رواية معشوقتي الصغيره(الجزء الثاني)الفصل التاسع وعشرون 29الاخير بقلم ملكه زمانى كاملة
رواية معشوقتي الصغيره(الجزء الثاني)الفصل التاسع وعشرون 29الاخير بقلم ملكه زمانى كاملة
#معشوقتي_الصغيره_2
#البارت_التاسع_وعشرون_والاخير
#بقلم_ملكه_زمااني
وتين بتفتح عينها وتغمضها ومش مصدقه انها قدمها
تميم وتين مين دي
فهد راح عليها بغضب وحزن وحنين انتي بتعملي ايه هنا
امه بحب وندم جايه ابارك لولادي واشوف بنتي وهي عروسه في الكوشه
وتين بغضب اوعي تقوليها على لسانك انا مش بنتك انا امي ماتت من زماان الكل واقف بصدمة
امها بدموع وندم سامحيني يا وتين سامحيني عشان خاطري انا والله العظيم ندمانه جامد والله
وتين انهارت اسمحك على اي ولا ايه ها انتي سبتيني انا وفهد لسه عيال مش عارفين حاجه وجريتي تتجوزي بعد بابا لما مات ولا سالتي فينا وقولتي كلمه عمري ماهنسها في حياتي انتم حمل على قلبي مش عوزه اشوف وشكم تاني اعتبرم امكم ماتت جايه دلوقتي تقولي سامحيني انا الي بقولهالك دلوقتي انا امي ماتت من 17 سنه
امها بدموع وحزن لا متقوليش كده
فهد بدموع متقولش اي وكمل بزعيق متقولش اي انتي عارفه احنا عانينا ازاي وانتي بعيده عارفه انا طلع عيني ازاي عشان اخلي بالي من وتين واخليها مش محتاجه حاجه رغم اني ادها في نفس السن ومحتاج حنيه وحب كنت انا الي بقدم كل ده عشان متحسش بغيابك انتي وبابا امشي ومتجيش هنا احنا خلاص مش محتاجينك في حياتنا خالص
جوري مسكت ايده هو تبت عليها جامد كانه بيستمد القوه منها
امه بعياط شديد عشان خاطري ادوني فرصه وحده بس انا هعوضكم عن كل حاجه
وتين بدموع وسخريه خطرك ملكيش خاطر عندنا انتي عارفه من كتر زعلي عليكي انا جالي السكر متخيله وحده لسه 11 سنه عندها السكر من الزعل
انا فهد هو كل حياتي ومعنديش حد غيره في الدنيا
تميم واقف متاثر جدا
لمار دموعها نزله من الزعل عليهم
امها بعياط حاضر انا همشي اتمنا ليكم السعاده ومشيت وتين بتاخد نفسها بالعافيه
تميم وتين انتي كويسه
فهد راح عليها بخوف وتين
الكل جري عليها
تميم برعب وتين مالك حبيبتي ردي عليا
وتين اغم عليها
تميم بدموع وتين
لمار وسع كده وقاست ليها النبض لمار يلهوي النبض ضعيف فهد برعب وتين لا
تميم بنهيار وتين متسبنيش فوقي عشان خاطري ده مش عدل انتي لسه مقولتيش كلمه بحبك فوقي باه وبص على لمار ماما اتصرفي خالي اعمل حاجه
زين يلآ بسرعه على المستشفى
تميم شلها وخرج بيها جري
معتز مراد خد العرسان على الفيله مراد حاضر وخد جوري وندى
واسر وفهد راحم مع تميم
تميم بعد شويه وصل المستشفى
تميم ترولي بسرعه الممرضين راحم عليه بسرعه جبها هنا الدكتور اي الي حصل
تميم ضيق في التنفس وهي عندها السكر
الدكتور تمام ودخل جري
فهد قعد على الارض يارب متدخلش في غيبوبه تاني يارب تميم برعب اي غيبوبه مستحيل لا وتين هتقوم انا عارف بعد وقت الدكتور خرج الكل راح عليه
تميم عامله ايه دلوقتي
الدكتور احنا حطينها على جهاز الاكسجين وفقده الوعي يعتبر غيبوبه بس ايراديه يعني هي رافضه العالم ده ومش عاوزه ترجع ليه اتكلم معاها هي اكيد هتسمعك يمكن تفوق استأذن انا
فهد عيط جامد
وتميم دخل عليها جري
تميم بدموع وحزن وتين قلب تميم من جوا كده ياقلبي عوزه تمشي وتسبيني طب انا اعيش لمين لما انتي روحي يا وتين وكمل بعياط شديد انهارده كنت بحلم بيه وبتمنه انه يتحقك مكنتش اعرف انو اليوم الي ممكن تروحي مني في
فهد دخل وحضنها بنهيار قومي بقا انا مش عايز اخسركم كلكم انا معنديش غيرك دلوقتي قومي بقا
النفس وقف
فهد قام بصدمة
تميم بصدمة ورعب لا لالا دكتور دكتور الحقني
الكل دخل معتز ولمار وادهم واسر
الدكتور دخل في اي
تميم برعب وتين شوف وتين
الدكتور فحصها
الدكتور باسف البقاء لله
فهد اغم عليه
و تميم انهار جامد
تميم وتين قومي وتين انا بحبك متسبنيش اههه يارب
لمار عيطيت جامد
ادهم حضن تميم بدموع تميم اهدى ده قدر ربنا
تميم بنهيار مش قادر والله مقادر حاسس روحي راحت مني ياداهم وتين راحت ادهم عيط على عياط تميم
اسر ومعتز دخلم فهد اوضه واتعلق ليه محليل وخد مهدء
فهد وتين انتي رايحه فين
وتين بابتسامة رايحه عند بابا
فهد لا ارجعي انا عوزك ياما خدوني معاكم انا معنديش حد هنا وتين بابتسامة لا انت افضل هنا مع مراتك
وخلي بالك من تميم وقوله وتين بتحبك اووي هتوحشني اووي يافهد مع السلامه ياحبيبي اشوفك في الجنه انشاء الله ومسكت ايد ابوها ومشيت
تكملة الروايه من هنااااااااا
لمتابعة الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الجزء الاول من هناااااااااا
الجزء الثاني من هنااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا
تعليقات
إرسال تعليق