القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت عشقت حبيبة اخي كامله فقط مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله

«عشقت حبيبه اخي » 1كامله 
البارت الاول 
اسامه...  نا عايزه اقولك حاجه 
اسر...  ارغي 
اسامه..  نا هتقدم لحياه 
اسر بخوف..  حياه مين 
اسامه..  حياه مين بنت عمك يوسف 
اسر بكسره وخوف واحساس فظيع...  بتحبها 
اسامه...  نا عديت مرحله الحب والععشق نا مدمنها 
اسر ...  اها ربنا معاك وسابوه ودخل الاوضه 
اسر  في نفسه... معقول احنا الانين بنحبها ده ليه بس انا مستحيل اخسر اخوياا اها مستحيل  بس دي حب عمري يا ربي ليه حطتني  في الموقف ده والاختبار ده صعب اوووي يا ربي نا هعمل اي دلوقتي اهااا يا قلبي اهااا 
ولبس ونزل 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــ 
حياه... نا بقيت مدمنك انتا حب سنتين وبجد نا مش قادره انسها اعمل اي لو مش بيحبني نا مش هقدر مش هقدر اشوفوه مع غيري يا رب اجعلوا من نصيبي 
الباب... خبط 
ويوسف بابا حياه... فتح 
يوسف... ازيك يا ابني اتفضل 
اسر.. الحمد لله كويس 
ودخل اسر 
يوسف.. حياه يا حياه 
حياه.. نعم يا بابا 
يوسف... اعمل حاجه لاسر يشربها 
حياه.. ازيك يا اسر عامل اي 
اسر... نا تمام الحمد لله  اخبارك 
حياه.. تمام الحمد لله تشرب اي 
اسر... اممم لا مش عايزه حاجه 
حياه.. ازاي لازم تشرب 
اسر... بطلي لماضه قولت مش عايز 
حياه.. مالك 
اسر.. مالي يعني شايفاني بشد في شعري 
حياه.. لا شيف عنيك فيها كميه حزن وضحكت مش طالعه من قلبك 
اسر.. هههه دايماا فاهمني كده 
حياه... طبعا ده انا حياه 
يوسف.. مالك يا اسر 
اسر.. لا مافيش مخنوق بس مش اكترر 
ودخلت.. شمس  
شمس.. اهلا عاش من شافك يا اسر 
اسر.. اهي جات اهي نا مش ناقصك 
شمس.... ليه بس  ده انا حتا سكرر وعسل وشربات 
حياه... هتقولي 
شمس.. كده بتغلطي يا قمر 
حياه.. نا اقدر 
وقضوا اليوم مع بعض  ونزل اسر 
ـــــــــــــــــــــــــــ 
حياه... اسرر ارجوك الحقوه  متسبهوش  انا بحب اسامه  الحقوهه 
اسر.. ماشي نا هلحقه بس مش بعرف اعوممم 
حياه... نطت مره واحده في البحر 
اسرر... هتموتي انتي مش بتعرفي تعومي الحقونااا الحقونااا 
اسرر... حياه 
اسر.. اي الكابوس ده يا ترا ده اي يا رب 
ومعرفش يا نام من بعيده وقام 
اسر.. صباح الخير يا اسومي 
اسامه.. صباح النور  عايزه احكيلك حاجه ضروري 
اسر.. احكي
اسامه.........و..........و.......و.....و..وووووو
اسر.. نعم ده انا لسه حالم نفس الكبوس ده في اي 
اسامه... مش عارف 
اسر... ربنا يستر 
اسامه.. نا هتقدملها يوم عيد ميلادها اللي هو بعد ٣ايام 
اسر... مبروك 
اسامه.. وانتا مفيش حب ولا حاجه وغمزلوه 
اسر بحزن مع وجع... ما خلاص حبي عمري راح 
اسامه.. مالك احكيلي 
اسر.. مش لازم مبروكك فرحنلك بجد 
اسامه.. تسلملي 
اسر .. دخل الحمام يغسل وشوه وبص في المرايه نا مش عارف افرح يا اسامه ولا ازعل مبقتش عارف حاجه ولا فاهم حاجه غير حبي عمري راح 
بس ربنا يسعدهم وفضل يعيط وخرج  ولبس ونزل ــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
عبدالله...  مالك يا صحبي 
اسر...  اخوياا طلع بيحبها زي بالضبط تخيل وكمان هيتقدملها بعد ٣ايام ونا مبقتش عايز اقعد في البيت خالص مش عارف افرح لاخويا ولا ازعل علي حب عمري اللي راح ياربي خليك معاياا 
عبدالله...  ياها  حاسس بيك مش عارف اقول اي الصراحه حاجه محيرهه جداا طب وهي 
اسر...  المشكله فيها افرط رافضت اسامه مش هقدر اتجوزها علشان هيبقا اخويا بيحبها وهندخل في مشاكل كتيررر جداا نا بجد مش عارف اعمل اي وفيش بايدي حاجه غير اني اساعد اخوياا يتجوزها شايف الاحساس هيكون عامل ازاي 
عبدالله...  ربنا معاك يا صحبي 
اسر..  نا ماشي مش عايز حاجه 
عبدالله...  عايز سلامتك 
ومشي اسر 
•••••••عند حياه •••••••
حياه.بصت لصوره مامتها .. عارفه يا ماما انتي واحشاني جدااا محتاجلك اوووي كان نفسي تقوليلي كل  سنه وانتي طيبه بس بدعيلك واللهي كل يومم ومش ناسيك انتي في قلبي يا ماما بس خالص نا مش بحتفل بعيد ميلادي من ساعه ما ما متي نا كملت ١٩انهرضه كبرت ياماما وعده ٤سنين علي فرقالك وفجاه حياه وقفها صوت كلام من برااا وانهارت من العياط.......... يتبع.....
ــــــــــــــــــــــــــــــ 


اسكريبت....  البارت التاني  وقبل الاخير 
«عشقت حبيبه اخي »

حياه...  معقول اسامه جاي يخطبني يا ربي اي ده بس نا مش ناقصه ده بيحبني بس انا لا مش بحبوه حرام نا هكسروا اوووي كده 
وخرجت حياه من اوضتها 
حياه..  احمم نا مش موافقه يا اسامه 
اسامه...  ليه يا حياه نا بحبك مش هقدر اعيش من غيرك حرامم عليكي ناا كده هدمرني 
حياه بعياط...  نا مش بحبك وفي شخص تاني في حياتي مش هبطل احبوه مهما كان يا اسامه اكيد ده سبب مقتع يخليك تصدق ومتحولش معايا تاني 
اسر بكسره ...  حياه هلشان خطري حولي تحبي اسامه معلش تعالي علي نفسك علشانوه 
حياه...  دخلت اوضتها انتي بتقولي حولي يا اسر احاول نا بحبك يا اسر ومش هحب غيرك وتقولي حولي تحبي اخوياا ده اتنا اتجننت نا بعشقك ومدمنك حرامم تبعد عني حراممم حرامممم 
اسر...  عمي شوف مالها 
طلعوا جريوا علي اوضتها ولقوا الدموع ماليها وشها وبتعيط جامدد 
اسامه...  قلبوه محروق عليه ومش عارف يعمل اي ولا يتصرف ازاي 
اما اسر...  فقرب منها شويه اهدي يا حياه مالك اي اللي عمله في نفسك ده اهدي 
حياه..  ممكن تخروجوا براااا برااا مش عايزه اشوف حد منكم براا 
وخرجوا براا 
شمس....  متقلقوش نا داخلها وهشوف مالها 
اسر واسامه..  احنا ماشين يا عمي وهنيجي نطمن عليها بليل 
يوسف...  ماشي يا ابني ونا اسف علي اللي حصل 
اسامه بحزن .. لا مفيش حاجه 
وخرجوا 
شمس...  مالك يا حياه نا جمبك احكيلي مالك 
حياه مصدقت...  نا بحبوه اووووي بحبوه لدرجه محدش ممكن يتخيلها نا مدمنه مش بقدر اشوفه زعلان خالص بحبوه يكون مبسوط دايما وقال اي جاي يخطبني لاخوه ازاي ازاي مشبيحبني  ده حرامم ليه يكون في حب كده نا بتعذب اوووي وكده عمرنا ما نكون لبعض علشان اسامه بيحبني تخيلي الموضوع صعب ازاي وسكتت حياه 
شمس...  ياها كنت حاسه انك بتحبي من زمان اوووي بس لما لقيتك مش عايزه تكلمي حبت متكلمش بس نا مش عرفها اقولك اي بس اكيد كل حاجه ليه حل قومي انتي اتوضي وصلي علشان تهدي 
وقامت حياه اتوضت وصلت  وبعدها نامت وخرجت شمس من اوضتها 
اما عند اسر وخالد 
اسامه...  نا مش فاهم خالص هي لي عملت كده ليه فضلت تصوت كده وتقول حرامم 
اسر...  مش عارف ربنا معاها 
اسامه بدموع ...  نا مش هعرف انساها يا اسر كل ما هشوفها هحنلها مش عرف اعمل اي نا مش هقدر اعيش من غيرها يا ربي 
اسر...  حضنوه جامد وهو اللي محتاج حد يحضنوه الاتنين مكسورين جامد يعني احساس صعب اوووي 
اسامه...  نا هدخل انامم علشان مصدع 
اسر...  ماشي يا حبيبي ادخل 
ودخل اسامه اوضتوه ونام 
اسر...  افرح ولا ازعل اخوياا اتكسر وهي بحب واحد تاني ههه نا مش عارف اي الامتحان الصعب ده يا رب خفف الامتحان ده صعب اووي نا مش قادر ولا عارف افكر ولا عارف اعمل اي وفاق من التفكير علي صوت اسامه 
اسامه...  بابا 
اسر...  في اي 
اسامه بابتسامه...  باب وماما لسه شايفهم بيقولي هتنسها وهتبعد عنهاا للابد وكلام كتيرر نا مش فاهموا 
اسر...  اتخط جداا وحضن اسامه وقال اوعي تبعدي عني وتسبني يا اسامه اوعي مفيش حد يقدر يخددك مني اوووع تبعد انا مبقاليش غيرك انتا بعد بابا وماما اوعي تبعد وفضل يعياط جامدد وحسس اني في حاجه هتحصل هدمروا بس مش عارف اي هي 
اسامه...  نا جمبك ومش هبعد نا دايماا جامبك متقلقش نا جمبك 
اسر...  متبعدش اوعدني 
اسامه...  مالك يا اسر اول مره اشوفك بالحاله دي في اي 
اسر... ممكن تخلي بالك من نفسك 
اسامه... من عيني يا اسور 
•••••••••••••بعد مرور ثلاثه ايام••••••••••••••
اسامه... بقولك يا اسر نا حاسس اني رايح لبابا وماما قريب 
اسر بزعيق... متقولش كده تاني افهم بقاا نتا مينفعش تسيبني لوحدي انتي اخويا الكبير وابويا وامي حرام تسبني لوحدي وسبوه ونزل 
اسر... الوو يا عبدالله عايزك ضروري عايز اتكلم معاك دلوفتي 
عبدالله.. تمام جيالك مكان ما بنقعد 
اسر... ازيك يا عبدالله 
عبدالله.. تمام شكلك مرهق كده ليه 
اسر... مش مهم عارف حياه رفضت اسامه وبتقول انها بتحب حد تاني علشان كده مش موافقه واسامه نا خايف علي اوووي حاسس في حاجه هتجصل حاسس انوا هيموت كل شويه يحلم بي بابا وماما ويقولي انا هروحلهم قىيب والغريبه انوا مبقاش بيجيب سيره حياه خالص مش عارف نا خايفف اوووي يا عبدالله 
عبدالله.. كل حاجه هتكون كويسه اهدي يا اسر وسيب كل حاجه علي ربنا 
اسر... حياه
عبدالله... مالها 
اسر... اهي شاف بتعمل اي 
عبدالله... ده...... 
يتبع.... 
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
#عشقت حبيبه اخي 

اتمني لكم قراءة ممتعة📝📚


رمضان كريم  وكل عام وانتم بخير 

اسكريبت        البارت التالت والاخير 
«عشقت حبيبه اخي »

اسر... حياه 
عبدالله... مالها 
اسر... اهي سايفه بتعمل اي 
عبدالله... ده مين اللي واقف معها ده 
اسر... معرفش انا رايح اشوف الهانم 
اسر. قرب من حياه والولد اللي واقفه معها 
حياه.. اسر 
اسر... ايوه اسر مين ده ياهانم 
الشخص... انتا اللي مين 
حياه... ده زميلي في الجماعه 
اسر...  وده من امتا وانتي بتقبلي زميلك براا الجماعه ووقفاه تضحكي مع كده ليه 
حياه..  وانتا مالك كنت واصي عليا
اسر.. مسكها من ايدها وجي يمشي بيها 
الشخص... مسك ايدها هي كمان 
اسر.... ضربوه بونيه في وشوه 
الشخص... جي يردهالوه واقفه عبدالله 
عبدالله... اهد يا روح امك دي اختي ومسمحش لحد غيرب يمسك ايديها كده وادلوه هو كمان بالبونيه وسبوه 
الشخص... واللهي ما حرحمكم 
عبدالله... كنت عملت حاجه
اسر...  شقي يا ولاه يا عبدالله انتا 
عبدالله...  تربيتك 
اسر...  نا هاخد الهانم اروحه 
حياه... انا اعرف اروح لوحدي وسيب ايدي دي 
عبدالله...  اناي تطولي انوا يمسك ايدك كده يا اختي 
اسر...  عبدالله 
عبدالله...  احممم 
اسر...  نا ماشي 
عبدالله..  مع الف سلامه 

حياه...  اسفه 
اسر...  مردش  وساب ايديها 
حياه...  اسر 
اسر...  مردش 
حياه راحت وقفت قدامه مره واحد...  مش بكلمك رد عليا مش حماره انا بكلم في نفسي 
اسر...  هههه 
حياه...  ده انتا رزل وربنا  
اسر...  شكراا 
حياه..  كلمني عدل 
اسر...  ينفع كده يعني 
حياه...  هو انا قبلتلوه عادي ونا ماشيه فروحت مسلمه عليه عادي وكنت لسه همشي لقيتك جت 
اسر.. اها سلمت عليه يعني مسك ايديك يا هانم 
حياه بضحك...  محسسني خطيبتك مثلا او مراتك وهسلم عليه برجلي مثلا ولا انتا مش بتسلم علي حد بايدك خالص اوووف بقاا 
اسر..  سرح يا ريت تكوني خطيبتي ومرات يا حياه انا بغير عليك من اي حد اعمل اي 
حياه...  اسر 
اسر...  مردش 
حياه...  قربت من ودنه اسرررر 
اسر...  وداني 
حياه...  هههههه كش قادره شكلك يضحك اوووي 
اسر...  ليه يا اختي شايفني ارجوز
حياه...  ممكن تسكت علشان هضحك تاني 
اسر..  اضحكي 
حياه...  هههههههه مش قادره هموت بجد 
اسر...  بعصبيه وصوت عالي متقوليش كده تاني 
حياه...  برقتولوه وسكت وفضلت ماشيه ساكتها من بعد ما شافت طريقتوه في الكلمه دي  وسرحت 
اسر..  سرح هو كمان انا يا حياه بحبك اوووي لدرجه انتي مش متخيلها مش عارف اعمل اي ومش عارف اكلمك في موضوع اسامه وانا مستغربوه جداا انوا مجبش سرتك تاني وانا نفسوه ينساك بجد بس مش عارف لو نساكي هقدر اتجوزك ولا لا....  
حياه في نفسها...  معقول يا اسامه ممكن تحبني زي ما بحبك انا مستغربالك يا اخي ساعت احس ان ممكن تكون بتحبني وساعت اتبعد الاحتمال ده بس اتتا ليه اتع صبت لما  قولت هموتت  وفاقت من تفكرها علي عربيه كانت هتخبط اسر 
حياه...  حاسب وشتوه ناحيتها وكان قريب منها اووي باصت في عينوه جامد وقالت في سرها بحبك اووي وفجاه عنها دمعت 
واسر زي ما هو واقف متنح في وشها بحبك يا حياه امنيني في الحياه انك تكون ليا 
حياه...  بعدت عنوه وفضلت تعياط جامد 
اسر....  مالك 
حياه...  مافيش 
اسر...  بجد مالك 
حياه...  الشخص اللي بحبوه حاسه انوا مش بيحبني وساعت احس انوا بيحبني بس انا بحبوه اوووي يا اسر نا بحب وبتعذب في نفس الوقت 
اسر...  نفس حكايتي زيك بالظبط بحب واحده وحاسس انو حب من طرف واحد   وفي حاجه  مش هينفع تخليمي اعترفلها 
حياه بدموع برضوا...  هلي الاقل انك ولد يعني اعترفلها يمكن تكون بتحبك 
اسر...  يا ريت تكون بتحبني بس ممكن بلاش دموع خالص علشان خطري 
حياه...  حاضر اعترفلها يا اسر وهي مين سعيده الحظ دي 
اسر....  بصلها جامد اووي مش يالا بينا 
وكل واحد وصل بيتوه 
اسامه...  اي يا عم واحشتني اوووي كنت مستنك علشان واحشني اوووي 
اسر..  حضنوه وانا اكتر  
اسامه...  ثانيه ادخل اجبلك اكل كل وشوف هتعمل اي 
اسر...  امم ماشي 
اسر...  فضل يتكلم مع نفسه بصوت واطي...  عارفه يا حياه انا بحبك كنت هموت واقولك لما سالتني مين سعيده الحظ كنت عايزه اقولك انتي ومش عارفه اي الاحساس اللي ملكني فجاه لما عيني جات في عنيك حاسيت انك بنقوليلي بحبك 
بس مينفعش كده انا رغم اني حبيتك قبل اسامه بس مش لازم اكسروه حتي لو مش هتجوزك ده اخويا وابويا وصحبي اسف لو انتي بتحبني بس لازم قصتنا متكملش ده رغم اني مافيش قصه اصلا وبدا يدمع وسكت ونسي اسامه تماما 
اسامه...  سمع كل كلامه وفضل يعيط جامدد اووي علي اسر واللي ليعملوه في نفسه علشانوا
ومسح دموعه وقال انا حاسس انك هتتجوزو انتوا الاتنين (اسر وحياه )   مش عارف ليه 
وخرج لاسر 
اسر.. اي يا عم كل النشاط ده هتبقا ست بيت شاطره 
اسامه... ههه طبعا يا ابني وحضنوه جامد اوووي اكنوه مش هيشوف تاني 
اسر... في اي 
اسامه..عادي يعني مينفعش احضنك 
اسر.. حضنوه جامد اوووي 
اسامه.... بعد عنوه تعرف انتي احلي اخ في الدنياا  انا بحبك اووووي 
اسر... وانتي واللهي بحبك اووووي انتي اصلا نصي التاني 
اسامه... انا نازل
  
اسر..  لا بلاش خليك قاعد معايا 
اسامه...  مش هتاخر متقلقش 
اسر...  امم خلاص مش هضيقك عليك 
اسامه..   فتح الباب وواقف  واتكلم اسر اتجوزها انا حاسس انكم لبعض حارب علشانها انا سمعتك ونا في المطبخ  اتجوزها وحارب  علشانها هي تستهال يا اسر  انتا ضحيت علشاني  بس بجدبحبك  وعرف انا فهمتك لم كنت بكلمك عليها وقولتلي حبي عمري راح مرحش يا اسر  ان تحارب علشنها عارف انا محربتش ليه علشان حسيت اني مش لازم اعرف علشام حاسس اني هموت فحارب ليه وبعديها اسيبها  ونزل بسرعه كان قاصد اني ينزل علشان اسر ميلحقش يتكلم 
اسر...  استني ونبي بلاش تنزل بلاش وطلع جري علي البلكونه اسامه استني استني 
اسامه..  انا مش راجع تاني هموت ربنا معاك وتبقوا لبعض 
اسر...  متقولش انك هتموت تاني 
اسامه....  بحبك اووووي يا اسر بحبك 
اسر...  حاسب يا اسامه اساااااااااامه ونزل اسر زي المجنون علي السلام 
حضن اسامه جامدد وكان غرقان في دموه بعد ما العربيه خبطتوه جامد  اخوياا متسبنيش لوحدي حراااا م حرامممم كده اسر اطلبوا  الاسعاف  بسرعه 
، ـــــــــــــــــــــــــــ 
عند حياه 
حياه...  بس ده  كلوه اللي حصل 
شمس...  كلميه اتاسفيلوه 
حياه...  منا اتاسفتلوه خلاص بقاا 
سمش...  اعملي اللي بقولك عليه 
حياه.. اتصلت بيي اسر 
حياه...  الوو 
الشخص...  مين معايا
حياه..  ممكن اكلم اسر ابن عمي 
الشخص...  حاضرتك الشخص  صاحب التلفون اخوه عمل حادثه  والتلفون وقع ومستني حد يخدوي مني 
حياه...  اممم طب حضرتك فين وانا ابعت اختي تاخدي 
الشخص...  ادها العنوان 
حياه..  تمام ربع ساعه واختي تكون عند حضرتك 
وقفلوا 
شمس...  اي اللي سمعتوه احنا لازم نكون هنالك دلوقتي حالنا 
حياه..  اتتي روحي هتي الفون واميد هما في المشتشفي اللي جمب البيت نا هروح ورن علي باب قوليلوه اكيد هم محتاجين لبابا دلوقتي 
شمس...  اشطاا هلبس ونزل وهبقاا ارجع علي المشتشفي علطول 
ولبسوا ونزلوا 
في المشتشفي  خرج من الاوضه 
اسر بدموع...  هو كويس صح ممكن ادخل اشوفه ممكن 
الدكتور...  اسف البقاء لله 
اسر...  اتتا اتجنت ده  كان بيطلمني الصبح اسامههه يا اسامه حراممم تسيبني لوحدي حراممم كده باب ماما  مش هيجلكم هو عايش وطلع جري علي الاوضه  والممرضين جريوا وراه 
في اللحظه دي وصلت حياه 
حياه...  دكتور حضرتك فين مريض عامل حادثه من ساعه وهو هنا اسموه اسامه 
الدكتور....  اها البقاء لله 
حياه...  سمعت الكلمه  وعيطت 
الدكتور..  حولي تهدي الشخص اللي معاها 
حياه...  سمعت صوت اسر وجريت عليه 
حياه..  اهدها يا اسر  امسك نفسك 
اسر..  ماتت يا حياه ماتت عارفه قالي اي قبل ما يموت قالي اتجوزك علشان عرف اني بحبك وقالي احارب علشان تكوني ليا مرضاش يحارب علشان كان حاسس بنفسوه اهااا يا اسامه وجعتني اوووي 
حياه...  بدات تعيط جامددد اوووي وتصرخ وتقول اهااا ومكنتش عارفه هي بتعمل كده ليه 
ووصل يوسف ابوا حياه وفهم من اول ما شافهم بعيطوا كان ضعيف من جواه بس كان لازم يابن انوا قوي وقرب منهم 
ووصلت شمس وجريت علي حياه حضنتها وبدات تهدي وهي دموعها نزله 
يوسف...  اهد يا حبيبي اهد 
اسر..  جري عليه وحضنوه جامدد اووووي وبدا يزيد من عيطوه وينده باسم اسامه 
يوسف... اهده يا ابني 
اسر.. لازم ندفنه 
وفعلاا دافنوه وكان يوم صعب اوووي 
وبعد مرور شهرين  والاحداث التي تذكر 
اسر... احمم فاكره الكلام اللي قولتهولك ساعات اسامه 
حياه.. احممم ايوه 
اسر... نا بجد بحبك يا حياه وعايزك تكوني لياا ومدمن وجود ارجوكي تدي لنفسك فرضه تحبني 
فاكره لما سالتيني مين  اللي بحبها كانت هي انتا بس بعت لما عرفت ان اسامه الله يرحموه بيحبك بعدت علشان مكسرهوش 
حياه.. انتا اخ ونعم الاخ بجد احمم عارف يا اسر لما جي انا كنت بتكلم عليك لما قولت اني بحب شخص تاني كان انتا وكنت عارفه انا مش هنكون لبعض بس القدر والنصيب بقاا 
اسر... يعني بتحبني 
حياه... ايوه والله واووووي كمان 
اسر.. ايوياي بقاا 
حياه.. ايوهه بحبك بحبك 
اسر... يا لهوي يا ناسس 
وقالها بصوت عالي في نص الشارع بحبككككك واللهي العظيم بحبكككككك 
وحياه فضلت تضحك واللي رايح وجاي فضل يضحك...
بعد مرور ٣ شهور 
يوسف اتكلم يا ابني خير في حاجه 
يوسف...  عمي انا جاي اطلب ايد حياه وارجوك توافق 
حياه...  كانت في اوضتها وكانت طايره من الفرح 
شمس...  مبروك بقيتوا لبعض 
حياه..  حطنتها جامد وقالتها انا فرحانه ااووووي حلمي بيتحقق قدام عيني 
اما براا 
يوسف..  الراي راي حياه 
اسرر..  ممكن تندهالها 
يوسف..  حياه 
حياه خرجت واخدت معها شمس 
حياه.. نعم يا بابا 
يوسف.. اسر جاي يطلب ايدك رايك اي 
حياه... الراي راي حضرتك يا بابا 
اسر... بابك قالي الراي رايك اخلصي موافقه ولا لا 
حياه... احممم 
شمس بضحك...  شكلها مش موافقه 
حياه.. هاا لا موافقه طبعاا وجريت علي اوضتها
يوسف.... مبروك 
اسر.. الله يبارك فيك ياعمي 
واتفقوا علي الخطوبه واتعملت واتفقوا علي الفرح وكان بعد ٣ شهور 
بعد مرور ٣ شهور  
جي يوم الفرح كان اجمل يوم كان فرح جميل جداا اللي اتجمعوا في  عريس وعروسه كانوا من الصعب انهم يتجمعوا بس القدر والنصيب بقاا 

عشق.. ماما حكيتك انتي وباب حلوهه اوووي 
حياه... عارفه انا لسه بحب باباكي زي اول يوم حبيتوه في وفات علي جوازنا اربع سنين 
عشق... المهم انها حلوه
 
ف أنا أُحبكَ ، بقلبٍ لا يريدُ منكَ سوى أنّ تكونَ لهُ ..✨♥️
تمت 
ـــــــــــــــــــ 
كده الاسكريبت خلص اللي قرأوه ممكن يقول رايوا بصراحه حتي لو وحش انا متقبل اي راي  ولوا في حاجه محتاجه اني ابقاا اوضحها بعد كده قولوه عليها 
#ليك وكومنت طبعاا 
#عشقت حبيبه اخي 
اتمني لكم قراءة ممتعة📝📚
واتمنى تشجعونا 🌸علشان استمر في انشر 
 وعمل متابعه للمدونه 




تعليقات

التنقل السريع