رواية معشوقتي الصغيره(الجزء الثاني)الفصل الثامن وعشرون 28 بقلم ملكه زمانى كاملة
رواية معشوقتي الصغيره(الجزء الثاني)الفصل الثامن وعشرون 28 بقلم ملكه زمانى كاملة
#معشوقتي_الصغيره_2
#البارت_الثامن_وعشرون_
#بقلم_ملكه_زمااني
بعد مرور اسبوع
يوم الفرح الي الكل مستنيه تميم يعتبر منمش من كتر الفرحه ادهم دخل عنده عريسنا راجل جدع ايييي
تميم بيحيره كبيره ادهم جيت في وقتك تعالي نقي معايا البس اني بدله النهارده
ادهم بص علي السرير بصدمه اي كل البدل دي ياتميم
تميم الله مش عريس المفروض اطلع بروفكت النهارده
ادهم ياحبيبي ماشي مفيش مشكله بس كلهم نفس الون ابيض واسود
تميم منا عارف مانا محتار البس اني لون فيهم الاتنين تحفه ادهم البس الاتنين
تميم اي العك ده اطلع برا يالاه
ادهم اسمعني بس البس السوده وانت داخل القاعه وبعد ساعه كده البس البيضه هتبق قمر
تميم بتفكير اممم انت صح اشطا
البنات كلهم مع بعض في الكوافير
عشق طلعت فستنها بما انكم يعني كلكم عرايس وانا الوحيدة الي سواريه اي رايكم في الفستان بتاعي
وتين بنبهار واو ده بجد جامد
جوري تحفه ندى ماتيجي نبدل
عشق بفرحه بجد حلو
وتين تحفه
الميكب الارتست يلا ياعرايس عشان تجهزم
وتين بتوتر احيييي الواحد متوتر خالص
عشق بخوف لا وحيات امك السكر يعلآ عليكي عوزين اليوم يعدي على خير
وتين بضحك متخفيش هو كده او كده مش هيعدي علي خير انا عرفه
عشق ضربتها في كتفها تفي من بوقك
فهد واسر وتميم ريحين جايين فين الساعه فهد فين البرفان ادهم بزهق ياجماعه اقعدم في حته بقا انا زهقت وترتوني معاكم الله يحرقكم
تميم بغيظ بس ياض مسمعش صوتك انت كنت اكتر من كده يوم فرحك
بعد مرور تالت ساعات
وتين واقفه قدام المرايا
عشق اي الجمال ده كله عسل خالص
وتين بفرحه حبيبتي تسلميلي
جوري كانت زي القمر وندي مكنتش تقل جمال عنهم التلاته كانم عسلات خالص
عشق العرسان وصلت
التلاته وقفين مدين ضهرهم ليهم
عشق كل واحد يخمن مين عروسته
تميم بابتسامة راح عند الي في النص
وتين بصت ليه بحب
تميم بنبهار من جمالها اي كل الحالوه دي يخربيتك انا خايف اخرج بيكي
وتين بفرحه بجد يا تميم
تميم بجد ياقلب تميم
اسر راح عند ندى
ندى بستغراب انت عرفتني ازاي
اسر بضحك ياحبيبتي انتي شبر ونص تتعرفي هوا
ندى بغيظ امشي ياض مش هتجوز
اسر بحبك ندى ضحكت بكسوف
اسر اوعى ضحكت يبق قلبها مال
فهد راح عند وتين الاول بدموع انتي عارفه انا مبسوط جدا بيكي وانتي زي القمر كده حضنها وشلها ولف بيها وحط ايدها في ايد تميم دي امانه عندك اوعى تفكر تيجي عليها هتلقيني في وشك
تميم بابتسامة دي في قلبي قبل عيني
وتين بعياط حضنت فهد انا عوزه اروح معاك مش عاوزه اتجوز خلاص
تميم بصدمة نعم ياعنيا عوزه ايه يلا ياحبيبي روح لعروستك الي خليلت من كتر الواقفه هناك
فهد بصدمة يلهوي انا نسيت وراح عند جوري الي واقفه بغيظ ما لسه بدري
فهد بضحك معلش اتأثرت بشكل وتين وبعدين كمل بحب انا النهارده اسعد واحد في الدنيا كلها ونزلم كل واحد خد عروسته في عربيه
ادهم بعشق يلا ياعشقي وبعدين كمل بمرح متيجي نروح البيت
عشق بكسوف اتلم بقا
ادهم بغمزه دلوقتي بس
وصلم اكبر قاعه في القاهرة والكل منبهر بيهم وبحلوتهم. لمار راحت على تميم بعياط الف مبروك ياقلبي انا فرحانه اووي النهارده
تميم حضنها بحب الله يبارك فيكي يروحي كفايه عياط عشان انا بزعل يرضيكي ازعل اليوم ده
لمار مسحت دموعه بسرعه لا خلاص وحضنت وتين الف مبروك ياحبيبتي
وتين الله يبارك فيكي يامي
معتز راح عند تميم وبص عليه بفرحه كبيره
تميم فتح ايده بحب اي مش هتقولي مبروك
معتز حضنه بدموع الف مبروك اغلى حاجه في حياتي
تميم بابتسامة اول مره تقولي كده بس انا مبسوط جدا
كل واحد خد عروسته ورقص على اغنيه
وتين وقفت بصدمة
تميم بستغراب وتين مالك في ايه وبص ناحية الي هي باصه عليها
فهد مكنش يقل صدمه عنها
يتبع...
يتاره وتين شافت اي هي وفهد 🤔🫨
تكملة الروايه من هنااااااااا
لمتابعة الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الجزء الاول من هناااااااااا
الجزء الثاني من هنااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا
تعليقات
إرسال تعليق