القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خيانة علي ورق الفصل الثامن 8 حصريه بقلم نور شريف

 رواية خيانة علي ورق الفصل الثامن 8 حصريه بقلم نور شريف





رواية خيانة علي ورق الفصل الثامن 8 حصريه بقلم نور شريف

البارت التامن 


صرخت بصدمة : أبني مات !!

شالت المحلول من أيدها و زقت الدكاترة و طلعت تجري من الباب وهي بتعيط بهسترية أبني مات يا جاسر بسببك ابني ضاع بسببكوا حرام عليكم 

ضيعتوا مستقبلي وحياتي 


يارتني ما اتجوزتك يا جاسر جريوا عليها عشان يمسكوها صرخت اكتر وخلعت باقي اللزق وعيطت بحزن و قهر أبعدوا عني والا همو'ت نفسي 

بعدوا عنها و خرجت وعد من المستشفي وهي حالفة ما ترجع ليه تاني ..


وقفت عربية و ركبت وهي ساكته متعرفش هي راحة فين ولا ركبت مع مين لكن بتبص في المراية لقت جاسر بصتله بغضب وقربت إيدها من رقبته كانت بتخن'قه بقوة 

حاول يبعدها عنه لكن معرفش 


لحد ما اصتدم بعربية تانية وهي اتخبطت في الازاز وهو حاول يفوق لكن فقد الوعي نهائي '


اتلموا عليهم ولما شافوا الد'م استغربوا الكمية خرجوا وعد وجاسر و انتقلت تاني المستشفي اللي كانت فيها 

وجاسر مفتحش عيونه ولا ثانية والحكومة اتقلبت عليهم 


صحيت وانا مش قادرة افتح عيني وكله واقف يطمن عليا بس كل عيوني كانت علي بطني وخبر فقداني للجنين كان صعب جدا عليا 

كل ده حصلي بسبب جاسر من اول يوم عرفته وانا مش بخير  أبني حته مني 

فاكره ملامحه وانا عند الدكتور بس جاسر مكنش معايا 

ولا كان عارف أن حامل .


ساب مراته لوحدها شهور من غير ما يرن عليها كلهم كانوا مشغولين بجاسر ساعتها خرجت بره مشيت وانا بعاتب فيه و زعلانه أن سبته بس المره دي لازم اختفي عشان يحس بيا 


مشيت لحد ما قبلت راجل عجوز قاعد علي النصية و معاه كتاب و بيقرأ بالعدسة قربت منه وقلت بضعف باين علي صوتي :ـ

ازيك يا بابا 


بصلي بعيون مدمعة وقال : بابا 


راحه فين يا قلب بابا جسمي كان عليه د'م  بصلي باستغراب وطلع مناديل وقال امسحي انتي كنتي فين !!!


قلت بضعف و دوخه شديدة أنا محتاجة أمشي بس مش عايزه اروح مستشفي ..


وفي ثانية كنت فقدت الوعي والدنيا اسودت في عيني ومحستش بحاجة '


وقفت الدنيا عند اللحظة دي  و يعتبر حكايتي انتهت مع جاسر .


نقلني عمو لحد بيته وأهتم بيا كنت مطمنة منه مش خايفة بيته كان نظيف جابلي لبس و أكل وعلاج وانا قاعدة فجأة 

لقيت حد داخل علي كرسي متحرك و واقف قدامي فتحت عيني بخضة :


مين !!


قال بجمود : انتي اللي مين ؟


دخل عمو وبصلي بحنان دايما عيونه مليانة دموع قال بحزن عليا .. انتي بتنز'في من اماكن كتير ولازم مستشفي وبطنك مفتو'حة


رديت بخنقة و صوت مبحوح : أنا مش حد يعرف مكاني مش عايزه أخرج .. أنا سقطا'نه أنا متجوزة اول ما ارجع طبيعية هرفع قضية خلع و هبعد عنه 

بس عشان خاطري يا عمو بلاش حد يعرف مكاني لو حد عرف همو'ت ..


هز دماغه بتأكيد لكن ابنه نظراته ليا مش مفهومه انسحب مع أبوه وسمعت صوت زعيق من الابن وعمو كان بيعيط ويعيني صعب عليا كنت عايزه اروح ليه بس مقدرتش حاولت اسمع لكن مفيش فايده كنت ساكته و خايفة خصوصاً أن عند ناس غريبة 

واللي شوفته من الدنيا مش قليل 


اقرب ناس ليا هي اللي خدعتني و دمرت حياتي وبقي كل حته فيا بتوجعني و بتنز'ف 


روحت في النوم وانا لأول مرة احس ان مرتاحة وهادية.


عند جاسر فاق وعيونه بتدور علي وعد و الدكاترة بتلف حولين بعضها مش عارفين يقولوا ليه ايه كانوا ساكتين ومتوترين جدا منه 

عم السكوت فجأة عليهم قال بتنهيدة : وعد كويسة ؟!


الصراحة يا جاسر بيه وعد مراتك هربت من المستشفى 


انتفض من مكانه بصدمة : هربت 


يتبعععععععع

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملة  من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا


تعليقات

التنقل السريع