روايه قاسي و لكنني اعشقته الفصل السابع 7 روما رمضان حصريه
روايه قاسي و لكنني اعشقته الفصل السابع 7 روما رمضان حصريه
بتطلع رهف الجناح بيكون رعد واقف
رهف: احم نعم
رعد: تعالي يا رهف
بتروح رهف لي رعد نعم عايز ايه بقا لينا تحت وانا عايزه اعمل معاها كيك
رعد: امم تمام اعملي حسابك مش هستني عليكي كتير
رهف باستعبط: تستني اي
رعد: رهف متستعبطيش علي العموم هتمم جوازنا انهارده
رهف بتوتر: بس بس
رعد: مفيش حاجه اسمها بس اماال انا متجوزك ليه انا متجوزك عشان كده و متحلميش باكتر من كده
رهف بدموع: لا وانا مش عايزك تقرب مني...
بيقرب منها رعد: مش انتي اللي هتقوليلي اقرب امتي و ابعد امتي انا سبتك امبارح بمزاجي يا حلوه انا بعرفك اني انهارده هقرب هتمم جوازنا عشان بس تبقي مستعده و بيسبها و يمشي..
بتقعد رهف و هي بتبكي: لا لا لازم اعمل حاجه مش عايزه يقرب مني و بعدين بتيجي في بالها فكره... بتنزل رهف بتلاقي لينا خلصت كيك
لينا: كنتي فين كل دا يا رهف دا ابيه نزل من بدري
رهف: معلش يا حبيبتي و بعدين بتكمل بخوف بس بس
لينا: مالك يا قلبي رهف انتي كويسه لو عايزه تحكي حاجه احكيلي يحبيبتي..
رهف بخوف و دموع: هحكيلك كل حاجه و حكتلها كله معامله ابوها ليها سبب جوزها من رعد و كل الكلام اللي قالو ليها...
لينا بصدمه: كل دا حصل معاكي
رهف وهي بتبكي: انا خايفه يا لينا و جت في بالي فكره بس هعملها ازاي انا مش عايزه رعد يقرب مني انا خايفه
لينا: طب اهدي بس ايه فكره اللي حت في دماغك وانا هساعدك
رهف: و هي بتمسح دموعها بصي يا ستي و حكتلها
لينا: سهله دي يا ستي هتصل بصيدليه و يجبولك
رهف: بجد
لينا: والله يستي اهدي بقا
رهف: ماشي بس بس هحطه ازاي دا
لينا: هقولك تعملي اي و تقص عليها كل اللي يجب عليها تعمله
رهف: اشطاا
لينا: بس كده اي خدمه يا رهووف
رهف بضحك: ماشي يستي يلا ناكل الكيك بتاكل هي و لينا و بيرغو
___________
عند رعد بيروح علي البار و بيقعد يشرب و بعدين بتيجي بنت و بتقعد علي حجره
بنت بضحكه خليعه: هههههههه ايه يباشا ما تيجي
رعد: تعالي يا حلوه بس استحملي بقا...
و بيخدها و بيروح علي شقه زمالك بيوصل رعد شقه و بيدخل هو و البنت بيدخل رعد و بيقعد علي الكنبه البنت ايه يباشا مش يلا
رعد بسكر: يلا يا مزه و بيدخل رعد هو البنت الاوضه زقها رعد علي سرير
رعد: و هو سكران اممم انتي حلوه اووي يا رهف و بيقبلها بقوه و ينزل علي عنقها بقبلات متتاليه و بيقرب منها اكتر.. بينما كان فيه حد بيصور كل اللي بيحصل بداخل..
__________________
عند عمر في المكتب بيكون خلص شغل بيرن علي فون الارضي و
بيطلب ريم تعالي عايزك و بيقفل بتدخل
ريم: عمر احم حضرتك طلبتني
عمر: احنا خلصنا شغل ايه رايك اعزمك برا بما اننا صحاب جداد
ريم: امم اشطاا يا مستر عمر
عمر بمرح: يعني انا عزمك علي غدا و بقينا صحاب و بتقوليلي مستر ايه يبنتي
ريم بضحك: خلاص ماشي هقولك يا عمر يلا بقا هروح الم الحاجه بتاعتي و ننزل نتقابل تحت عشان الموظفين و كده عمر خلاص ماشي و بتخرج ريم عمر لنفسه كده اول خطوه
__________________
عند رعد في شقه الزمالك
بيفوق لنفسه
رعد بزعيق: انتي يحيوانههه قومي اطلعي برا
بنت: ايه يباشا مالك ما انت كنت حلو
رعد بغضب جحيمي: قومي يا زباله.. اخرجي برا يبنت ******
بتخرج بنت بخوف من رعد.. بينما رعد بيظل مكانه..
رعد لنفسه: غبي غبي.. و بعدين بيتذكر رهف و جمالها.. بيتنهد تنهيده قويه. شكلي كده حبيتك يا رهف.. و بيتحرك و لقصر
________________
في قصر رعد
رهف و لينا بيكونو قاعدين
لينا: رهف انا همشي بقا و زي ما اتفقنا يا رهف ماشي
رهف: ايه دا بقا انتي لحقتي يبنتي تقعدي
لينا بضحك: كل دا و ملحقتش مره تانيه بقا
رهف: خلاص تعالي بكره ماشي و هتباتي هنا ع طول
لينا: خلاص ماشي انا همشي انا زمان سواق جه
رهف: ماشي مع سلامه يحبيبتي.... بتمشي لينا.. و بتقعد رهف تفكر في رعد و ايه اللي هيحصل
___________________________
عند عمر و ريم بيخرجو من شركه و بيخدها عمر علي مطعم مشهور علي البحر...
عمر: ايه رايك في المكان
ريم: تحفه اووي ميرسي يا عمر
عمر: هاا هنتطلب ايه
ريم: بيتزا ايه رايك
عمر: اشطاا بيتزا.... و بياكلو و بيتعرفو علي بعض اكتر و بيخلص اليوم... بيوصل عمر ري..
و بيمشي هو علي البيت بيروح عمر بيلاقي لينا
عمر: ايه دا انتي جيتي لوحدك دا انا نسيتك
لينا بضحك: لا متخفش جيت مع سواق ايه اللي واكل عقلك يا ابيه
عمر: بس يبت امم همووت و انام انهارده كان في ضغط شغل
لينا: ماشي يا ابيه تصبح علي خير يا ابيه
عمر بابتسامه حنونه: وانتي بخير يقلب ابيه
بيدخل عمر الاوضه و بيترمي علي سرير و مفيش ثواني و كان نفسه انتظم....
_____________________________
عند المجهول
المجهول: ههههه والله وقع رعد السويفي
الراجل: ههه معاك حق يباشا و صور دي هنبعتها لي مراته
المجهول: تؤتؤ هنبعتها في الوقت مناسب مش دلوقتي
الراجل: ليه يباشا ما نبعتها دلوقتي و نخلص
المجهول: لا يغبي لازم يكون رعد ********* فهمت
الراجل: دا انت دماغك دي يباشا صاروخ
المجهول بخبث: عيب عليك
___________________________
لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كاملة من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا


تعليقات
إرسال تعليق