القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنتي والمدرس التاسع والعاشر الأخير بقلم دوداا حوده في موسوعة القصص والروايات

 


بنتي والمدرس 

#الحقله التاسعه

سمر معقول اتفضلي من امتي الطريقه الحلوه دي 

ثريا :والله يابنتي رغم كل اللي بتعملي انا مش بكرهك انا بكره أفعالك بس اقعدي وقعدت ودخلت منه ماما تعالي عايزكي دقيقه واحده 

ثريا مش قادره اقوم يا منه فيه اي 

منه تعالي بسرعه شوفي مني مالها 

ثريا مني فيها أي انا جايه اهو وجريت لقت منه ماسكه شريط البرشام 

منه انا لقيت سمر بتحط من البرشام ده في كوبيا وحده من العصير افتكرتها ليها ولما لقيت داخله اوضتك قولت يبقي حطالك سم دخلت المطبخ لقيت شريط برشام اللي كانت بتحط منه اهو يا ماما 

ثريا ينهار اسود ليه ياسمر منك لله وجريت عالاوضه لقيتها لسه قاعده ويتشرب العصير 

سمر مالها مني 

ثريا نهمك اوي تعرفي مالنا انتي يابنتي جايبه كميه الشر ده منين 

سمر شر انا جايه اقعد معاكي وانتي بتقولي كده مين فينا اللي ملوش امان كده 

ثريا انتي اللي مكليش امان والله حطالي اي في العصير 

سمر هحطلك اي انتي بتقولي اي 

ثريا شريط البرشام ده بتاعك 

سمر خدت شريط البرشام جبتي منين ده 

ثريا اي ياشيخة انتي شيطان ليه كده اعوذو بالله منك 

سمر ايوه كنت عايزه اسقطك وبكرهك وبكره بناتك وبتمني اليوم اللي ابراهيم يرميكي في الشارع فيه 

ثريا ليه انا عمري ما فكرت في كده فيكي بالعكس كنت بحاول ابعد عنك وعن شرك بس 

سمر فكك من الحوار ده وعالفكره لو فكرتي تقولي لابراهيم انا هقوله انك كدابه وأنك بتعملي كده عالشان تمشني ومش هيصدقك فالاحسن حطي لسانك في بوقك واسكتي وانا عباد عنك واخليكي تولدي في امان وفتحت الباب وجايه تخرج لقت ابراهيم في وشها 

سمر ابراهيم انا انااااااا

ابراهيم :ادخلي جوا 

سمر اسمعني بس عايزه اقولك اي

ابراهيم راح ضربها بالقلم انا كان علقي فين لما اتجوزت وحده واطيه زيك 

سمر والله يا ابراهيم انت مش فاهم حاجه اسمعني بس 

ابراهيم نزل فيها ضرب وطلقها انا غلطان اني كنت بصدق وحده كلبه زيك انتي مش انسانه اطلعي برا وما شوفش وشك هنا تاني 

سمر وابني انا هاخد ابني 

ابراهيم زي ما كنتي عايزه تحرميها من ابنها انتي اللي لازم تتحرمي من ابنك اطلعي برا يالله 

سمر والنبي ابني لاا ارجوك اخد ابني ثريا والنبي انتي ام وهتحسي بيا ابوس ايدك خليني اخد ابني والنبي حقك عليا انا اسفه والله ابراهيم شدها من درعها وبيخرجها برا 

سمر والنبي ياثريا الله يخليكي هبعد عنكوا خالص بس اخد ابني والولد صحي من النوم وفضل يصرخ شالته ثريا تعالي ياحبيبي اهدي ماما جايه وخرجنا ابراهيم وقفل الباب 

ثريا ابراهيم عايزه اقولك 

ابراهيم مس عايز اي كلام دلوقتي الحيوانه كانت عايزه تقتل ابني انا ازاي كنت متجوزها دي 

ثريا بس حرام تحرمها من ابنها لازم برضه تشوف ابنها 

ابراهيم انسي الحوار ده مش هيحصل خالص بعينها تشوف ابنها تاني 

وفيه اوضه مني عامله تعيط منه هو انا ممكن افهم انتي بتعيطي ليه 

مني والنبي يا منه عايزه موبيلك بس متقوليش لماما اني خدت اعمل مكالمه 

منه اتفضلي يا حبيبتي طبعا تحت امرك وخدت الفون وكلمت محمد 

مني عامل اي وحشني اوي 

محمد مين معايا 

مني انا مني مش عارف صوتي 

محمد ايوه يا مني عايزه حاجه 

مني انا ناويه اسيب البيت بليل ونهرب انا مش هتجوز حد غيرك 

محمد مني انا سبت البلد اصلا ومشيت وهخطب بنت خالي وحده من سني اللي كان بينا مكنش حب ده كان عطف مني وانتي عالشان محرومه منه حبيتي تحسي بالإحساس ده انما مش حب خالص

مني هتخطب لا مش مصدقه بسرعه كده 

محمد ايوه فعلا واتمني انك متتصليش بيا تاني الموضوع انتهي ولعب العيال ده لازم ينتهي 

مني انا مش عايز اعرفك تاني انت انسان زباله وقفلت السكه في وشه وفضلت تعيط 

محمد قفل السكه لان لازم اعمل كده يا مني سامحني عالشان تطلعني من دماغك وفعلا اني اسيب البلد ده كان اسم حل  

منه ماما انا خارجه اجيب حاجه من برا عايزه حاجه 

ثريا ايوه خدي عادل معاكي يعني مش مبطل عياط 

منه حاضر يا ماما بالله ياعادل في ودخلت البوتيك تجيب حاجه واتلخمت ونسيت خالص أن عادل معاها خلصت وبتبص جنبها ملقتش عادل فضلت تدور عليه مش لقياه راحت اتصلت ب ثريا 

منه الو ايوه يا ماما 

ثريا الو مالك يا منه بتعيطي ليه

منه عادل يا ماما مش لقياه 

يتبع


الحلقه الاخيره 

بنتي والمدرس 

الحقله العاشره والاخيره

بقلم دوداا حوده 

ثريا يعني اي مش لاقيه كنتي فين يا هانم وازاي تسبي من ايدك 

منه والله يا ماما كنت بجيب الحاجه ببص جمبي مش لقيته 

ثريا طيب بطلي عياط وتعالي ودخلت لبست وراحت علي بيت سمر 

سمر اهلا اهلا تعالي اتفضلي خير عادل فيه حاجه 

ثريا بطلي لف ودوران عادل معاكي صح 

سمر عادل ابني مالو اه قولي بقي انك عملتي في الواد حاجه وجايه تقولي أن الواد معايا والله لوديكي في ستين داهيه انتي وبناتك 

ثريا سمر بطلي حركاتك دي وهاني الولد 

سمر الشقه عندك ادخلي فتشي فيها براحتك يا ماما وانا نطلع عالقسم واعمل محضر فيكي انتي وبناتك انك قتلتي ابني وجايه تقولي انو عندي 

ثريا :هاتي الولد اوعدك أن والله العظيم لجيبه ليكي تاني ومش هتاخد من حضك تاني وبكره تشوفي 

سمر مانا قولتك فتشيني 

ثريا برود اعصابك ده مش مطمني ازاي ابنك يبقي ضايع ووافقه كده ودخل ابراهيم 

سمر انهارت طلقتني وخدت ابني مني عالشان مراتك تقتله اقسم بالله لا وديكو كلكم في داهيه ياابراهيم اقسم بالله لاطلعك عالقسم واعمل بلاغ دلوقتي فيكوا 

ابراهيم اهمدي كده يعني الولد مش عندك 

سمر هي الشقه بيعده ادخلوا فتشوا براحتكم وانا طالعه عالقسم 

ابراهيم انتي اي اللي جابك هنا يا ثريا وازاي تيجي تعرفي سمر قلبي 

ثريا والله انا كنت خايفه منك وبعدين قولت اجي اجيب الولد ولو وعدتها أن انت هتجيبه ليها تاني هتدهولي 

ابراهيم انتي عبيطه يا ثريا ولا فاهمه أن يمر عبيطه يعني سمر هديكي الولد كده لازم تعمل الشويتين بتوعها وبعدين اي اللي خلاكي تخرجي الولد 

ثريا والله الولد كان ميت من العياط وكان صعبان عليا انا اسفه والله بس غصب عني والله مكنتش اعرف ان ده اللي هيحصل 

ام سمر مش خلصتوا المسلسل يالله في داهيه من هنا وحسبي الله ونعم الوكيل فيكم 

اقسم بالله لو عرفت ان انتي وبنتك ورا الموضوع ده لوديكوا في داهيه انتي وهي 

ام سمر هنشوف مين اللي هيروح في داهيه دلوقتي يالله من هنا وخد ابراهيم مراته ومشيوا وطول الطريق مش عايز يتكلم معاها وكل ما تمسك دراعه يروح شادد ايدو 

ثريا والله انا اسفه بس الولد كان والله ميت من العياط 

وراحو البيت لقوا العسكري واقف قدام البيت 

منه الحقي يا ماما عايزنا كلنا في القسم 

ابراهيم اهدي بس ايوه حضرتك مين اللي مطلوب 

العسكري مدام ثريا ومنه ومني 

ابراهيم احنا هنيجي مع حضرتك حاضر وخدهم وراح القسم 

سمر منكم لله عملتوا اي في ابني حسبي الله ونعم الوكيل

ابراهيم وجودنا هنا مش هيعدي بالساهل لو طلعت لعبه ليكي 

سمر لعبه منكم لله مخبين ابني وجاين تقولوا لعبه 

ودخلت ثريا للظابط بتعيط 

الظابط وديتي الولد فين 

ثريا والله حضرتك هو تاهه من بنتي وهي بتجيب طلبات للبيت 

الظابط اه وعايزه نصدق الكلام العبيط ده 

ثريا والله هي دي الحقيقه 

منه حضرتك ممكن تبعت حد يجيب الراجل اللي في البوتيك وتسالو اني كنت داخله بعادل وتاهه وهو بيفرجني علي الحاجه وفعلا بعت للراجل وقال نفس الكلام بس حبس ثريا ومني ومنه ٤ايام علي زمه التحقيق وابراهيم مروح قابل سيد زميله 

سيد اخبارك اي يا ابراهيم عامل اي

ابراهيم الحمد لله بخير 

سيد اخبار سمر اي دلوقتي الف مليون سلامه عليها 

ابراهيم سمر هي مالها سمر 

يحيي ابن خالتها قالي انها عامله حادثه بس متزعلش مني من امتي ام مني بالطريقه الوحشه دي مش قادره تشيل الولد يومين 

ابراهيم انت بتتكلم عن أي انا مش فاهم 

اصل انا لقيت عياط عيل صغير جامد اوي جاي من بيت يحيي ابن خالت سمر ولما سالته قالي انو عادل ابنك وسمر عملت حادثه وام مني قالت الولد ميقعدتش في البيت وقالي مانت عارف مرات الاب وام سمر مع بنتها في المستشفي 

ابراهيم ممكن تيجي معايا بيت يحيي ده 

سيد اكيد طبعا 

ابراهيم بس مش هنروح لوحدينا 

سيد امال مين هيجي معانا 

ابراهيم تعالي بس وهفهمك وخدو وراحو عالقسم وقال سيد الكلام والظابط بعت عسكري بيت يحيي وفعلا لقاه عادل جوا مع يحيي وخدوا وطلعوا عالقسم 

يحيي والله ماليا دعوه انا سمر قالتلي أن إبراهيم خاطف الولد منها ومش راضي يدي عليها وهي قلبها وجعها واول ما شوفت ماشي مع منه مشيت وراهم  ولما لقيت عادل خارج لوحدوا وخدتو وروحت عندها قالت مش هينفع انهارده عالشان اكيد ابراهيم هيروح والله ما اعرف ان هي جت عملت محضر واتقبض علي سمر وخرجت ثريا وبنتها 

ومني بقت كويسه وبقت وخدا بالها من درستها بس وثريا ولدت حسام وعادل بقي عايش معاهم وكانت بتعامله زي ما يكون ابنها بالظبط 

تمت 

رايك اي ف القصه

تعليقات

التنقل السريع