القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

قصة السعاده لم تكتمل كامله فقط مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله في موسوعة القصص والروايات

#السعادة_لم__تكتمل.

القصة علي لسان صاحبتها.

ممنوع الدخول اقل من 18 سنة

الجزء الأول والثاني والثالث


الرسالة دي وصلتني من اسبوعين علي الخاص واحدة من الاصدقاء بعتت الجملة دي . السعادة لم تكتمل. سالت ليه يا فندم ومين حضرتك بدات تحكي بكل صراحة وكل جراة وبدون خوف او احراج او تردد قالت انا عايزة من حضرتك تكتب قصتي وتنشرها ذي ماهي كده انا سهير من مصر المعادي عندي 38 سنة جميلة وجسمي جذاب عندي ولدين وبنت البنت الكبيرة عندها داوقتي 12 سنة ولدين تؤام 4 سنين تزوجت وانا عندي 20 سنة عن قصة حب دامت 4 سنبن .

ايام ما كنت في الدراسة كنت جميلة الجمال اللي يلفت النظر  بقوام ممشوق وجذاب اتعرفت علي شاب اسمه خالد كان معايا في الدراسة حبني وانا كمان حبيته كان ليا صديقة بحبها جدا اسمها اميرة وخالد كان ليه صديق قريب منه جدا اسمه حسن اتخطبنا بعد حب سنتين واتجوزنا بعد الخطوبة بسنة كنت دائما بسمع ان صحبتي اميرة سمعتها مش كويسة بس دائما كنت بكدب نفسي واستعجبت جدا لما لقيت رد فعل اميرة الغريب بعد ما سمعت اني هتجوز من خالد ذي ما تكون عارفة حاجة انا ما اعرفهاش بعد الخطوبة بسنة اتجوزنا لسي فاكرة الفرح واللي حصل فيه من 18 سنة ذي ما يكون كان امبارح احداث كثيرة جدا حصلت مش ممكن انساها اهمها فرحة ابويا وامي واهلي اللي كانت باينة في عنيهم وفرحتي انا كمان وحلم عمري اللي علي وشك انه يتحقق وخلاص هخرج من سجن العزوبية نهائي ويجمعني انا وخالد بيت واحد وسفرة واحدة وسرير واحد كمان فيه حاجات غريبة حصلت في الفرح خلتني اقلق واخاف من اليوم ده.


الجزء الثاني.

حاجات كتيرة حصلت خلتني اقلق واخاف من اليوم ده .

نظرة صحبتي مروة الغريبة ليا وابتسامتها اللي بتحاول تداري وراها سر كبير كل ما عنيا تيجي في عنيها.

قلق وخوف وترقب جوزي كل ما بنقرب من انهاء الحفلة وكل شوية يمسح العرق من عليه وكل ما اساله مالك يقولي الجو حر شوية مع اننا في شهر 2 يعني في عز البرد لكن اغرب حاجة انا كنت قلقانة منها بجد هي نظرة صديق جوزي اللي ما شال عينه من عليا نظرة غريبة جدا

لكن كل ده كان عادي بالنسبة ليا الفرح والاضواء والموسيقي والاغاني والفرحة كل ده كان مغطي ومنسيني القلق والخوف بدات الاغنية المنتظرة والموسيقي الجميلة يا دبلة الخطوبة عقبالنا كلنا وخلاص قمت انا وجوزي من الكوشة وبدانا نتحرك علي عش الغرام والمعازيم بدات تمشي.

اول ما دخلنا الاوضة لاحظت ان خالد بدا يعرق جامد وصوت نفسه علي كنت اعرف بعض المعلومات عن ليلة الدخلة دي والمفروض علي حد علمي ان هو يبدا بااكلام لكن مفيش مشكلة بدات انا اهديه واكلمه لغاية ما هدي قلت انا هادخل اغير هدومي في الحمام هز راسه يعني موافق دخلت الحمام شلت الطرحة وقلعت الفستان ولبست اجمل قميص لقيته واستنيت خالد ينده عليا بعد عشر دقائق او ربع ساعة مفيش بعد ساعة مفيش استغربت المفروض هو اللي ينادي عليا وهو اللي يبتدي مش انا لكن فتحت الباب وخرجت واستغربت جدا لما لقيته لسي ما غيرش هدوموا ايه انت لسي ما غيرتش بصراحة انا قلقت جدا لكن حاولت ابعد الفكرة عن دماغي قدر الامكان معقولة يكون ؟؟؟؟؟

ربنا يستر قربت منه وقلتله يا خالد المفروض انت اللي تبدا الخطوة الجاية مش انا انا دوري اتتهي لغاية هنا.


الجزء الثالث.


المفروض انت اللي تبدا الخطوة الجاية مش انا

رد عليا طب اعمل ايه قلتله انت بتسالني انا 

المهم قربت منه واستجمعت قوتي وساعدته في تغيير هدومه ومشبت مشية اغراء لغاية السرير ونمت علي السرير فضل واقف مكانه ندهت عليه تعالي يا خالد مالك فيه ايه 

رد عليا مفيش مسكت اديه وقلتله تعالي جمبي هنا وقعد جمبي بصيت في عنيه وقلتله خدني في حضنك واترميت في حضنه مش عارفة اعمل ايه اكتر من كده والحمد لله بدا يهدي وبدا يتعامل معايا كزوج وزوجة ضمني في حضنه جامد وبدا يامس باديه علي جسمي حسيت ان جسمي نمل ومش قادرة افتح عيني قفلت عيني وبدات احس بالامان وبدات اخرج الفكرة الهبلة دي من دماغي وهو كمان بدا يطمني اكتر واكتر سلمت نفسي خلاص واخيرا حخرج من سجن العزوبية ولقب آنسة جسمي سخن ذي النار خلاص مش قادرة كل ما اقول في نفسي يلا يا خالد عايزين نخلص من اللحظة دي بس مفيش فايدة ايده مشيت في  كل حته في جسمي مرة واثنين وعشرة ومفيش جديد فتحت عنيا وقلتله ايه يا خالد انا مش عاجباك ولا ايه ؟

قالي لا والله انتي ذي القمر قلتله امال مالك في ايه شوية والتليفون رن جري رد علي المكالمة واتوشوش بالراحة سمعت كلمة لسي لسي شوية طب سلام دلوقتي .

رجع سالته مين ده قالي ده حسن بيطمن رديت بصوت عالي ماما وبابا كمان هيتصلوا دلوقتي علشان يطمنوا رد عليا لو اتصوا بيكي قولي خلاص كل حاجة تمام قلت تمام اذاي ومفيش حاجة حصلت قال هيحصل باذن الله سبته ودخلت اغير هدومي تاني يمكن اللون من عاجبه وغيرت لون القميص وبعد اكتر من نصف ساعة من الهمس واللمس مفيش حاجة حصلت قمت غيرت القميص تالت ورابع مرة ومفيش فايدة فضلت لما حطيت ايدي علي العضو الذكري وحاولت انا بنفسي لكن من غير فايدة وبعد مرار وتعب وتفكير طويل تمت الحكاية قبل الفجر بشوبة بطريقة كانت امي قلتلي عليها لو حصل حاجة ذي كده قعدت اعيط والطم علي خدودي وابكي علي حالي قعد جمبي وحاول يهديني وقالي ان شاء الله كل حاجة هتبقي تمام تاني يوم في الصباحية امي حست ان فيه حاجة حصلت وانا اقنعتها ان كل حاجة تمام وبعد يومين وثلاثة واسبوع كامل ومفيش حاجة حصلت بينا 

رن جرس الباب سال جوزي مين اللي بيخبط.

رد قال انا حسن.ومعايا مروة .................

الناس اللي بتقول الاجزاء مش بتوصل في ميعادها

الاجزاء بتوصل في ميعادها للناس المتابعين للصفحة بس

اترك عشر ملصقان وتابعنا لباقي الاجزاء

غدا باذن الله في نفس الموعد...تتبع

علق ب20ملصق ومتابعه للصفحه ليصلك إشعار بنزول باقي الاجزاء


#السعادة_لم_تكتمل


#الجزء_الرابع...والخامس

انا اتفاجئت اول ما عرفت ان حسن ومروة واقفين برا علي الباب اذاي مش عارفة طب مروة عرفت اذاي ان حسن جاي النهاردة؟ 

لا وكمان في نفس الساعة مش غريبة دي .

الموضوع شكله ميطمنش خالد جوزي فتح الباب اهلا وسهلا حسن اهلا اميرة اخباركم ايه الحمد لله وانت الحمد لله تمام مروة ايه اخبار الجواز يا عريس وهي بتضحك رد خالد بحزن الحمد لله بصت وقالت معلش كل مشكلة وليها حل طيب هي عرفت اذاي ان فيه مشكلة اصلا.

مش بقول لموضوع شكله ما يطمنش دخلوا حوا اميرة قالت فين سهير خالد قالها جوا دخلت اميرة عندي جوا وهي بتضحك وذي ما يكون متعرفش حاجة خالص اذيك يا عروسة ايه اخبارك قلت وانا زعلانة الحمد لله سالت مالك فيه ايه قلتلها مفيش . مفيش مفيش اذاي قلت والله ما فيه حاجة حصلت قالت ليه قلت مش عارفة تقريبا عنده مشكلة مش عارفة قالت كنتي حاولتي تغريه باي طريقة ضحكت وقلت اغريه انا عملت اللي ما يخطر علي بالك لبست بدل القميص 5 غير الكلام اللي كنت بقوله فضلت لما مسكت ...... وحاولت بنفسي اني ...... وبرده مفيش فيدة نزلت دموعي وانا بتكلم اسبوع كامل من المحاولات البائسة  اسبوع كامل من الذل والاهانة كل ما احاول انه ينام معايا بكل الطرق ميعرفش فضلت احاول واحاول ذي ما اكون انا الراجل ومفيش فائدة مفيش امل لدرجة اني شكيت انه وقبل ما اكمل مروة قالت عارفة جوزك ضعيف جنسيا استغربت جدا اذاي تعرفي حاجة ذي كده وانا ما اعرفش قالت ما سهير فيه حاجات كتيرة انتي ما تعرفيهاش سألتها وحسن كمان يعرف ؟

قالت طبعا يعرف  ايه يعرف وانا اخر من يعلم . وليه ما قولتيلي قبل كده يا اميرة وانتي تعرفي من امتي ان شاء الله . اميرة . والله يا سهير انا حاولت اقولك قبل الجواز لكن انتي مصدقتيش او ما حبتيش تصدقي اعملك ايه يعني انا اتعجبك جدا من كلام مروة مقتنعة جدا بالكلام ذي ما تكون ؟؟؟؟؟؟ 

معقولة يكون تفكيري صح .

واكون وقعت وقعة كبيرة واتجطيت في ورطة ملهاش حل ربنا يستر . وبعد شوية خالد قعد ينادي عليا خرجت انا ومروة نقعد معاهم وفعلا قعدنا معاهم شوية وكل شوية حسن يبص من تحت ذي ما يكون بيقول خسارة الجمال ده كله يدفن في عز شبابه بعد شوية خالد طلب مني اجهز حاجة نشربها قمت عملت عصير برتقال ورجعت حطيت العصير علي السفرة خالد قال ايه ده يا سهير ادمي للضيوف العصير قلت حاضر وقدمت كباية لمروة وكباية لحسن بعد لاحظت حاجة غريبة حسيت ان حسن حط ايده علي ايدي بدل الكباية بصيت لقيت عينه في عيني 


#الجزء_الخامس

قبل ما اكتب الجزء الخامس ياريت الناس اللي مش متابعة الصفحة تعمل اعجاب للصفحة  ومتابعة علشان توصلك باقي الاجزاء مع اول نشرها بسهولة جدا.

ملحوظة هامة. لن يتم نشر باقي القصة الا هنا


قعدنا شوية نتكلم عن الفرح والجواز والحب وانا بتكلم ووشي في الارض من الخوف والقلق النفسي مخنوقة ومش عارفة اعمل ايه.

اتكلمنا شوية في اي حاجة وخلاص

وحسن يلف يلف ويتكلم في موضوع الجواز

لانه عارف الموضوع كويس وعارف كمان 

انا بحس بايه الايام دي واني علي اخري

بس ايه اللي في دماغه ده اللي عايزة اعرفه

نظراته ليا مش مريحاني وطول ما انا بتكلم 

حطي وشي في الارض

كل ما ارفع وشي لفوق الاقي حسن بيبص عليا

بصة غريبة جدا معرفش عايز ايه مني بصلي وقالي اجمل حاجة في الجواز لما الانسان يتجوز عن حب مش كده يا سهير هه اه فعلا عندك حق رد خالد وقال عقبالك انت ومروة ضحكت مروة وقالت يارب . الكلام بييجي في دماغي بالمقلوب اذاي بيقول عقبالك انت ومروة اول مرة اعرف ان حسن بيحب مروة وخالد يعرف الحكاية كمان وياتري عارفين ايه تاني وانا معرفوش . حسن رد وقال لسي شوية لسي بدري حسيت ان مروة زعلت من الجملة دي وبعد شوية حسن قال لمروة خدي سهير وادخلي جوا علشان عايز خالد شوية قمنا دخلنا جوا انا ومروة وكنت مخنوقوقة جدا من الطريقة دي سألتها هو عايز جوزي في ايه 

ضحكت وقالت هيفهمه اذاي يتعامل معاكي بطريقة سهلة وسريعة اضايقت اكتر من الاول وقلت هو انا بقبت صعبانة عليكم للدرجة دي ضحكت كمان مرة وردت يا عبيطة ده هيفهمه الموضوع بطريقة جميلة جدا وحياتك هتدعيله ولسي بتضحك وكملت وقالت اساليني انا ههههههه من الجملة دي وانا بدات افهم شوية من الحقيقة وبعد حوالي نصف ساعة من الشرح المبسط للاستاذ طبعا اكيد حضرتك عارف هما اتكلموا في ايه بالظبط خرجنا انا ومروة ووشي احمر من الكسوف ومن الموقف قعدنا شوية كمان مع بعض خالد بصلي وقالي انا هطلب منك طلب يا سهير وياريت ما تكسفيني 

بصراحة انا قلقت جدا وقلبي كان هيوقف من القلق والخوف حسيت انه هيطلب مني حاجة غريبة وعجيبة 

لا دي حاجة مجنونة ذيه تمام.

تعرفوا طلب مني ايه ؟؟؟؟؟

..........................

متابعة للصفحة و15 ملصق عشان اكملها

وانتظروا الجزء السادس  باذن الله تعالى


#السعادة_لم__تكتمل


#الجزء_السادس...والسابع

جوزي طلب مني طلب غريب جدا.

لا ده طلب مستحيل جدا ومستحيل حد يصدقه

بعد ما دخلت علي جوزي انا ومروة كان قاعد هو وحسن صاحبه لقيته بيقولي سهير انا هطلب منك طلب وياريت ما تكسفيني بصراحة انا قلقت وحسيت انه طلب رخم وقلت في نفسي ربنا يستر. 

طاب ايه يا خالد قالي انتي هتقعدي معانا شوية وحسن هيطلب منك شوية حاجات هتساعدنا في حل مشكلتنا .

ايه الكلام ده يا خالد ؟

حاجات ايه اللي بتتكلم عليها.

حسن بصلي وقالي اقعدي بس الأول. 

اففففف استغفر الله العظيم يارب اديني قعدت اتفضل عايز ايه يا استاذ حسن وطلب مني احكي حاجات اتكسف اني احكيها طبعا وما ينفعش احكيها بصيت لجوزي باستفزاز علشان يتكلم بصلي وقالي معلش يا سهير اسمعي الكلام علشان مشكلتنا تتحل

اففففففف ياربييييييييي ماشي اما نشوف وبدات احكي حاجات واقول كلام مينفعش طبعا ينقال علشان خاطر مشكلتنا وانا بتكلم حسيت ان حسن مبسوط جدا من الكلام ومروة كمان معجبة بالكلام وبعد ما انتهيت حسن قالي انا هقولك علي شوية حاجات تنفذيها وانتي مع خالد علي السرير وقالي علي كلام سافل وقليل الادب وحاجات اقولها وحاجات تانية اعملها غريبة جدا ذي ما يكون هو جوزي مش خالد صرخت في وشهم كلهم بعد ما قالي ان دي الطريقة الوحيدة الي من خلالها هيقدر خالد يتعامل معاكي عادي صرخت في وشه وقلتله انت انسان واطي وقليل الادب ومش متربي خالد بصوت حنين معلش يا سهير علشان خاطر مشكلتنا صرخت فيه هو كمان وقلتله

 دي مشكلتك انت لوحدك مش مشكلتي انا.

ولازم انت اللي تحلها مش انا ومشيت علي اوضة النوم وقعدت منهارة من اللي حصل وبعد شوية حسن مشي ومعاه مروة وباليل خالد عايز يصالحني فضل يحايل فيا بطريقة انا بحبها لانه عارف نقطة ضعفي.

معلش يا سهير هنعمل اللي قال عليه حسن النهاردة بس

وان شاء الله كله هيبقي تمام.

اضطريت طبعا انفذ الخطة اللي الاستاذ حسن قال عليها والغريبة اننا بعد ما نفذنا الي قال عليه جوزي فعلا قدر ينام معايا فترة مش طويلة فعلا بس اقدر اقول انها جابت نتيجة لكن حسن يعرف منين الله اعلم صحيت تاني يوم بعد الظهر لاول مرة انام وانا مبسوطة اينعم مش مقتنعة بالطريقة اللي اتعاملت بيها امبارح وااكلام السافل اللي قلته والحاجات القذرة اللي عملتها مع جوزي لكن جابت نتيجة بعد شوية من التفكير الطويل

لقيت الباب بيخبط مين ؟؟؟

افتحي يا سهير انا ماما يا حببتي ومعايا اختك شيماء لبست هدومي وجريت بسرعة افتح الباب قعدنا مع بعض شوية ولقيت خالد جاي يسلم وقال انا نازل علشان رايح مشوار عايزة حاجة ؟؟؟ قلتله عايزة سلامتك مع السلامة نزل واتكلمنا انا وامي وقعدنا نضحك وفرحك جدا لما عرفت ان شيماء اختي فيه واحد بيحبها وعايز يتجوزها 

لكن قالتلي علي حاجة غريبة جدا.

حاجة خلتني اعيد شريط الذكريات مع حسن ومروة

.........................................

#الجزء_السابع متابعيني.

رن جرس الباب سالت مين ؟؟؟

افتحي يا سهير انا مامتك يا حببتي ومعايا اختك شيماء اخيرا يا امي وحشتيني اوي وانتي كمان يا حببتي بعد شوية خالد سلم عليهم واستاذن علشان رايح مشوار امي لاحظت اني لاول مرة مبسوطة ووشي منور ويمكن عرفت السبب لكن محبتش تحرجني وفرحت جدا لما عرفت ان اختي فيه شاب عايز يتجوزها اسمه محمد لكن قالت علي حاجة مش لطيفة ان محمد صاحبها ده قالها من يومين ان مروة صاحبة سهير حاولت تتصل بيه وتعمل معاه علاقة ؟؟؟


قبل ما نكمل القصة الناس اللي مش متابعة الصفحة فايتهم احداث كتيرة مش هنكمل القصة اللي علي صفحتنا وبس

رابط الصفحة في اخر القصة.


معقول الكلام ده ؟؟؟

والله ذي ما بقولك كده وهو رفض طبعا انا قلت لازم اقولك يا سهير علشان تاخدي بالك.

امي واختي بعد ساعتين روحوا البيت وفجاة لقيت رقم بيتصل بيا فتحت مين ؟؟؟

معقولة نسيتي صوتي ؟؟؟

معلش مش واخدة بالي مين حضرتك .

انا حسن يا سهير حسن ؟

وعايز ايه يا حسن عايز اتكلم معاكي شوية يا سهير تتكلم معايا بخصوص مشكلتنا برضه ؟

لا بخصوص مشكلتي انا معاكي انتي بصراحة خسارة في خالد والله خسارة الجمال ده كله يندفن مع خالد وانت مالك انت ايه اللي دخلك في الموضوع من اساسه يا سهير اقسم بالله انا اتدخلت في الموضوع وحاولت احل المشكلة علشان خاطرك انتي لانك صعبتي عليا والله . بصراحة انا مش مصدقة اللي بيقوله .

طب انت عايز ايه دلوقتي يا حسن انا عايزك انتي يا سهير يعني عجبك اللي انتي عملتيه مع خالد علشان يعرف ينام معاكي ؟

الكلام وجعني اوي ... ومش عارفة ارد عليه...

فكرت شوية في كلامه وقلت بص يا حسن ياريت تنسي المكالمة دي خالص وخالد ميعرفش عنها حاجة والا هقوله ...

طيب بصي انتي بقا يا سهير خالد مش هيصدق اللي انتي هتقوليه مهما قلتي.ونصيحة مني انتي مع راجل عاجز جنسيا عارفة يعني ايه عاجز جنسيا يعني عمرك ما هتتمتعي معاه بالجنس الا مرة كل شهرين ثلاثة فكري في كلامي . سلام . بعد المكالمة فكرت كتير جدا في كلامه هو فعلا بيقول كده علشان مصلحتي ولا علشان مصلحته هو بس هو عنده حق انا فعلا متجوزة راجل عاجز جنسيا ودي في حد ذاتها مصيبة يعني شبابي وجمالي وانوثتي تندفن كده ؟؟؟ 

بس اللي هو عايزه ده مستحيل ...

رجع خالد من برا كانت حوالي الساعة 8 اكلنا مع بعض ودخلنا اوضة النوم وبعد ما لبست اجمل واشيك قميص عندي وبعد اكتر من ساعتين او ثلاثة ساعات محولة كانت النتيجة زفت اتكرر الموضوع يوم والثاني والرابع وسابع اتكرر الموضوع حوالي عشرة ايام والنتيجة 0........

زهقت من كده بصراحة مفيش اي حاجة نافعة قرفت من نفسي ومن المحاولات الفاشلة المقرفة.........يتبع

باقي علي النهاية خطوتين.

احداث كتيرة جدا هتحصل الحلقة الجاية.

الناس اللي بتشتكي من عدم وصول الاجزاء 

يا جماعة اعملوا متابعة للصفحة وضع 20ملصق 😍



#السعادة_لم_تكتمل


#الجزء_الثامن.والاخير

اكثر من عشرة ايام ولسي المشكلة ذي ما هي

وقبل كده اكثر من اسبوعين يعني دخلت علي شهر وذي ما اكون اتجوزت وما اتجوزتش وذي ما بيقولوا. السعادة لم تكتمل . طيب اعمل ايه في جوزي كل حاجة جربتها ومفيش فايدة 

حاولت مع جوزي كتير كل المحاولات فشلت وعدت الايام ودلوقتي متجوزة من حوالي سنة بالضبط يمكن كل اربع شهور جوزي بيعرف ينام معايا مرة او مرتين وبتكون بنسبة 40% يعني حاجة مش طبيعية كل ما ابص لنفسي في المرايا احزن علي نفسي وساعات ابكي اقسم بالله علي حالي لغاية ما حسن مرة وصل البيت وكان جوزي مش موجود ولاول مرة افتح الباب ويدخل وجوزي مش موجود وطبعا هو عارف ان جوزي مسافر قعد معايا شوية واتكلمنا شوية عن جوزي والمشكلة اللي عنده وعرفت انه علي علاقة بالزفتة اللي اسمها مروة ولقيته بيقولي .

يا سهير انتي لسي صغيرة وحلوة وحرام اللي بتعمليه في نفسك ده بذمتك بصيتي علي نفسك في المرايا وبكيتي قبل كده ولا لا . كل الكلام اللي قلته لنفسي هو عارفه كويس ذي ما اكون كنت بتكلم وهو موجود مش عارفة ليه اقتنعت بالكلام كان نفسي اتمتع بشبابي واتمتع ولو مرة واحدة بالجنس استاذنت علشان اعمل حاجة نشربها دخلت المطبخ وواقفة بجهز الشاي ولقيته واقف ورايا مكدبش عليك انا اتمنيت كده بصراحة قرب مني وحضني من ورا الكلمة الوحيدة اللي اقدرت اقولها ايه اللي بتعمله ده يا حسن رد عليا بيقولي انا عارف انك نفسك فيه يا سهير عارف انك مشتاقة تعبانة وانا حاسس بيكي طبعا كلامه قصر فيا جدا انا فعلا تعبانة ما اقدرتش اقاوم ولا امنعه سبته يعمل كل اللي نفسه فيه واللي انا نفسي فيه من زمان .

عايزة اصرخ عايزة اقول ااااااااااااااه محرومة منها من زمن عايزة اصرخ لكن صرخة طعمها جميل اكثر من ساعة مع بعض في المطبخ لغاية ما اكتفيت احساس غريب مخنوقة من اللي عملته وفي نفس الوقت مبصوطة وخصوصا لما عرفت انه بيعمل كده مع مروة صحبتي ونسيت اقولك اني ساعتها كنت حامل في شهرين ومهمنيش الحمل المهم اني مبسوطة ولو لفترة بسيطة واستمر الحال كده فترة طويييييلة جدا لغاية ما بنتي بقا عندها 5 سنين .

بقيت مبسوطة شوية من اللي بعمله.

وجوزي كمان بقا مبسوط لاني خلاص ما عدتش بتكلم معاه في موضوع الجنس ده خااالص.

لكن كان فيه مصيبة منتظرة غيرت مجري حياتي كله ما تخطر علي  البال.؟؟؟؟


#الحلقة_الاخيرة 

مفأجاة مكنتش علي بالي ولا بال اي حد

مش عارفة اقول كارثة ولا اقول مصيبة

ولا اقول خير من عند ربنا اللي حصل معايا

بس قبل ما اقولك علي المفاجاة الكبيرة دي فيه حاجة لازم اقولها كنت دائما بعد ما اعمل علاقة مع حسن صاحب جوزي اكون مبسوطة شوية وبعد كده اكون قرفانة من نفسي ومفيش مبرر للي بعمله غير ان جوزي عاجز جنسيا.

حاولت اكتر من مرة اساعد جوزي في المشكلة دي لكن حسن كان بياكد انها ملهاش حل وانا كنت مصدقة الحقيقة انه فعلا ملهاش حل كبرت بنتي ياسمين وبقا عمرها 5 سنين كنت دائما بخرجها برا الاوضة وهو حسن موجود او ابعتها عند جارتي او اي حاجة من دي علشان اكون براحتي مع حسن.

وبعد مرور اكثر من 5 سنين علي جوازي وعلي خيانتي لجوزي في يوم قلت لياسمين بنتي تدخل الاوضة الثانية وتنام كان الوقت متاخر وطبعا حسن كان مواعدني انه ييجي. وصل حسن وقعدنا شوية نتكلم ونضحك وكنت فاكرة انها نائمة وبعد ما دخلت مع حسن اوضة النوم وغيرت هدومي وقعدت علي السرير وبدا حسن يشوف شغله وخلاص ووصلنا للمرحلة المهمة اللي بحبها لقيت بنتي ياسمين واقفة جمبي وبتقولي.

... بتعملي ايه يا ماما ....

انا بصيت ووشي اتقلب ومش عارفة ارد طيب ارد اقول ايه وهو ايه اصلا اللي انا بعمله ده منظري وانا نائمة فوق حسن واصوات زبالة بتخرج مني وكلام سافل بيقولوا حسن وبنتي بتقولي بتعملي ايه؟؟؟

موقف استحقرت فيه نفسي اوي قمت بسرعة جريت علي الحمام وانا في موقف زبالة وحسن طلع يجري علي برا دخلت الحمام وفتحت الدش وعمالة الطم علي خدودي واعيط ومش مستوعبة اللي حصل شكلي كان زبالة فضلت ابكي في الحمام لوحدي وبنتي تنده عليا مالك يا ماما ليه بتعيطي وبعد ما خرجت قلت لبنتي اوعي تحكي لبابا اللي حصل عرفت ان دي رسالة من ربنا علشان اتوب وارجع عن اللي بعمله .

والحمد لله من ساعتها وانا والله تبت لله توبة نصوحة وربنا رزقني بتؤام احمد ومحمد ولدين ذي القمر . ونسيت اقولك اني فضلت ورا جوزي لغاية ما اتحلت مشكلته تماما مع الدكتور وبقا طبيعي 100% والحيوان اللي اسمه حسن قطعت علاقتي بيه نهائي هو ومروة صحبتي

بتمني ربنا يسامحني علي اللي فات 

ودي كانت قصتي ونفسي كل اللي يقرا القصة يدعيلي ربنا يقبل توبتي وانا دلوقتي عندي 43 سنة وجوزي واولادي هم كل حياتي.

انتهت القصة ولم تنتهي قصصنا بعد.

اترك لنا بعض التعليقات واعملوا متابعه للمدونه ليصلكم كل جديد محمد السبكي 



 

تعليقات

التنقل السريع