القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية امتلكتنى طفله الفصل الأول 1بقلم بيرى الصياد حصريه في مدونة موسوعة القصص والروايات

 


رواية امتلكتنى طفله الفصل الأول 1بقلم بيرى الصياد حصريه في مدونة موسوعة القصص والروايات 





رواية امتلكتنى طفله الفصل الأول 1بقلم بيرى الصياد حصريه في مدونة موسوعة القصص والروايات 




نبدأ وتبدأ روايتنا بهذه العيون التي فتحت من ان شعرت بخيوط الشمس تزعجها وتنظر الي النافذه المفتوحه لتنفخ بغضب طفولي وتلف تضم الوساده لكي تعود للنوم مره أخرى لكن تسمع ما تقول بصوت عالي.تالااااااااااا توتي قومي توتي يلا بقي 


تمثل هذه الفتاه التي تدعى تالا النوم وهي لا تريد أن تفيق آلان وتنظر اليها الاخرى وتفهم بأنها تمثل علي الفور لتجلس بجانبها وتقول.قومي يا توتي قومي علشان نفطر ونروح النادي انا مخنوقه اوي من القاعده دي


تفتح تالا عيونها بسرعه كبيره وتقول بصدمه.هو أبيه وافق اننا نروح النادي يا ريهام


تبتسم ريهام وتقول.مش كنتي نايمه دلوقتي يا صغنن 


تلوي تالا شفتيها بطفوليه وتقول.الواحد ميقدرش يمثل النوم في البيت ده 


وتنظر الي ريهام وتقول.هو ابيه هيخلينا نروح النادي بجد ولا زي كل مره


تهمس ريهام إليها وتقول.قولت لماما وهي قالتلي هتحاول تقنعه 


تعود تالا تتسطح مره اخرى وتقول بيأس وحزن  شديد.يبقي مش هنروح في مكان و هنفضل قاعدين في وش بعض طول النهار


ريهام بغيظ شديد.يا بت اتفائلي شويه يمكن قلبه يحن علينا ويخلينا نروح انهارده  


تالا بغيظ أشد.مش هيحصل يا ريهام بلاش تخليني افرح وبعد كده هو ميوافقش 


كانت ريهام ان تتحدث لكن يسمعون ما تقول.طب يلا قوموا اجهزوا وانا هخلي يوافق تروحوا انهارده

يسعدون الفتيات بشده وتنهض تالا بفرحه طفوليه وتقول.بجد يا ماما


اومأت لها انتصار والدة نوح بابتسامة حنونه لتركض تالا وتضمها بقوه كبيره وتبدلها انتصار بقوه اكبر وتقول وهي تمسح على شعرها بحنان.يلا يا روحي خدي شاور وانا هروح اتكلم مع نوح


اومأت لها تالا وتبتعد عنها وتخرج لسانها الي ريهام وتقول.هجهز قبلك يا جزمه وانتي خليكي قاعده مش هتروحي معايا 


أنهت حديثها وتركض الي الحمام سريعا وتنظر خلفها انتصار وتبتسم وتنظر الي ريهام التي قالت بغضب متصنع.عجبك بنت اختك وكلامها يا ماما دي بتشتمني وانتي وافقه


انتصار وهي تذهب الى الخارج.روحي خدي شاور انتي كمان علشان نفطر مع بعض يا رورو يلا يا حبيبتي بسرعه


تنظر خلفها ريهام وتقول بغيظ. الحجه امي مش معايا حاسها لقيتي علي باب جامع وتالا هي اللي بنتها ربنا علي الظالم والمفتري يا رب


في غرفة داخل هذا المنزل الذي يشبه القصر كانت الغرفه سوداء بالكامل الحوائط والجدران اسود وكل ما يوجد بها بهذا اللون وايضا الشرشف اسود من حب صاحبها بهذا اللون كان يتسطح شاب لا يرتدي سوى سروال قصير وينام وملامحه لا يوجد عليها سوى البرود والجمود الشديد تدق هذه السيده الغرفه ولا يرد عليها وهو ينام لتدخل الغرفه وتنظر اليه لتذهب وتجلس بجانبه وتقول وهي تضع يدها علي كتفه.نوح اصحي يا حبيبي نوح


يفتح نوح عينيه وينظر اليها ويقول ببرود.خير يا امي في حاجه 


تبتسم انتصار وتقول.قوم يا حبيبي عشان نفطر مع بعض وحشني انك تفطر معانا اوي يا نوح أنت عارف اننا ملناش غيرك وانت الكب


بلاش كل الكلام ده وادخلي في الموضوع علي طول يا امي كل الرغي ده ملوش ايي تلاتين لازمه عندي وانتي عارفه ده كويس.كان هذا حديث نوح اليها بعد ان اتقن بأنها تريد منه شئ وتقول كل حديثها كمقدمة لتستطيع ان تطلب منه ما تريد وتنظر اليه انتصار وهي أيضا تتوتر لكن تشجع حالها وهي تفكر بأنه ولدها ويجب عليه لا يرفض اليها طلب ويفعل ما تريده وتقول انتصار.البنات اتخنقوا من القاعده هنا اوي يا نوح جم طلبوا مني انهم يخرجوا شويه وانا سمحت لهم يروحوا النادي وقولتلهم قبل المغرب يكونوا هنا انا معنديش بنات تقعد بره البيت بالليل وانت عارف ده 


ينظر إليها نوح وينهض ويقول ببرود شديد.مفيش طلوع بره البيت يا امي تروحي وتقولي لبناتك الكلام ده 


انتصار بغضب مكتوم.انا قولتهم يروحوا يا نوح وهما جهزوا نفسهم خلاص عايزني اروح اكسر فرحتهم حرام عليك سيبهم يخرجوا شويه وهيكون معاهم الحراس 


نوح بصوت عالي.قولت مفيش طلوع من البيت يا امي وانا مش هاجي بطريقه دي ومش عايز نقاش كتير الكلام يتنفذ وخلاص 


وكان ان يذهب الي الحمام لكن تمسك انتصار ذراعه وتقول.مينفعش نفضل حبسنهم  طول الوقت في البيت يا نوح البنات حقهم يزهقوا ويتخانقوا من القاعده دي سيبهم علشان خاطري يطلعوا المره دي وخلاص


ينظر إليها نوح بطرف عينيه ويقول بجمود وغموض.لو هتتحملي مسؤولة طلوعها من البيت دلوقتي ولو حصلها حاجه احسبك انتي انا معنديش مانع وطلعيها كل يوم مش انهارده بس 


تنزل انتصار يدها من عليه بعد ان فهمت عن ماذا يتحدث وتنظر إليه ولا تستطيع ان تتحدث ليبتسم نوح بجمود ويقول.روحي خليها تطلع وتطلع بره حمايتي يا امي وريحني انا كمان بس قسماً بربي هيحصل حاجه هتيجي تقوليلي بنتك ولا مش بنتك هقولك انتوا السبب يبقى تشيلوا الليلة وتحملوا مسؤولية افعالكم


لا تستطيع انتصار أن تتحدث بعد حديثه ليذهب نوح الى الحمام دون ان يقول لها كلمه اخري وتنظر انتصار خلفه وتنزل منها دمعه غصب عنها وهي تتخيل بأن حدث شئ إلي ابنتها بالفعل وتذهب إلي الخارج دون ان تفعل شئ 


وبعد وقت قصير يخرج نوح من الحمام وهو يلف منشفة حول خصره ويذهب إلي غرفة الملابس ويرتدي

ويخرج يضع العطر الخاص به ويظبط هيئته ويأخذ اشياءه ويذهب إلي الأسفل وتغلق هذه الفتاه التي تجلس علي طاولة الطعام عيونها بقوه وهي تشعر برائحته التي كافيه تماما ان تجعلها ترتبك وتتوتر بشده تشعر بقلبها يخرج من مكانه وهي تشم هذه الرائحه وعطره التي يجعل عقلها يذهب وقلبها لم يكن جيد و يدق بعنف وقوة شديده يذهب نوح ويجلس على رأس الطاوله وتنغز ريهام تالا بقوه لتنظر اليها تالا وتنظر الي نوح وتبتسم ابتسامة تخطف القلب ابتسامه تظهر غمازتها وتجعلها رائعه بشده وينظر اليها نوح وتميل عليها ريهام وتقول.متقليش في الاكل يا توتي علشان هناكل في النادي مع بعض 


تبتسم تالا بفرحه طفوليه وتقول بهمس.هي ماما قالتلك اننا هنروح 


اومأت لها ريهام وقالت بنفس الهمس.ماما قالتلي اجهزي وانا جهزت وهي معترضتش يعني هتروح وهنعمل اللي احنا عايزينه يا بت 


تشعر تالا بفرحه شديده وكانت أن تتحدث لكن يقول نوح ببرود وصرامه.ده مكان للأكل ولا للكلام يا هانم منك ليها


ينظرون اليه الفتيات بخوف وينظرون إلى الطبق الخاص بهم ويقولون بصوت واحد.سوري يا ابيه

ينظر إليهم نوح ولا يتحدث ويتناول القليل من الطعام وينهض يذهب الي الخارج وتنظر خلفه  ريهام وتنهض سريعا تنظر من النافذه وترى يذهب بسيارته من هذا القصر لتركض ريهام الي تالا وتمسك يدها وتقول وهي تسحبها سريعا.يلا يا توتي عشان نلبس عايزين نروح بسرعه عشان نلحق نروح ونيجي يلا


تنهض تالا بالفعل وكانت ريهام ان تسحبها معها لكن تقول انتصار بعد ان نهضت.نوح قال إن مفيش طلوع من البيت يا بنات


تلف تالا وتقول بغضب طفولي.وانا عايزه اطلع يا ماما انا زهقت من البيت وعايزه اطلع شويه بقي 


تذهب انتصار وتقف امامها وتضع يدها علي وجهها وتقول.معلش يا قلبي استحملي هو مش حابب تطلعوا اسمعوا كلامه هو اخوكم الكبير ولازم نسمع كل كلمه يقولها هو عارف مصلحتكم اكيد 


ريهام بغيظ شديد.وهي مصلحتنا في البيت يا ماما يعني هيحصل ايه لو طالعنا شويه بره البيت اكيد مش هنتخطف يعني 


تنظر اليها انتصار وتقول بغيظ متصنع.كنتي اتكلمتي معاه انتي يا حبيبتي مش كفايه مخليني انا اتكلم معاه


تنظر اليها تالا بحزن شديد وتصعد الي الاعلي دون ان تتحدث ام تفعل شي وتنظر ريهام خلفها وتقول.ده ظلم والله معرفش ايه الهدف من الحبسه دي بجد حرام عليه والله


نهت حديثها وتركض خلف تالا وتدخل الغرفه ترها تتسطح علي بطنها وهي تضم (الدبدوب) الكبير الخاص بها الذي لا يفارقها منذ الصغر تذهب وتجلس بجانبها وتقول.خلاص يا توتي تعالي نخلي الداده تعملنا فشار و نتفرج على فيلم انا وانتي ونروق دنيتنا وفكك من الخروج الجو حر أصلاً والخروج دلوقتي مش حلو خالص


لا ترد تالا عليها ام تتحدث وهي تدفن رأسها بهذه اللعبه اكتر وتفكر ريهام قليلاً وتقول بصوت عالي.جاتلي فكره حلوه اوي 


تنظر اليها تالا وتقول.صوتك يا بقره في ايه انتي جايه عشان تزعجيني وخلاص 


ريهام بغيظ شديد.الحق عليا بفكر وبجبلك افكار حلوه يا تالا


تدفن تالا رأسها بهذا (الدبدوب) وتقول.اطلعي بره علشان انام يا ريهام طالما مفيش خروج مش هعمل حاجه تانيه


تهمس إليها ريهام وهي تقول.ما احنا هنخرج برضو يا هبله


تفتح تالا عيونها بسرعه وتنظر اليها وتقول.ازاي أبيه رفض اننا نخرج


ريهام بهمس اشد.ماما هتروح تنام بعد شويه وابيه نوح مش هيجي غير بليل وممكن ميجيش كمان واحنا هنخرج بسرعه ساعتين نعمل فيهم اللي احنا عايزينه ونرجع من غير ما حد يحس بينا فهمتي


تنظر اليها تالا وتفكر قليلاً وتقول بخوف وتوتر شديد.لا لا يا ريهام ابيه لو عرف هيزعل ويتعصب علينا و هيزعق مش هنخرج خلينا هنا احسن بلاش نعمل حاجه 


ريهام بغيظ شديد.وهو ايه اللي هيعرفه يا فالحه هوا بيفضل طول الوقت بره وماما هتنام ومش هتعرف حاجه خلينا نخرج شويه بدل الخنقه دي يا تالا وكمان احنا مش هنتاخر ساعتين بالكتير اوي وهنرجع يعني محدش هيحس بينا


تقتنع تالا قليلاً وتنظر الي ريهام وتقول.انا خايفه اوي يا ريهام 


تنهض ريهام وتذهب الي الخزانه وتخرج منها ملابس لتالا وتقول.لا متخفيش والله كل حاجه هتعدي علي خير جمدي قلبك انتي بس ومش هيحصل حاجه يلا هدومك اهي وانا رايحه اشوف ماما نامت ولا لسه اوكي


اومأت لها تالا وتذهب ريهام الي الخارج وتنظر خلفها تالا وهي ترتعب بشده من ان يعلم نوح بأنهم خرجوا دون أذنه فهو سوف يقتلهم بتأكد وتالا ترتعب بالفعل من هذا الشئ 


يخرج نوح من المصعد وينظر الي هذه الفتاه التي تنتظره وهي ترتدي


ويسير بطريقه ولا يعطيها اهميه وتقول هذه الفتاه بدلع وصوت رقيق.صباح الخير يا فندم


لا يرد عليها نوح فقط يقول.هاتيلي القهوة 


ويدخل إلى غرفة مكتبه ويغلق الباب بوجهها لتنظر خلفه هذه الفتاه التي تدعى سوزي بغيظ شديد وتقول.ما هتكون بتاعي يعني هتكون بتاعي يا نوح سهله انا عارفه هعمل معاك ايه ومبقاش انا سوزي الوليد لو ما خلتكش تتجوزني قريب كمان


أنهت حديثها وتذهب لكي تفعل اليه القهوه وتخرج بعد قليل وهي تحمل الصينيه وتضعها على الطاوله قبل ان تدخل وتنزل ملابسها عن صدرها بشده لكي يظهر صدرها باغراء اكتر وترفع ملابسها لاعلي فخادها أيضا وتعدل شعرها وتضع القليل من أحمر الشفاه وتحمل الصينيه وتذهب إلى غرفة نوح وتدق علي الباب ويسمح إليها نوح بدخول وتدخل هذه الفتاه بالفعل وتذهب تضع القهوة أمامه وهي تميل بجسدها باغراء ووقاحه شديده ولا ينظر اليها صخر ولا يعطيها أهمية وتقول سوزي برقه متصنعه.قهوة حضرتك يا نوح بيه


يشير إليها نوح انها تذهب إلى الخارج لتقول سوزي.حضرتك عندك مواعيد كتير انهارده واول واحد بعد ساعه ونص


نوح دون ان ينظر اليها.مع مين 


تبدأ سوزي ان تقول اليه على هذه المواعيد المحددة اليوم وتقول إليه كل ما يخص العمل ويقول نوح وهو ينظر الي اللاب.خلصتي شغلك 


اومأت له سوزي لظنها أنه سوف يفعل ما تريده او علي الأقل تشعر بأنه يعجب بها لكن يقول نوح ببرود شديد.اطلعي بره


تصدم سوزي بشده وتقول.حضرتك بتقول ايه


يأخذ نوح القهوة ويشرف منها القليل ويقول.ايه اللي مش مفهوم من كلامي بقولك اطلعي بره ومش عايز اشوف وشك تاني انهارده خليكي بره خلصي شغلك وانا لو احتجتك هكلمك


تغضب سوزي بشده من هذا ومن افعاله وحديثه البارد معها وتحاول ان تهدئ قليلاً وتقول بدلع وصراحه واضحه بشده.انا بره لو حضرتك احتجتني في ايي حاجه انا موجوده ومستعدة دايما يا نوح بيه


ينظر نوح أمامه وينظر إليها ويقول.كلمه كمان وتقدمي استقالتك ومشفش وشك هنا تاني 


تخاف سوزي بشده وتقول.اسفه يا فندم


نوح بصوت أفزعها بشده.بررررررررررررررررررررررره


تركض سوزي إلي الخارج وكانت ان تقع لكن تمسك بالطاوله بسرعه وتستكمل طريقها وهي ترتعب من صوته وينظر نوح خلفها وينظر امامه ويدخل اسر قبل ان تغلق سوزي الباب وينظر اليها بوقاحه وينظر الي نوح ويغلق الباب ويقول.مالك ومال الفرس يا عم مش عاجبك ارميها على اخوك البت فرسه  وتستاهل الصراحه


نوح بغضب.اسسسسسر مش ناقص صداع يا تترزع وتقول اللي عندك يا تغور من وشي وسيبني اخلص اللي ورايا


يذهب أسر ويجلس أمامه ويقول.يعني انت مقضيها مع كله يا نوح جات على الغلبانه اللي بره دي وتتوب 

ينظر نوح إلي اللاب توب ولا يتحدث يحمحم أسر ويبدأ ان يتحدث معه في العمل وهو لا يريد أن يغضب نوح اكتر الآن 


تدخل ريهام الغرفه وتنظر الي تالا التي ترتدي

وتقول.تعالي بسرعه ماما نامت


اومأت لها تالا وهي مازالت تخاف بشده لكن ريهام تشجعها على هذا بشده وتمسك ريهام يدها ويسحبها معها الي الأسفل وتقول.بصي احنا هنروح مع السواق وهو مش هيقول لنوح وهيفكر انه هو عارف اننا خارجين تمام 


تالا بغيظ وخوف.انتي ليه محسساني ان الموضوع سهل يا ريهام أبيه لو مسكنا وعرف اننا خرجنا من غير علمه هيتعصب علينا اوي 


ريهام بغيظ شديد منها.خلاص يا تالا بقي زليتيني تعالي هنخرج دي فرصه متتعوضش والله خلينا نستغلها وبعدين نرجع نشوف هنعمل ايه


نهت حديثها وهي تسحبها خلفها وتالا لا تطمئن وتقول ريهام الي السائق.ماما قالتلك توصلنا للنادي يا عمو 


ينفي السائق ويقول.لا يا بنتي والله


تركب ريهام السياره وتسحب تالا معها وتقول.طب يلا انا بقولك اهو خدنا علي النادي علشان مخنوقين اوي من هنا


كان السائق أن يتحدث لكن تقول ريهام بغيظ شديد.ايه يا عمو هنقعد نتكلم خلينا نتكلم وانت بتسوق علشان نوصل بسرعه يلا عايزين نمشي بقي


يركب السائق السياره بالفعل ويقودها وهو يظن بأن بتأكيد يعلم نوح بخرجهم وتعلم انتصار هذا أيضا ويصل بعد قليل امام هذا النادي الكبير وينزلون الفتيات من السياره وتسحب ريهام تالا التي قالت.براحه يا ريهام في ايه حرام عليكي سحباني واركي زي البقره كده ليه


ريهام بغيظ وهمس.علشان لازم نخلص يا تالا خلينا ننبسط شويه علشان نلحق نمشي تعالي


أنهت حديثها وتسحبها خلفها وتنفخ تالا بقوه كبيره وتجلس ريهام علي طاولة وتشير إلي النادل لتقول تالا بغيظ شديد. احنا جايين عشان نشرب يا ريهام

ريهام وهي تنظر إلي جميع من حولها.لا جايين عشان نشوف الستات اللي عايشه حياتها دي اتفرجي واتحسري علي نفسك ياختي واحنا اللي محبوسين ليل نهار في ام البيت 


نهت حديثها بحسره وهي تنظر حولها وترى الفتيات يخرجون ويرتدون ملابس تكشف اكتر ما تستر وتنظر اليهم تالا وتقول بغضب طفولي.هو ده اللي هننبسط يا ريهام جايه تتفرجي علي البنات العريانه دول 


تضربها ريهام علي يدها بخفه وتقول.اسكتي يا صغنن هنجيب حاجه نشربها واحنا بنتفجر


أنهت حديثها وتشير الي النادل الذي راها وذهب اليها وتطلب منه ريهام المشروبات الذي يريدونها ويذهب النادل وكان يوجد شاب علي بعد كبير على طاوله اخرى يجلس وهو يشرف من هذا الشئ الذي بيده (فيب) ويخرج الدخان من فمه ويلاحظ هذه الفتاه ليعتدل وهو يثبت أنظاره عليها وينظر اليها باعجاب شديد ويضربه صديقه علي كتفه ويقول.ايه يا عم روحت فين


يشير هذا الشاب علي تالا ويقول.مين البنت دي جامده اوي


ينظر صديقه مكان ما ينظر ويقول.ازاي مخدتش بالي منها دي برغم ان باين داخله من فتره البنت جامده اوى الصراحه


ينظر اليه الشاب ويقول بثقه شديده.هتكون في بيتي وعلي سريري الليله دي


صديقه بسخريه.البنت باين عليها محترمه وملهاش في الوساخه دي يا حبيبي ومش هتيجي معاك سكه


يغضب الشاب بشده ويقول.انا هشام بكر اوعي تنسي يا علي ولو ملهاش في اخليها ليها في دقايق بس متنساش انا مين


الشاب الآخر والذي يدعي علي.تراهن انك مش هتقدر

يصفق هشام بيده ويقول.علي عزومة الليله وهي هتكون معايا في الحفله دي 


يوافق صديقه علي ويقول.ماشي انت وشطارتك بقى 

يأخذ هشام نفس من هذا الشئ ويذهب الي تالا وريهام التي يتحدثون وتالا تناست خوفها وتضحك مع ريهام التي تتحدث على جميع النساء الذي بالحفله ويذهب يسحب كرسي ويجلس عليه وينظرون إليه الفتيات وتنهض ريهام وتقول بغضب.انت مين يا أستاذ وايه اللي مقعدك معانا


هشام وهو ينظر إلي تالا ويشعر بأنها تسحره بالفعل.حابب اتعرف اوي انا هشام بكر اكيد سمعتوا عن الاسم ده قبل كده مش كده ولا ايه 


نهي حديثه وهو ينظر الي تالا التي نهضت وقالت.يلا نمشي يا ريهام


وكانت ان تذهب بالفعل لكن يمسك هشام يدها وينهض ويسحبها قليلا ويقول وهو يقترب منها.خلينا نتعرف يا انسه 


صمت لكي تقول اسمها إليه  لكن تخاف تالا بشده من قربه منها وتقول ريهام بغضب شديد وهي تحاول ان تسحب تالا منه.اوعى يا حيوان سيبها انت مش عارف احنا مين ولا ايه 


هشام وهو ينظر الي تالا باعجاب شديد.انتوا مين اول مره اشوفكم ه اااااااااااااااااااااااااااه


صرخ هذا الشاب بصوت عالي وصل لجميع النادي بالفعل ويسمعون صوت كالرعد هز اركان النادي وقبل النادي قلوبهم جميعا.واخر مره هتشوف فيها يا روح امك


.......... 🎀..........🎀...... 

البارت خلص قولولى رايكم ومتنسوش التفاعل ✨♥

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملة من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا


شخصيات امتلكتنى طفله ♥
بقلم بيرى الصياد ✍🏻✨

..................................................................... 

نوح عبد الجواد المنياوي 
شاب في عمره الثالث والثلاثون شخصيه بارده بشده لديه شركة مقاولات كبيره لا يفرق معه احد فهو ليست لديه كبير بهذه الدنيا لذلك يفعل ما يريده ولا يفكر بعواقب شئ شخصيه كتومه وحين يغضب لا يري امامه ويفعل كل ما يجعله يهدي من غضبه فهو والجميع يعلمون بأن اذا غضب خمس دقائق فقط سوف يحطم ويدمر كل شئ لديه علاقات نسائية عديده ويفعل معهم ما يريد وما يأتي بعقله ولا يرهم سوا وسيله للمتعه فقط ليست كل شئ يعجبه فهو زوقه صعب بشده شاب جذاب 


تالا حامد 
في عمرها التاسع عشر ابنة خالة نوح فتاه قمه في الجمال فهي تمتلك وجه جميل بشده وعندما تخجل تحمر وتصبح مثل الفراوله تجعل الذي أمامها يريد أن يأكلها فقط وعيون التي اذا نظرت في دخلهم تشعر بأنك لا تريد سوا ان تتعمق بداخلهم برغم صغر سنها الي انها فتاه تجذاب العيون اليها شخصيه طيبه و بريئه بشده تعشق صديقتها الوحيده بشده فهي بير اسرارها ولا يوجد لديها سوها وسوا والدة نوح التي تعبرها والدتها تماما ولا تريد بحياتها سوا هذه العائله الصغيره التي كل شئ اليها 



اسر عامر الاسيوطي 
شاب في عمره الثلاثين صديق نوح الوحيد كتلة وقاحه تسير علي الأرض بارد ويعشق النساء ولا يحب ان يفعل شئ لا يوجد به انثي تفعل ما تريده لنقول بأنه يعشق وجودهم لدرجه كبيره وبرغم هذا الي انه شاب جدع ويقف دائما في ظهر نوح ومعه بكل شئ شاب يعشق السهر في الملاهي الليليه وسيم الي درجه كبيره



ريهام عبد الجواد
فتاه في عمرها العشرون شقيقة نوح الوحيدة تحبه بشدة وتعتبره والدها لكنها تخاف منه الي حد الرعب جميله مرحة وطبيه تعشق تالا وعائلتها بالكامل فهم حياتها تكون مع تالا بجميع الاوقات ولا تستطيع ان تتركها يوم واحد فتاه تمتلك ملامح بريئه وجذابه أيضا 


انتصار احمد 
سيده في عمرها الواحد والخمسون تعشق عائلتها والجميع بشده لا تتمني شئ سوا سعادتهم وتصلي دائما وتدعي ان يهدي ولدها ويتزوج من الفتاه التي تسعده تعشق تالا وتعتبرها ابنتها الاخري فهي تذكرها بشقيقتها دائما لذلك تعشقها كما كانت تعشق والدتها سيده طبيه بشده وتعشق الخير للجميع وتكون صارمه بعض الأحيان 


سوزي الوليد
فتاه في عمرها الثامن والعشرون سكرتيرة نوح وتعشقه لحد الجنون والهوس شخصية حقوده ومغرورة لا تحب شيء بحياتها سوا الأموال لذلك تحاول دائما ان تقترب من نوح دائما وتحاول ترتدي ما يلفت انظاره لظنها بأنه سوف يتزوجها بهذه الطريقه وهي لا تريد سوا ان تكون معه دائما 



كده الشخصيات خلصت قولولي رايكم وتوقعتكم ومتنسوش التفاعل ♥✨






تعليقات

التنقل السريع
    close