اسكريبت كامل حلو جداااا 😍😍😍😍
كنت في القطر وانا مدايقه اني مش برغي طبعا لاني هاديه جدا وكان جنبي شاب كده مز وكان بيقرأ روايه كان نفسي اجبها
سديم.... بقولك يسطا
الشاب... بتقوليلي انا
سديم... اومال امي مثلا
الشاب... نعم في حاجه
سديم...قعدني جنب الشباك عشان اتصور
الشاب...لأ
سديم بصوت لا يكاد يسمع...غتتت
الشاب....سمعتك
سديم.. متسمع هخاف منك
بعد.ساعه
سديم...ربنا يخليك عيالك هات الكتاب ده اقرأه
الشاب...لأ
سديم....علي فكرهانت مش جدع ولو مدتنيش الكتاب هصوت واقول متحرش
الشاب...ولا تقدري
سديم...إلاح
الشاب حط ايده علي بقها...بس خدي
سديم... ما كان من الاول ناس مش بتيجي غير بالصويت
بدأت اقرأ في الكتاب واذا الغبي يقطع حبل افكاري وبيكلمني
الشاب... عاوز الكتاب
سديم.... يعني انت بتقطع حبل افكاري عشان الكتاب ليه مخلصتوش واقعد ياكت بدل ما بعد كا اخلصه اقطعه تمام اسكت بقا
الشاب... انت بتتحولي بس خديه
بعد ما خلصته
سديم.....خد مش عاوزه منك حاجه
الشاب...بعد ماخلصتيه
ومكملتش ونزلت
سديم....ماماااااااااا انا جييت فين الاكل ي حجه
الام....بسسس في ايه الاكل علي السفره
سديم....والله يفطوم انت عسل خدي بوسه
سديم كلت ودخلت الاوضه لقت ماسج
(ذهبت تاركا قلبي في جيبك)
سديم.... والله مفيش في جيوبي قلوب
الام.... بت ي سدييم
سديم... نعم ي فطوم
فاطمه... روحي عند صباح تحت اديها ده ولو حطيت ايدك فيه اقطعهالك
سديم.... انت بتظلميني ي حجه والله
سديم فضلت تخبط علي الباب وطبل
سديم... افتحي ي صبوحه هخلصلك طبق الحلويات اللي امي مبتتهولك
الباب اتفتح
سديم... هو انت اي اللي جابك هنا يلا
صباح... خشي ي سديم انا هو
سديم.. من هذا الكائن ي صبوحه
صباح... ده رعد ابني انت تعرفو بعض
سديم.. اه ويارتني ما عرفته يلا سلام عشان اللحق اكمل الروايه
سديم طلعت البلكونة لقت رعد ماسك كتاب وبيقرأ ومركز اوي
ولان البلكونه قريبه اوي من البكونه بتاعتنا جيبت ازازة مياه وكبتها عليه وجريت جوه
رعد بصوت عالي... وربي ما هرحمك
رعد خبط علي الباب بتاع الشقه صباح فتحت
فاطمه... ازيك ي بني عاوز حاجه
رعد...ماما كانت عاوزه سديم
فاطمه.. حاضر يبني خش طب عقبال ما اندهالك
رعد...شكرا ي طنط مره تانيه
فاطمه...بت ي سديم روحي لصباح عاوزاكي
سديم.... قولولي ماتت وهتصحي بكره
فاطمه.. بت انتي انت عملتي حاجه لللواد
سديم... والله ي ماما كبيت عليه ازازة مياه بس
فاطمه قلعت الشبشب
فاطمه... مش قولتلك ي بنت الجذمه متدايقيش الناس
سديم... انت بتشتمي نفسك علي فكره اللحققوناااي
سديم جريت عند صباح
صباح....مالك ي يت
سديم...كبيت علي ابنك مياه وكدب علي امي وقالها انك عاوزاني عشان ينتقم مني
صباح ..يستاهل ي حببتي
سديم...خدي بوسه ي صبوح ي قمر انتي والله انا آجي اقعد عندك في الشقه ونبدل الادوار
فاطمه...ماشي ما انتي مش قاعده عندها علي طول
سديم...رعد علي فكره انت مش جدع عشان بتكدب واللي بيكدب بيخش النار
رعد...امشي ي بت
سديم جريت علي الشقه بتاعتم
بعد اسبوع
سديم....رااااااعد
رعد....عاوزه ايه ي صداع
سديم...هات الكتاب اللي جبته امبارح
رعد...لسا مخلصتوش واحنا مش في القطر عشان تاخديه وتقولي متحرش
سديم...ما انا. كنت عامله حسابي وسرقته من عندك
رعد...كدابه
سديم.طلعت الكتاب من ورا ضهرها
سديم...خدته ي بني
رعد...جبت المفتاح منين
سديم...خدته من صبوحه
رعد....خديه كده كدن مش عاوزه
سديم....طب والله انت جدع هخدهم نينينينينينيني
سديم...دخلت تقرأ الكتاب وجاتلها مسج
(والله أنساكي اليوم ولا غدا)
سديم.....والله انت جدع ده انا حسبتك مت عشان سبتلي قلبك وعقدة طول الليل تدور علي صاحب الرقم بس معرفتش كثيرافاطمه.... انت ي بت قومي بدل الشبشب يسلم عليكي
سديم.....اووووف بقااا سيبيني انام
فاطمه...قومي ي بت
سديم...حاضر ده لازم تقوميني بقا حراااام
رعد...نازله تبرطمي ليه ي بت انتي
سديم....بقولك ايه مش نقصاك ابعد عن نفوخي
رعد..اتكلمي عدل ي بت انتي
سديم....بت تبتك جاتك الارف
سديم نزلت تجييب الطلابات ورجعت نامت وصحيت مسج تاني
(ومن صميمي قلبي ادعو ان تكوني لي)
سديم...طب لي الحيره دي
راحت البلكونه
سديم....ي عم عبدووووو
عم عبدو.....اي يبنتي
سديم.... اربعه اندومي ياللحمه وامي متعرفش ها
عم عبدو... حاضر ي ينتي
رعد...وطي صوتك بقا مش عارفين ننام
سديم....ي كداب انت بتنام الساعه خمسه الصبح عشان بتكون سهران مع البت مريم الللي في العماره اللي قصادنا او بتقرأ الكتب
رعد....يخربيتك فضحتيني
سديم....بقولك ي رعد هديك رقم قون وتعرفلي فين رقم بتاع مين
رعد....هاتي طب
سديم ادته الرقم
سديم....ها لقيت حاجه
رعد بتوتر...لأ مفيش
سديم.نطت عند البكونه بتاعتهم
رعد بصدمه ... يخربيتك
سديم خدة التلفون ده انت اللي بتبعت المسجات
رعد...أيوه أنا بحبك من قبل ما أشوفك يبحب البنت اللي بتحب امي وحبيتك بطفولتك وبرائتك
سديم...حبك برص اوعي بقا عاشن انط اي ده بتقرب ليه هصوت
رعد.... انت اللي جايه لشقن في شاب عازب
سديم بتوتر...طب ابعد
رعد...لأ مش هبعد غير لما تقولي بتحبيني ولا لأ
سديم....والله بحبك ده انا كنت جايه اطلبك من امك
رعد....وانا كمان بحبك ي قمري
أن اكون بدونك سيصعب عليا كثيرا🖤🖇️
#menna abdo
لو عجبتكم لايك و كنت لطيف عشان نقدم الافضل 😍😍😍😍😍😍
تعليقات
إرسال تعليق