فهي مطيعه بكل شي وهذا ما يريده .
يوسف.علشان شطارتك دي ليكي هديه جميله زيك
جنه بفرح.بجد هديه الله اي بقا
يوسف بابتسامه.خليها مفاجئه احسن يلا باي
جنه ..مع السلامه بقلم صافي
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
البارت الثامن جوهرة يوسف نصار بقلم صافي
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
وحدو الله☝
لا اله الا الله محمد رسول الله
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
بالاسفل
يوسف ..اتاخرتي ليه
جنه.اسفه
يوسف.اول واخر مره بعد كدا انزل القيكي مستنيه تمام
جنه.حاضر
يوسف.كلي
شرعت في اكلها فورا
يوسف.انا رايح الشركه وراجع تاني خروج من اوضتك لا مفهوم
جنه.مفهوم
نظر لها طويلا وابتسم بداخله فهي مطيعه بكل شي وهذا ما يريده .
يوسف.علشان شطارتك دي ليكي هديه جميله زيك
جنه بفرح.بجد هديه الله اي بقا
يوسف بابتسامه.خليها مفاجئه احسن يلا باي
جنه ..مع السلامه
تحرك يوسف لشركته هو واخيه
دخل بهياته وجموده هذا غير غروره الذائد
دلف رائف الي مكتبه
رائف.يوسف
يوسف.اممم
رائف.جهز نفسك في اجتماع مع عملاء شركة ال عمار
يوسف.والهبابه الي قاعده برا مبلغتنيش ليه
رائف..لا دا مش ذنبها هي اتصلت بيك وانا قولتلها هبلغك بس كنا طبعا في سهرة امبارح
يوسف.تمام يلا بينا
مراد.اهلا عمار بيه
عمار.اهلا بحضرتك يامراد بيه اهلا يوسف بيه اذيك يارئف بيه
يوسف.. رائف..الحمد لله تمام
عمار.رجل اعمال كبير له من العمر28 عاما
جسد رياضي وهيبه مرعبه يكره مراد لانه ناجح باعماله لكن يخشي يوسف لانه مثله تماما فيوسف ليس كمراد طيب القلب بل رجل قاسي يعلم بنوايا غيره وداهيه متحركه رغم صغر سنه
مراد.مبديا كدا المشروع كبير جدا واحنا هنتكلف باكتر من النص و النصيب الاكبر منه هيكون لينا
عمار.وانا معنديش مشاكل
مراد....يبقا اتفقنا نمضي العقود
يوسف.مش شايف ان الشرط الجزائي كبير شويه وكمان التوصيل هيكون علينا
عمار ..وبردو انتو ليكم الجزء الاكبر ولو مش قدها انا موجود
يوسف بابتسامه بارده.انت عارف كويس اني قدها
رائف لتهدئة الاوضاع..تمام يجماعه انا ويوسف هنتولي حكاية النقل
مراد.تمام كدا وانا واثق ان يوسف قدها وقدود كمان
عمار..طب استاذن انا بقي
مراد.اتفضل
بعد مغادرته
يوسف ..بعد اذنكم انا ماشي
مراد.في اي بينك وبين عمار انت تعرفه قبل كدا
يوسف..اول مره اشوفه بس الظاهر اننا هنشوف بعض كتير وقبل ان يخرج .علي فكره شكله بيكرهك قوي خلي بالك منه
مراد.ليه بتقول كدا
يوسف.اهو خلي بالك وخلاص سلام
مراد.انت رايح فين
يوسف.ماشي لو احتجتوني في حاجه اتصلو بيا
نظر له رائف طويلا
فهم يوسف نظراته وهز راسه بلا
رائف.طب انا كمان رايح مكتبي
مراد.ياترا وراكم اي انتو الاتنين
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
ليلي..رائف انت فين انا مشفتكش من امبارح حرام عليك الي بتعمله فيا دا
رائف.اهدي بس ياحبيبتي انا في الشركه
ليلي ببكاء..وكنت بايت فين في الشركه بردو
رائف.اه ياحبيبتي كان عندي شغل كتير
ليلي....طب انا عاوزه اروح عند ماما يومين
رائف بعصبيه.نعم ياروح امك
ليلي...رائف عيب كدا اي روح امك دي
رائف..عيب اي وزفت اي تروحي عند امك يومين ليه
ليلي.بذمتك هيفرق معاك قوي انت كل ليله سايبني لوحدي
رائف...اه هيفرق معايا انك تكوني في بيتك هيفرق معايا وبعدين ما انا سيبك براحتك علشان الحمل اكمل بهدوء.انتي عارفه اني مبستحملش اكون معاكي ومتهورش فببعد غصب عني
ليلي..طب وهنفضل كدا لحد امتي حرام عليك في الوقت الي محتجالك فيه منتش جنبي وكمان محرم عليا الخروج انت لو معايا مش هطلب منك حاجه لكن انت رميني خالص من اول معرفت اني حامل وانا لسه في الرابع هتفضل كدا لحد امتي
رائف ..ياقلبي واللهي خايف عليكي وعلي ابننا يجي بالسلامه بس وانا مش هسيبك ابدا
ليلي وقد هدات..طب في متابعه عند الدكتوره هتيجي معايا ولا اي
رائف.وانا اقدر برضو.اتاخر علي قلبي وابن قلبي
ليلي بتذمر.يسلام دلوقتي متتاخرش انما عوزاك انا تتاخر عادي
رائف.يابنتي انتي الاساس لو مكنتيش انتي موجوده مكنش هو موجود
ليلي.والنبي اي ما ممكن كنت تتجوز غيري وتخلف عادي
رائف.لا طبعا انا اول مشوفتك قولت دي مراتي وقلبي وهتجوزها غصب عن عين الكل ولو ولادي من غيرك مش عوزهم انتي وبس حبيبتي وام ولادي ياقمر انت مش عوزك تزعلي مني ابدا بقلم صافي ولا تعيطي عارفه لو انا موجود وشوفت دموعك دي كنت هعمل اي
ليلي.بضحك .اي
رائف.بوقاحه.كنت اغتصبتك
ضحكت بصوت عالي ابتسم هو لاجلها فهو مهما حدث يعشقها يلعم انه يخطي بحقها كثيرا لكن يقول انها نزوات فقط كلمه يريح بها قلبه ولا يعلم انه يغضب الله ويدمر قلب عشقه بشده
عند جنه تجلس علي الفراش وتضع يدها علي ثغرها بغيظ واضح
جنه بتافف .استغفر الله العظيم يارب يعني جايبني هنا اتحبس في الاوضه لوحدي الا حتي مفيه تلفزيون اتفرج علي كرتون فيلا طويله عريضه مفهاش تلفزيون في كل اوضه دا اي الغلب دا ياربي
يوسف وهو يدخل ولم تنتبه له..اي اتجننتي وبتكلمي نفسك من اول يوم
جنه.بفزع.هو حضرتك جيت امتي اا اقصد يعني انا مشوفتكش وانت بتدخل
يوسف.لسا واصل اي كنتي بتكلمي نفسك ليه
جنه..هه انا ..لا ابد.. مبقولش حاجه
يوسف بحزم.كنتي بتقولي اي
جنه بخفوت وصوت لا يكاد يسمعه
يوسف.علي صوتك اي بتكلمي الارض
جنه..كنت بقول مفيش تلفزيون اتسلي فيه
يوسف ..اممم وانتي عاوزه التلفزيون ليه
جنه.علشان اتفرج فيه
يوسف وهو يجلس علي الفراش..وتتفرجي علي اي بقا
جنه .علي CN
يوسف بعدم فهم.CN
جنه.او اسبيستون او اي قناه للكرتون
يوسف بصدمه.كرتون هو انتي صغيره للدرجه دي
جنه بخوف.لو مش حابب بلاش
يوسف.لا خالص اعتدل واقفا وذهب باتجاه الطاوله التي بجانب الحائط ضغط علي زر لتفتح جنه فمها بذهول
جنه وهي تفتح عينها علي وسعها وتقول بطفوليه.يخبر احوس الحيطه اتحولت تلفزيون
اينفجر بالضحك الان علي هذه البلاهاء الصغيره
يوسف بضحك.تكنولوجيا يااجوهرتي
المهم انتي عرفتي بيتفتح ازاي ودي القنوات الي انتي عوزاها تقلبي علي اي قناه تانيه هدبحك
جنه.لا مش هقلب ابدا وعد
يوسف بابتسامه .ياختي شطوره
تعالي معايا بقا تشوفي هديتك
جنه بحماس.اخيرا الله. هيييه
ازال بسمته وتحرك بجمود امام الخدم وتقدم بها لاحد الغرف
صدمه ثم فرح شديد وسعاده
كانت غرفه مليئه بالالعاب وارجوحه غير الاعاب الافتراضيه ولوحات للرسم
جنه بفرح.انت عندك حاجات زي الي بنشفوها في التلفزيون
يوسف.دي علشان جوهرتي الحلوه
جنه بسعاده..علشاني انا
يوسف..كل الي تتمنيه شاوري بس يكون عندك وطول ما انتي شطوره وبتسمعي الكلام هيكون اكتر من كدا دي بقا علشان وانا في الشغل تقضي وقتك فيها ارسمي العبي كل الي عوزاه اعمليه بقلم صافي
جنه بحماس ....حاضر هسمع كلامك انا معتش زعلانه منك خالص وو. بس انا مش بعرف ارسم ولا العب بالحجات التانيه دي انا يدوب اركب المرجيحه دي والدباديب الحلوه دي طب التنس مين هيلعب معايا
يوسف وهو يقترب من اذنها.انا
جنه.وهي تبتعد..بجد
يوسف.لما ابقي فاضي هعلمك تلعبي تنس كويس وكمان في مدرسين هيجو يعلموكي كل حاجه حتي الرسم عوزك شاطره وتذاكري كويس
جنه.حاضر شكرا لحضرتك
يوسف بهدوء..قولي يوسف علي طول ياجنه
جنه.حاضر
بعيادة دكتوره نسا وتوليد
الدكتوره.بسم الله مشاء الله البيبي صحته زي الفل والوزن طبيعي باذن الله معاكي ولد
رائف بسعاده..بجد
الدكتوره بابتسامه..بجد وكمان تقدري تمارسي حياتك الطبيعيه بس بردو تخلي بالك
ليلي.شكرا يادكتوره بقلم صافي
تسريع للاحداث بدات جنه في التعليم والمذاكره يوسف يذهب لشركته ويعود وهو ورائف كما هم وانتهو من الصفقه مع بعض المشكلات التي حلت بهم لكن انتهو منها
تعودت جنه علي يوسف وطباعه وتنفذ له كل شي بدون كلمه واحده وهو يغرقها بالهدايا والسعاده
مرت اشهر حمل ليلي
قامت ليلا تشعر بوجع بسيط بظهرها
لم تجد رائف علمت انه لم ياتي كعادته لقد ملت من افعاله لكن هي الان بحاجته استندت وقامت ببطي شديد لكن تالمت عندما ذاد الم ظهرها .قامت بالاتصال بالطبيبه..واخبرتها بما تشعر قالت الطبيبه لها انه يجب عليها الحضور للمشفي فورا
قامت بعدت اتصالات برائف لكنه مغلق اجرت اتصال اخر بيوسف لكنه مثله
بدات بالتعرق والالم يذيد
اتصلت بوالدها ووالدتها الذين اتو لها علي الفور وقامو بنقلها للمشفي
ليلي بوجع.حاول تتصل كدا يبابا برائف
الام بغضب.وهو فين ازاي يسيبك وهو عارف انك علي وش ولاده غير منعك عننا وانتي مطوعاه
الاب ..مش وقت كلامك دا نطمن عليها الاول
ليلي.بدموع ..بابا ارجوك عاوزه رائف
الاب بحنان.حاضر ياحبيبتي متقلقيش انتي يلا علشان حضرو اوضة العمليات هتخرجي باذن الله تلقيه
تحركت معهم وهي تبكي بحسره كانت تريد ان يطمئنها هو وان يكون بجانبها في اكتر وقت تريده فيه لكن اين هو الان
بنفس الشقه التي شهدت علي افعالهم المحرمه
رائف بسكر..تعاليلي يابطه
اصدرت هذه الوقحه .ضحكة عهر شديد وهي تقترب منه وقالت..بحبك اوي يرائف بيه
رائف.وانا كمان
اقتربت اكثر بوقاحه ..انت كمان اي
رائف بضحك..بحب ليلي هههههه
اخص عليك مين ليلي دي احلي مني وانا الي سبت الكل وجيتلك تلقيها دلوقتي في حضن راجل غيرك
انمحت ابتسامته اظلمت عيناه وبرزت عروق وجهه .هي مين دي يابت ..... ليلي التراب الي بتمشي عليه انضف منك يا....
صفعها بشده عدة صفعات الا ان تورم وجهها
غوري في داهيه مشوفش وشك زحفت علي الارض وهرولت من امامه اعتدل واقفا وذهب باتجاه بيته
دخل الفيلا ينادي باسمها
رائف.ليلي بتاعتي انا وبس ياليلي انتي فين
قبل ان يصعد للسلالم
الخادمه.رائف بيه الحق مدام ليلي بتولد وخدوها علي المستشفي
رائف.بخوف وقلق وصدمه.بتولد خرج سريعا وفتح هاتفه وجد الكثير من الاتصالات منها وعدة رسائل مسح وجهه بغضب من نفسه واتجه للمشفي بقلم صافي
البارت التاسع
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
سبحان الله وبحمده 💙💙سبحان الله العظيم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤وصل رائف المشفي سريعا استفسر عن غرفة ليلي وذهب سريعا اليها
رائف بلهفه .عمي ليلي عامله اي
الام بغضب.انت اي الي جابك لسه فاكر ان ليك زوجه سيبتها وجاي ريحتك معبيه المكان خمره
لم يكن بمزاج للرد عليها تجاهله وسال ابيها مره اخري
رائف بقلق.عمي ارجوك ليلي كويسه ولا اي
الاب ..اقعد يرائف لسه مستنيين الدكتوره تخرج وتطمنا
رائف.انا عاوز ادخلها
لوت الام شفتيها بسخريه فهي تعلم انه يخون ابنتها وقد اخبرتها بذالك لكنها لم تصدقها ارادت ان تثبت لها لكن اتي هذا الماكر يوسف نصار وابدل الدلائل بنسخ اخري جعل ابنتها تتاكد انها كاذبه
فلاش باك
يضع يديه بجيب بنطاله ويقف بغروره الدائم.انتي ليه عاوزه تخربي بيت بنتك
لميا..وانت مالك يايوسف بيه اي دخلك بنتي وخايفه عليها
يوسف.بس علي ما اظن انها مبسوطه مع رائف
لميا...مبسوطه ولا مخدوعه طبعا ما انتو الاتنين عجينه واحده لزم تدافع عنه بس لا انا مش هستني لما بنتي تتصدم وتشوفه وهو بيخونها
يوسف ..وهتثبتي ازاي بقا الي متعرفهوش ان كل السديهات الي معاكي دي لواحد تاني متتصدميش وقال بهمس.اصل انا غيرتها ضحك بسخريه ..انتي مفكره ان في دبانه تدخل شقتي وانا معرفش تبقي غبيه يا يالميا هانم
باك
ظلت تنظر له بغضب وغيظ شديد وخوف ايضا علي فتاتها الوحيده فهي كاي ام تريد زوج مثالي لابنتها
قطع رائف الطرقه ذهاب واياب
رائف بخوف.هما اتاخرو كدا ليه
وقف امام غرفة العمليات يمنع نفسه بصعوبه للدخول لها
سمع صوت صراخ الصغير يليها خروج الممرضه وهي تحمل بين يديها طفل الجميل
الممرضه بابتسامه ..ولد زي القمر بسم الله مشاء الله
رائف بلهفه .ليلي عامله اي
الممرضه.بصراحه هي تعبت جامد والولاده كانت متعسره بس الحمد لله قامت بالسلامه ياريت بلاش تزعلوها تاني دي ياعيني مبطلتش عياط من ساعة مدخلت بعد اذنكم
البيبي هيدخل الحضانه الدكتوره تطمن عليه ويخرج
بعد دقائق خرجت ليلي وهي نائمه من اثر البنج
رائف.ليلي حبيبتي
الدكتوره.متخافش هي كانت فايقه طول العمليه بس اول الطفل مخرج طلبت نديلها منوم هتفوق كمان ساعتين حمدلله علي سلامتها
تم نقل ليلي لغرفه عاديه
بعد مرور ساعتين بدات تان من الالم
امسك رائف يدها يقبلها بعشق ..ليلي حبيبتي
فتحت عينيها لتجده يجلس بجانبها لم تتحدث وازاحت يدها من يده وابعدت نظرها عنه
انصدم من فعلتها هذه لكنها محقه
رائف.لي لي حبيبتي اسف عارف اني مقصر كتير في حقك بس حبيبتي قلبها كبير وهتسامحني
ليلي بانكسار وماذالت لا تنظر له..انا كنت محتجاك جنبي وملقتكش
رائف.انا
ليلي.انت اي خلاص يرائف مش عاوزه منك اعزار انا تعبت اقولك انا مش زعلانه ماما ابني فين عاوزه اشوفه
ها هي تتجاهله لاول مره منذ وقعت عيناه عليها لها كل الحق فهو يلوم نفسه الم يستطع الكف عن ما يفعله لاجلها باصعب ايام تحتاج لوجوده معها لكنها عزيزتي ليلي الفتاه الرقيقه طفلته ذات الوجه الطفولي والقلب الناصع تسامحه دائما هي فقط غضبه من تصرفه وستسامحه بالتاكيد
ها هو قطعه منه ومنها اتي للحياه ضمته لصدرها بحنان شديد افتقده هو بارادته ببعده عنها الان اشتاق اليها وهو يرا كميه حنانها ودفئ احضانها
الاب سامح. بابتسامه.هتسموه اي ياولاد
رائف.ي
ليلي بمقاطعه.محمد هسميه محمد علي اسم النبي عليه افضل الصلاه والسلام
الجميع ..عليه افضل الصلاه واذكي السلام
رائف.بابتسامه..جميل اجمل اسم
لميا.يلا قوموا كدا بالسلامه داالقصر عندنا هينور بيكم
رائف.قصر مين مراتي وابني هيرجعو معايا البيت بيتهم ياحماتي
لميا .بي
ليلي.ماما لو سمحتي
نظر رائف لها بامل انها سترفض
ليلي..انا تعبانه ومش حمل مناقره ولا خناق بابا خليهم يجهزونا للخروج عاوزه اخرج من هنا
سامح..مينفعش ياحبيبتي ارتاحي هنا يومين ولا حاجه نطمن عليكي
رائف.انا هجهزلك كل حاجه وهطلب ممرضات يرفقوكي في بيتك ياحبيبتي
ليلي بدموع سجينه.بابا ارجوك جهز كل حاجه عندك في القصر انا هرجع فيه لحد مااخد كفايتي من الراحه
رائف بعصبيه.ليلي
ليلي بصراخ.انا تعبانه ومش حمل اي ضغط روح شوف كنت فين وسايبني حتي لو كان شغل ربنا يسهلك الحال بس انا معتش قادره ارحمني
لميا...اهدي ياحبيبتي كدا جرحك هيفتح تاني
ليلي.بانهيار خديني في حضنك تعبانه قوي ياماما
لميا بزعيق.. ارجوك كفايه كدا انت مش شايف حالة البنت عامله ازاي سامح خرج البني ادم دا بره
سامح..رائف اخرج برا لو سمحت وبعدين نبقا نتفاهم انا مش مستغني عن بنتي انا كنت صابر ومش مصدق حاجه لكن ان بنتي توصل للحاله دي ف لا يبقا في كلام تاني
رائف بضعف.ليلي
نظرت للجهه الاخري ودموعها شلال
رائف.ليلي انا بحبك واللهي العظيم مقدر استغني عنك انا اسف بس متبعديش عني
ليلي ردي عليا طب انا هسيبك دلوقت بس وحياة ابننا بلاش تبعدي عني وتزعلي مني كدا
ذهب وغادر الغرفه بل المشفي كلها
.....
اربعه خمسه سته سب اي وقفتي ليه
جنه بتذمر.بطلت كفايه بقا والنبي تعبت
المدربه.
تعبتي اي لسه 15 عدا احنا لسه بنقول يهادي يلا ابتدي من جديد
جنه بهمس .الهي يتقطم ضهرك زي مانتي قطمه ضهري كدا اوف
بعد نص ساعه
المدربه.يلا تمرينات المقاومه
جنه. حرام عليكي انا تعبت بجدا
المدربه.دي تعليمات يوسف بيه لزم تادي تمريناتك كلها
جنه..من طخني قوي
المدربه ..بالعكس دا علشان يبرز جمالك وتكوني كاي انثي طبيعيه مش مشفوطه كدا
بعد مرور ساعه
جنه...يحيلك يااما ريم الحقيني با الfood
بسرعه I am very hungry
ريم بضحك..حاضر الله يرحم وبصوت جنه مش عاوزه اكل
جنه.ههههه اعمل اي بس حيلي اتهد اخلصي بقا قبل المدرسات الفاتنات ميجو واحده تلو الاخري
توقفت عن الحديث عندما استمعت لصوت رجل غريب يسال عن يوسف
جنه.وهي تختبي في غرفة العابها سريعا دون ان يراها فقد حذرها يوسف من ان يراها اي رجل غيره
رائف.لاحدي الخادمات.يوسف بيه موجود
الخادمه.موجود حضرتك بس نايم في اوضته
رائف.طب صحيه وقوليله اني عاوزه
الخةدمه بخوف.حضرتك هو لسا واصل يدوب من ساعتين
رائف بغضب .هو انا سالتك غوري في داهيه
يوسف وهو ينزل السلالم وينظر حوله بحده فقد استمع لصوت رائف ليتجه للاسفل علي الفور ويبحث عنها سيقتلها ان كان رائها رائف فهو لا يريد لاحد ان يعلم بوجود هذه الصغيره معه
يوسف بطمانينه حينما لم يجدها..في اي اي الي حصل ومخليك تيجي لحد هنا
رائف باختناق .البس وتعالي نخرج
يوسف بقلق من نبرة صوته.مالك يرائف
رائف.عاوز اتكلم معاك شويه
يوسف.تمام هلبس بسرعه ونخرج ادخل اوضة المكتب ومتخرجش منها علي مجيلك
رائف.ماشي
توجه يوسف يبحث عنها
يوسف..ريم الهانم فين
ريم..في الاوضه الخاصه بيها يافندم
توجه للغرفه وجدها تجلس وتعطيه ظهرها ترسم بلوحاتها
اقترب منها وهمس باذنها..جوهرتي بتعمل اي
نظرت له وابتسمت ..يوسف كنت فين بقالي اسبوع مشوفتكش
يوسف..وهو يلمس شعرها المثعث الطويل شغل يجوهرتي
جنه...مين الراجل الي كان بيزعق بره دا
شد خصله من شعرها وقال بحده..انتي شوفتيه
جنه بوجع.لا واللهي اول مسمعت صوت حد غريب جيت هنا علشان ميشفنيش
ترك شعرها ومسح عليه...شطوره دا واحد صاحبي اوعدك دي اول واخر مره راجل يجي هنا وانتي موجوده
جنه...ماشي هروح اخد دش علشان تعبت من التمرينات بعد اذنك
يوسف.متخرجيش من هنا غير لما الراجل الي هنا يمشي انا هخده دلوقت ونمشو ذاكري وكلي كويس تمام
جنه.حاضر
البارت العاشر
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁صلو علي الحبيب وسلمو تسليما
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
يوسف ببرود.. اولا الف مبروك ثانيا هو دا الي مذعلك ومخليك عامل في نفسك كدا
رائف بضيق..انا وعدتها هكون معاها وقت الحزن والفرح وقت التعب .بس للاسف سيبتها في اكتر وقت محتجاني فيه
يوسف.طب روق كدا يعني هتروح فين ماهي هترجعلك تاني وانت مكنتش تعرف انها هتولد يومها .
رائف ..ليلي زعلانه مني قوي دي مكنتش بتتحمل تبعد عني دلوقتي هتروح عند اهلها لحد مترجع صحتها تاني يعني علي الاقل شهر
يوسف...طب وانت ازاي تسيبها تمشي كلمها عليك كنت ارفض
رائف بتنهيده حاره وحزن شديد..اصلك مشوفتش حالتها كانت عامله ازاي دي كانت منهاره خالص
يوسف.قولتلك متحبهاش للدرجه الي توصلك انك تكون كدا مش عارف تعيش من غيرها قولتلك اتحكم في قلبك شويه
رائف....هو الحب دا بادينا
يوسف.اه بادينا لو هيعمل فيا كدا دا انا اقتلها واقتل نفسي
رائف.يعني انت عمرك مهتحب
يوسف..حب اي انا بعد ابويا وامي محبش حد حب اخويا زيك انت ومراد وبس انما حب يبهدلني كدا انا اتجوز اه بس علشان اخلف وبس اضمن انها تحت ايدي متبصش لغيري حتي في احلامها تحلم بيا انا وبس
رائف.انا كنت زيك كدا شوفت ليلي وانبهرت بيها وباخلقها بس قولت هتكون ام لولادي وبس واعيش حياتي زي ماهي مكنتش اعرف اني حبتها اصلا من اول يوم شوفتها فيه بعد كدا بقا حبها يذيد في قلبي عن الاول اه عايش حياتي واكتر الاوقات نايم مع غيرها بس ببقا عارف انها مستنياني عارف اني هرجع والقيها في بيتي مبقتش مستحمل حتي انها تروح لاهلها واهي سبتني وراحت معاهم
رن هاتفه
رائف.دا العميل يوسف انا مش قادر اعمل اي حاجه او اتكلم مع حد انا هروح الشقه انام شوف انت الشغل
يوسف..ولا يهمك ومتحطش في دماغك شغل وغيره خليك في الي انت فيه انا هتابع كل حاجه وخدلك اجازه وسافر اي مكان بلاش منظرك دا والحزن الكاسي وشك ده
رائف.ربنا يسهل يلا سلام
اتجه رائف لسيارته يقودها ويذهب لشقتهم ويتجه يوسف خلفه لشركته
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
بعد مرور اسبوع
حفل مقام بقصر والد ليلي بمناسبة ولي العهد الجديد
لميا..ليلي كفايه حزن بقا افرحي بابنك وانسي الي اسمه رائف دا وقومي اجهزي يلا الناس جت
ليلي..حاضر ياماما خدي محمد انا جهزته علي ما اجهز انا كمان
توجهو للاسفل برغم حزنها الا انها فاتنه ليلي ابنة رجل الاعمال الكبير سامح سلام الفتاة الرقيقه المميزه حديث الصحافه عن جمالها وحشمتها ذات الجسد الانثوي الرائع زوجه رجل الاعمال والشاب الوسيم رائف منصور
تجاهلت الجميع وحديثهم عنها وعن اناقتها رغم حشمتها
ابتسمت بشوق حين لمحت صديقاتها القدامي اتو لتهنئتها بالمولود الجديد
بعد الكثير من السلامات والحديث عن ذكرياتهم معا علي صوت ضحكاتهم والشباب ينظرون اليهم بهذا الوقت دلف رائف ويوسف ومراد وزوجته لحضور الحفل
حين رائهم رائف اشتعلت نيران قلبه تقف وتضحك ويروها الشباب
جاء ليتحرك لكن امسكه يوسف من معصمه..رائف اهدا وعقل كدا
رائف. اهدا اي دا انا هشرب من دمها مش كفايه بعيد عني
توجه رائف اليها وسحبها من بينهم واتجه بها للاعلي حيث غرفتها .
رائف.انتي ازاي يهانم تقفي وتضحكي بعلو صوتك قدام الكل
ليلي.غصب عني علي فكره افتكرت حاجه وصوتي علئ عصب عني
رائف بغضب.اول واخر مره بعد كدا هقطعلك لسانك انتي فاهمه
ليلي بخوف.حاضر انا من نفسي اصلا مش هعمل كدا
رائف وهو يتقدم منها وقال بشوق...وحشتيني قوي ياليلي
ليلي بارتباك لكن قالت بقوه. رائف لو سمحت اتفضل علشان انا كمان اشوف ضيوفي
رائف بعصبيه..لا ما انتي مش هتنزلي تاني
ليلي ...بعند لا هنزل يرائف
رائف.. انتي هتنزلي فعلا بس علشان ترجعي بيتك
ليلي ...لا مش هرجع مش هرجع يرائف ريح نفسك انا مستحيل ارجعلك تاني
رائف بغضب..بلاش كلام اهبل انتي مش قده يلا بينا
ليلي..بعصبيه قولتلك مش راجعه
رائف بزعيق... انتي عاوزه اي بقالك اسبوع بعيده عني اهو مش كفايه بعد بقا
ليلي....وهو مين الي بدا بالبعد مش انت كل ليله سايبني لوحدي حتي في اكتر وقت احتجتلك فيه ملقتكش جنبي شغل اي الي بتشتغله كل ليله يرائف هه شغل اي ما بابا رجل اعمال هو كمان وعمره متاخر علينا ولا بات بره بيته شوف يرائف انا مش هرجع بيتك غير لما تحس ان فيه واحده الي هي مراتك وليها حقوق عليك اولها انك تحس بيها وبوجودها وانها ليها قيمه عندك علشان لو كان ليا قيمه عندك مكنتش تستحمل تنام بعيد عني قالت اخر كلماتها ودموعها تسيل علي وجنتها
رائف.ليلي
لميا ..انت اي الي جابك هنا
ضم قبضته بغيظ شديد من هذه المراه
رائف ..مراتي يمدام لميا ولا نسيتي ان ليا هنا مراتي وابني
لميا..لسه فاكر ومفتكرتش ليه وانت سايبها لوحدها وانت عارف انها علي وش ولاده
سامح بهدوء...لميا خلاص وانت يرائف يابني انا بنتي لسا تعبانه ولما ترتاح خالص وتعرف تفكر يااما ترجعلك يااكل واحد يروح لحاله
رائف..نعم يروح لحاله مين انتو اتجننتو
سامح بعصبيه...احترم نفسك انا ساكت لحد دلوقت علشان يكون القرار الاول والاخير لبنتي هي ادري بمصلحتها يتكمل معاك يااما لا وفي الحالاتين انا معاها لكن تغلط دا الي مسمحش بيه ابدا
رائف.. دا كله ليه علشان محضرتش الولاده طب ما انا اول معرفت جيت جري ليلي انا مقدرش اعيش من غيرك
سامح.احنا مش بنتكلم علي الولاده وبس يرائف انا بتكلم علي قبل كدا اظن بنتي متوصلش للحاله دي غير لما تكون شافت منك كتير وانا معنديش غير بنت وحده لو مش هتبقي سعيده مع الراجل الي عايشه معاه يغور ويجي احسن منه
رائف ...انت بتقول اي.....طب اسمعو بقا ليلي
دي بتاعتي انا ملكي انا لو في يوم فكرة بس مجرد تفكير هقتلها اقسم بالله هقتلها ومحدش هيحوشني انتو فاهمين انا هسيبك ترتاحي بس اخر الاسبوع دا هتكوني في بيتك ماهو مفيش واحده تبعد عن بيتها ولا اي ياحماتي
لميا..انت بتهددنا
رائف..انا مش بهدد انا بعرفكم بس
ذهب وتركهم مزهولين اهذا الرجل مجنون ام ماذا
بعد مرور سنه اخري وبضع اشهر
الان اصبح عمرها 15 سنه قضت منهم سنتين بجانب يوسف نصار الان تحفظه عن ظهر قلب
نائمه علي فراشها فاقت من النوم وهي تشعر بالم
جنه بالم..اه يابطني
هي بتوجعني كدا ليه
تحركت من الفراش لكن ارتعبت من وجود بقعت دم علي الفراش
ضغطت علي ذر بغرفتها بعد مرور عشر دقائق كانت ريم معها وهي تفرك وجهها من اثر النوم
ريم بنوم..نعم ياجنه
جنه بخوف ..الحقيني ياريم شوفي
اخذتها لتريها الفراش
ريم..اي دا جنه كبرتي ياشقيه
جنه ..يعني اي
ريم.يعني بقيتي انسه دي حاجه عاديه
جنه.هو انا كنت ولد ما انا انسه المهم بطني بتوجعني شفيلي حاجه وتعالي انا خايفه
ريم.تمام هعملك حاجه سخنه واجي اعرفك كل حاجه
جنه.ماشي
بعد دقائق
ريم ..ها فهمتي
جنه.ااممم فهمت خلاص
ريم.ارتاحي بقا خالص والصبح بدري هاجي اطمن عليكي
جنه ..ماشي
صباحا
يوسف بعصبيه..فين الهانم
خادمه بخوف..لسه منزلتش يايوسف بيه
يوسف بوعيده ..ماشي انا هعرفها ازاي متسمعش الكلام
صعد للاعلي ينوي معاقبتها
فتح الباب علي مصراعيه لكن توقف حين وجدها نائمه وريم بجانبها ويبدو عليها المرض
خرجت ريم علي الفور
جنه..يوسف انا اسفه واللهي بس غصب عني
يوسف بهدوء وهو يتقدم منها..مالك ياجوهرتي
جنه بخجل ..م مفيش شوية تعب وريم قالتلي ان بكرا هكون تمام
يوسف بعصبيه..وهي ريم دكتوره انا هسود عشتها ازاي متقوليش
جنه..هي ملهاش ذنب واللهي هي معايا من امبارح ودا تعب عادي بييجي لكل البنات
يوسف بانعقاد حاجبيه..تعب عادي ازاي نظر لوجهها المشتعل من الخجل جلس بجانبها
مخبيه عليا اي
جنه...واللهي ممخبيه حاجه ابدا انا فعلا تعبانه بس بس
يوسف.بس اي تعبانه تيجي الدكتوره تكشف عليكي
جنه بخوف ...لا دكتوره لا
يوسف..بلاش عند الدكتوره هتيجي تشوفك واياك اسمعك تعترضي لما تيجي تكشف عليكي
صمتت بحزن هي ماذالت تتذكر اخر مره اتت بها الطبيبه وما فعلوه معها
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
يوسف ببرود ..مالها تعبانه ليه
الدكتوره..متقلقش يايوسف بيه دي حاجه بسيطه يعني
يوسف.بسيطه؟ ايوا يعني اي الي عندها
الدكتوره..حضرتك هي في مرحلة البلوغ
يوسف وقد فهم الان حالتها ...اممم تمام تقدري تتفضلي
بعد رحيلها اتجه لغرفتها
يوسف بخبث..طفلتي الصغيره كبرت اخيرا
جنه بخجل شديد...احم
يوسف..مكسوفه ليه كدا عموما عيد ميلادك ال١٥ قرب خلاص هجبلك اجمل هديه ذيك كدا
جنه..بجد
يوسف..طبعا.. عارفه هتكون هديتك اي
جنه بحماس..اي
يوسف..فستان زفاف
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كاملةمن هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا
تعليقات
إرسال تعليق